Tātad ziema ir pagājusi- un veikti daži uzlabojumi
šo visu rakstu jau 2 reizi, jo viss rakstītais nodzisa pievienojot jaunu bildi, es protams priecīgs
garos tekstos neizplūdīšu
Bildē aparāts tāds, kā izskatijās 2012 sezonā
Te jau sākās neliela rosība (kurš varēja zināt, ja starteris nav noņemts tad motors laukā nenāk )
Beigu sākums/sākuma beigas
Šeit Rezuss rasējums- par to kā varētu būt, principā pēc šī arī vadījos..
Jau viss salikts Horneta pickupā un gatavs doties uz jauno mītni
Te atkal Naita palīdzīgā roka, dabūts amīts no yamahas brāļas FZR
Kauls atvedis šo to no pulverkrāsas
amīts vienā gabalā
Aizdots uz krāsošanu
Pa to laiku pats indējos pa garāžu
Mārtiņš jau darbu paveicis
Salikti jauni gultņi
Ar sabiedrisko transportu kādu laiku vairs nebraukšu
Biju izstādē iepirkta jaka un dārgais draugs Katerhams sagādāja riepiņu
Un tagad viss tas pats process spoguļskatā.
Kad jau likās, ka tūlīt būs aršana, tomēr radās arvien jaunas aizkavēšanās, bet viss ir veiksmīgi novērsts.
Yamaha jau lūr ar vienu aci (beidzot sajūt asfaltu zem riepām)
Tāds nu lūk no sagitālās plaknes
Kopsumā, kas padarīts un iepirkts- gaisa filtrs, eļļas un tie filtri, sveces, pagriezienrādītāji, bremžu hēbelis, kāpšļi (vēl nav uzlikti), svečvadi, sveču pīpītes, amartizators (pavisam cita lieta), ķēde, zobrati, spoguļi, gultņi, blīvslēgi, priekšējā riepiņa un vēl kādas 100 skrūves
Paldies vispār visiem par padomiem, no mana skatu punkta Naitu visvairāk būšu tracinājis, bet paldies par izturību pret stulbiem jautājumiem un tādā garā