Daudzi noteikti būs pamanījuši ka braucu ar moci un arī to sastapt mani var uz dažādiem mocīšiem, nav tā ka es viņus mainu kā zeķes bet sanācis ir tā ka mocīši man ir vairāki(tāda diagnoze un par slimību nesmejas).
Šis ir mans uzticamais draugs un pilnīgi pamatoti varu teikt visu laiku labākais mocis. Labākais tāpēc ka vispiemērotākais reālai dzīvei un situācijām. Ne velti pēdējos gados tūrisma endūru pārdošanas apjomi aug nenormālā tmpā. Te varu pateikt kapēc. Tāpēc ka tos pērk tie kas ir izmēģinājuši ko citu un sapratuši kas ir patiesā motocikla vērtība un tā kā veco motobraucēju ir krietni virāk kā to kas tiktiko nolikuši tiesības ir daudz lielāks skaits šādu motociklu pircēju. m
Mēs esam kopā jau kādu laiciņu. Šī būs mana 4 sezona ar to (tik ilgi man neviens mocis nav bijis). Ar šo mocīti esmu pabijis lielākajā daļā Eiropas valstu un nobraucis daudzus kilometrus. Tas ir ērts kā vienam tā ar pasažieri, neprotestē pret milzīgiem koferiem ceļojumos un gariem braucieniemm visas dienas garumā pa jebkādu segumu. Pamatīgi uzbūvēts tas tomēr izrādījies krietni vieglāks par konkurentiem sausais svars vien 207 kg. Lai arī tehnisi tas nav nekāds uberbaiks tomēr arī šeit sastopami interesanti tehniskie risinājumi, piemēram:
Tā kā sim motociklam motora donors bija trakais TL1000 (tas ar kuru ļoti daudzi aizgāja viņsaulē) tad arī pēc deforsēšanas tam ir savs raksturs.
Gāzu sadales mehānisms ir veidots tā lai maksimāli saīsinātu sadales ķēdes garumu un kā zināms tā kopā ar spriegotāju ir vājā vieta kas sagādā galvassāpes daudziem motociklu īpašniekiem.
Ieplūdē ir 2 sprauslas uz cilindru, kas ir sastopams arī gsxr sērijas mocīšiem.
Hei, bet kas tad tas?
Varbūt kāds ir manījis arī to ka dažreiz izbraucu ar baiku. Jā tā ir taisnība, dažreiz.
Braucot ar šādu monstru, pie laimas pulksteņa nav pat jābrauc jo laimas pulkstenis pats nāk pie tevis.
Tas tā ievads, bet nu pie lietas.
Labs tu esi bijis man, bet laiks citam savu vietu dot.
Lai arī abi mocīši man ir godam kalpojuši un nekad nav pievīluši, esmu nolēmis dot iespēju kam modernākam. Var jau būt ka dažs labs padomās vai tad kaut kāds litrīgs tūrisma endūrs var būt modernāks un labāk par zx14, nu nav jau,bet dzīves realitāte ir tāda kā ir un brīvā laika ir tik cik ir. Arī vecums jau nāk lieliem soļiem un pēc mēneša būšu jau iesoļojis pusmūžā, tāpēc prasās ko mierīgāku.
Izvērtējot visus apstākļus, iespējas un piedāvājumus ir kļuvis skaidrs ka tam ir jābūt ŠIM.
Tā ir mana labā DL1000 jaunā versija. Tā nāca ilgi, ļoti ilgi, iespējams pat nedaudz par ilgu, tomēr labāk vēlu nekā nekad.
Lai arī ir palicis daudz kā zināma un pazīstama mocītis ir mainījies uz pozitīvo pusi.
Radiālas bremzes.
Izplūdes vārsts ar citu izplūdi.
Apgrieztā regulējamā dakša.(šī man personīgi pietrūka visvaiāk)
Smuki aizsardziņilai neskrāpētos rāmis.
Citi diski un spārns pienācīgā garumā (vairs nevajadzēs likt pagarinājumu)
Ir vēl arī citi gardumiņi.
Regulējams stikls (pamēģināju pašrocīgi,pilnīgi bez instrumentiem un braucot ar vienu roku regulējams)
Power modes.
Abs.
Jauns veidols.
Pamēģinot mocīti, kļūst skaidrs ka uzsvars uz svara samazināšanu ir devis lielisku efektu. Pēc sajūtām jaunais ir vieglāks par iepriekšējo modeli. Aizmugures bagāžnieks ir no plastmasas, kā citiem pēdējo gadu motocikliem.
Tiem kas domā kāpēc te nav vietas kardānam, paskatieties tehniskos datus un sapratīsiet.(vai arī nav lemts)
Nevaru vien sagaidīt kad varēšu ar šo mocīti izbaudīt ceļus.