Pārredzamā pagātnē veiktie ieguldījumi:
- mainīti dakšas blīvslēgi un eļļa (dakša ir pumpējama);
- uzlikts Ignitech CDI (novērsta klasiskā problēma ar oriģinālo aizdedzes vadības bloku štekeriem);
- uzlikts jauns sprieguma regluators (arī tipiska problēma Āfrikām);
- uzlikts jauns sajūga disku komplekts ar atsperēm un sajūga trose;
- mainīta pakaļējā riepa;
- sezonas beigās mainītas vārstu gumijas + noregulētas atstarpes + sinhronizēti karburatori + jauna eļļa, sveces, dzesēšanas šķidrums;
- jauns akumulators.
Priekšējā riepa ir nobraukta - to jaunajam īpašniekam drīzumā vajadzēs mainīt pēc saviem ieskatiem.
Vecās Āfrikas ar 650 cm3 nu jau ir retums (citi saka - leģenda). Šis ir tehniski labi saglabāts eksemplārs (skrāpējumi uz plastmasām un dugām neietekmē braukšanu!).
Cena ap 2,5k EUR (tas ir krietni zem ieguldītā).
Priekšroka klasisku Mo cienītājiem.
Varam diskutēt arī par mainīšanu pret augošai ģimenei piemērotu auto.