Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Honda CRF450R 2013 Supermoto Track Conversion

Pievienota: 14. Jul 2014, 13:17
Atjaunota: 08. Sep 2014, 16:25

Komentāri (42)

Citas galerijas no lietotāja kba-pro

Tā kā mans motorzāģis sadalīts reizinātājos ir izsķīdis pa visu pasauli tika nolemts, ka nepieciešams cits projekts ar koncentrēšanos uz trasi. Augstākminētā rezultātā šoreiz dzimtenē tika nolūkota un atgādāta šāda dubļu cūka:



Protams pirms mainīt dubļu trimu uz kautko tīrāku tika nolemts salidzināt kā tad viņa izskatās pret vecāko māsu.





Secinājumus var izlasīt visos Riders Magazine, vienvārdsakot dubļos vadāmība ir forša, bet mana 2008 gada uzticamā cūka ir niknāka. Vēlos uzsvērt ka tas ir tikai mans viedoklis.

----

Tā kā pēdējā netīrumu cūku dīdīšanas laikā uz rokas tiek uzsēdināts čigāniņš ikkurāt par vasarsvētiekiem, tad nekāda jādelēšana riņķi apkārt ar cūkām vairs nesanāk. Apstākļi spiež jauno rukšķi dzīt aizgaldā uz plastisko operāciju. Savādāk jau diezinvai šovasar uz operāciju būtu sariktējušies

Jaukšanas prieki ir sākušies











Kā jau parasti tas notiek tad procesā atklājas šādi tādi pārsteigumi par kuriem iepriekšējais cūkgans toleranti bija izvēlējies nerunāt.
Jāsaka ka tas izvēli un lēmumu nebūtu mainījis bet nu .....

----

Tagat sākas pac interesantākais - vaig jaunas parpalas, taisam sarakstu nr.1 "to buy list":

- riteņi
- bremzes
- slipperis
- tiltiņi
- riepas
- ķēde un sprocketi
- sajūga kurvis - uhhhh kā viššss vilka līdzi
- sajūga trose - lai izspiestu vaidzēja gandrīz ar abām rokām
- roku sargi
- priekšējais fenderis

Par cik "to buy list'ā" visu pozīciju brendi ir nezināmi nevarot izvēlēties starp kvalitāti, cenu un nolietojumu tad lai lieta kustētu uz priekšu taisam sarakstu nr.2 "to do list"

- Aizvest amīšus SHKAPARS'am !!!!!
- Nočekot trīstura mehānisma gultņojumu un samainīt ja nepieciešams.
- Sariktēt izpūtēju.
- To ko var notīrīt arī notīrīt un iztītrīt un izmazgāt utt.
- Izvēlēties piegādātājus sarakstam nr.1
- Sazīmēt un uztaisīt slaiderus.
- Nopārdot nevajadzīgās lietas budžeta balansam

Kā man viens kolēģis mīl pierakstīt katra e-pasta beigās LAI DARBI SOKAS

----

Trīstūris:

Vis bija labi - izjaucu, paskatījos, izmazgāju, sasmērēju un saliku.







No sākuma bija doma ielikt piespiedus eļļošanas nipeļus un saurbt kanālus kā to izdarīju 08 crf'am. Paskatoties 08 gada cūkas trīstūrī redzams, ka pēc gada ekspluatācijas nevienas mitruma pēdas, vis smērē, smēre tīra bet asis vienalga dilušas un lufte saliktai konstrucijai ļoti minimāla bet tomēr jūtama.


Kamēr bakstījos ar trīsturi un funktierēju kā sariktēt trubu, atrisinājumu ieguva riteņi , bremzes, tiltiņi, sajūga trose un kurvis kā arī ķēde ar zobratiem.

Sliperis joprojām ir melnais zirdziņš a hvz kuru??? STM, Sutter, Adige, Hinson, Sigma ..... da kurš te vispār var ko saprast.....?

Ķeramies klāt trubai:

Nācās nedaudz pamērīties, sazīmēties un izgatavot sazīmēto no DZIMTENĒ !!!! ražota materiāla








[video]=youtube;OwUCZRUOATI]https://www.youtube.com/watch?v=OwUCZRUOATI[/video]
ja kaac zina kaa te iepičkāt vidaku tad pamāca lūdzu, man nesanāk
zazis zvēeeers











Nutā ..... truba gatava

----

Paralēli trubas riktēšanai sāk ierasties kurjeri ar kastēm un maitas pastnieki ar piegādes paziņojumiem:

- A'la SHKAPARS'a kungs = amīši

- FaBa = tubeless ričuki

- Faor = tiltiņi

- Mitaka = sajūga grozs

- Apico = sajūga trose

- Beringer = bremžu kits

- JT + EK = zobrati + ķēde



Sajūgs vēljoprojām ir tumšais zirdziņš..... betttt šķiet BAGARS'am nedaudz izdevies pavēra durvis uz āru no mana prāta tumšā pagraba...

