Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
kidd | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 3272
Braucu ar: Kawa ZX6R
| es esmu 3 reizes gaajis ar apzaagjeetajiem heebeljiem TA. Nekad nav pieseejushies. un bija piekauseetaas bumbas uz galiem | Offline | | |
MS77 | | Kopš: 26. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 249
Braucu ar: volvo
| jautājums, kas varētu būt par vainu tam, ka kārtīgi neatlec gāzes ručka? MOcis zx6r, tur pienak divas gāzes trosītes, nav pašam skaidrs kādēļ divas, viena strādā normāli, atlec un liekas ka ir oki, bet otra neatlec, vai iztrūkst kāda atsperīte vai vaina citur? ko domā spēčuki | Offline | | |
Bruklyn | | Kopš: 27. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 882
Braucu ar: GS650f/GSXR
|
21 Mar 2011, 11:18:13 MS77 rakstīja:
jautājums, kas varētu būt par vainu tam, ka kārtīgi neatlec gāzes ručka? MOcis zx6r, tur pienak divas gāzes trosītes, nav pašam skaidrs kādēļ divas, viena strādā normāli, atlec un liekas ka ir oki, bet otra neatlec, vai iztrūkst kāda atsperīte vai vaina citur? ko domā spēčuki
WD-40
----------------- http://www.uvs.lv/ - Kases sistēmas, programmatūra, apkalpošana | Offline | | |
|
MS77 | | Kopš: 26. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 249
Braucu ar: volvo
|
21 Mar 2011, 11:20:00 Bruklyn rakstīja:
21 Mar 2011, 11:18:13 MS77 rakstīja:
jautājums, kas varētu būt par vainu tam, ka kārtīgi neatlec gāzes ručka? MOcis zx6r, tur pienak divas gāzes trosītes, nav pašam skaidrs kādēļ divas, viena strādā normāli, atlec un liekas ka ir oki, bet otra neatlec, vai iztrūkst kāda atsperīte vai vaina citur? ko domā spēčuki
WD-40
tatad tas norm, ka viena trosite atlec un otra ne? nu oki, pamēgināsu WD | Offline | | |
deMarco | | Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
|
21 Mar 2011, 11:18:13 MS77 rakstīja:
jautājums, kas varētu būt par vainu tam, ka kārtīgi neatlec gāzes ručka? MOcis zx6r, tur pienak divas gāzes trosītes, nav pašam skaidrs kādēļ divas, viena strādā normāli, atlec un liekas ka ir oki, bet otra neatlec, vai iztrūkst kāda atsperīte vai vaina citur? ko domā spēčuki
Daaaa!!! Viņas tak strādā pretējos režīmos- viena velk, otra "stumjas" atpakaļ. Ja kāda grūti kustās, tad jāsaeļļo/jāsaregulē/jāpērk jauna
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas | Offline | | |
eds | | Kopš: 10. Jul 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 3237
Braucu ar: laivu
|
21 Mar 2011, 11:39:34 deMarco rakstīja:
Daaaa!!! Viņas tak strādā pretējos režīmos- viena velk, otra "stumjas" atpakaļ.
nopietni tad nesanāk tā, ka karburators regulāri ir neizpratnē kā dzīvot kā būt, ja tās troses viņu rausta uz abām pusēm?
----------------- http://www.oxyehho.com/ | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
| Cik varētu maksāt izgatavot šādu zobratu pāri ?
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Niksons - ir tāds vīrs, kā Mežamāris - sakomunicē, pieļauju, ka viņš varēs tev arī uztasīt.
-----------------
| Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
21 Mar 2011, 12:07:39 Niksons rakstīja:
Cik varētu maksāt izgatavot šādu zobratu pāri ?
Zini, Nikson - ar šitiem pavisam mazajiem ir baigā ķēpa, jo griežņi sprūst iekšā, baigi mazs zobu modulis, bet teorētiski uztaisīt var provēt.
Tev zobu skaitu vajag tieši tādu pašu?
1 komplektu vajag?
