Pārdodu, tikai pagājušajā pavasarī iegādātu motociklu. Pirkts jauns,salonā.
Tā nu ir sanācis ka mans ideālais motocikls nonāca pie manis par vēlu, visa Eiropa ir apceļota, tagad esmu pavilcies uz enduro.
Uzstādīts ļoti daudz papildaprīkojuma.
1. Sporta truba (oriģinālā līdzi)
2. Centrālā ķepa
3. Michelil Pilot Road 4 riepas
4. Radiatora aizsargs
5. Dufeļa pagarinājums lai neaizmet radiatoru un kājas sausas pa lietu braucot.
6. Givi pilnās dugas
7. Givi Quick lock evo aizmugures koferu stiprinājumi.
8. Givi V35 koferi.
9. Siltie rokturi Oxford ar 5 jaudas režīmiem.
10. Augstais stikls.
11. Dienas gaidas lukturi ar marķējumu.
12. Givi V47 topcase.
13. Cietie roku sargi kas ir integrēti stūres atsvariņos. Krietni lsbāk kā Kawasaki oriģinālie ko var dabūt papildaprīkojumā.
14. Trīs piepīpētāja rozetes, visas no dārgā gala,ūdensdrošas. Visām drošinātāji,releji, divas strādā tikai ar ieslēgtu aizdedzi viena arī ar izslēgtu.
15. Pārdomāti salīmētas augstākās kvalitātes atsarojošās plēves lai mocis būtu pamanāms.(drošība)
17. Givi Bākas soma uz gredzena,TANCLOCK sistēma, neskrāpē bāku.
18. Papildus stiprinājumi uz centrālā kofera vāka un zem viena no sānu koferiem. Zem sānu kofera ir vieta teltij, uz centrālā vr piesiet viskautko sākot no čībām un guļammaisa līdz motojakai.
Papildaprīkojumā iztērēts vairāk kā 1500eur, ir visi apliecinājumi. Viss uzstādīts paša rokām ar vislielāko rūpību.
Tehniskais un vizuālais stāvoklis perfekts.
Mocis uzturēts un kopts ar sirdi.
Mocis ir ļoti ērts kā vadītājam tā pasažierim, spējīgs veikt garus gabalus un tajā pat laikā ir iekšā sportiskais gars. ĻOti elastīgs 4 cilindru dzinējs 1050kubi, no 40km/h līdz 235 iet ar sesto robu. Ir Abs un 3 režīmu saķeres kontrole. ĻOti ekonomiks kas kombinācijā ar lielo bāku nodrošina 350km bez raizēm. Panelī daudz noderīgas informācijas.Amortizatori regulējami neatejot no kases.
Kāpēc šis ir labākais mocis ceļošanai pa asfalttu pastāstīšu klātienē. Mans numurs 2960 septiņi četri seši pieci. Lūgums zvanīt tikai reāliem pircējiem.