Viss sākās ar to, ka man ar Pēci notika maiņas darījums, kā rezultātā viens otru apčakarējām, iesmērējot viens otram nezināmas izcelsmes/vēstures lamatu. Nedēļu pēc tam, kad Pēcis man atgādāja savu dzelteno ārprātu, ar to tika nolemts veikt nelielu izbraucienu, lai pārliecinātos par to, ka sūdīgāka moča par triumfu uz pasaules nav
Izbraucām piektdien vakarā, viss gāja forši līdz brīdim, kad pietuvojāmies lamanša krastam, jo plosījās kautkāda bezjēdzīga vētra, kā rezultātā no visiem iespējamajiem virzieniem pūta nežēlīgs vējš, moci nesājot pa joslu no vienas puses uz otru + sākās ārprātīgākā lietusgāze + nakts + kokiem norautas lapas uz brauktuves. Vārdsakot pēdējos 50-60 km pa nakti un vētru braucu uz 50 km/h, nekad nebija nekas tāds piedzīvots.
Otrās dienas rīts gan rādījās tīri jauks, vējš gan joprojām nežēlīgi zēģelēja
šeit bija kautkāds moču parkings balstoties uz nacionalitātes principu, godīgi apstājos sev nozīmētā vietā
svēta lieta ar baiku panēsāties pa granteni
arī šeit triumfs tika uzdzīts offroudā, neskatoties uz vairākām zīmēm "iebraukt aizliegts", lai nebūtu jākāpj tas gabals kājām
ka redzams, francijas pilsētās motobraucejiem īpaši nerūp tas, ka transportlīdzeklis jānovieto pēc iespējas mazāk traucējoši. Šlusakova muņiki sajuktu prātā
šeit dārgā kundze tika palūgta "izkāpt", jo biju piefiksējis īpaši labu līkumu sēriju ar ideālu segumu. Viņai tika iedots fotoaparāts - lai bildē dabu, es tikmēr kādas reizes 10 izmaucu šo posmu no augšas līdz apakšai
jūra no iepriekšējās dienas joprojām bija satrakojusies
2. karā vācieši gar krastu bija sabūvējuši nenormālākos bunkurus un radarus, lai aizsargātos no britiem un sabiedrotajiem, viss redzams vēl šodien.
šajā jaukajā vietā stulbais triumfs nosprādzināja aķi (pirmoreiz ). Labi, ka laipns vīrs no vietējā servisa aizdeva start boosteri vai kā tur sauc to kasti, jo uzstumt vienam to mopēdu ir nereāli. Otro reizi triumfs atņirdzās, mēģinot izbraukt no prāmja, labi, ka otrā krastā bars ar vietējām dubļu cūkām ar kvadrām palīdzēja iestumt
rullz
kopā 900 km 2,5 dienās, atpakaļceļs 360 km garumā gandrīz pa nepārtrauktu lietu