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
21 Mar 2011, 12:12:16 MIGs rakstīja:
Niksons - ir tāds vīrs, kā Mežamāris - sakomunicē, pieļauju, ka viņš varēs tev arī uztasīt.
Nevarēs. Mēs LV esam vienīgie.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Ok, tad atvainojos par maldīgu info - priekš manis tas ir zobrats ka'zobrats !
-----------------
| Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
| PeeMu saņēmu. Pakomunicēsim publiski, gan jau citiem arī būs interesanti.
1. Tie zobrati noteikti ir rūdīti. Varat pateikt kā un cik un tā pat uztaisīt ?
2. Ap 15 - 18.000 rpm
3. Piedziņai galā ir urbis/frēze. kalpo gadus 5.
4. teorētiski varētu būt arī citi izmēri, zobu skaits, ka tik nesajauktu galīgā .irsā rotācijas ātrumus. Un korpusā jau īpaši daudz vietas nav...
5. To helikoidālo zobu profilu arī mūsējie puikas māk izvīlēt
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
21 Mar 2011, 12:20:26 Niksons rakstīja:
PeeMu saņēmu. Pakomunicēsim publiski, gan jau citiem arī būs interesanti.
1. Tie zobrati noteikti ir rūdīti. Varat pateikt kā un cik un tā pat uztaisīt ?
2. Ap 15 - 18.000 rpm
3. Piedziņai galā ir urbis/frēze. kalpo gadus 5.
4. teorētiski varētu būt arī citi izmēri, zobu skaits, ka tik nesajauktu galīgā .irsā rotācijas ātrumus. Un korpusā jau īpaši daudz vietas nav...
5. To helikoidālo zobu profilu arī mūsējie puikas māk izvīlēt
1.Jārūda ir obligāti, savādāk nekas tur nebūs. Jāņem caurrūdāmais materiāls, piemēram 30HGSA, kuram iespējams pie termiskās apstrādes panākt cietību 40-45 pec HRC. Bet ja gribās būt pilnīgi precīzam, var uztaisīt doto zobratu materiāla ķīmisko analīzi, lai precīzi noskaidrotu materiāla marku, tā la nesanāk uztaisīt no švakāka materiāla.
2. Jā, apgriezienu daudz, cik saprotu - piedzen špindeli kādai cnc frēzei? Esam taisījuši frēzmašinu piedziņas zobratus, ga ne tik lieliem apgriezieniem. Šeit ir nianse - zobu virsmas pirms termiskās šajā gadījumā nāksies piestrādāt zem slodzes uz kontroles-novelšanas agregāta, lai piegludinās no griežanās procesā radušās švīkas uz zobu profila, iegūstot spoguļgludu virsmu.
3. Domāju, ka kalpos tikpat. Ja tiek pareizi ievēroti visi tehnoloģiskie procesi no A-Z, tad kavalītāte neatšķirās no oriģināla.
4. Zobus kaitu varētu provēt drusku pamainīt uz mazo pusi, saglabājot aptuveni to pašu pārnesumu attiecību, bet palielinot zobu moduli, kā arī nomainot abus uz nepāra zobu skaitu, jo tā man tehnoloģiski ir vienkāršāk.
5.Un izvīlēt viņi visticamāk var uz vertikālā apstrādes centra ar pirksta frēzīti pēc speciālas konisko spirālzobratu programmas, jo specializēta šādu zobratu frēzmašina LV ir tikai mums, + 1 Daugavpils lokomotīvju rūpnīca, +1 Lettri maschinenbau - bet ne uz vienas neviens no tiem neprot strādāt
6. Jā, un vēl es gribēju piemetināt, ka šādus mazzobratus taisīt ir baigais čakars tieši dēļ mazajiem izmēriem, un darīt to atmaksājas 3 gadījumos:
1) Ja vienkārši nav alternatīvas, nav rezerves daļu.
2) Rezerves daļu cena jeb iegādes termiņi nepriecē.
