Pat īsti nav vērts te palagus rakstīt par šo braucienu – minimāls ekšens ar mo radiātoru, kurš sākoties 25+C temperatūrām nevēlējās īsti dzesēties. Kā vēlāk izrādījās, tā nebūt nebija bmw mirstamā kaite un viss galu galā tik novērsts ar minimālu ieguldīšanos un piepūli, nodušojot pašu mo radiatoru un izskalojot no radiātora ventilācijas ribām insektu līķus ar zemes un citas drazas maisījumu....
Kā jau iepriekš tiku komentējis citviet – pateicoties gadījumam ar nepieciešamību pārvietoties max ātri un augstākajos pārnesumos caur Alpu kalnu pārejām, lai dzesētu mo motoru ar pretvēju, beidzot pirmo reizi spēju izbaudīt ilgstošu treniņu, vairāk vai mazāk techniski pareizi braucot cauri Alpu ceļu virāžām un pilnvērtīgāk nekā citkārt kontrolēt moto stabilitāti līkumos kā arī praksē pārliecināties par pārsvēršanās efektivitāti un līdz ar to, iespēju izbraukt līkumus lielākā ātrumā.
Pozitīvais visā pasākumā arī tas, ka beidzot izdevās kopā ar Vecbiedru nokļūt līdz pāris gadus atpakaļ tā arī nesasniegtajai Korsikai, jo liktenis bija lēmis Vecbiedram ne vien iepazīties ne ceļošanu itāļu glābšanas helikopterī, bet arī iepazīt kāju epilācijas priekus, pirms randiņa ar itāļu doktoru Ipolito no Prima Trauma, uz operāciju galda.
Taču nefokusēsimies uz sāpīgo, bet atskatīsimies uz skaisto. Kā tas ierasts, sagatavošanās ceļojumam tika veikta pietiekami laicīgi, ņemot vērā Korsikas specifiku un apstākli, ka vietu skaits viesnīcās ir limitēts, it īpaši itāļu/franču atvaļinājum sezonas laikā – jūlijs/augusts.
Tā kā Vecbiedrs piedalījās šoreiz gan ar 4 ratiem, tad tikšanās ar viņu notika pie Annecy Ezera, Francijā. Tālākais maršruts uz leju, pa Route Grand des Alps, caur Fraņču Alpiem uz Nicu, no kurienes ar prāmi uz Korsiku.
Liriskai atkāpei - Niksōn,tika ievērtēts tavā vārdā nosauktais ceļa posms Korsikā no salas Ziemeļu spicītes. gar Rietumu malu virzienā uz salas Dienvidiem un atzīts par labu esam.
Savukārt, virzoties no Corte uz Zonza tika ietestēts vnk ideālākais ceļa posms - caur Col de Tana (D420)-Pilnīgi svaigs piķis ar stāviem kāpumiem un kritumiem, plus tas viss pa nepārtraukti līkumainu ceļu ar panorāmisku kalnu ainavu (Jau tiku ieteicis šo posmu dažiem šejienes BMW šūniņas braucējiem un viņi bija starā)
Par Gestāpoviešiem - tā kā došanās atpūtā uz Korsiku ir saistīta ar vēlmi izbaudīt labāko, ko sala spēj piedāvāt, tad Cortes nakšņošanas vietā tika izvēlēta viesnīca ap 20km no pilsētas, kalnos.
Aizdomas, ka kaut kas nav lāga ar vietu sāka veidoties brīdī, kad viesnīcniece izrādīja pārākā pakāpē viesmīlību un kombinēja to ar agresīvu up-sellingu, uzmācīgā formā piedāvājot
vakariņas, kuras teju līdzinājās vienas nakšņošanas izcenojumam numurā.
Aizdomu vadīti, jau numurā izlasījām iekšējos viesnīvas noteikumus, kur visa starpā bija atrodams punkts, ka gadījumā,ja numurā tiks atrasti pierādījumi par savas pārtikas lietošanu, tieks piemērots sods 50EUR par katru pieķeršanas gadījumu.
Ilgi nenācās gaidīt, kad izpakojuši mantas turpat ar visu līdzpaņemto vietējo pārtiku,vēl neaizslēgtajās numura durvīs jau lauzās iekšā bez neviena klauvējiena iepriekš pieminētā viesnīcniece.
Tā kā Gestāpoviešu viesnīcā mums bija jāpavada vismaz 2 naktis, visa numurā nolietotās pārtikas iepakojumi un cita ēdāmā draza tika ne vien paņemta līdzi, bet pat utilizēta blakus ciemā, tādējādi pilnībā izslēdzot jelkādas sankcionētas darbības no gestāpoviešu puses Piebildīšu, ka izčekojoties no numura šī pati viesnīcniece skrupulozi izprašņāja vai tiešām numurā netika lietota pārtika, acīmredzami cenšoties ķert uz muļķi
Bez lopiem un sašautajām ceļa zīmēm no dažāda kalibra storbriem, ir vērts pieminēt, ka braucot pa Korsiku, it īpaši pilsētu un ciemu terirtoriju tuvumā, ir jābūt maximālai koncentrācijai, jo tas būtībā glāba Mr.Scorpionu un, līdz art arī mūs, no reāla crash situācijas, ko šķīra sekundes simtdaļas. Korsikas vietējie pārvietojas pēc sev zināmiem CSN noteikumiem.
Tad protams, Mr.Scorpiona pieminētais gadījums ar vietējo slimnieku, kurš nekaunīgi izlīda šķērsām un apstājās, brutāli aizšķērsojot ceļu uz divvirziena šosejas ar sadalošo zaļo posmu starp virzienu plūsmām. Scēna sākās pēc tam, kad šim nekauņam tika uztaurēts un iesākās Hot Pursuit - , un tas nekas, ka pacientam blakus bija viņa kundze - izpildīšanās ar ceļa nogriešanas mēģinājumiem intensīvas satiksmes apstākļos turpinājās nākamo 20km garumā. Jautrība