Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
Devil_Yamaha | | Kopš: 04. Jul 2010
No: Auce
Ziņojumi: 108
Braucu ar: Yamaha R1
| Bet par gaisu sistema? nav ta ka itka jagaiso ara tad kad temperatura tada ka termsotats veras valja? va kads te princips un kuru slauku labak nemt biki nost lai gais iziet pareizi?
!
Vel interese ka uz Fzr 89 gada pieliet klat tosolu? caur to mazo bacoku kas aste? pa to mazo caurumu vai ka tur vis notiek? | Offline | | |
Naits | | Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Jālej gan radiātorā gan pārplūdes bačokā.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
klucis | | Kopš: 18. Feb 2009
Ziņojumi: 221
Braucu ar:
| spiedienam sistema jabut,bet trubas nedrikst but cietas ka koks
nonem baku un tur bus tas ko mekle,rucosam motoram parbaudi vai pa dzes. sist. korki nenak burbuli | Offline | | |
|
Devil_Yamaha | | Kopš: 04. Jul 2010
No: Auce
Ziņojumi: 108
Braucu ar: Yamaha R1
|
08 Mar 2011, 21:32:58 klucis rakstīja:
spiedienam sistema jabut,bet trubas nedrikst but cietas ka koks
nonem baku un tur bus tas ko mekle,rucosam motoram parbaudi vai pa dzes. sist. korki nenak burbuli
Cik sapratu tu doma to izaugumu uz motora bloka, lidzigs ka auto elas supam tikai vinja ieskruveta skruve ja?
Trubas ka korkis nava bet nav ari viegli spiezamas ka masinai, vnk tas vis sakas kad nomainiju to termodatciku kas sledz ventlatoru un bija izlijis bis tosols un tagad tas gais palika ... | Offline | | |
klucis | | Kopš: 18. Feb 2009
Ziņojumi: 221
Braucu ar:
| atgaisojamam ventilim jabut pie termostata korpusa | Offline | | |
Devil_Yamaha | | Kopš: 04. Jul 2010
No: Auce
Ziņojumi: 108
Braucu ar: Yamaha R1
|
08 Mar 2011, 21:39:50 klucis rakstīja:
atgaisojamam ventilim jabut pie termostata korpusa
Paldies visiem [ Šo ziņu laboja Devil_Yamaha, 08 Mar 2011, 22:51:42 ] | Offline | | |
Joske | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 1660
Braucu ar: C2H6O
| Kur varetu uzzinat mocha krasa kodu!? | Offline | | |
Andulzzz | | Kopš: 01. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 65
Braucu ar: e90
| Laba diena!
Varbūt kāds ir saskāries ar sekojošo problēmu, mēģināšu izklāstīt
Mo palaižu, viss ok, izbraucu līkumu, apstājos, noslāpēju, gribu uzreiz palaist un nelec, pēc apm. 10min laižu un atkal iet?!!! Man te daži teica, ka moš vainīgs ģenerators, moš aķītis (bet šis dod ārā normāli), moš vēl kautkāds regulators, kas parasti bieži vien Kawasaki ZX6R ir problēma...tas tā ir vai ir arī kas cits?
Paldies jau iepriekš!
P.S. ārā saulīte jau silta asvaltu, drīz varēsim vizināties! Vēlu visiem saulainu dienu [ Šo ziņu laboja Andulzzz, 09 Mar 2011, 11:50:46 ]
----------------- -DM- | Offline | | |
zanisgj | | Kopš: 19. Feb 2010
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 188
Braucu ar: R1200GS Honda TRX 400
|
09 Mar 2011, 10:57:36 Joske rakstīja:
Kur varetu uzzinat mocha krasa kodu!?
http://www.colorrite.com/matrix-step1.cfm?type=2 | Offline | | |
Joske | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 1660
Braucu ar: C2H6O
|
09 Mar 2011, 12:30:30 zanisgj rakstīja:
09 Mar 2011, 10:57:36 Joske rakstīja:
Kur varetu uzzinat mocha krasa kodu!?
http://www.colorrite.com/matrix-step1.cfm?type=2
Paldies | Offline | | |
maniac | | Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5169
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
09 Mar 2011, 10:57:36 Joske rakstīja:
Kur varetu uzzinat mocha krasa kodu!?
http://www.colorrite.com/matrix-step1.cfm?type=2
Vienam no savējiem neatradu, otram atradu...
