Šogad nolēmām aizbraukt uz Ukrainas Karpatiem. Šis tas bija dzirdēts, bet paši vēl bijuši nebijām. No Latvijas visi parasti brauc uz rietumiem, bet, kā zināms, šampanieti dzer tie, kas iet pret straumi
Braucēji bijām 3 uz 2 močiem. Es braucu ar sirdsdāmu.
Izbraucām piektdien piecos pēcpusdienā, ar domu vakarā nokļūt Augustow, iedzert, un sestdienas vakarā būt Ļvivā, kur iedzert vēl vairāk. Plāns strādāja līdz Augsutowai. Nedaudz iedzērām, ap vieniem ar kundzi aizgāju gulēt, bet kompanjons turpināja iedzert un pārradās 8 no rīta, līdz ar ko mēs braucām tālāk, bet kompanjons izgulējās un tad devās ceļā.
Uz UA robežas bija garas automašīnu rindas, kuras, kā saprotams, uz motocikliem neattiecas. 40 min. laikā bijām Ukrainā. Biju dzirdējis daudzus stāstus par UA šausmīgajiem ceļiem un izsalkušajiem policistiem, bet vismaz līdz Ļvivai nekas tāds nebija novērojams. Es gan arī godīgi bremzēju apdzīvotās vietās un centos nebraukt pāri nepārtrauktajām līnijām (kas, kā vēlāk izrādījās, bija pilnīgi nepamatoti un lieki).
Svētdienas priekšpusdienu veltījām Ļvivas apskatei, un vakarā satikāmies ar kolēgu. Viņš no iepriekšējā gada dzeršanas bija sapazinies ar Ukraiņu hārlistu, kuram pieder motodarbnīca Ļvivā. Protams, ka gājām iedzert ar Ukraiņu hārlistu. Iedzeršanas laikā iepazināmies ar vēl vismaz 15 ukraiņu un citiem motobraucējiem. Bija arī kāds leitis gados ar ducati multistradu, kurš pa Poliju principā par 140 mazāk nebraucot, un miestos nebremzējot. Respect. Viņš nākamajā dienā izbrauca no Ļvivas pēcpusdienā, un teicās vakarā būt mājās viļņā.
Iedzeršanas laikā pielauzām hārlistu braukt ar mums un izrādīt Karpatus. Tātad vēl vienu dienu pastaigājām pa Ļvivu, jo viņš tika prom tikai pirmdien vakarā. Bet tur ir forši, putinu un krieviju tur ienīst pa pirmo zorti.
Nu un tad 5 dienas pa Karpatiem. Lai runā bildes
Nez kādu wifi lai izvēlas?
Satikām leišu bobiku ekspedīciju. Braukā pa augšām un guļ mašīnās
Dovbuša klintis
UA augstākā virsotne - Hoverla. Cilvēki kāpj augšā ar karogiem. Mēs arī uzkāpām - 3 stundas augšā un 4 lejā.
Ēdiens ir labs un lēts, viss attēlā redzamais apmēram eur 2,50. Viesnīcas aptuveni 3-5 eur no cilvēka
Lifan 520i
Sliktākais pieredzētais ceļa posms. Bet var izbraukt pat tādu. Kopumā ceļi ir slikti, bet braucami bez nekādiem tur endūro. Starp lielajām pilsētām tādi paši kā LV.
Robeža ar Rumāniju
Atpakaļceļā izmetām līkumu caur Varšavas vecpilsētu, un, protams, grēks braucot caur PL neizbraukt mazūrijas superīgos ceļus.
PL/LT robeža ir jāšķērso šeit, nevis pa apnikušo ceļu
Rezumē - no ceļiem nav jābaidās, izbraukt var. No policijas nav jābaidās, hārlists mums pa priekšu nepārtraukti apdzina pilnīgi visur, neatkarīgi no līnijām uz ceļa utt. Apdzīvotas vietās mūsu ātrums bija ap 100-110, ja sliktāks ceļš, tad mazāk. Policijas nav gandrīz nekur (Ļvivā braukā ar Priusiem). Uz robežas kopā ar auto nav jāstāv. Pie apskates objektiem ar moci ir jāpiebrauc maximāli tuvu, gāzējot un liekot gājējiem pavākties malā, kā arī apbraucot visas iespējamās barjeras (vienreiz nācās šķērsot upīti )
Kopumā ļoti patīkama braukšana, tauta vēl nav eirodebilizējusies, tādas lietas kā tālie pretimbraucošajam nevienu neuztrauc Ar gaismām nav jābrauc, un TA nav jāiet ne auto, ne močiem. Bezīns ap 85 centiem.