3) Gribās citu pārnesumu attiecību.[ Šo ziņu laboja Archy96, 21 Mar 2011, 12:50:39 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
er673 | | Kopš: 01. Dec 2009
No: Lielvārde
Ziņojumi: 576
Braucu ar: Kawasaki Versys 1000 (2012)
| Nu mjāā - redzot ar kādām metālapstrādes štellēm Archy96 nodarbojas + visa te tikko uzrakstītā tehnisko zināšanu bāze + apjaušot kādas metālapstrādes tehnoloģijas ir pieejamas -> atsaucu visus savus diletanta komentārus galerijā par "R1 2009 BigBang" uzcelšanu (tipa ir vērts, nav vērts u.t.t.)
Respekts
21 Mar 2011, 12:38:45 Archy96 rakstīja:
21 Mar 2011, 12:20:26 Niksons rakstīja:
PeeMu saņēmu. Pakomunicēsim publiski, gan jau citiem arī būs interesanti.
1. Tie zobrati noteikti ir rūdīti. Varat pateikt kā un cik un tā pat uztaisīt ?
2. Ap 15 - 18.000 rpm
3. Piedziņai galā ir urbis/frēze. kalpo gadus 5.
4. teorētiski varētu būt arī citi izmēri, zobu skaits, ka tik nesajauktu galīgā .irsā rotācijas ātrumus. Un korpusā jau īpaši daudz vietas nav...
5. To helikoidālo zobu profilu arī mūsējie puikas māk izvīlēt
1.Jārūda ir obligāti, savādāk nekas tur nebūs. Jāņem caurrūdāmais materiāls, piemēram 30HGSA, kuram iespējams pie termiskās apstrādes panākt cietību 40-45 pec HRC. Bet ja gribās būt pilnīgi precīzam, var uztaisīt doto zobratu materiāla ķīmisko analīzi, lai precīzi noskaidrotu materiāla marku, tā la nesanāk uztaisīt no švakāka materiāla.
2. Jā, apgriezienu daudz, cik saprotu - piedzen špindeli kādai cnc frēzei? Esam taisījuši frēzmašinu piedziņas zobratus, ga ne tik lieliem apgriezieniem. Šeit ir nianse - zobu virsmas pirms termiskās šajā gadījumā nāksies piestrādāt zem slodzes uz kontroles-novelšanas agregāta, lai piegludinās no griežanās procesā radušās švīkas uz zobu profila, iegūstot spoguļgludu virsmu.
3. Domāju, ka kalpos tikpat. Ja tiek pareizi ievēroti visi tehnoloģiskie procesi no A-Z, tad kavalītāte neatšķirās no oriģināla.
4. Zobus kaitu varētu provēt drusku pamainīt uz mazo pusi, saglabājot aptuveni to pašu pārnesumu attiecību, bet palielinot zobu moduli, kā arī nomainot abus uz nepāra zobu skaitu, jo tā man tehnoloģiski ir vienkāršāk.
5.Un izvīlēt viņi visticamāk var uz vertikālā apstrādes centra ar pirksta frēzīti pēc speciālas konisko spirālzobratu programmas, jo specializēta šādu zobratu frēzmašina LV ir tikai mums, + 1 Daugavpils lokomotīvju rūpnīca, +1 Lettri maschinenbau - bet ne uz vienas neviens no tiem neprot strādāt
6. Jā, un vēl es gribēju piemetināt, ka šādus mazzobratus taisīt ir baigais čakars tieši dēļ mazajiem izmēriem, un darīt to atmaksājas 3 gadījumos:
1) Ja vienkārši nav alternatīvas, nav rezerves daļu.
2) Rezerves daļu cena jeb iegādes termiņi nepriecē.
3) Gribās citu pārnesumu attiecību.
[ Šo ziņu laboja er673, 21 Mar 2011, 13:13:34 ]
----------------- Šobrīd: Versys 1000
Ex: CBR1100XX, Varadero XL1000, Ninja ZX-6R, VFR750, CB450, ИЖ Планета Спорт, Минск 125cc, Riga 13 | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Pirms pāris gadiem stipri līdzīgus 4 komplektus uztaisījām - laivas piekaramā motora piedziņai:
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
| Kādreiz šos zobratus pirkām pa 90 EUR
Par tādu ciparu Arča varbūt tos zobratus varētu no plastalīna iztaisīt, ne jau ievērot visu pieminēto tehnoloģiju.
