Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Ar mocīti apkārt Latvijai jeb Latvian adventure.

Pievienota: 17. Jul 2016, 18:20
Atjaunota: 17. Jul 2016, 19:33

Komentāri (10)

Citas galerijas no lietotāja coolinsh

Tā kā pagājušā gada rudenī tika iegādāta agronoma tehnika, nācās izdomāt, kā to izmantot. Iecere par Latvijas apceļošanu pa kontūriņu varēja īstenoties. Beidzot. Pa Latvijas ārēm devāmies 4 gabali ar saviem mocīšiem. Koferos līdzi tikai pats nepieciešamākais, bet ar visu to manas ekipāžas kopsvars bija 475!! kg. Bet, skrienot notikumiem pa priekšu, tas netraucēja baudīt motocikla sniegto baudu.


Pirmā diena. Sākam 9. jūlijā ap 10iem. Starts Ventspilī. Sapakojušies un pilnām bākām, un labu noskaņojumu!


Latvijas apceļošanu sākām ar virzienu "pret pulksteni" . Pēc Pāvilostas mūsu ceļi pieveda pie viena no pirmajiem čekpointiem Akmeņraga bākas, kas uzcelta 1864.gadā un pārbūvēta 1957.gadā. Tās augstums 37m.


..skats no augšas.


Pēc n-to km grantenes forsēšanas esam Liepājā. Ziemeļu forti. Ziemeļu forti ir 19. un 20. gadsimtu mijā būvētā Liepājas cietokšņa sastāvdaļa.


Tālāk uz Latvijas dienvidu pusi piebraucām pie tālākā Latvijas R punkta. "Zaļais stars" - Latvijas galējais rietumu punkts (Nīcas pag., Bernāti). Ģeogrāfiskais platums – 56° 20’ 51,5” Ģeogrāfiskais garums – 20° 58’ 14,9”
1998. gadā tēlnieks V.Titāns izvietoja četros Latvijas vistālākajos ģeogrāfiskajos punktos simboliskas akmens zīmes. Katrai zīmei dots savs nosaukums.


Tālāk jau dodamies uz Tērveti.


Skati, kas tika baudīti, nav aprakstāmi. Smarža, krāsas un tas, ka stārķis planē virs tevis 4 m augstumā... Kaifs!


Tā kā Tērvetē naktsmāju iespējas nebija mums pa prātam, devāmies uz Bausku, kur nobāzējāmies pie Lielupes. Fonā šlāgertuss, alus un jauks vakars.


Nākošajā rītā ceļamies un turpat dažu km attālumā apskatam Mežotnes pili, satiekam iesilušus kāzu viesus, apmainamies ar laba vēlējumiem un dodamies uz netāli esošo Motormuzeju, kur apskatam interesantus tehnikas vēstures brīnumus un pavadam 1,5 h jaukā ekskursijā.



Te jau esam pie Daugavpils vārtiem.



Nedaudz zemāk zem Daugavpils atrodas Latvijas tālākais D punkts."Saules puķe" - (Demenes pag.) Ģeogrāfiskais platums – 55° 40’ 28,9” Ģeogrāfiskais garums – 26° 35’ 51,0”


Pēc LV tālākā D punkta naktsmājas atrodam pie skaistā Drīdža, Latvijas dziļākā ezera. Kempings ar superīgu ainavu un atrašanās vietu. Noparkojam savus rumakus un dodamies peldēt. Noķeram svežoku un tad vakariņojam. Kempings "Dridži".


Peizāž.






Nākošajā rītā piepampušo plakstiņu atvēršanās liecināja par to, ka perfektais motoceļošanas anticiklons ir beidzis darboties. Labrīt, ciklon!


Bet arī vertikāli krītošajai peļķei bijām gatavi. Uzvelkam batman kostīmus un lidojam tālāk.


Īsti nesagaršojot slapjumu, nonākam līdz Velnezeram jeb Čertokam. Sieva pārbauda asakas lokanību. Ir ok. Ak jā, par Čertoka ezeru jeb Velnezeru apkārtējie iedzīvotāji zina stāstīt daudzus un dažādus nostāstus. Ezera apkārtnē nekad neesot dzīvojuši cilvēki, jo tie pie ezera nav spējuši ilgstoši uzturēties. Šeit cilvēki bieži nomaldas un neatrod ezeru.


