MP atkarīgajiem veltīta tematiskā galerija ar mazliet ekskursu motorizācijas vēsturē.
Kādu laiciņu iepriekš man bija tas gods apraudzīt daudz un dažādus motō agregātus vienuviet.
Kā lielajam MP atkarīgo lietotāju % to labpatīk saukt - Lamatas.
Tad nu lūk pēc pilnas programmas :
Atradās Motorradu dīditāju stūrītis.
Visu Urālu Emku un Kašku Sencis - Vermachta darba zirgs Sonderkomandu Agregāts ar Instrumentāriju kritušo sagatavošanai - MG34,
atsevišķu piekabi kritušo izvešanai no kaujas lauka ,un lāpstu,lai galu galā noraktu ķermeņus kkur mežmalā
Kā izrādās pat šim Motorradam ir sūce tātad viss kā nākas!Niksōns,Sliktais,Pēcis un Andreits var uzelpot mierīgi!
Iesaku pievērst uzmanību uz ātrumpārslēga dizainu!
Rabinōvicha Auspufa dizains arī iespārda!!!
Blakus bariņš jaunāku un vecāku modelīšu.
Tāļāk jau baisā Motorrada replika arī ar piekabi un Sānkabi-laivu Ja Elf raizējās,ka viņa atrestaurētā piekabīte Jawai varētu vazāties, tad kas gan notiks ar šo Urālu, kad būs jāņem kāds asāks līkums vai vienkārši braucot taisnā gabalā iepūtīs kāds Norvēģu Ziemeļvējš?! :0
Kādā citā stendiņā uzeju Schweizes Motorrada versiju,kas ir man labi zināmā Condor ražojums - A580
Turpat netāļu gozējas šādi britonozauru zvēri.
Kapeijnieki, ibio
Vēl šis tas Jelgawas Krišjānim tuvs.
Jā,diez vai šis Vincents (Ne Van Gogs) spēj atstāt vienaldzīgu pat plastmasu estētikas cienītāju.
Nnemot veeraa,ka savulaik,tālajos 50-tajos,šis motō apsteidza visus iespējamos konkurentus - Motors kā nesošais elements/rāmis, ātruma rekordi, piekare,tas ir iekārojams pat šodien. Cipari svārstās pārdesmit K vietējās naudiņās.
Visu beidzot, apstaigājot tonnām dzelzs drazu, nonācu arī līdz Škūninga stūrītim, kur manu uztrennēto aci piesaistīja šāds HD.
Uzdrošinos spekulēt,ka šis ir makten MežaMāra gaumē
ieturēts agregāts
(Nekad neesmu sajūsminājies par HD, bet šeit ir pārdomāti visi šķūninga elementi un kopskats ir pārliecinošs)
Tāļākajos nostūros gozējās daudz un dažādas miesu kustināmās iekārtas.
Šķiet viena krita acīs, ne vien dēļ tā,ka Bentlijs, un ar Merlyn lidmašīnas dzinēju, bet arī tādēļ, ka to visu bīdeli vajadzēja bremzēt 4 trumuļbremzēm
Par degvielas patēriņu un stūres iekārtas izmēru nemaz nerunājot....
Beidzot uz nedaudz Minōrīgas nots:
3ritenis no Motorradu dzimtas - viencilindra motō dzinējs ar 9,7Zs un 298cm3.