Tātad 30.08.2014, bijām nolēmuši piedalīties ar Enduro motocikliem triāla sacensībās. Visgrūtāk bija pieņemt lēmumu un tad dzīvajā jau aizgāja vieglāk.
Apsteidzot laiku šis pasāciens atkārtosies 8.11.2014
Centāmies. Triāla motocikliem jābūt viegliem - kā ēna.
Reģistrācija bija nopietna
Un tehniskā komisija ļoti prasīga. (sākumā gribēja slāpētāju atrast, un izpūtēja atrādīšana radīja komēdiju. Slāpētājs viņiem ir aukliņa ap roku un slēdzis uz stūres! Vot tā.)
Sākām izstaigāt trassi un mērīt pārbraucamos šķēršļus.
Noskaidrojām ka mums nebūs jālec pāri riepām (tai kaudzei) bet varēsim apbraukt
Andris kā tehnisks cilvēks pārbaudīja eļļas līmeni autiņam (kuram triālisti brauca pāri)
Un tad mēs sapratām ka sēņošanas te nebūs....
Pirmie trassē aizgāja tie kas kādreiz mums vēl rādīs klassi. Bet jāpiezīmē jau tagad daži šitādi dabūja soda punktus mazāk nekā mēs.
PS Mocis elektriskais.
Mums sākumā gāja kā pa sviestu. Tas ir visu laiku slīdēja un nevar'
ejam saprasties ar trasses robežām.
Egīls (Organizators, tas pats kas Agarskis) ar dažiem teikumiem mums prātu iegrozīja pareizajā virzienā.
Mūsu kritienus nerādīšu. Tikai pateikšu ka tik lēni braucot tik daudz gāzies sen nebiju.
Vērtēšanas kritērijs vienkāršs - soda punkti par pieskaršnos zemei (ar kāju, roku, vai visām četrām).
Tātad braucam ar kājiņām uz kāpšļiem.
Soda punktus mēs dabūjām kā alu Jāņos. Pat paģiru lāpīšanai iznāktu.
Ja galvu pagriež 90 grādu leņķī var papētīt piešķirtos sodus. Jo mazāk punktu, jo labāk.