Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ekipējums

Tēma: Aizsargu izvēle ikdienai

AutorsZiņojums
royal_ostrich
01. Dec 2012, 13:00#1

Kopš: 23. Nov 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Zinot to, ka piedāvāti tiek visdažādākie aizsargi, neiesim jau ietērpties katru reizi kā hokejisti, braucot IKDIENAS braucienos no punkta A uz B, tāpēc jautājums sekojošs:
Kādu ķermeņa daļu protektorus noteikti vajadzētu lietot, kaut vai velkoties lēnā ātrumā ?
Manuprāt, kaska, elkoņu, ceļu sargi un mugurkaula sargs ir ok. Kā jums par to liekas?

Offline

Rezuss
01. Dec 2012, 13:25#2

Kopš: 29. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: Africa Twin RD04, SKI DOO MXZ 600, Kawasaki KX250F

Ķivere, cimdi, motojaka ar bruņām, zābaki (melni pieklājīgi). Zinu ka ceļasargi arī būtu nepieciešāmi bet uz darbu un visādām valsts un pašvaldības iestādem ceļasargos... jau ķiveri ne visur saprot

[ Šo ziņu laboja Rezuss, 01 Dec 2012, 13:27:42 ]



-----------------
Ar vēlmēm uzmanīgi, tās mēdz arī piepildīties!

Offline

Gatis_22
01. Dec 2012, 13:40#3

Kopš: 30. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 258

Braucu ar: Honda Africa Twin; Jawa_638

Ikdienas braucienos parasti izmantoju ķiveri, cimdus, motojaku (ar elkoņu un muguras sargiem) un ceļgalu sargus. Ja lietains vai auksts laiks, kā arī tālos pārbraucienos, velku lielos motozābakus, kā arī moto-bikses ar aizsargiem.

[ Šo ziņu laboja Gatis_22, 01 Dec 2012, 13:41:43 ]

Offline

Negantelis
01. Dec 2012, 15:08#4

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5369

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Varētu padomāt ka ikdienas braucienā būtu jāģērbjas savādāk kā neikdienišķajā.

Pašā saknē te ir kļūda.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Niksons
01. Dec 2012, 16:11#5

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


01 Dec 2012, 15:08:58 Negantelis rakstīja:
Varētu padomāt ka ikdienas braucienā būtu jāģērbjas savādāk kā neikdienišķajā.

Pašā saknē te ir kļūda.


It kā pareizi, bet ja es zinu, ka neizbraukšu ārpus (50) limita, es tomēr mēdzu ģērbties vieglāk.

1. vienkārši džīnsi, nevis moto. Šeit gan 50 % gadijumu man ir ceļu sargi
2. zābaku vietā mēdzu braukt kurpēs

Bet jaka, ķivere un cimdi man ir 100 %


Filosofēt var daudz un dikti. Mans uzstādijums - gearam jābūt pirmkārt ērtam. Neko nepalīdzēs superduper kombis, ja tas stāvēs uz plaukta.
Daudz labāk nekā vispār bez aizsargiem ir kaut sūdīgi bet ērti aizsargi

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

marekovich
01. Dec 2012, 16:23#6

Kopš: 10. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 403

Braucu ar: Suuuuzuuuukiiii

Man gan viss vienkārši- priekšā Salu tilts, pa kreisi- Ulmaņa gatve, pa labi- Bauskas šoseja. Aiz muguras- Jelgavas šoseja. Tas nozīmē tikai to, ka vienmēr jāvelk pilns ekips.

Offline

MartinsR
01. Dec 2012, 16:27#7

Kopš: 26. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1256

Braucu ar: Honda TransAlp XL750

Man safety first, tāpēc vienmēr:
1) ķivere
2) motozābaki, garie vai īsie virs potītes (no klimata atkarīgs)
3) ceļusargi
4) motocimdi
5) mugursomā integrēts mugursargs

-----------------
Riders on the storm

Offline

mexa
01. Dec 2012, 16:27#8

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

man pēc avārijas negribās bez aizsardzības maukt, karstā vasarā var aizsardzību vilkt kaut uz maikas, ja doma maukt ārpus pilsētas ta noteikti kombi, vai vismaz moto džinsus, lai nenobrāž ādu

[ Šo ziņu laboja mexa, 01 Dec 2012, 16:30:56 ]



-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

VATERLAND
01. Dec 2012, 16:40#9

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)

Pēc persōniskās pieredzes ar šiem Held Freezer cimdiem varu oficiāli informēt MP atkarīgos lietotājus, ka HELD FREEZER ir....&*%#ūds.



Lai arī biju pircis jaunus un par puscenu,nepagāja ne 2mēneši aktīvas lietošanas un
tiku novērojis ka konkrētie izstrādājumi ir metami. Pirmkārt - sadalījās reizinātājos augšējais alumīnija rāvējs.

