Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
soulfreak
07. Apr 2012, 18:23#961

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

No visām šim gudrībām jau galva dulla papētīju, kas tas pa C3 zvēru ir, tipa eļļa, kas paredzēta sistēmām ar katalizatoriem... a man ta tādu vairs nav tad uz ko es varu skatīties? Kam pievērst tagad uzmanību? kādam A3/B3. Man galva sajukusi...

Offline

Pauliic
07. Apr 2012, 20:22#962

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS

samainīju eļļu, laiks bija labs attiecīgi pirms tam kārtīgi izgāzu

bija motorex 4t power, tagad ielēju motorex formula 4t 10w40, pussintētiku

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

aivarsz
07. Apr 2012, 23:40#963

Kopš: 26. Feb 2012

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


07 Apr 2012, 14:06:49 Andzus rakstīja:
Salasījos te gudrības tagad radās šaubas - kas ir labs un kas ne

Ko speci saka par Mobil Extra 4T 10w40?

VNK visiem saviem ponijiem esmu lējis tikai šo + daudzus draugus arī baroju ar Mobil produkciju.

Tnx


Lieliska pussintētika normālai ielas braukšanai. Pietiekoši super kvalitāte. Bet, nu nemaz nebūs lēti.

Offline

aivarsz
08. Apr 2012, 02:27#964

Kopš: 26. Feb 2012

Ziņojumi: 34

Braucu ar:

