Nu tā. Kkad senāk moča iepriekšējais saimnieks bija norāvis ar moci viegli uz acīm un ar ātrumpārslēdzēja peciņu ieplēsis aizdedzes vāku. Saņēmos, aizvedu sametināt, nopulveroju un aiziet.
Šoziem pēc kārtīga gāziena iedarbinu moci, lai to nomazgātu. Kujakš kkāda neritīga skaņa, tā kā šales pa sauso motoram, čīkst, tā kā smiltis būtu iekšā. Uzreiz noslāpēju, pakasu pakausi un mēģinu vēlreiz. Viss okei. Nu labi, vēl pāris reizes un aizmirsu par to gadījumu.
Tad atkal vasarā vēl tas pats joks un pazūd tā skaņa. Atkal aizmirsu.
Tad vasaras vidū sačakarēju kāju pa ritīgam, aiz neko darīt, lai neuzmetās celulīts uz zoda, sāku apčubināt moci. Vispirms rauju vaļā metāla sietu eļļas sūkņiem. Tur zaļas skaidas saķepušas. Opā, kas tad nu, sajūgs birst kopā....? Nu neko, izmazgāju.
sirds nemierīga
Tad motopowera egoni forumos runāja par atskrūvējušam ģeneratora statora skrūvēm utt, domāju, PVZ, jārauj vaļā aizdedzes vāks un jāskatās, kas pa štepseļiem. Tā kā skrūves bija uz vītņulīmi toreiz uzsēdinājis, tās turējās stingri kā miets mēslos. Sāku pētīt statoru, un ieraudzīju divas nelielas metāla daļiņas, kas bija pie tā pielipušas. Jopcik, un aizdedzes barabānaiekšpuse bija nedaudz viegli paslīpēta. Vobšem tās skaidas ķīlēja starp abām augstākminētajām detaļām. Un zaļas drupačas bija no statora metāla izolācijas, uz kuras uztīti tinumi. Skaidra lieta, viens vaininieks ir atrasts.
Tad sāku pētīt sadalenes ķēdi, un skatos, ka tā sākusi ņammāt elpošanas vārstu. Visirslikti.lv
Izlasu forumos - pazīme, ka jāmaina ķēde
Paļubomu sirds nemierīga, kas tas par metāla gabalu varēja būt.
Tālāk rauju vaļā sajūga vāku, un pie reizes skrūvēju vaļā kurvi, lai uzmestu aci uz diskiem. Tie kā jauni.
Izķecerēju beidzamo ārā, tur liels metāla gabals :O
Tā kā esmu ne tikai skaists, bet arī gudrs, sāku domāt, vai tad tiešām esmu tāds rukabluds, un būtu aizmirsis šīs divas šaibas ielikt kārtīgi...
Bet nekā, jo pēc motosports detaļu pasūtīšanas, šaibu vietā tās ir bukses, kas nāk vākos
Manuālī izskatās pēc šaibām, dabā bukses
Fū, viss gerai, es joprojām turu rajonu, bet, nu galīgākā nesaprašanās, kas tie par metāla gabaliem
Pieņemu lēmumu - jāārda ārā mocis, jo poļubomu jāmaina ķēde.
bāka nost, tosols pa zemi iztecināts :līkas_rokas:
Husim, tā pat kā daudziem cituem SOHC matoriem pauris dalās divās daļās, un starp plaknēm nav blīve, bet gan ģermis. Lai nebūtu jāvaro plaknes un jādauza ar žani, es vnk ar starteri nedaudz pagriezu motoru, un sadalene vnk pati pacēla pauri, atspiežoties pret vārstiem.
viens divi sadalene ārā. Liels paldies lietotājam EEriks par sjomņiku.
Zināšanai - aizdedzes baramāna skrūvei parastā vītne. Atstrūvēju ar parastu varatoku, kloķeni nofiksējot ar 2 santīmu monētu otrā pusē, starp balansiervārpstas un kloķenes zobratiem.
