Biš padalīšos, kā es mācos sajūgu
Sākums meklējams šeit: galerEja
Īsumā:
Mērķis bija līdz galam saremontēt sajūgu, lai neiemestos staļingrada. Škita, ka arī kkāds klabulis bija piemeties. Ārzemju internētā čaļi arī bija dalījušies pieredzē, jo šī ir tipiska Husqvarnu 610 un pat 630 problēma. Vecāka gadagājuma hušos atsperu vietā bija gumijas gredzeni
Ārdam atkal visu ārā
Aizvedam vietējām "zelta rokām" uz remontu. Vēlreiz paldies
Un, saņemam visu cmyku un skaistu
Liecība par to, cik dikti atspere kustējusies
Arī otrā pusē esošais bleķis bijis pagrauzts
Vecās čaškas. Dažas plānas, kā žiletes.
Salīdzinājumam jaunās ar vecajām. Jaunās ir virpotas apzināti biezākas, termiski apstrādātas.
nu jā, černis
Izrādās, ka husim ir netipiski šaurs lenķis zobiem (~ 15 grādi).
Sajūga diski vēl labi
Kurvi sajūga diski minimāli traumējuši
Biju gaidījis lielāku černi, bet, tā kā pēc iepriekšējā remonta biju labi ja 1x uzlicis radzes, tfu, skrūves , tad tās čaškas, kuras izjuka, bija arī vienīgās. Starp citu, papētot sajūga konstrukciju, kniežu vietā varētu lietot seklu galvu M8 skrūves ar smalko vītni + vītņulīme.
Tā kā ja tev, EGON, ir husis, tad dari to tagad, citādi būs pa dārgo