Un atkal aplis sākas no sākuma - labais nav gana labs un vienmēr vajag kaut ko citu
__________
TURPINĀJUMS ZEMĀK
__________
Pagājušā gada rudenī biju gandrīz līdz pilnībai salicis savu iepriekšējo KTM. Bija custom amji, spēcīga bremze, vadijās pasakaini. Principā biju apmierināts un varēja uzskatīt, ka motocikls ir pabeigts. Kaut kā tā tas viss beigās izskatijās
Ap vasaras vidu lietotājs El_Camino izmeta frāzi, ka vairs nezinot ko darīt ar savu Aprilia SXV550, jo tas vairāk stāvot kā braucot. Man šis mocis no laika gala bija kā dadzis acī, jo kaut kas pilnīgi savādāks un kosmiskāks likās. Tad nu pēc ilgām diskusijām un kompromisiem tika atrasts darījums, kurā pie manis nonāca šis skaistums.
Ātrā specene:
Aprilia SXV550 2006
Beringer priekšējā bremze
STM slīdošais sajīgs
Quick shifter, kas gan pašlaik ir atvienots
Arrow titāna skurstenis
Ganjau vēl kaut ko esmu aizmirsis.
Ugunskristības bija skarbas - motocikls pie manis nonāca svētdienas vakarā. Pirmdien ap pēcpusdienu parādās info - otrdien no rīta varēs izbraukt pa Biķernieku RX trasi. Loģiski, kāds vēl darbs - priekšniecībai saspraužam batonus ausīs un uz trasi prom.
Un tad SĀĀĀĀKĀS. Tūlīt šakāļu bars ries, ka SXV ir super neuzticams, kaprīzs un nekam nederīgs moto. Savu sveicienu sdaņēmu arī es. Motopowers nez kapēc sagrieza bildi, bet nu tas puskilograms absorbenta bija vajadzīgs
Par laimi izrādījās, ka vainīga bija mana muļķība un dēļ pārlieta eļļas līmeņa to vienkārši izsita pa filtra kasti laukā. Bet nu panika jau mazliet bija, jo ar KTM ne reizi nebija problēmu
Rudens otrajā pusē mazliet paviznājāmies. Šeit kopā ar manas dārgās sievietes Husqvarna SMR510.
Tad es saķēru kaut kādu saaukstēšanos un nācās 3dienas dzīvoties pa mājām. Nolēmu izpausties ar līmplēvi, jo 853 numuram tak jābūt
Lai arī nu kaut kā ne visai tas viss izskatijās, kā pagaidu variants derēja.
Pēctam motocikls tika nolikts ziemas guļā, bet es pats pārvācos dzīvot uz Maltu. Tā kā Maltā moto sezona ir gandrīz visu gadu, ilgi miers nebija. Tika sākts shēmot kā to verķi dabūt šurp. Tad nu relatīvi nesen tas ieradās
Tika pasūtīts arī vairāk manam stilam atbilstošs dizains. Tā nu motocikls pašlaik izskatās aptuveni šādi.
__________
Tā kā apmēram gads atkal ir aizrullējis un SXV joprojām ir manā lietošanā, var atskatīties uz sezonu ar šo motociklu. Motocikls mani nav pievīlis, lai gan brīžiem ir bijis visai interesanti.
Sāku gadu ar stūres nomaiņu, jo viens mudaks manu moci taranēja tik precīzi, lai tas nokristu izcili neveiksmīgi un to ielocītu mazliet. Sarkanu, protams.
Kaut kad mainot eļļu pamaniju, ka vina no dzesēšanas trubām ir apdegusi pret izpūtēju, un jau šķiedras lien laukā. Nolēmu pasūtīt jaunas trubas un pie viena bija iemesls pārskalot visu dzesēšanas sitēmu. Samco silikona, un arī sarkanas, protams
Nav jau tā, ka visu gadu tika tikai skrūvēts. Vizinājāmies pa siltām Maltas pievakarēm, un jāatzīst, ka SXV tomēr ir kaut kāda maģija. Uzkāpjot uz manas dārgās sievietes SMR510, nu nav tas pats ar vienpodnieku kā ar V2.
Un tad atkal nācās mazliet paprātot kas gan noticis ar motociklu, jo vienā dienā tas sāka šķudīt, rīstīties un iet uz tikai 1 stobra. Nācās parakņāties arī caur kompi mazliet, jo SXV taču ir gudrs motocikls. Finālā izrādījās, ka mocis bija gandrīz vienlaicīgi izšāvis abas aizdedzes sveces.
Šīs 2 bildes ir vienas no tādām... nu tādām, kas man vienkārši pašam patīk. Abrauca čoms no Latvijas, izmetām aplīti.
Tad es vienā dienā aiz neko darīt izdomāju, ka jānokasa tā baltā pulverkrāsa no dakšas. Nepatika man tas baltums + pulverkrāsa uz štokiem dakšas regulēšanu tiltiņos padarīja par drausmīgām zobu sāpēm, jo pat ar atlaistām skrūvēm štoki vienkārši neslīdēja.
Nu un pašlaik mocis izskatās šādi. Nekas daudz jau itkā nav mainījies, bet tā kā padomā ir ieķert verķi, ar kuru var aizbraukt arī kaut kur tālāk un paceļot pa eiropu, domājams, ka kaut kad būs jauna galerija, bet SXV lēnā garā posīsies atpakaļ uz Latviju
__________
Mega paldies El_Camino par visiem padomiem, lai es ar šo verķi nenojūgtos