Viss sākās kā vienmēr – ar “ES GRIBU!”
Es gribēju ko klasisku. Bija iespēja pavizināties ar čoma Honda Shadow VT750 kas pārtaisīta par BOBBBBBBBBBBER, patika bet tā, ne visai. Bija smuks, smuka skaņa bet tas laikam arī viss. Un tāda stila moči man ne visai. Izdomāju ka gribu Triumph. Boneville ir smuks bet likās pārāk amerikānisks un tie divi cilindri arī tā ne visai. Ieraudzīju Triumph Thunderbird, to kas tika ražots līdz 2004 ieskaitot. Gandrīz tikpat smuks kā Boneville bet pietrūka tikai klasiskie 2 amortizatori aizmugurē. Sāku vākt info, izrādījās ka ir arī tāds Triumph Thunderbird Sport – tas pats 3-cilindru dzinējs un gandrīz arī viss cits, atšķīrās no ne-Sport versijas pamatā tikai ar diviem bremžu diskiem un suportiem priekšā (parastajam Thunderbird – viens disks un supports) un sešu pārnesumu ātrumkārbu (parastajam Thunderbird – pieci pārnesumi). Ar savi gribēsanu ievandījos pie Goblina – tjip` kas varētu pastāstīt par Triumph Thunderbird. Goblins teica ka jāprasa Blodonam bet pirmajam piezvanīja Naitam - viņam tāds uz apkopi nav bijis, mēģinājasazvanīt Blodonu bet tur nekā. Pēc neilga laika sanāca būt blakus SDK, ievandījos pie viņiem, kā jau solīdā iestādē pārdevējs uzreiz jautāja kā var palīdzēt, atklāti pateicu ka laikam būšu sūdīgs klients jo interesē mocis ko šobrīd vairs neražo (nu jau gadus 15-mit). Arnim laikam nebija īsti ko darīt un viņš pieslēdzās, atkārtoju arī viņam ka es būšu sūdīgs klients jo interesējos par Triumph Thunderbird Sport līdz 2004 gadam un vispār viņu par šo manu interesi pirms pāris nedēļām esot mēģinājis sazvanīt Goblins. HVZ kā nu tur bija bet likās ka „Goblins” nostrādāja un Arnis „atvērās”, sākumā parunājām par Triumph Thunderbird Sport kāds izrādās esot bijis arī pašam Arnim, teica ka motors esot paskaļš bet tas dēļ taisnajiem zobratiem (vot šito varu saputrot jo vairs detaļās neatceros), no svara nav jābaidās un vispār ar tādu klasiku arī varot iebraukt gana dziļi prom no asfalta, tad viņš man mēģināja nopārdot kādu no jaunajiem močiem, beigās parunājām par veco tehniku un es palielījos ar savu Nissan Patrol Y60 kas bija noparkots pie SDK. Šķīrāmies uz pozitīvas nots un es sāku skatīties konkrētus močus. Mobile.de acīs iekrita viens smuks melns ar pārtaisītu „asti” un vizuāli oriģinālu bet ar sulīgāku skaņu izplūdi bet tur nevarēju saorganizēt pašam nokļūšanu galā un moča transportēšanu. Pēc tam kolēģi sāka bakstīt ka nav ko tērēties un jāpērk Copart.co.uk izsolē, tur bija viens bet aprakstā nebija vārda Sport. Nedēļu pasiekalojos par to kas mobile.de un atkal paskatījos copart.co.uk, uzmanīgāk ieskatījos fotogrāfijās un sapratu ka izsolē vnk. nav pierakstījuši pilnu nosaukumu. Izpētīju fotogrāfijas – tiešām Sport versija.
Nu un tad sākās – ar vēl viena kolēģa starpniecību piedalījos izsolē, pakāpeniski paceļot likmi pāris dienas pirms izsoles nonācu līdz 1750 GBP, izsoles dienā neviens vairāk nesolīja bet pārdevējs gribēja vairāk kaut arī tā saukta „rezerve” bija pārsniegta – 1850 GBP, piekritu, apmaksāju visu, kopa ar visam komisijām sanāca 2274,60 GBP. Nianse – motocikls tika pārdots bez dokumentiem, dokumentu dublikāta noformēšana ar nelielu „paldies” palīdzētājam vēl 50 EUR. Starpniekam par piedalīšanos Copart izsolē 50 GBP. Copart sāka iekasēt papildus maksu par glabāšanu sākot no 6-ās dienas, tātad izdevumiem klāt nāca glabāšana par 2 dienām, kopā samaksāju 22 GBP.
Facebook tika atrasts pārvadātājs (Uldis Osis, T:20559037) kurš solījās par 200 EUR atgādāt uz Rīgu. Motocikls tika iekrauts 22.11.2019. un atkal sākās gaidīšanas svētki, solīja ka 27.11.2019. motocikls būs Rīgā.
Mocis ieradās mazliet ātrāk, t.i. 26.11.2019. tika saigaidīts un izkrauts. Akumulators bija mazliet nosēdināts bet ar papildus akumulatoru mocis tika piedarbināts. Novērtējot bojājumus klātienē izkristalizējās saraksts ko vajag uzreiz un noteikti: pagriezienu rādītāji priekšā (abi nolauzti, vienam sasists stikls), abi hēbeļi (nolauzti gali), spoguļi (viens nolauzts) un priekšējais lukturis (sasists, veido staru braukšanai pa kreiso pusi) un nav vispār aizmugurējais atstarotājs. Aizmugurējā riepa ir pa pliko. To visu uzliekot TA var iziet.
Lai būtu pa smuko: jākrāso bāka, jākrāso priekšējais dubļusargs (un jāliek pagarinājums), jākrāso sānu vāki, tā kā mana vājība ir transportlīdzekļi zaļā krāsā tad att. var piemest sarakstam aizmugurējo dubļusargu un nomainīt krāsojumu uz Imperial Green (ja vien Latvijā kāds māk to pa smuko uztaisīt – ārzemju forumos raksta „You need to paint the imperial green over a base coat of aluminium, this gives the final colour”), mazliet apskādēta (noskrāpēta) priekšējās dakšas labā amortizatora „glāze”, priekšējā luktura alumīnija kronšteini sākuši korodēt un zaudēt hromējumu, jāsakopj karburatori, jāpieregulē vārsti un jāpaskatās kas ar vārstu piedziņas ķēdi darās, jānomaina visi šķidrumi, vajadzīgs jauns zobratu un ķēdes komplekts, jāuzkarina šādas-tādas cackas (oldschool bākas ceļu sargi, varbūt kāds vējstikls, bagāžas koferu stiprinājumi, varbūt kādas dugas) un tad jau arī pa smuko varētu doties pavasarī ielās.
Šobrīd gan turpinās dokumentu gaidīšanas svētki tā ka pagaidām uz īpašām aktivitātem neiespringšu. Ceru ka mana pieredze vēl kādam noderēs, kaut kā tā…
P.S. Pastāv aizdomas ka piereģistrēties copart.co.uk varētu būt diezgan vienkārši jo līdz šim lielākā problēma bija UK bankas konta nepieciešamība, tagad tai nevajadzētu būt problēmai ņemot vērā revolut.co.uk piedāvājumu.