Dalībnieku parks. Jaušama gatavošanās Durka Racing motošosejas klases treniņam.
Treniņa sākums
Dalībnieku daudz, pat ļoti daudz. Durka Racing motošosejā 36.
Durka Racing "lepnums" - motošosejas klase piedalās nu jau 4 dāmas, divas no tām šajā attēlā.
Motorolleru klasē dažādo ātrumu dēļ stock klase nodalīta no racing klasēm.
Supermoto šoreiz tikai uz asfalta. Asfalta "speciālistiem" laba iespēja paslidināties.
Motošosejas klasē daudz ielas braucēju.
Arī motociklu vadības stili un sēdpozīcijas izteikti atšķirīgas.
Rīga TT 2009 šoreiz veltīta pagajuša gada sacīkstēs Biķerniekos bojā gājušajam Aleksandram Bekeram.
Dalībnieki dodas uz sapulci.
Sapulci atklāj LaMSF motošosejas komisijas vadītājs Tāls Meļķis.
Rīga TT 2009 apvienotais 400, C-600 un C-1000 klašu brauciens, sākas iesildīšanās aplis.
Apvienotā 400, C-600 un C-1000 klašu brauciena starts. Ķestera un Štroberga cīņa beidzas tikai pēc finiša karoga.
Skatītāju šoreiz diezgan maz. Sava tiesa "atbildības" gan mazajai reklāmai, daudzajiem pasākumiem vasaras nedēļu nogalēs, gan garajām brīvdienām.
Šarunas Pladas, apvienotā B-600, B-1000, SuperSport un SuperBike pole position. ~1,47 jau pirmaja kvalifikācijas aplī.
Starts!
... bet ne visiem, jo Uģis Apse (B-1000) starta pamanās noslāpt. Rezultātā nākas krietni pacīnīties, lai vismaz pietuvotos konkurentiem savā klasē.
Pa mežu pārvietojoties ar divriteņu transportu var redzēt mototrases lielāko daļu, šiem skatītājiem izdevies arī iestigt.
Artis Ozols pirmajā Durka Racing motošosejas A grupas braucienā krīt. Rezultātā motocikls kļūst vēl nedaudz īsāks.
B grupas 2. brauciena starts.
Lietuvas pārstāvis ar Suzuki Bandit.
Kaspars Brigzne, šķiet, uzstādījis savdabīgu rekordu - Rīga TT 2009 400 klase, Durka Racing racing motorolleri, Durka Racing motošoseja - kopā 5 braucieni.
A grupas 2. brauciena starts.
It kā nepietiktu ar kritienu 1. braucienā. Falšstarts un sods boksos. Tomēr Durka Racing kopvērtējumā tiek skaitīti tikai 5 no 7 posmiem un šis bija tikai trešais.