Mans personīgs viedoklis (krāsojot vairākus močus) - labāk paņemt kādu detaļu paraugam nekā pēc koda. Divreiz krāsoja pēc koda un abas reizes krāsas tonis jūtami atšķīrās no pārējām (nekrāsotajām) detaļām Kad piemeklēja pēc detaļas, atšķirību nebija. Tas, protams, pie kājas, ja jākrāso VISAS detaļas.
P.S.Apsteidzot jautājumus un replikas - jau gadiem izmantoju viena un tā paša meistara pakalpojumus. | Offline | | |
Dazzle | | Kopš: 17. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 68
Braucu ar: K1300R
| Par krāsu paturpinot.
Mocis "alja" divkrāsu.
http://www.colorrite.com/matrix-colors.cfm?CFID...CFTOKEN=25280067
Ar augšējo dzelteno viss ok - kods ir un viss labi.
A kā dabūt krāsas kodu apakšējai pelēkajai? | Offline | | |
liekeedis | | Kopš: 30. Jul 2009
No: Brocēni
Ziņojumi: 1024
Braucu ar: kaifu
|
09 Mar 2011, 11:48:35 Andulzzz rakstīja:
Laba diena!
Varbūt kāds ir saskāries ar sekojošo problēmu, mēģināšu izklāstīt
Mo palaižu, viss ok, izbraucu līkumu, apstājos, noslāpēju, gribu uzreiz palaist un nelec, pēc apm. 10min laižu un atkal iet?!!! Man te daži teica, ka moš vainīgs ģenerators, moš aķītis (bet šis dod ārā normāli), moš vēl kautkāds regulators, kas parasti bieži vien Kawasaki ZX6R ir problēma...tas tā ir vai ir arī kas cits?
Paldies jau iepriekš!
P.S. ārā saulīte jau silta asvaltu, drīz varēsim vizināties! Vēlu visiem saulainu dienu
Ģenerators un aķīts nebūs pie vainas visticamāk... Apskaties kāds ir starteris, man bija līdzīga situācija, kad motors karsts (virs 80 grādiem) tā neleca, bet kā atdzisa, uzreiz pieleca smuki! samainīju starteri un pēc tam viss kedās! Vienīgi, kas bija nobeidzinājis startera motoriņu (ejoši bij vien pāris tinumi), nezinu un toreiz neizmeklējām... | Offline | | |
Pufaix | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 341
Braucu ar: DCT
| Sveiki!
Ņemot nost priekšējo riepu nācās konstatēt, ka supporta skrūves pamatīgi ieēdušās supportā... Skrūves izdevās dabūt ārā, bet uz skrūvju vītnes bija pāris joslas pilnas ar metālu... Ko labāk darīt šādā gadījumā - iztrīt vītnes un likt atpakaļ uz kkādas līmes?
Kāds vītņgriezis vajadzīgs, lai iztīrītu vītnes (yamaha r1)? Zinu ka skrūve ir M10, bet kas tur ar tiem soļiem? | Offline | | |
Fastarow | | Kopš: 30. Nov 2009
Ziņojumi: 1835
Braucu ar:
| cik ateros solis bija 1.25 kaa jau visiem japaanjiem
----------------- Ja tu visu kontrolē - tu brauc stipri pa lēnu...
| Offline | | |
gaazeejs | | Kopš: 25. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 399
Braucu ar:
|
Kāds vītņgriezis vajadzīgs, lai iztīrītu vītnes (yamaha r1)? Zinu ka skrūve ir M10, bet kas tur ar tiem soļiem?
Soli var nomērīt ar bīdmēru, tikai ne jau vienam solim, bet 10, vai vismaz 5, tālāk jau matemātika.
PS. lai nākamreiz šitā nesanāktu, ieteiktu nopūst vītni ar vara pulveri. Daudz maz sakarīgos servisos ir tāds. | Offline | | |
Andulzzz | | Kopš: 01. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 65
Braucu ar: e90
|
09 Mar 2011, 16:36:56 liekeedis rakstīja:
09 Mar 2011, 11:48:35 Andulzzz rakstīja:
Laba diena!
