Valsts svētku brīvdienās notika gadskārtējais (trīspadsmitais) brauciens uz Latvijas augstāko virsotni. Šoreiz ar Zinču izlēmām braukt pa bijušo dzelzceļu Rīga-Ērgļi. Šo maršrutu nobraucu precīzi 10 gadus atpakaļ. No šejienes galerijas nosaukums. Skat.: http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=8787
No Cekules stacijas nekas daudz nav palicis...
Kangaru stacijas ēka apdzīvota un visnotaļ labā stāvoklī.
Pa desmit gadiem uzradušies divi jauni tiltiņi.
Diemžēl, trīsritenim par šauru. Nācās izmest līkumiņu.
"Tikšanās pie Elbas". Ķipis brauca pa asfaltu, bet ik pa brīdim saskrējāmies.
Ķeipenes stacijā vēl arvien aplūkojamas kinematogrāfam veltītās instalācijas.
Augstākais tilts šajā trasē.
Klāt arī Ērgļu stacija.
No ēkas pazudusi šiltīte "97 km".
Varbūt atdota restauratoriem...
Dzirdēju, ka te saimnieko dabas apskatnieks Olte.
Atpūtniekiem galdiņi/soliņi.
Ir arī namiņi nakšņošanai.
Klāt arī Gaiziņš. Otrā reize visu braucienu vēsturē, kad ieradāmies dienas gaismā un pirmā, kad nemēģinājām uzbraukt virsotnē. Bija daudz atpūtnieku ar bērniem/suņiem. Negribējās uzzināt viņu domas par motociklistiem.
Tiesa, ar trīsriteni vairs arī nav fizisku iespēju izspraukties starp šlagbomi un blakus novietotajiem laukakmeņiem
Nu skaista tā Latvija!
Kopbilde virsotnē.
Katram ir iespēja piedalīties īpaša Saules pulksteņa izveidē.
Āfterpārtijas vieta un nakšņošana bija aizrunāta "Dzirnavkalnā". Pirts un namiņš. Un vēl burbuļkubuls!
Šis pasākums ir atrodams arī bukingā. Ļoti smuki un sakopti. Ir 13 dīķi ar dažādām zivīm un iespēju makšķerēt. Šoreiz neizmantojām.
Raits šoreiz ar auto, bet tomēr ķiverē!
Šādi vienmēr tiek atklāts vakars!
Vēl neatņemama tradīcija ir Andžas gatavotie sīpolu salāti.
No rīta atvadu kopbilde. Visi dzīvi, braši un lietojami!
Pa ceļam uz Limbažiem vēl iebaudīju pavisam mazas un brīžiem Parīzi-Dakāru atgādinošas grantenes.
Fotoradariem izredžu nekādu!