Mocis jauki novietots uz podesta, podests šaurs, uzkāpjot nav kur kāju nolikt, ja zaudē līdzsvaru tad ej uz kasi
Pirmie iespaidi - vizuāli pievilcīgs, smukas gaismas, vienīgais mocis manā uztverē ar tiešām smukām gaismām. Benķis ir regulējams divās pozīcijās un likās paciets (ir pieejams gēla), amortizācija likās par mīkstu, bet bez braukšanas jau normāli nesaprast, domāju ka paspēlējoties ar regulācijām varētu atrast optimālu regulējumu. Sēdpozīcija ok, kājās stāvot varbūt prasītos stūri nedaudz vairāk uz priekšu, bet tad sēžot būtu par tālu. Stikls nav regulējams, spriežot pēc stikla augstuma ar šo pašu stiklu vajadzētu visam būt ok, vienīgi šaubas raisa vairākas palielas atveres stikla lejasdaļā. Apstrādes un materiālu kvalitāte laba, bet protams ir kur piesieties, piemēram nenormāli grabošs sajūga hēbelis.
Labs klīrenss, spieķotie diski, nav manāmi viegli nolaužami elementi (radiatori, kāpšļi u.t.t.), rāmis zem kartera.
Panna un rokusargi standarta komplektācijā.
OEM papildaprīkojums ir **** :@ **** par miljonu. Piemēram duga, kuru drīzāk varētu nosaukt par papildus lukturu turētāju, turas uz četrām M6 skrūvēm! Viens stiprināšanas punkts ir skava ap rāmi lejā pie motora (2x M6skrūves) un otrs augšā pie būra rāmja (2x M6 skrūves). Teorētiski nometot moci uz sāna būs šķība visa priekša! OEM koferus ražo hepko&becker - lēta, ļodzīga plastmasa, kura jāpiespiež lai aiztaisītu. Vispār nesaprotu priekš kam vajag sānu koferus kuri taisas vaļā uz sānu - lai visas tavas parpalas attaisot koferi izbirtu uz zemes???
+ atslēdzams abs aizmugures ritenim, priekšai nē
- pēc katras noslāpēšanas, arī neizslēdzot aizdedzi, no jauna jāiestāda traction control režīms un jāizslēdz abs, domāju ka bezceļa apstākļos tas ātri apniks.
Interesants ir arī jauna motocikla nobraukums
Visā visumā mocis izskatas ok un domāju ka varētu būt šī gada bestselers.
Dīleris saka ka demo mocis būs pieejams pēc izstādes (pirms sezonas atklāšanas).