2008. gada ziema iepriekšējais saimnieks moci pārkrāsoja:
2008. gada pirmajos vasaras mēnešos mocis maiņas ceļā nonāca pie manis ar kārbas defektu. Uzreiz bija skaidrs, ka jaukšu vaļā kad sezona būs noslēgusies, bet tikmēr ar mocībām nobraucu gandrīz lidz sezonas noslēgumam... nedaudz pietrūka gan.
visu ziemu laidu luni un februārī sāku attapties, ka kaut kas ir jādara. Izķidāju līdz skeletam:
gribēju piedot mocim svaigāku skatu, tādēļ aizvedu rāmi uz pulverkrāsošanu:
tikmēr darbs sākās pie motora:
kas lācītim vēderā:
atzīšos godīgi - ja jaucot motoru nebūs blakus cilvēks kas to ir darījis agrāk, labāk nesākt... metkas, secība, detalu nodiluma defektācija utt
salikām detaļas uz galda un protams -1-2- un daļēji -3- robs "sačakarēts" iemeslus katrs var uzminēt pats...
varēja arī skaidri saprast, ka neba mēs esam pirmie motora atvērēji.
Pēc Durku ieteikumiem, nesūtīju viss jaunas detaļas, bet Ebay tika iegādāta lietota kārba un +/- ir paveicies, kārbas stāvoklis ir diezgan Ok. Pirmasi robs, gan varētu būt labāks, bet laikam jau ar GSXR nevar mierīgi uzsākt braukt
Starpcitu biju salīdzinājis cenas Motofavorita un citu valstu suzuka detaļu pārdevējiem (UK, Austrija un Beļģija). Motofavorītam uvažuha - bija lētākais
šodien pasūtīju kaudzīti ar blīvēm un otrdien jau būs klāt lai varētu likt motoru kopā.
Domājot par izskata maiņu un pārveidošanu pēc manas gaumes, pulēju disku malas un krāsoju vidus melnus
Ebay iegādājos lukturus lai nebūtu jābrauc ar piemīztajiem un protams "smoked"
kā arī pieturoties pie stilina "smoked" pakalejā lustra:
beigu iznākums bija šāds
Jāatzīst ka bija vēl daži sīkumi pie kuriem bija roku jāpieliek, taču ar to jau cīnījās jaunais saimnieks.
Pret sezonas vidu velniņš manī sāka urdīt un samainīju pret GSXR1000 lai brauktu Durkas mačos.
P.S. kad naudas līdzekļi atļaus iegādāties otro moci tā atkal būs Hayabusa, bet jau tiks modificēta uz turbo