Un tiešām - sanāca izbraukt ur kur ar plikajām ielas riepām nu nekā nevarēju iepriekš.
Lielās peļķes un dubļus kaut kā aizmirsās fočēt - vairāk domas bija aizņemtas ar to kā lai noturas uz ratiem un kur lai brauc tālāk.
Pavingrojis pa sūnām šķērsojot visādus lielākus un mazākus grāvjus ir laiks atpūsties un novērtēt dabu - saulrietu... Labi pavadīta svētdiena - 8 marts.
Nopēries pa dubļiem un mežu.
Nu beigās spa procedūras ar ūdens kaskādi šļūtenes izpildījumā un skrubja procedūras ar birstes palīdzību...
Secinājumi pēc paveiktā....
1. Iebraucot mežā aizmugurējo atsperi vajag uz max. nospriegot - savādāk visi celmi ir manējie:
2. Ir jāpiedomā pie dugu uzstādīšanas, savādāk visi daudz maz lielie zari un krūmi slēdz no 1 roba ārā un un palienot zem labās pekas nospiež pakaļējo bremzi - pāris reizes noslāpu un nevaru saprast no kā - izrārās ar zariem bremžu pedālis nospiests...
3. Ir jāuzstādā roku sargi - jo ja caur krūmiem jāizlien - priekšējās bremzes visu laiku tiek nospeistas - līdzīgi kā pakaļējās.
4. Nobraucot pilnu bāku - nezinu cik km par riepām secinājumi ir - tieši tas kas man nepieciešams! Tika pabraukts arī pa vēsu un nedaudz mitru asfaltu - jā, ir sajūta ka bremzējot priekša "peld" bet es to ņemšu vērā ka pa asfaltu kā iepriekš vālēt nesanāks. Toties patika kā bremzēšanas ceļš uz grants 100 - 0 ir par saviem 6 m īsāks un vadāmība ir daudz labāka.
Protams arī ručku tagad var riktīgi atvērt un sākt mācīties vadīt to rumaku kontrolētā sānslīdē - meklēt arī pareizo vietu uz moča savai pakaļai.
5. Vispatīkamākais ka dubļus ar stūri vakar nearu, kaut arī ceļi bija kudi sarežģītāki.
6. Uzskatu ka tieši vakar esmu atvēris sezonu, ko novēlu arī visiem Jums!!!