Otrkārt-cimdu stulms nepieguļ pie jakas aproces,kā tas ir BMW PRO Winter2.
Lietus plūst iekšā normāla gāziena laikā.

Treškārt - pats cimds nenotur īsti siltumu kā tam pienāktos, jo pat Itālijas reises laikā,kad temp. nokritās uz pāris grādiem kalnos,sāka manīt vēsumu.

P.S Nosļāvos un par puscenu dabūju jaunus BMW PRO Winter2 cimdus, ar kādiem identiskiem biju nokapājis 2 ziemas sezonas bez nekādām prblēmām.


Ne ūdens gāžas caur jakas aprocēm cimdā, jo ir papildus savelkama manžete, ne rokas salst pat braucot mīnusos kā šobrīd, gan ir vizīra slaukāmā gumija iebūvēta uz īkšķa.


nullPAREIZIE cimdi

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Letlander
01. Dec 2012, 17:00#10

Kopš: 27. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 198

Braucu ar:

Nenormāli diskutējams jautājums. Cik cilvēku, tik viedokļu! Vasarā, kad uzsit +30 vienam norma skaitās t-kreklā un šortos, ar iešļūcenām kājās, bet cits ar pilnu ekipu nemaz mocim nelien virsū. Tā ir paša braucēja atbildība. Manā skatījumā ir jābūt flexible(jāpielāgojas) - ar ko brauc, kur brauc, cik ātri brauc, āra temperatūra, laika apstākļi, ceļa segums, utt.
Visiem apstākļiem ekipu nepiepirksi, ja piepirksi, tad Tu tu ! Mans ieteikums: iepērc optimālo variantu - ķivere, cimdi, jaka ar elkoņu un muguras sargiem, moto zābaki, vismaz virs potītes, ar aizsardzību un visbeidzot bikses, kā minimums kevlāra džinsus, ar vai bez ceļusargiem izlem pats. Ja sēdi uz žiletes, tad mans ieteiktais nekam neder, jo ar žileti nemaz lēni nebrauc...tātad pilna aizsardzība - kombis ar visiem sargiem...Ja nu vienīgi "Laiminiekiem" pilnu ekipu nevajag, bet ja nebūs pilna ekipa, tad zaķi neķersies.

P.S. Nekad negribētu būt žiletnieku vietā, vasarā, kad ir +30

Offline

kidd
01. Dec 2012, 19:18#11

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R

a kur ir problēma vasarā pie +30 žiletniekam? Man ir melns pilnais kombis un neko - nemirstu Vienīgi mērens pzdc iestājas 333 trasē pie +30 , uz pohām un bezvējā. Tad jā - tad ir grūti un sirds kāpj pa muti ārā

Offline

Archy96
01. Dec 2012, 19:30#12

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Ja runāt par ikdienu/neikdienu, tad man kaut kā paši sāpīgākie un kapitālākie nošķīlieni ir bijuši tieši ikdienā braucot, nevis pa trasi dzenājot, izņemot vienu gadījumu, kur ar krosinieku normāli norakstījos Tīnūžos

Un vispār, ja tā salīdzināt - iepirdiens uz ielas izlīdušam autosam sānos pie 50kmh var būt daudz sāpīgāks, kā līkuma nepaņemšana trasē uz 120kmh, tā kā viss ir diezgan relatīvi.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 01 Dec 2012, 19:32:29 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

zazzaa
01. Dec 2012, 19:36#13

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3340

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


01 Dec 2012, 19:30:53 Archy96 rakstīja:
Ja runāt par ikdienu/neikdienu, tad man kaut kā paši sāpīgākie un kapitālākie nošķīlieni ir bijuši tieši ikdienā braucot, nevis pa trasi dzenājot, izņemot vienu gadījumu, kur ar krosinieku normāli norakstījos Tīnūžos

Un vispār, ja tā salīdzināt - iepirdiens uz ielas izlīdušam autosam sānos pie 50kmh var būt daudz sāpīgāks, kā līkuma nepaņemšana trasē uz 120kmh, tā kā viss ir diezgan relatīvi.

tur jau ta lieta, ka es jau tepat uz kafeinicu pec bulcinam aizskriešu a tur autos un šķiliens un ... Ko darīt, ja negribas ģērbties rēķinies ar sekām

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

motoinstruktors
01. Dec 2012, 21:09#14

Kopš: 01. Dec 2009

Ziņojumi: 994

Braucu ar: ktm LC4

Es par!!! aizsargiem,bet tagad visur tikai zemessargi

Offline

mexa
01. Dec 2012, 21:49#15

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

es ta kāreiz iepūtu pie 40 kmh autosā sānā-paveicās ka saites elastīgas tikai izmežģījums uz atslēgas kaula saišu plīsums, pleca aizsargs izmīkstināja sitienu, citādi būtu smagāk

