Sveiki, moto braucēji esošie un topošie. Sākotnēji vēlējos izveidot atmaskojošu, nomelnojošu un apkaunojošu galeriju, kurā tiktu nopelti Latvijā strādājoši un dzīvojoši ilggadēji moto tirgoņi. Iztirzājot visu to ko viņu nevērība, vieglprātība un bezatbildība varēja izraisīt.
Šeit ir redzama tā daļa motocikla, ko man vajadzēja iegādāties vēlvienreiz, lai manu moci varētu saukt par moci.
Jāsaka atklāti, ka motocikls tika iegādāts stipri zem tirgus vērtības, kā tas maksāja Eiropas auto / moto tirgošanas sludinājumos. Saprotot to, ka šī cenu starpība varētu būt jāiegulda svaigi iegādātajā motociklā (Pateikšu priekšā x3). Pārliecību, ka viss būs labi man deva mana pirmā motocikla iegāde, ko iegādājos acīmredzami pēc avārijas, viegli cietušu. Kurā ieguldot saprātīgu naudu man bija ļoti sakarīgs pirmais motocikls (Kawasaki er-6n, 2006 gada), iesaku visiem, kā pirmo moci. Bet atgriežoties pie galerijas galvenā varoņa, kurš man ir sagādājis tik daudz raižu un rūpju utt.. Šķirstot bezgalīgos sludinājumus nonācu pie izvēles, ka gribu moci vairāk ikdienai, kā trasei un tam jābūt ar 4 podiem un ar krosa stūri. TIK TĀLU MAN AR GALVU VISS BIJA LABI. Tad sākām sašaurināt apskatāmos sludinājumus ar cenu, tad gadu un nonācām pie Hondām CB600F, jeb Hornetiem. VELNS ŠEIT VISS AIZGĀJA PA PIESKARI, EJOT PA VĒRTĪGO ĪSTENĪBĀ NEVĒRTĪGU PIEREDZES TAKU.
Nu tad sāksim ar pirmo, kam vajadzētu radīt aizdomas jebkuram pircējam, bet tikai ne man (idiots). Uz norunāto satikšanās vietu ieradās cits motocikls nekā sludinājumā. Nepārprotat tas vēljoprojām bija CB600F, bet tam bija vairākas nopietnas atšķirības no tā, kas bija nobildēts sludinājumā:
1. Astes apakša bija ar oriģināliem pagriezieniem un numura turētāju, lai gan sludinājumā bija tūninga. Mazi praktiski neredzami trijstūra pagrieziena rādītāji un aftermarketa nr. turētājs. Atbilde no pārdevēja bija protams, ka skati nevarēja iziet savādāk, bet nepiedāvāja pat par naudu atpirkt bilde redzamo asti (vajadzēja jau viņu sūtīt prom).
2. Skatāmies tālāk, dzīvē motora viens vāks, bija pilnīgi citā krāsā, kā sludinājumā un redzams, ka tas ir šļūcis pazemi. Atbilde no pārdevēja bija nu tecēja mes viņu nokrāsojām. Nezinu kāpēc neprasīju pa kurieni, bet arī vajadzēja atkāpties.
3. Ejam uz otru pusi priekšējo bremžu hēbelis līks (bilde ta nebija). Motora karterim nolauztas ausis ar kuru palīdzību viņš stāvētu uz galda vertikāli. Es jau vairs neprasīju pieņēmu tikai zināšanai, ka motors ar moci ir bijis ļoti dīvainā situācijā.
4. Ķēde un zobrati ne visai, riepas vecākas par moci, eļļas filtrs tāds nesmuks uz jautājumu vai mainījāt motora eļļu, atbilde protams apstiprinoša.
Nu tāda ātrā mana analīze, kamēr staigāju riņķi apkārt uzdodu jautājumu vai iedos izbraukt. Iedos, nu tad robus pārbaudām nu it kā ir viss strādā. Es tagad ar savējo pieredzi domāju, ko es gribēju panākt ar šo darbību, braucot max 40 km/h, nezinu. No malas gan jau stulbi izskatījās. Labi vienojamies, ka nākamā dienā satiekamies CSDD pārrakstām.
Un tā sākās manas mocības. Tūlīt arī bildes prāta atslābināšanai. Es 333 trasē jau pēc eļļas maiņas kuru redzēju pats savām acīm.
Par motora eļļu man arī ir stāst ar šo moci. Nu jau lepns īpašnieks braucu uz no darba katru dienu 50 km uztinot vismaz 250 km. Nolemju aizdoties sestdienā pie fātera parādīt jaunieguvumu. Lūram un skatāmies nav lodziņš eļļas līmeņa pārbaudei. Tātad šups zem eļļas ieliešanas vāciņa. Skrūvējam ārā skatāmies sauss, velns, kā tā džeki teica, ka mainīja eļļu. Labi meklējam eļļas pārpalikumus, atraduši vismaz 3 pudeles pa ~300 ml smējāmies, ka beidzot iztērēsim krājumus, lejam. Liels un neticams bija pārsteigums, ka iegāja visi eļļas krājumi un tad tikai parādījās līmenis. Ap dūšu jau palika slikti, es jo biju pamēģinājis pilnu pulksteni bez vesela 1L eļļas motorā. Kad nākamajā dienā parādījās eļļas pleķis uz zemes no sajūga vāka blīves sapratu, ka nu jābrauc uz servisu, lai meklē, kas nav labi un tā. Rezultāts: eļļa, filtrs, nedaudz hermētiķis, priekšējie gultņi un blīvslēgi, kā arī bremžu kluči priekšējam ritenim. Rēķins +/- 150 eur. Tas gan bija sen precīzi neatceros.
Nu tā lai jums nav garlaicīgi ieliku vel vienu bildi. Uzminat, kas tas ir? Atbilde: Tā ir marle zem piļņika. Jautājums, kāpēc? Jo štoks tek. Izturēja 2 nedēļas. Bļ... seja pārgriežas no iespējamajiem iemesliem, kāpēc un domās piemetot izdevumu apmērus, lai savestu kārtībā. Par laimi, pie paziņām secinām, ka štoki ir taisni un pēc nelielas pulēšanas uzskatam, ka viss ir labi. Salejam eļļu štokos. Viens štoks principā bija sauss. Rēķins +/- 150 eur.
Un tā pienāca ziema ko darām, protams remontējamies. Reku šeku Pažaram un citiem bija taisnība rāmis ir līks. Milzu paldies meistaram, kas nenovilka visas ādas par motocikla pārlasīšanu uz jaunu rāmi. Rēķins +/- 600 eur.
Te esmu skaists, jau uz jauna rāmja 2016. gadā.
nu bet vēl līdz galam neesmu apmierināts ar moci, jo mors rij eļļu un neiet, tā kā gribētu. Baigās aizdomas, ka vārstu vāka blīve ir ne laba. Nu tāda interneta diagnoze, bet čuņiks, ka jābrauc meklēt profesionāls viedoklis ir gan.
Kas tas, tas ir seksīgais cilindrs Nr.4. Neizplūdīšu, Rēķins +/-1200 eur.