Tātad,pagāšnedēļ padzīvojos pa Itāliju un viens no obligātajiem pieturpunktiem bija Ducati muzejs un ražotne Bolonjā. Maksa par pusotru stundu garu ekskursiju 10eiriki,un tas tiešām bija tā vērts!ieteikums pieteikt vizīti laicīgi,jo dien;a ir tikai 4 pulksteņlaiki grupām.vienlaikus ir 2 grupas - ang;lu un it;a;lu valodā. vairāk staigāju ,skatījos un fotografēju nekā klausījos gidi,lai gan katram tiek izsniegta rācija ar austinju,tā kā kkādus faktus piefiksēju gan pēc tam organizēti izstaigājām ražotni.diemžel TUR fotografēt nebija ļauts!
īsumā: strādā tur ap 1000 darbinieku,10% ofisnieki,pārējie ražotnē. sieviešu tur ir 50% ! sezōnā no konveijera nobrauc 300 mo dienā,nesezōnā 200....strādā 3 maiņās! motōrs tiek salikts 15 minūtēs,viss mo 10 stundās!
pirmais sērijveida mopiņš, patēriņš 1L/100km
1956 gads
pirmais motōrs ar Ducati Desmodromic sistēmu
ar šo brauca anglis Maiks Hailwoods, vinnējis 7 vai 9 kausus...
Ducati Apollo,ļoti smags un jaudīgs,izmantots policijas vajadzībām. 1 mīnuss - jaudas dēļ neizturēja riepas....
trofeju stends...
interesants fakts - katrai valstij ir sava racing krāsa,un Itālijai tā ir sarkanā. sakarā ar televīzijas digitalizēšanos 2007,gadā sarkanā krāsa tv ekrānos sāka izskatīties jau brūna,tapēc Ducati sāka krāsot nedaudz oranžā krāsā,lai tv izskatītos sarkans! attēlā 27 nummurs
Ducati Diavel ,uz ASV pāsvarā tiek exportēts melns vai karbōnmelns