Khe,khe...tātad,kopš esmu uz laiku pārslēdzies uz K2 transportu,radās ideja izlidot pa perefēriju un iečekot kādu trasi uz tuvākā horizonta.
Viss sākas gana banāli - parkā.
Plakanā formāta "baseins", kurvis un 4X4, pie kā viss piešņorēts,lai nenospertu
Tika atrasts īstais lidinātāju pulciņš un jautrība varēja sākties.
Pirmssākumā pēc obligātās lidināšanās instruktāžas kapteinis izdomā savtīgi ekspluatēt pasažierus.
Esmu brīvprātīgi/ piespiedus kārtā nokomandēts tvarsīt pūšļa priekšgalu.
Kompānijas pēc iedala vēl vienu agrīno divdesmitgadnieku un kkādu pavecāku onku.
Pašsaprotami, tvarstīšanas process izvēršas par kārtīgu trenažierzāles apmeklējumu
Pēc vairākkārtīgiem mēģinājumiem pacelt pūsli vertikāli, esam manāmi iespringuši.
Galu galā pūslis eriģē un skriešus nākas traukties uz iepriekš ierādīto placi kurvī.
Gravitācijai mazinoties ceļojam arvien augstāk pār civilizācijas pārņemto ainavu.
Konkurējošie pūšļi jau krietni gabalā, bet tas nekas.
Jo augstāk ceļo pūslis, jo lielāks klusums.
Pārsteigoši, ka izplanējot zaļumos var ievērtēt akustikas savdabības - perfekta moto dzirdamība - lai arī lielā Strasse ir pieklājīgā attālumā var precīzi noteikt, ka kkur tālumā gaņģējas un dod virsū kāds mō.
Ik pa laikam pieberot nedaudz ogles pūslis tiek pūsts arvien tālāk un ievērtēta lejā esošā apkārtne.
Kādu laiku observējot, beidzot izdodas ieraudzīt Trasi!
Kas vainas, savā zemnieku saimniecībā ņemt un ierīkot sev savu krosa trasi?!?
pie tam ar starta pozīcijām un steliņģi pirms sacensību moto ķīlēšanai.
Augšā ir samērā mierīgi un gribētājiem tiek izsniegti biķeri ar šampanieti.
Saule sāk manāmi slīgt zemāk un tas ir signāls, ka pūslis veiks sazemējumu.
Nākas līst atpakaļ kurvī un gaidīt tesinu pret māti zemi.
Pārsteidzošā kārtā, atsitiens neseko ar tradicionālu pārsimt metru vilcienu uz acīm :0
Esam ielidināti kkāda pārnadžu izmīditā vietējā fārmera laukā.
Pēc aļaujas pamest kurvi esam piekodināti neattālināties no kurvja, jo nedod Dies, vēl nezināmais zemes īpašnieks/fārmeris izdomās iesūdzēt pūšļa vadītāju par sava īpašuma vai ganampulka bojāšanu
Visas izklaides noslēgumā pūšļa vadītājs kārtējo reizi ekspluatē pasažierus iesaistot tos pūšļa bra dāšanā, locīšanā un stūķēšanā atpakaļ maisā.
Paralēli tam,caur rācijām tiek sakotaktēts evakuācijas buss un līdz ar busa ierašanos visiem pasažieriem tiek dota nepārprotami cieta pavēle steigšus pamest izbradāto lauku, atstājot gan pūsli,tā vadītāju un kurvi tur, kur tas veica savu sazemējumu.
Rezumējot - Trase obzervēta, šampis ielocīts, diena pavadīta godam!