Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
UDT
22. Mar 2011, 14:31#9861

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


22 Mar 2011, 12:17:06 Fmx_ rakstīja:
sveiki! Kāds varētu ieteikt māsteru kurš varētu manai adventurei Tripmasteru pie dzīvibas dabūt ? Pikseļus norm. nerāda un spidometrs gļuko smagi


Es kautkad sen ar taadu fignju saskaaros (pixeljus neraada) proleema bija kontaktaa pie taa potenciometra kas regulee kontrastu. Pajauc tur valjaa un paskaties.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

elf
22. Mar 2011, 15:22#9862

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


22 Mar 2011, 09:57:56 er673 rakstīja:
Jāmaina aķis. Pēc "papīriem" vajag 12V 12Ah.

Papētiju Autostarts piedāvājumu, salīdzināju virkni ar Mo akumulatoriem un radās jautājums kapēc tāda cenas atškirība skābes AKB? (želejnieki ir skaidrs kapēc tik dārgi):
1) DOSJA kvalitāte CREPOWER 12Ah -14 LVL
2)Varta 12Ah - 26 LVL
3)Melna Varta 12Ah - 32 LVL

Kādas ir galvenās atšķirības starp DOSJA un normālu VARTA? Bija man pirms tam VARTA. kādi 2,5 gadi nokalpoja- neko tādu super tur neredzēju. un vai china pa 14 LVL būs 2x sūdīgāks pa normāla brenda AKB?

P.S. Kad pagājušo gad Pavasarī pirku mašīnai akumulatoru iekš GROS AUTO- pārdevējs tā arī pateica- gribi maksāt pa brendu- pērc DETA/BOSCH u.t.t. gribi pa normālu cenu normālu kvalitāti pērc Poļos taisīto. Garantija abiem vienāda. Nopirku Poļu ražojumu un nekādu problēmu pa visiem šīs ziemas mīnusiem :S

Tūliņ Ape Motors nāks iekšā YUASA japāņu OES klases akumulatori.Auto,moto akumulatori.
Katalogs
http://www.yuasaeurope.com/en-gb/.

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Kashelz
22. Mar 2011, 16:51#9863

Kopš: 26. Jul 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Jautajums tiem kas sajedz no elektronikas.

Tatad vajag uzbuvet dzirksteles deveeju mocim ar aizdedzes korekciju, aka CDI kas vada dzirksteli 4 podiem, ir 2 spolites kas uztver signaalu no klokjenes kas dot impulsu kad vajag dzirksteli, ir atrastas sheemas viena cilindra mopeediem, bet vajag to dabut uz 4 cilindriem ar akumulatoru mocis, principaa uz 2-iem, jo no viena vadibas bloka varetu likt 2 spoles klat un sanaktu wasted spark. Kads var palidzeet? Shemu kadu piedavat pec ka to taisiit, ir tas programejamas mikrenes ar kuram taisa, bet nu ka jau teicu tur 1 podam.

Offline

MIGs
22. Mar 2011, 19:00#9864

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Pastāstiet no pieredzes -
ir Honda CBR600 F3, priekšējās daksās saļņiki.
Ko iesakat likt orģinālo vietā ? Vai tikai orģinālos? Orģinālie liekas par dārgu priekš prasta saļņika. 34Ls+PVN saļņiki+piļņiki abiem štokiem.
Ir aftermārketi, ir vispār gultņu veikalos pieejamie... Peč mēra atrast itkā nebūtu problēma.

-----------------

Offline

Naits
22. Mar 2011, 20:11#9865

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


22 Mar 2011, 19:00:07 MIGs rakstīja:
Pastāstiet no pieredzes -
ir Honda CBR600 F3, priekšējās daksās saļņiki.
Ko iesakat likt orģinālo vietā ? Vai tikai orģinālos? Orģinālie liekas par dārgu priekš prasta saļņika. 34Ls+PVN saļņiki+piļņiki abiem štokiem.
Ir aftermārketi, ir vispār gultņu veikalos pieejamie... Peč mēra atrast itkā nebūtu problēma.

Es savam uzliku no gultņu veikaliem piemeklētus pēc izmēra, itkā viss ok, tik nezinu cik ilgi kalpos jo vēl nav tā kārtīgi braukts. Cena protams super salda salīdzinot ar oriģinālajiem.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Saveris
22. Mar 2011, 20:17#9866

Kopš: 16. Mar 2009

Ziņojumi: 496

Braucu ar: honda

esmu mainiijis bliivsleegus 98. g. hondai, iegaadaajos "iuna" visleetaakos, kas bija. peec remonta nobraucu virs 30 000 km. kas notika taalaak- nezinu, mo paardevu.