Pie reizes sanāca parunāt ar motosporta Gintu, lai tiktu skaidrībā, kas pa šaibu var izjukt motorā. Šis - "āāāāāāā, tā ir 610-to slimība - sajūga demfera atsperēm galos čaškas, kas lido ārā. Piečuks par konsultāciju "
Raujam nost sajūga kurvi. Es iztiku bez specinstrumentiem. Vnk ielikju 6. ātrumā, nospiedu bremzes un atskrūvēju vaļā
Nost i'
Zināšanai citu 610-to īpašniekiem - caur eļļas korķi var redzēt šīs te atmetkas. Kad abas ir kopā, tad virzulis ir AMP. Tas tā, ja regulē vārstus, tad nav jāzīlē.
Un reku vaininieks tuvplānā
sajūga otrā pusē arī paskrāpējusies
Ginča teica, ka vajagot ar žani pie reizes paklapēt pa ausīm. Runāts darīts, jo atsperes pa daudz tur kustās.
Žanis+alumīnija gabals un apakšā lupatās ievīstīta apaļa malkas pagale kurvja diametrā
Gatavs saimniek
Protams, pagaidu variants, jo jātaisa jaunas čaškas. viena vainīgā izķecerēta, vēl viena tāda "slidena" arī
Liekam kopā, nav ko tur vairs ākstīties. Galvenais neaizmirst vītņu līmi
Ķeros klāt ķēdei.
Vecais vārsts vs jaunais
vecā ķēde vs jaunā. minimāla starpība Un jaunā ķēde tikai nedaudz mazāk "jēla"
Tā kā vecā ķēde bija jēlāka par jauno, man to izdevās nomakarēt bez sadalenes zobrata noskrūvēšanas. Montējot skuju, tāpēc uzsildu ar fēnu un zaļā vītņu līme padodas. pirms tam aukstu nu nekādīgi - turās stingri
Tagad sekss ar atmetkām
Itkā okei, saskrūvēju, izgriežu matoru, atmetka aizgriezusies prom par vienu zobu :līkās_rokas:
Vārsts vietā, ķēde beidzot pareizi uzlikta
spriegotājs pirms un pēc procedūras. ir starpība
Pie reizes - spriegotāja princips gaužām elementārs. pa vidu atspere, kas spiež ārā spriegotāja stieni, bet sūnītis neļauj tam iebīdīties atpakaļ. Līdz ar to ķēde pastāvīgi ir nospriegojusies. Citiem močiem ir hidrauliskais spriegotājs - eļļa ar zināmu spiedienu grūž ārā stieni un piespriego ķēdi.
Spriegotājs nākotnē būs jāmodificē ieliekot nedaudz vājāku atsperi vai taisot manuālo. Nu ir smagi pa traku viņa. Grozot motoru vairākas reizes bija dzirdami klikšķi, un ķēde nospriegojās daudz par daudz. Protams, otrā galejībā arī nevar, jo ķēde pārmuks uz kloķenes zobrata, kuram ir tikai 21 zobs!
Liekam kopā pauri
Vārstu atstarpes arī jānoregulē
Kāmēr gaidīju detaļas, biš uztaisīju hromļain eģišen. Gojas pasta + šmirģelis ar filča ripu rullē
Gandrīz salasīts kopā.
Spīd kā runcim olas
Rezumē:
Nēbūtu sačakarējis kāju, nebūtu jaucis vaļā matoru, un kuj zin kāda tagad būtu tur staļingrada.
Viss notiek uz labu
Domāju, ka sajūga demfera atsperes "nokāva" ziemas šipi, jo tā ir pamatīga slodze (triecieni) uz transmisiju. Un/vai ražotāja fail, ka atsperes kustās savās ligzdās pa daudz.
A kāpēc ķēde man izģērbās pie ~ 11000 km, bet citiem iet pat 17000km, figviņzin, vai nu DID ir japāņu mēsls, vai arī mocot moci pa purviem ķēde karstumā izstiepās, spriegotājs nostrādāja un tā tālāk.
Nezinu, labi vai slikti, bet es pauri nerāvu nost.
Itkā jau varēja interesi apmierināt un pasavērties uz nikosilu. Bet nu skurstenis tīrs, vārsti arī...
Ak jā, par izmaksām. Ķēde, sūkņa o-ringi, blīves, vārstu blīves, sajūga un aizdedzes vāku blīves, bukses, vārsts un vēl visādi ar motora ķēdes maiņu nesaistīti sīkumi + motoreļļa ar filtru man izmaksāja 75 lvl