Nākamis aparāts ir 1965.gada Jawa 350. Pēc nelielas roku pielikšanas mocis nu jau otro gadu iet kā bitīte. Pēc darba dienas pavizināties pa vietējā pagasta vietējās nozīmes ceļiem un neceļiem vienkārši
Retromānus un tamlīdzīgus trakus ļautiņus lūdzu paklusēt, jo nevienu brīdi nav bijusi un nebūs doma to restaurēt. Tādu ir pietiekami iekš retromoto. Šim, kas pirms pāris gadiem pirkts no autentiska 70to gadu rokera ir autentisks 70to gadu tūnings (jāpieliek tikai priekšējais spārns atpakaļ), kas arī ir vēsture. Nu labi, bikiņ jāapkaro rūsa pāris vietās.
Tā – pa šīm brīvdienām saņēmos un no šķūņa tumšākā kakta atkrāmēju un izvilku savu pirmo mēģinājumu moto kastumaizingā, čoperbūvniecībā or whatever. Karoč mūsu atbilde Orange County Choppers
Domāju, ka gandrīz katrs, kurš ir ņēmies ar padomju močiem ir mēģinājis no vecā oppozīta uztaisīt čoperi. Es arī nebiju izņēmums un te nu ir mans šedevrs. Tiesa gan toreiz ar finanšu līdzekļiem bija ļoti vāji tāpēc būvēju no tā ko varēju dabūt pa lēto, iemainīt utt. Izejmateriāla bilde gan nav saglabājusies, bet nu tas bija parasts aprūsējis 1969.gada K-650. Te nu ir rezultāts. Tiesa trūkst vēl lampu, pakaļējā spārna ( viss ir tikai jāpieliek) un pakaļējo bremžu mehānikas (kas vēl jāuztaisa). Bet nu tādi sīkumi nemazina braukšanas prieku.
Tehniskie dati:
K650 1969.gada
Motors pēc kapitālā 1ais remonts kompresija , eļļas spiediens arī.
Rati: Honda CB 400
Priekšējā bremze: supports un disks 1/2 Honda VFR 1000, mašīnīte kautkāds kawasaks.
Pakaļējā brmeze: kaut kad būs Honda CB 400
Elektrība: lādēšana uz žiguļa elektronisko releju.
Max ātrums: HVZ
Paātrinājums 0 – 100 kmh: ir.