-----------------
dedzinu cukuru, padaru saldu par ruugtu, spirtu par uudeni, vienvaardsakot- muitnieks

Offline

kodijs
22. Mar 2011, 20:19#9867

Kopš: 24. Sep 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 121

Braucu ar: pirkstu pa karti


22 Mar 2011, 20:11:46 Naits rakstīja:

22 Mar 2011, 19:00:07 MIGs rakstīja:
Pastāstiet no pieredzes -
ir Honda CBR600 F3, priekšējās daksās saļņiki.
Ko iesakat likt orģinālo vietā ? Vai tikai orģinālos? Orģinālie liekas par dārgu priekš prasta saļņika. 34Ls+PVN saļņiki+piļņiki abiem štokiem.
Ir aftermārketi, ir vispār gultņu veikalos pieejamie... Peč mēra atrast itkā nebūtu problēma.

Es savam uzliku no gultņu veikaliem piemeklētus pēc izmēra, itkā viss ok, tik nezinu cik ilgi kalpos jo vēl nav tā kārtīgi braukts. Cena protams super salda salīdzinot ar oriģinālajiem.


Nav pilnīgi nekādas jēgas pirkt oriģinālos, ja vari atrast vajadzīgo blīvslēgu pēc izmēriem. Ne jau Yamaha vai Honda ražo tos blīvslēgus

Offline

Naits
22. Mar 2011, 20:21#9868

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Es ar pirku i un a un cena bij 0,95 Ls

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

shkapars
22. Mar 2011, 20:21#9869

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


22 Mar 2011, 19:00:07 MIGs rakstīja:
Pastāstiet no pieredzes -
ir Honda CBR600 F3, priekšējās daksās saļņiki.
Ko iesakat likt orģinālo vietā ? Vai tikai orģinālos? Orģinālie liekas par dārgu priekš prasta saļņika. 34Ls+PVN saļņiki+piļņiki abiem štokiem.
Ir aftermārketi, ir vispār gultņu veikalos pieejamie... Peč mēra atrast itkā nebūtu problēma.


ja sev, tad orģinālos, ja nē, tad reku vesels bars ieteikumu

Offline

MIGs
22. Mar 2011, 20:25#9870

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Škapars - skuķim - takā skaiti, ka sev.
Var dzirdēt arī kādu pamatojumu ?!

Tas, ka Honda paši neražo saļņikus ir skaidrs, bet kurš ražo priekš Hondas ?

-----------------

Offline

kodijs
22. Mar 2011, 20:26#9871

Kopš: 24. Sep 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 121

Braucu ar: pirkstu pa karti


22 Mar 2011, 20:21:56 shkapars rakstīja:

22 Mar 2011, 19:00:07 MIGs rakstīja:
Pastāstiet no pieredzes -
ir Honda CBR600 F3, priekšējās daksās saļņiki.
Ko iesakat likt orģinālo vietā ? Vai tikai orģinālos? Orģinālie liekas par dārgu priekš prasta saļņika. 34Ls+PVN saļņiki+piļņiki abiem štokiem.
Ir aftermārketi, ir vispār gultņu veikalos pieejamie... Peč mēra atrast itkā nebūtu problēma.


ja sev, tad orģinālos, ja nē, tad reku vesels bars ieteikumu

Ja nekas nav mainījies, kopš tur vairs nestrādāju, tad liela daļa I un A tirgoto blīvslēgu ir TTO, kas daļai japāņu tehnikas ir oriģinālā iekšā.

Offline

shkapars
22. Mar 2011, 20:33#9872

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

par saļņikiem - viena no problēmām, ar ko cīnās amortizatoru uzlabotāji, ir berze. it īpaši tas attiecās uz dakšu, kur lielas virsmas un gari gājieni. Uzliekot jebkādu blīvslēgu, kas nav paredzēts mo dakšai, un parasti ir ievērojami cietāki un stingrāki, jūs palieliniet berzi dakšā, līdz ar to samaziniet tās efektivitāti. Vēl ir aftermārkta saļņiki un piļņiki ar 2ām atsperēm, ko pozicionē, kā baigi kaut ko uzlabotu, bet īstenībā ir dakšas darbību ierobežojoši.

Offline

MIGs
22. Mar 2011, 20:44#9873

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Škapars paldies par paksiadrošanu !

