Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Suzuki GSXR 1000
Autors | Ziņojums |
shkapars | | Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| Tā, skatos šādas sadaļas nav!
Un uzreiz pirmais jautājums. Vai, lūdzu, kāds K4 īpašnieks nevarētu apskatīties uz sava priekšējā radiālā bremžu cilindra no apakšas ir korpusā ieliets skaitlis, vai tas ir 3/4? | Offline | | |
shkapars | | Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| Tātad, man pašam ir iepircies K5, ko gatavoju trasei. pagaidām viss vēl ir kastēs, arī motors ir izjaukts līdz pēdējai skrūvītei. Bet info lasu un pastiprināti interesējos par šo moci.
Vājā vieta ir rāmis, bet tā kā Suzuki ir atsaucis šo rāmi, tad pārstāvjiem ir jāuzliek pastiprinājums. Nezinu vai LV tas darbojās, bet cik esmu lasījis citos forumos, tad citās valstīs visur to dara arī tagad. Manējam rāmim jau ir virsū pastiprinājuma skava.
Motors esot bullet proof un varot griezties 14 000 apgriezienus kaut visu dienu, ko nevarot darīt ar vēlākiem modeļiem. Šim nāk titāna vārsti gan ieplūdē, gan izplūdē. Tā ka tos nedrīkst pieslīpēt! Vienīgi, ja paaugstinot kompresiju un lietojot race degvielu, tad virzuļi mēdzot pārlūzt, bet arī tikai nopietnā race režīmā. | Offline | | |
shkapars | | Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| Par piekari. Dakša ir mīksta, bet ielejot 5wt eļļas vietā 7,5wt var novērst dažus trūkumus. labāk gan pāršaibot. Trasei labākie regulējumi ir priekšā dakša ārā no tiltiem 0mm (tātad ielaista tiltos max dziļi) un aizmugurē mēdz ielikt 5mm šaibu zem amortizatora stiprinājuma skavas, tādā veidā pastiepjot amīti garāku. Citiem gan tas nepatīk. | Offline | | |
|
bekerisa | | Kopš: 19. Sep 2011
No: Ventspils
Ziņojumi: 461
Braucu ar: gsxr 1000 k7
| Nja labs aparāts tev iepircies, atliek tikai salikt kopā | Offline | | |
shkapars | | Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| K7 jau esot labāks tik ekoloģisko normu ievērošana ir padarījusi to smagāku. | Offline | | |
bekerisa | | Kopš: 19. Sep 2011
No: Ventspils
Ziņojumi: 461
Braucu ar: gsxr 1000 k7
| Cik zinu ar K5 esot vieglāk braukt īpaši līkumos, bet k7 asāks, nezinu droši ka tu ar abiem esi pa trasi braucis, kurš tad tev pašam likās labāks?? | Offline | | |
bekerisa | | Kopš: 19. Sep 2011
No: Ventspils
Ziņojumi: 461
Braucu ar: gsxr 1000 k7
|
28 Jan 2012, 12:31:49 Coool rakstīja:
28 Jan 2012, 12:28:16 bekerisa rakstīja:
Cik zinu ar K5 esot vieglāk braukt īpaši līkumos, bet k7 asāks, nezinu droši ka tu ar abiem esi pa trasi braucis, kurš tad tev pašam likās labāks??
Asāk. Tiec līdz tam.
Gan jau | Offline | | |
shkapars | | Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| esmu braucis, bet nevarēju pabraukt, jo pilnībā cits mocis salīdzinot ar to, kas bij man nevaru neko komentēt. Būs pavasarī jāmācās braukt no jauna. tiesa manējais būs diezgan stipri pārveidots salīdzinot ar stock. gan ģeometrija, gan piekare, gan motors. [ Šo ziņu laboja shkapars, 28 Jan 2012, 12:41:47 ] | Offline | | |
Coool | | Kopš: 14. May 2009
Ziņojumi: 2858
Braucu ar: Deltām
| Varbūt laiks uzcept MotoCzysz C 1 - salīdzinot ar atstrādātajiem 4 cilindriniekiem!
P.S.
Kad saskrūvē savu džikser. Bildes studijā?[ Šo ziņu laboja Coool, 28 Jan 2012, 12:58:06 ]
----------------- fotolapa.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit | Offline | | |
shkapars | | Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| gan jau ka ielikšu kādu aprakstu par to, ko daru un kāpēc | Offline | | |
bekerisa | | Kopš: 19. Sep 2011
No: Ventspils
Ziņojumi: 461
Braucu ar: gsxr 1000 k7
| ok gaidīsim aprakstu, lai veicas | Offline | | |
matiss | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Dagda
Ziņojumi: 375
Braucu ar:
| sen neviens nav ierakstījis neko šeit metu acis uz diviem močiem un nevaru izvēlēties, kuru labāk nopirkt ir doma par gsxr1000 K8... ko tauta domā par šo!? ir kādas aktuālas problēmas ar šo modeli!?