----

Lai dažādu metāla izstrādājumu klucis uz ķeblīša iegūtu kaut cik apgāzties nespējīgu konstrukciju liekam shock'u atpakaļ.







Tiltiņi. Kapēc Faor??
A tapēc ka man nepatīk uzlikt kaut ko fiksētu, tad braukt un funktierēt kā būtu ja būtu tā... jaukt ārā mainīt ieliktņus vai pirkt citus tiltiņus.
Faor konstrukcija piedāvā manuprāt labu risinājumu. Atlaid četras mazas skrūvītes un maini ofsetu uz nebēdu. Mainot ofsetu mainās arī dakšas leņķis, trails, un protams riteņu bāzes attālums 14 mm diapazonā. Stūres pozīcijas maiņas iespējas ar ir vnk dievīgas, vienīgi žē ka nepiedāvā komplektā ieliktņus paaugstināšanai.










Nu te ārī priekšējie amīšis ir iekšā un stūre arī







----


Neliels ieskats TKD pasākumos



Feel the difference



----

Biku offtopics to Archy

Soda ne tuvu nav alternatīva smiltīm, viņa nav spējīga noņemt kultūrslāni kura daļiņas ir cietākas par pašas daļiņām.
Nācās pārlasīt vecākās māsas sirdi. Šodien ierodas paka no US.
6un 1/2 paka ar secret substance un var ņemt blakām gultā zem segas











----

Back to the story


Operācija sajūgs:

Kā jau iepriekš minēju BAGARS kungs man pavēra durvis un es tās atvēru pilnībā. Izvēle krita uz ADIGE.
Maz ir tādu braucēju kuri ir ilgstoši lietojuši dažādus sliperklučus. Līdz ar to nav praktiski pieejami objektīvi salīdzinājumi. Vai nu baigi ok vai nu neok, tas arī viss.
Kāpēc ADIGE?
- Principiāli savādāka konstrukcija salīdzinājumā ar konkurentiem "skrūve un uzgrieznis". Griež motors = uzgrieznis velkās klāt. Griež ritenis = uzgrieznes skrūvējas nost.
- Maz strauji dilstošu komponenšu.
- Vienkārša konstrukcija un regulēšana (vismaz patreiz tā liekas)
- salīdzinoši viegls hēbelis, pamēģināju zazha STM'u - kā akmens. Bet protams Reklusei Z-Start Pro kurš ir mans favorīts nestāv blakām.

Ar itāļiem kā jau itāļiem, bet nu beidzot klāt ir 8:



Pēc kastes izskatās ka tur ir nez kāds agregāts iekšā????



Kas lācīcīm vēderā



Mainam nost:





Bļin ku netīrs, akal jālaistās ar bendžuku lai izmazgātu... Džeks labi kaplējis









Honda's inženieri pacentušies kautkādā veidā aizsargāt savu oem tirgus daļu. Šeit kārtējā viltība, salikt var bet izjaukt neeevaaar, tikai salaužot. To nezinot tā arī izdaram.



Uz preses zobrats tiek saprecināts ar aftermaket'a kurvi.





Tagat varam visu krāmēt kopā:















Gatavs

Turpinam likt kopā....















----

Truba pēc sanatorijas apmeklējuma atgriežas darba vietā





Nedaudz jāpaplēš platāk lai riepai ir kur iespraukties.







----

Riteņi F3.5 + R5.0 x 17 Tubeless

Bez riepām



Ar riepām





Pakaļa ar zobratu un disku





Pakaļa darba vietā







Pagaidām istās ka riepai vietas pietiks starp trubām



----

Par cik jaunie tiltiņi ir platāki par OEM tiltiņiem, tad pirmkārt jāsataisa bukses lai dabūtu ričuku pa vidu. Piegādes kitā tādas nenāk, no vienas puses tas ir labi no otras slikti.
Mainoties tiltiņu platumam mainās arī bremžu diska novietojums attiecībā pret bremžu suportu. Risinājumi ir divi 1'ais izmantot bukses lai nobīdītu suportu vai 2'ais ar speciālas starplikas palīdzību nobīdīt bremžu disku. Pakonsultējoties ar cilvēkiem "a'la shkapars" kuri bremžu lietās saprot 100 X vairāk nekā es tika nolemts par labu otrajam variantam.
Taisam augšā bukšu un speisera komplektu.














Izskatās ka ir okidoki



----

Tevišssši









Shiny thingsssss






Nu ko.... izskatās, ka ieguldītais darbs tomēr nesis augļus. Pirmā gonka vispār un rullītī, un aizvadīta godam, ir pjedestāls, ir medālis kaklā.



Jā Jā zinām bija daudz kļūdu un tā, bet tas tikai parāda, ka ir kur augt un uz ko tiekties. Jebkurā gadījumā liels paldies visiem par sniegtajiem padomiem un jo īpaši TB, jo tas bija pirmais un patiesībā visvērtīgākais.

Paldies par uzmanību, turpinājums sekos..........