-----------------

Offline

Archy96
22. Mar 2011, 21:28#9874

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


22 Mar 2011, 20:33:23 shkapars rakstīja:
par saļņikiem - viena no problēmām, ar ko cīnās amortizatoru uzlabotāji, ir berze. it īpaši tas attiecās uz dakšu, kur lielas virsmas un gari gājieni. Uzliekot jebkādu blīvslēgu, kas nav paredzēts mo dakšai, un parasti ir ievērojami cietāki un stingrāki, jūs palieliniet berzi dakšā, līdz ar to samaziniet tās efektivitāti. Vēl ir aftermārkta saļņiki un piļņiki ar 2ām atsperēm, ko pozicionē, kā baigi kaut ko uzlabotu, bet īstenībā ir dakšas darbību ierobežojoši.

Bet redzi - ja runa iet par ielas moci ielas braukšanai, tad manuprāt pilnīgi pofig, ka tā gumija būs biki stingrāka un dakša tik brīvi nestaigās, bet ja runa iet par trases moci, tad nemāku neko teikt, kaut gan es ļoti stipri šubos, ka tas saļņiks, kuru motoražotājs ir pasūtījis blīvslēgu ražotājam, priekš dakšas, pēc sava gumijas sastāva diži atšķiras no kāda cita analoga saļņika, nu - šo tēmu varētu pastudēt, katrā ziņā - piemēram par gultņiem runājot, tikai un vienīgi gultņu bodēs un nekur citur, piemēram R1 pakāļējā majatņika adatgultnis pie dīlera 42ls, bet SKF uz Ūnijas ielas 3ls - marķējums un ražotājs 1:1

[ Šo ziņu laboja Archy96, 22 Mar 2011, 21:28:57 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

MIGs
22. Mar 2011, 21:41#9875

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Par gūltņiem un motora saļņikiem sen viss ir skaidrs !
KTM tas pats ar pamatnieku gultņiem. cena uz pusi. Man liekas, ka KSM jau ar redzēju SKF pa tiešo (nevis KTM kastītē).

Lab, ideja skaidra - izjaukšu dakšu, paņemšu veco saļņiku un aizpēršos uz Imantu paskatīties kas tur ir.

-----------------

Offline

Modrs
22. Mar 2011, 21:49#9876

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

tiem saļnikiem nav tāpat, kā ar gultņiem - kloķenei parasti nāk tie "skrejošie" ar nelielu luftīti un mazu rites pretestību. moš saļņiki arī ir aksiālie, radiālie un ar ne tik stingru atsperi

Offline

shkapars
22. Mar 2011, 21:54#9877

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

es jau neteicu, ka citus saļņikus nevar likt. izstāstīju tikai teoriju, ko salasījies esmu pa pasauli apkārt pats testējis neko neesmu

Offline

shkapars
22. Mar 2011, 22:00#9878

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

Archy, puikas, kas nopietni nodarbojas ar amīšu taisīšanu, bij notestējuši visvisādus un verdikts no vairākiem ir viens - nav labāku saļņiku par orģinālajiem, izņemot SKF, kas sākuši taisīt mo dakšām. Tie pat esot vēl labāki par orģinālajiem. kā jau vienreiz minēju, SKF LV paši neko nezināja un zaļganā krāsā saļņikus nebij redzējuši. bet tos tagad krosa močiem ir sākuši tirgot Motoparts.lv, ir dārgāki par orģinālajiem

Offline

osiic
22. Mar 2011, 23:53#9879

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju

Nu tak ja negribaas pirkt daargus un origjinaalus saljnjikus un ja arii negribaas pirkt saljnjiku pa 1Ls, tad vajag mekleet Ariete saljnjikus - galiigi nav ne vainas un parasti maksaa ap 10Ls paaris un komplektaa naak arii vinjiem smeere

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

Goblins
23. Mar 2011, 00:03#9880

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE


22 Mar 2011, 19:00:07 MIGs rakstīja:
Pastāstiet no pieredzes -
ir Honda CBR600 F3, priekšējās daksās saļņiki.
Ko iesakat likt orģinālo vietā ? Vai tikai orģinālos? Orģinālie liekas par dārgu priekš prasta saļņika. 34Ls+PVN saļņiki+piļņiki abiem štokiem.
Ir aftermārketi, ir vispār gultņu veikalos pieejamie... Peč mēra atrast itkā nebūtu problēma.


viss ir vienkaarshi, orgjinaalie kalpo dahuja, bet aftermarkets uz pusi mazaak

-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline