Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Yamaha yzf 750 apgriezienu problēma.
Autors | Ziņojums |
silver123 | | Kopš: 01. Oct 2024
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| Jautājums spečukam.
Nevaru noregulēt tukšgaitā.
noregulēju apgriezienus kā uzdodu stiprāk gāzi tā paliek uz 3t apgriezieniem.
Trose neiespringt viss atlec vietà,
kā paskruvēju atpakaļ apgriezienus tā nokrītās un ir pa maz uz noslāpst.
Kompresija ideāla.
Karburators pārlasīts un protams arī patestēts ar citu karburatoru.
Sveces ar citas nomainītas.
Vai var būt sakars ar Metkām?
Pirms tam kad nebiju pārlasīju karbi tad baigi pārēja un sveces bija galīgi melnās un slapjas.un īsti arī nav tās jaudas.
| Offline | | |
Odium | | Kopš: 13. May 2020
Ziņojumi: 76
Braucu ar:
| Laikam nāksies vēlreiz iet visam pāri, pārliecinoties, vai visām dīzēm visi caurumi tīri, visi kanāli tīri, čokam viss atveras aizveras kā pienākas, membrānas visas veselas, liekot kopā visi caurumi kuri nav jānosedz nav nosegti, bļodās līmenis ir pēc specifikācijas (pludu augstums, pluda adata noslēdz). Tad vai kaut kur gaiss lieks netiek klāt, Lai gan tad būtu bads, nevis par daudz, bet nu labāk būt pārliecinātam. Ja viss ar stingru pārleicību ir kārtībā, tad regulēšana, maisījum skrūves, un pēc tam sinhronizēšana. | Offline | | |
Odium | | Kopš: 13. May 2020
Ziņojumi: 76
Braucu ar:
| Tas ir, ja ir zināms, ka tur neviens nav līdis ar urbi, un mainījis dīzes. Manējam vienu cilindru visu laiku lēja ciet, beigās izrādījās, ka gaisa vārstam membrāna bija lupatās, un pa vakuuma atverēm rāva gaisu iekšā, un kaut kādi meistari to bija salabojuši izurbjot lielākas dīzes. | Offline | | |
|
ksneps | | Kopš: 24. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 746
Braucu ar: R1 & 990 adv
|
01 Oct 2024, 08:52:56 silver123 rakstīja:
Jautājums spečukam.
Nevaru noregulēt tukšgaitā.
noregulēju apgriezienus kā uzdodu stiprāk gāzi tā paliek uz 3t apgriezieniem.
Trose neiespringt viss atlec vietà,
kā paskruvēju atpakaļ apgriezienus tā nokrītās un ir pa maz uz noslāpst.
Kompresija ideāla.
Karburators pārlasīts un protams arī patestēts ar citu karburatoru.
Sveces ar citas nomainītas.
Vai var būt sakars ar Metkām?
Pirms tam kad nebiju pārlasīju karbi tad baigi pārēja un sveces bija galīgi melnās un slapjas.un īsti arī nav tās jaudas.
Gaisu kaur kur velk garām. Tāpēc arī nekrīt apgriezieni. Un kad biku piegriez, šis noslāpt, jo laikam nav degviela. Tagad droši vien tev svece ir gaiša, dēļ tā papildus gaisa ir liesais. | Offline | | |
zet | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Adata netur pludiņkameras līmeni (pārlej). | Offline | | |
silver123 | | Kopš: 01. Oct 2024
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| Nu tad tā.
Kompresija pārbaudīta visi cilindri 12bar rada.
Notestēju uzliekot citu karburatoru nekādu izmaiņu.
Braucot jauda ir viss ok.
Piedarbinat ar citreiz var citreiz nevar,jo pārējās.
Un tie apgriezieni neturas,ja gribi noregulēt tad viņi atkal pa daudz ka mazāk tā slāpst nost.
Vai var būt kāds sakars ar Metkām,ka pārlecis par 1 zobu? | Offline | | |
viesic | | Kopš: 15. Apr 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 160
Braucu ar: cbr900 un xr600
| Ja tie karbūži ir tiešām tīri, visi kanāli ir vaļā, visas dīzes ir vaļā, tad vēl kā variants tādas idle problēmas var būt, ja ir galīgi greiza sinhronizācija karburatoriem. Ja tev tie karbūži ir noņemti, tad atskrūvē idle skrūvi līdz galam vaļā, lai visi karburatori aizveras pilnīgi ciet, lēnām skrūvē iekšā un skaties pret gaismu vai visi 4 atveras vienlaicīgi un identiski. Vēl "co skrūves" var pārbaudīt, vai ir pareizi un vienādi noregulētas visiem karbūžiem. | Offline | | |
silver123 | | Kopš: 01. Oct 2024
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| Karburatori noregulēt pēc grāmatas,2 dažādi karburatori ir meiginati un simptomi tie paši un vienam no Karburatoriem nomainītas visas blīves un dizes remkomplekts.
Bet nu tāpat sveces aizlejas un tad iztiru kādu laiku iet. | Offline | | |
Odium | | Kopš: 13. May 2020
Ziņojumi: 76
Braucu ar:
| Nezinu vai par vienu robu pārlecot vārsti jau sāk sveicināties ar virzuli, bet domāju, ka ja būtu pārlecis, tad kompresijai vajadzētu būt zem specifikācijā noteiktajam minimumam. Bet es varu kļūdīties. | Offline | | |
zet | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Ir vel kāds savienojuma posms starp karburatoru un cilinru? Tur arī ir blīvejums (O-rings?). Tur blīvi?
Otrs karburators vispirms arī ir jāparbauda uz regulejumiem.
https://www.kzrider.com/forum/attachment/118167 | Offline | | |
RapidBelge | | Kopš: 12. Sep 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 82
Braucu ar: 950 Adv
| Neesmu pazīstams ar konkrēto moto, bet pašķirstot netu par līdzīgām problēmām varbūt šis (ja ar vakumu darbināms degvielas krāns): https://www.fc-moto.de/en/TOURMAX-Fuel-Valve-Re...-FZR600R/YZF750R | Offline | | |
|
|