Varbūt kāds ir saskāries ar sekojošo problēmu, mēģināšu izklāstīt
Mo palaižu, viss ok, izbraucu līkumu, apstājos, noslāpēju, gribu uzreiz palaist un nelec, pēc apm. 10min laižu un atkal iet?!!! Man te daži teica, ka moš vainīgs ģenerators, moš aķītis (bet šis dod ārā normāli), moš vēl kautkāds regulators, kas parasti bieži vien Kawasaki ZX6R ir problēma...tas tā ir vai ir arī kas cits?
Paldies jau iepriekš!
P.S. ārā saulīte jau silta asvaltu, drīz varēsim vizināties! Vēlu visiem saulainu dienu
Ģenerators un aķīts nebūs pie vainas visticamāk... Apskaties kāds ir starteris, man bija līdzīga situācija, kad motors karsts (virs 80 grādiem) tā neleca, bet kā atdzisa, uzreiz pieleca smuki! samainīju starteri un pēc tam viss kedās! Vienīgi, kas bija nobeidzinājis startera motoriņu (ejoši bij vien pāris tinumi), nezinu un toreiz neizmeklējām...
Starteri pārbaudīšim...nu jā tieši problēma, kad karsts motors..būs jāmeklē,varbūt tas regulators arī nokurināja, bet vispār kāda sakara ar starteri, ja man viņš viņu griež...bet nelec...meklēsim. Paldies! [ Šo ziņu laboja Andulzzz, 09 Mar 2011, 19:25:48 ]
----------------- -DM- | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
09 Mar 2011, 18:10:10 gaazeejs rakstīja:
Kāds vītņgriezis vajadzīgs, lai iztīrītu vītnes (yamaha r1)? Zinu ka skrūve ir M10, bet kas tur ar tiem soļiem?
Soli var nomērīt ar bīdmēru, tikai ne jau vienam solim, bet 10, vai vismaz 5, tālāk jau matemātika.
PS. lai nākamreiz šitā nesanāktu, ieteiktu nopūst vītni ar vara pulveri. Daudz maz sakarīgos servisos ir tāds.
Pazīstama situācija , man kādreiz FZRam iepriekšājais īpašnieks mudaks suportus bija tā pārvilcis, ka vaļā skrūvējot pus-vītne palika uz skrūves, pārurbu toreiz uz lielāku diametru.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
liekeedis | | Kopš: 30. Jul 2009
No: Brocēni
Ziņojumi: 1024
Braucu ar: kaifu
|
09 Mar 2011, 19:11:10 Andulzzz rakstīja:
09 Mar 2011, 16:36:56 liekeedis rakstīja:
09 Mar 2011, 11:48:35 Andulzzz rakstīja:
Laba diena!
Varbūt kāds ir saskāries ar sekojošo problēmu, mēģināšu izklāstīt
Mo palaižu, viss ok, izbraucu līkumu, apstājos, noslāpēju, gribu uzreiz palaist un nelec, pēc apm. 10min laižu un atkal iet?!!! Man te daži teica, ka moš vainīgs ģenerators, moš aķītis (bet šis dod ārā normāli), moš vēl kautkāds regulators, kas parasti bieži vien Kawasaki ZX6R ir problēma...tas tā ir vai ir arī kas cits?
Paldies jau iepriekš!
P.S. ārā saulīte jau silta asvaltu, drīz varēsim vizināties! Vēlu visiem saulainu dienu
Ģenerators un aķīts nebūs pie vainas visticamāk... Apskaties kāds ir starteris, man bija līdzīga situācija, kad motors karsts (virs 80 grādiem) tā neleca, bet kā atdzisa, uzreiz pieleca smuki! samainīju starteri un pēc tam viss kedās! Vienīgi, kas bija nobeidzinājis startera motoriņu (ejoši bij vien pāris tinumi), nezinu un toreiz neizmeklējām...
Starteri pārbaudīšim...nu jā tieši problēma, kad karsts motors..būs jāmeklē,varbūt tas regulators arī nokurināja, bet vispār kāda sakara ar starteri, ja man viņš viņu griež...bet nelec...meklēsim. Paldies!
nu tad tev ir savādāk, man negrieza kad bija karsts... | Offline | | |
petkja | | Kopš: 29. Jun 2008
Ziņojumi: 342
Braucu ar: Honda XR650R, Yamaha Raptor 700
| Kadam nau info kas taisija terauda zobratus Riga? | Offline | | |
|
|