----------------- ... ja kas.... | Offline | | |
bekerisa | | Kopš: 19. Sep 2011
No: Ventspils
Ziņojumi: 461
Braucu ar: gsxr 1000 k7
| Esmu apmierināts ar savu k7... tas pats kas k8, paciets tikai ,bet iet lopā ņem ciet nenožēlosi... tikai neiesaku ceļošanai mugura būs beigta... [ Šo ziņu laboja bekerisa, 13 May 2013, 23:33:59 ] | Offline | | |
matiss | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Dagda
Ziņojumi: 375
Braucu ar:
| piemirsu pierakstīt, ka otra izvēle ir cbr1000rr no 08gada. sc59
esot rūpnīcas atsaukums kloķenei.. un ēdot eļļu 1l uz 1000km... gandrīz tikpat kā benzīnu ir kādam salīdzinošais viedoklis no pieredzes!?
----------------- ... ja kas.... | Offline | | |
bekerisa | | Kopš: 19. Sep 2011
No: Ventspils
Ziņojumi: 461
Braucu ar: gsxr 1000 k7
| mans k7 neko neēd iesaku redline eļļas pie lietotāja mežavecis | Offline | | |
matiss | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Dagda
Ziņojumi: 375
Braucu ar:
|
13 May 2013, 23:37:47 bekerisa rakstīja:
mans k7 neko neēd iesaku redline eļļas pie lietotāja mežavecis
tas eļļas ēdājs ir cbr nevis gsxr
----------------- ... ja kas.... | Offline | | |
bekerisa | | Kopš: 19. Sep 2011
No: Ventspils
Ziņojumi: 461
Braucu ar: gsxr 1000 k7
| To es sapratu un zinu ,ka Hondām garšo... tāpēc stājies vien ,ka nu džikseru pulciņā...
Ņem šito skaņa kā reaktīvajam... manējam ar jardine ir labs...
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...uzuki/jigxk.html
sorry par offtopic...
[ Šo ziņu laboja bekerisa, 14 May 2013, 00:01:57 ] | Offline | | |
Ivis | | Kopš: 31. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1751
Braucu ar: WR250R
| Nu tā,problēma ar K5, varbūt kādam ir ieteikumi, mocis lielākos apgriezienos neiet, cik mēģināts maksimālais arī tikai 250km/h un pie jebkāda braukšanas režīma patēriņs tikai 6 litri, bija aizdomas par bendzīna sūkni, noņemu iztīriju, aizvedu pārbaudīt viss strādā labi.. mocim papildus ir uzstādīts sporta gaisa filtrs un yoshimura tricone sporta izspūtējs.. daži saka, ka jāliek uz stenda un jāregulē , kāds jūsu domas? [ Šo ziņu laboja Ivis, 14 May 2013, 09:26:29 ]
----------------- Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski | Offline | | |
fixxs | | Kopš: 22. Feb 2010
No: Dobele
Ziņojumi: 138
Braucu ar: GSX-R1000 K6
|
14 May 2013, 09:26:13 Ivis rakstīja:
Nu tā,problēma ar K5, varbūt kādam ir ieteikumi, mocis lielākos apgriezienos neiet, cik mēģināts maksimālais arī tikai 250km/h un pie jebkāda braukšanas režīma patēriņs tikai 6 litri, bija aizdomas par bendzīna sūkni, noņemu iztīriju, aizvedu pārbaudīt viss strādā labi.. mocim papildus ir uzstādīts sporta gaisa filtrs un yoshimura tricone sporta izspūtējs.. daži saka, ka jāliek uz stenda un jāregulē , kāds jūsu domas?
Njā,kkas tad īsti nav,mans K6 iet lopā pie visiem apgriezieniem,spidometrā esmu dabūjis 299km/h,un jūtu,ka iet vēl.Ir uzriktēts arī KN un Jošimūra.Patēriņš gan atkarīgs no braukšanas stila 6-9l.Varbūt Tavējais pie kompja jāpieslēdz?Piem. Motofavorītā gan jau tas ir izdarāms. | Offline | | |
Gacho | | Kopš: 12. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 4660
Braucu ar: ZRX
| Vēl jau iespējams ka zobrati ir mainīti. No tiem jau ar tie ātrumi atšķirīgi.
----------------- Streetfighters.lv
Durka.lv | Offline | | |
|
|