Tagad pēķšņi Gleasona (starp citu - torsena difa patenta turētājs) cēēēna uzleca uz gandrīz 400 EUR par pāri
Varbūt jāsāk domāt un atdot darbus vietējiem zeperiem
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
21 Mar 2011, 14:22:19 Niksons rakstīja:
Kādreiz šos zobratus pirkām pa 90 EUR
Par tādu ciparu Arča varbūt tos zobratus varētu no plastalīna iztaisīt, ne jau ievērot visu pieminēto tehnoloģiju.
Tagad pēķšņi Gleasona (starp citu - torsena difa patenta turētājs) cēēēna uzleca uz gandrīz 400 EUR par pāri
Varbūt jāsāk domāt un atdot darbus vietējiem zeperiem
Gleason ir USA firma, kura ir viena no nedaudzajām pasaulē, kura nodarbojas ar zobratu frēzmašīnu ražošanu un izstrādi, bet līderi tehnoloģiju ziņā ir Klingelnberg/Oerlikon, uz kuru iekārtas mēs strādājam.
90 eiro - tas ir ārkārtīgi lēti, es šādā cenā nespēju iekļaties, nu nekādi. Bet ar tiem 400eiro es varētu provēt konkurēt, turklāt - jo lielāks skaits, jo lētāka cena par katru nākamo pāri.
+ cenā ietilpst montāža un sazobes kontakta regulēšana.[ Šo ziņu laboja Archy96, 21 Mar 2011, 14:33:10 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
| Es tevi saprotu. Lielākā pistne ir sagatavot iekārtu. Pats materiāls jau neko daudz nemaksā (svara jau tur nav), un kad kārtīga iekārta ir saregulēta, tā tādus zobrateļus mauc arī kā kaulzāģis tukšās čaulītes (heil)
man jāpaskata statistika, cik es tādus te pārdodu + jāparunā ar savu maskavieti. Tas reizēm ņem tādus štruntus kā 1980 gadā peniks tualetes papīru - 2 m garā šņorē "krelles" ap kaklu
Paši savā mātuškā pat zobstieni ar taisniem zobiem nejaudā sataisīt
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
21 Mar 2011, 12:07:39 Niksons rakstīja:
Cik varētu maksāt izgatavot šādu zobratu pāri ?
Ble, tikai tagad pamaniju - lineāls ražots Japānā. Jācer, ka ne Fukušimas prefektūrā
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
21 Mar 2011, 14:35:21 Niksons rakstīja:
Es tevi saprotu. Lielākā pistne ir sagatavot iekārtu. Pats materiāls jau neko daudz nemaksā (svara jau tur nav), un kad kārtīga iekārta ir saregulēta, tā tādus zobrateļus mauc arī kā kaulzāģis tukšās čaulītes (heil)
man jāpaskata statistika, cik es tādus te pārdodu + jāparunā ar savu maskavieti. Tas reizēm ņem tādus štruntus kā 1980 gadā peniks tualetes papīru - 2 m garā šņorē "krelles" ap kaklu
Paši savā mātuškā pat zobstieni ar taisniem zobiem nejaudā sataisīt
1) Zobrati ir jāsamēra. montāžas attālumi jānosaka.
2) Dati jāsavada datorā - tas izrēķina zobu vainaga formu, izmērus, kā arī griežņu galvas un pārējos iestādījumus.
3) Jāsazīmē skices, rasējumi virpotājam.
4) Jāiestāda iekārta.
5) Jāiegriež zobi.
6) Jāliek tie uz kontroles-piestrādāšanas mašīnas, jāpiestrādā.
7) Jāieteš ķīļrievas.
Jānorūda, jānotīra ar smilšustrūklu.
9) Jāizslīpē uz apaļslīpmašīnas iekšējie diametri.
10) Tas viss ir jāsamontē un pareizi jāieregulē.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
|
|