Straujāk paātrinoties, un veiklāk pārslēdzot ātrumus sāka slīdēt līdzi sajūgs, bija sajūta, ka braucu ar automātisko ātrumkārbu. Tāpēc sadomāju nomainīt sajūga diskus, cerībā, ka tas sasāpējušos lietu varētu mainīt. ebayā iegādājos sajūga diskus un sajūga vāka blīvi, atsperītes nepirku, jo tām servisa limits ir 60,1mm, bet man bija 60,8-61mm.
Suzuki GS500E aprīkots ar slapjo sajūgu, kas eļļojas ar motoreļļu. Slapjais sajūgs nodrošina ļoti ilgu kalpošanas laiku, taču to vislielākā mērā ietekmē eļļas kvalitāte (arī laicīga nomaiņa) un motocikla lietošanas paradumi.
Ķeramies pie darba
Izlejam eļļu no kartera, ieslēdzam youtube
Nofotogrāfējam jaunos sajūga diskus un blīvi, sajūga diskus ieliekam maisiņā un ielejam tīru motoreļļu, lai piesūcas
Noņemam aizdedzes vāciņu
Nofotogrāfējam aizdedzi, lai stellējot kopā visu saliktu tāpat
Izskrūvējam aizdedzi
Noņemam sajūga vāku, skrūves ir dažāda garuma, tāpēc saliekam tādā secībā, lai pēc tam nebūtu problēma tais pašos caurumos saskrūvēt atpakaļ
Noņemam to dzelzi un atsperītes
Izņemam sajūga diskus un starplikas
Salīdzinām- vecais apakšā, jaunais augšā, priecājamies, cik skaists ir jaunais
Saliekam visu atpakaļ, kādu pusotru stundu tīrām sajūga vāku no vecās blīves, pieliekam aizdedzi, no otras puses noregulējam sajūgu, braucam izmēģinājuma braucienā un priecājamies, ka sajūgs vairs neslīd