Čertoks visā krāšnumā. Viens mīts tika gan salauzts pilnībā. Vietējā infotāfele saka, ka pie šī skaistā ezera nemīlot uzturēties putni. Tas tamdēļ, ka esot spēcīgs magnētiskais lauks. Klāt esot secinājām ļooti daudz putnu balsis un to dziedāšanu.


Ķeksīša pēc apskatījām arī Aglonas baziliku, jo tā pati infotāfele pie Čertoka vēsta, ka bazilika ir pretstats velnišķajam ezeram. Vietējais iņ un jaņ.
Mans secinājums - pagalms ideāli paredzēts Eiropas čempim supermoto. Pat tribīnes un skaļruņi nav jāmontē, viss pie vietas.


Tālāk devāmies uz kaut kādu eksotisko mini zoo. Palika atmiņā vietējā autoritāte Kundziņš. Kaķis, kurš 10 gadus atpakaļ tur pieklīda, iedeva pa tāsi visiem vietējiem suņiem un pateica, ka tagad viņš te dzīvos. Man bija tas gods viņu noglaudīt. Pat neatrāvos.


Pēcāk, jau pēc nezināmas izcelsmes ceļa seguma forsēšanas, esam pie LV tālākā A punkta "Austras koks" . Ģeogrāfiskais platums – 56° 16’ 44,0” Ģeogrāfiskais garums – 28° 14’ 29,9”


Ceļā uz Latvijas senāko pilsētu Ludzu beidzot sejā satiekam ciklonu. Labdien! Jāsaka, ka ekipējums to ļāva izbaudīt godam.


Pēc Ludzas nonākam Viļakā. Jauka vieta, jauka uzņemšana, BET... čoma teksts: " Eu, Krisiņ, palūr uz riep!" manī raisīja sajūtas, ka labi nebūs. Tā arī bija... Pakaļējā riepa, ar kuru biju plānojis nobraukt šo mototripu, nebija neko dzirdējusi par maniem plāniem. Labvakar, kordi! Sākās ieslīgšana sevī, n-tie zvani un doma, kā nenoraut ceļojumu, jo priekšā ta ne mazums km..Paldies Ingusam par palīdzību glābt situeišenu.


Pārlaižot nakti Viļakas viesu namā, satikām ne tikai jaukus cilvēkus, bet arī visai jauku minkānu - Pantera.


Nākošais rīts mūs veda līdz Alsviķiem, pie Alūksnes, ar cerību, ka dabūsim riepu, lai turpinātu ceļu. Diemžēl, šis variants nebija tas. Taču par cilvēku atsaucību un pretīmnākšanu varu teikt visu to labāko! Respect!!


Alsviķos secinot, ka konkrētā riepa nepas, tika domāta nākošā versija. Tad sadabūju rokā Rīgas kantori ar vajadzīgo riepas variantu un uzzvanīju savam Beberbeķu draugam. Māris izdarīja tā, lai viss ceļojums turpinātos, kā ieplānots. MEGA paldies Tev, Māri!





Te manam draudziņam noņemta pakaļa. :P Riepa virsū. Gasējam tālāk.


Otra moto onboards.



Tas ir Latvijas Republikas – Igaunijas Republikas robežpunkts Rūjienas novada Ipiķu pagastā, kas atrodas mežā ~0,2 km no Igaunijas pilsētas Mōisakūla nomales.


Pēc LV Z punkta apmeklējuma stiepām uz Ainažiem ar domu atrast nakstmājas, jo tuvojas tak Pozitivus un naktsmājas pēc ieteikumiem atradīsim pie katras privātmājas.. Kā tad. Skuju. Atradām vietu jahtas ostā pie Salacgrīvas. Vējains. Līcis. Āls. Ir labi.


Te jau sākam just mājupceļa garšu. Satiksme gan ne visai..



Piestājam pie motomekas Rīgā. Sasveicinamies ar draugiem un lecam zirgos, gribam ēst.




Pēc ieturētās maltītes Kūriņā pusaizmiguši maucam līdz Kolkai. Sieva grib peldēt. Ūdens kā piens. Izvēdinam čaiņikus un vizinam mājup.


Home sweet home. Darīts. Aptuveni 1850km nobraukti. Daaaaudz grants. Jauki piedzīvojumi. Satikti labi cilvēki un kaķi. Degvielas patēriņš bmw 5,4L/100, ktm 5,5L/100. Drīz jau nākamais mototrips.