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Dartagnan
02. Dec 2012, 00:52#16

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

Man vienmēr:
1. Garie zābaki (plānie vai siltie)
2. Tekstila bikses ar ceļu un gurnu sargiem + siltā odere pēc vajadzības
3. Parasti ādas jaka ar visiem aizsargiem, vai ļoti karstā laikā krosa pilnais bruņukrekls + krosa krekls vai plānā tekstila jaka
4. ķivere nolan n84 - skaļa, bet paceļams tumšais stikls un n-com ar bluetooth rullē
5. cimdi tikai garie - plānie vai siltie, pēc apstākļiem
6. kakla sargs (siltais + neofrna/kokvilnas zeķe)
7. vienmēr līdzi lietus kombinzons

kaut arī līdz stāvvietai 5min ar kājām iet, vienalga parasti ģērbjos pa pilno lai tikai moci noliktu, NEKAD NEVAR ZINĀT KAD NOLIKSI UZ MUTES!!!

-----------------

Offline

drRD
02. Dec 2012, 21:00#17

Kopš: 21. Oct 2011

No: Ikšķile

Ziņojumi: 164

Braucu ar: CBR1100XX

Man arī visi sāpīgākie kritieni ir bijuši braucot bez ekipējuma, tipa aizbraukšu tepat aiz stūra. Kautkā ar laiku piemirstās kritiena sāpes, tāpēc parasti atslābst uz ekipa vilkšanu. Saku godīgi, bez pilna ekipējuma braukt ir stulbi. Parasti notiek tas, ko vismazāk gaidi, piemēram apgalvojums ka var iztikt bez motobiksēm neiztur kritiku, pāris reižu piemēram esmu piegrūdis kāju pie izpūtēja, vienkārši pagalmā stāvošam mocim. Vai vēl šogad pieredzētais, pilnīgs stulbums, šancēju pie mājas, savajagās sīkumu veikalā, mocis tepat, ekipējums mājā, kur nu tu iesi vilkt kombiņu, ja pats viss netīrs no būvputekļiem. Latiņš kabatā pietiks pirkumam, braucu iešļūcenēs lēniņām lēniņām, 90grādu līkumā nedaudz izslīd pakaļējais rats, es instinktīvi kāju pie zemes motokrosa stilā, joptvai caur ķiveri piebļāvu visu ciemu, pirkstiem nagu noslīpēju

Offline

Wanags
03. Dec 2012, 18:15#18

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 795

Braucu ar:

Man pagaidām ir bijuši tikai 3 kritieni,iepazīts lowside,highside un mazliet pašļūkts pa asfaltu kur bija nedaudz smiltis.Pa laimi visās šajās reizēs bija aizsargi un labi apavi.No lowside un highside kas notika trasē sapratu ka vajag labu pakaļas sargu,bija uzvilkti šorti ar aizsargiem zem biksēm bet tomēr zilumi bija tāpat,ādas jaka un īsie AXO zābaki uzdevumus izpildīja.Nonācu pie tā ka ar krosa cimdiem tomēr pa trasi nevajag braukt lai arī cik karsts ir,caurumi nebija bet roku mazliet sasitu.

Otrajā epizodē kur bija kritiens uz asfalta ar izbirušām smiltīm mugurā bija krosa forma,garie SIDI SM zābaki.Par laimi tikai mazliet krekls tika saplēts.Zem formas bija bruņu krekls,uz ceļiem aizsargi.Aizsargi darbojās ideāli,sasitumi nebija.

Lai arī vienmēr ar moci braucu ar aizsargiem un pilnā ekipējumā sapratu to ka vajag vēl uzlabot drošību.Mans ideālais drošības komplekts nākamajam gadam būs šāds:Pilnais kombis+muguras sargs,tie paši garie SIDI SM zābaki,garie cimdi,krosa ķivere,brilles.Redzot ka katru gadu arvien trakāk autosi pārvietojas sapratu ka būs jānopērk kakla sargs,nenāks par sliktu.

[ Šo ziņu laboja Wanags, 03 Dec 2012, 18:17:32 ]

Offline

Negantelis
03. Dec 2012, 19:54#19

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5369

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Par kakla sargu domāju jau gadus 3. Pāgājušonedēļ venā bodē noskatīju. Būs pa ziemu jāsaņemās un jānopērk.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

screwy
21. Jan 2014, 07:35#20

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Varbūt kādam ir zināms, kur Rīgā var nopirkt materiālu, no kura var izgriezt aizsargus (elastīgās putas laikam saucas)vai vismaz kaut ko līdzīgu, kādā saimniecības veikalā meklēt? Vajag pielabot divus ceļu aizsargus.

Offline