weekendā apciemoju savus vecākus Valmierā. pie viena izdomāju likvidēt brāļu kapus uz moo priekšpuses.
sākam ar MEGUIAR'S bug and tar remover. apsmidzinam visu kapu teritoriju. lai uzsūcas
pēc tam ķeramies mazgāšanai klāt. pēc tās visu ūdeni saslaukam ar šo mikrošķiedras īpaši veidoto WATER MAGNET dvieli.
Water magnet vs ūdens.
pēc tam apsmidzinam ar Final inspection un hydrophobic syntethic polymer wax - kā ūdeni atgrūdošu līdzekli.
tīrais moo un izmanotais arsenāls. jāpiebilst, ka izmantota tika TIKAI Meguiar's produkcija. un tā patiešām ir
ne velti sentēvi teica - gribi izbaudīt lietu? aplaisti dārzu un nomazgā mašīnu (šinī gadījumā - moci) aizkuļoties līdz Skaņajam kalnam Mazsalacā, lietu izbaudu uz visiem 100
bet kā citi senie grieķi teica - īsti vīri mī£ no alus, nevis no mentiem (vai lietainiem laika apstākļiem)
Skaņais kalns ir patiešām dikti acij baudāma vieta. noteikti vēl turp jāaizbrauc
rezumējot - secinājumi šādi:
1) uz ķiveres viziera un priekšējā stikla šķidrais polimērs vs aqua peel.
2) moo ir ievērojami tīrāks pēc izbrauciena par ļoti lietainiem apstākļiem. tika nobraukti apm. 200km tādos apstākļos
3) Motorrad sagatavotība doties caur uguni un ūdeni ir ne pārāk liela vajadzība bija pēc apsildāmo rokturu/sēdekļu lietošanas, toties ekips praktiski sauss (jo vēja plūsma veidota tā, lai lietus praktiski netrāpītu virsū)
4) not mīzing - kaut arī lietus un peļķes, vienīgais, kamī var šādos apstākļos iedzīvoties = nošķiesti zābaki un, ja īpaši nepaveicās - pats nošķiests no pretīm bracošas fūres. citādi - nekādas aquaplanēšanas. moo iet caur peļķēm, it kā to vispār nebūtu. secinājums - braukt pa lietu uz apm 120 - 140 km/h ir krietni baudāmāk, nekā vilkties uz 100. stabilitātes rezerve šim verķim ir pārpārēm.