Šis stāsts varētu sākties ar vārdiem: Reiz dzīvoja sukucis, vagoja asvalta upes ilgi un laimīgi, tomēr tā vis nebija.
Stāsts iesākās kādā svētdienas rītā ar sāpošu galvu kas izpaudās kā izdzertās šmigas daudzuma sekas. 2 krūzes ūdens un ar ierastu peles klikšķi paverās Motopower mājas lapa. Lapas lejasgalā pamanīts sludinājums ar šamo monstru un tekstu: neiet viens cilindrs, gribētos vismaz 200 latu. Nez kāds velns dīdija to mēslu braukt un pētīt, taču kad tika plača vidū atrasts aizmugures amītī ievēries vads, kura dēļ arī šis negāja, defekts tika novērsts ar skoča un šķiltavu palīdzību, noskaitīta nauda un uz māju prom.(lāpīties)
Korozija un aķa skābe šur tur bija pastrādājusi savu ļauno darbu. Galu galā ventilācijas carulītes ir personīgā vājuma izpausme un tās liek tikai pilnīgie lūzeri?
konkrētais eksemplārs šķita jo vērtīgāks kaut vai tamdēļ, ka iepriekšējais tirliņš(saimnieks) bija saglabājis "Oriģinālo bremžu eļļu un bremžu klučus ar nolietojumu ap 150%!" Diemžēl foto ar dakšas eļļu kaut kur ir pagaisis.
Gaišās detaļas vienā kaudzē, tumšās otrā un uz krāsotavu prom. Tā kā dampis nav pelnijis milzīgus finanšu resursus, krāsots ir ar pulverkrāsu pa lēto. Tikai bāka un plastmasas tikušas pie autokrāsas.
Sākās montāžas darbiņi.
Rāmi taču vieglāk uzcelt uz motora nekā otrādi?
Palēnām apaudzējam ar vadiņiem, trosītēm, caurulītēm un citu sīko drazu.
Pirmais melnais testa salikums vēl ar dažām vecām detaļām.
Te jau izieta skate un gatavs lietošanai.
Vienā pļaviņā ar Čehu vienaudzi- abiem viens radīšanas un reanimācijas gads(1990 un 2014)
Tālāk darbs Goblinam- sieviņa mācās un ir apņēmības pilna braukt!
Ir arī palikušas neatrisinātas dažas lietas- bremžu diski atlikti uz nākamās ziemas budžetu un kauja ar karburātoriem arī nav galā: diagnoze: totāls liesais- varbūt kāds var ko ieteikt?