>>>Niere
Sveiks, arī tu, kolēģi(nosacīti kolēģi).
Cepuri nost, lasīju ilgi un pamatīgi. Un, stādos priekšā, cik daudz laika un enerģijas esi patērējis radot šo biļetenu. Un augstu novērtēju. Man te arī mazliet bezmiegs, ģimene pa gultiņām, nolēmu dziļā vientulībā parunāties ar datoru. Es nemēģināšu pretendēt uz tikpat pārdomātu un garu atbildi, jo lielos vilcienos esmu vienisprātis daudzos punktos ar tevis pausto viedokli. Mazliet atšķirīgos veidos, kā redzu, ir radusies katram sava pieredze, nelikšu gudras atsauces. Lieki. Vienkārši, mans skatījums uz mazliet melno humoriņu, varbūt, tev nešķiet īsti pareizs un saprotams. Jo, neesmu vēlējies izpausties k-kādā veidā augstprātīgi par kaut ko. Gluži otrādi, visiem manis apcilātajiem punktiem esmu izgājis cauri, gan pamatīgi ieberžoties, gan mācoties no savām kļūdām. Mana personiskā pieredze, darbojoties ar dažādu ražotāju eļļām un smērvielām šobrīd ir ar gandrīz 20 gadu stāžu, šajā laika posmā ir bijis gana daudz laika mācīties darbojoties ar ļoti dažādu segmentu izstrādājumiem. Redzi, es esmu jaunpienācējs šajā konkrētajā forumā, kā reģistrējies lietotājs, savukārt, kā lasītājs, esmu sens viesis, tāpēc mēdzu pasekot lietām, kas man šķiet interesantas un saistošas. Tāpēc, visu cieņu, tevis ieliktajam darbam, lai motobraucējus nedaudz izglītotu. Neesmu bijis par slinku, lai caurskatītu visu, kas tiek runāts par un ap mo apkopi un eļļošanu, tāpēc, parasti uzcepos, ja kāds izmet kādu absolūti aplamu komentāru, jo ir par slinku, lai patītu forumu nedaudz atpakaļ, un līdz galam izlasītu tos postulātus, kas jau iepriekš ir vairākas reizes argumentēti izklāstītas . Jo var bezgalīgi runāt par vienu un to pašu, kas ir minēts pirms dienas, pirms nedēļas, pirms gada... Protams, ka katru gadu, katra skola sākas ar pirmo klasi. Bet mācību grāmata tak katru gadu nav jauna. Tā ir tā pati, pēc kuras mācījušies bērni arī pagājušajā un aizpagājušajā gadā! Atšķir tikai pareizo lapaspusi un iegaumē.
Par tēmu "darbaļaudis"- tas tāds man slengs, bez sarkasma. Es sevi pieskaitu tieši šai pašai grupai.
Par mo uzturēšanu, finansiālām grūtībām, u.t.t.
Esmu gājis visām šīm finesēm cauri gan pats, gan arī mana jaunā paaudze. Bez mazākā izsmiekla par citiem, runāju vairāk gan pēc personīgās pieredzes. Jā, ir bijis tā, ka jāpieņem nepopulāri un sev sāpīgi lēmumi. Bļin- es vairs nevaru atļauties to moci uzturēt, kur nu vēl braukt bez dzīvības briesmām sev un apkārtējiem, tāpēc, pagaidām, stop, līdz labākiem laikiem.
Par MOTUL Latvijā- negribu baigi komentēt, bet zinu, ka pēdējie 8 importēšanas gadi nav nākuši viegli, un šī brenda produkcijas spektrs un sākotnējā dārdzība prasa ļoti īpatnēju pieeju un lielus izdevumus brenda atpazīstamības veidošanai katrā konkrētajā valstī, pie tam, ar ļoti nelielu importētāja peļņas daļu. Fakts. Par MOTUL Indijā??? Nezinu. Cik zinu, tad Vjetnamā, bet ar citu brenda nosaukumu un tikai nabadzīgo Āzijas valstu tirgum, ja pareizi atceros, brends bija Vilube? Bet uz mums tas neattiecas nu nemaz. Šo tēmu beidzam.
Tēma "Rasisms" arī manā virzienā? Piedod, šajā jautājumā esmu pārspīlēti korekts, man būtu pamats šajā brīdī uzmest lūpu.
Frāze- vajadzētu sakomunicēt- tikai un vienīgi tāpēc, ka ir skaidrs, ka raksta erudīts cilvēks, un neesmu pārliecināts, ka atsevišķi jautājumi, būtu jāiztirzā publiskā telpā, kā tas patlaban tiek darīts. Tāpēc, šāda veida privātās diskusijās atklātā forumā otrreiz vairs nepiedalīšos.
Par motora skalošanu, iegādājot mocīti, kas iegūts, nezinot neko par tā iepriekšējo dzīvi. Nepiekrītu. Uzskatu, ka obligāts pasākums. Ieliesi dārgu eļļu ar super daudz mazgājošām piedevām, un rausi augšā to veco darvu no visām virsmām? Ar ko tas beigsies, kā tu domā? Šeit ir jautājums par pareizu, un, parasti, diezgan dārgu motora skalotāju izvēli, kas gana saudzīgi un efektīvi šo darbu var veikt. Un, pievienošos, ka šis ir cits stāsts.
Apmulsu par komentāriem- saistībā ar kaut kādām eļļām ar pagarinātu nomaiņas intervālu. Jūtu mazliet caurumus zināšanās. Eļļas maiņas nomaiņas intervālus NOSAKA TIKAI UN VIENĪGI KONKRĒTĀS TEHNIKAS RAŽOTĀJS, un, nekad to nenosaka eļļas izgatavotājs. Eļļai ir jāatbilst, vai jāpārsniedz ražotāja izvirzītās prasības, eļļas ražotājam šo akceptu nopērkot. Izvēlēties dārgāku, vai lētāku eļļu, kas atbilst tehnikas ražotāja prasībām, ir tikai katra laimīgā īpašnieka ziņā, izvēli veidojot atkarībā no iespējamā braukšanas režīma, vai savas rocības.
Tikai, sākotnēji Truckiem, mazliet vēlāk arī vieglajām automašīnām, pagaidām, cik zinu, ir ieviesti fleksiblie eļļas maiņas intervāli, ko, atkarībā no dažādiem braukšanas apstākļiem u.t.t., nosaka borta dators, analizējot dažādus parametrus. Šis lielums var atšķirties daudzkārtīgi.
Par rapšiem runājot- šodrīd populārākais izejmateriāls no kā rada šīs te vienkāršākās esteru bāzes eļļas, protams, līdz ar to, arī gandrīz visas eļļas ar bioloģiskās noārdīšanās īpašībām, tajā skaitā arī motorzāgu ķēžu eļļas, kas atbilstu ES ekoloģijas prasībām.
Neesi bijis uzmanīgs, vai esi nekorekti iefrāzējis citātus. No manas puses- neviena slikta vārda ne par NESTE, ne STATOIL. Divi lieli un cienījami monstri. Savulaik, tieši Statoil kolosālie semināri, man ir bijusi pirmā un vislabākā eļļu pamatskola.
Un, mēģinot noslēgt šo jauko diskusiju, kas negribot, arī man ir sanākusi garāka, kā vēlējos, vēlos atzīmēt, ka tā aizraušanās ar manis citēšanu un komentēšanu, ir ļāvusi zaudēt modrību, veicinājusi kļūdas izpratnē par tēmas izklāstu, un pilnīgi nemanāmi un nejauši aizskrējusi arī uz citu foruma biedru citēšanu un komentēšanu. Bet, jo garāks sacerējums uzrakstījies, jo grūtāk izsekot līdzi sižeta līnijai. Un, kā, savulaik man teica kāds Latvijā visai zināms mācītājs, par tām savām garajām runām: "Es sen jau esmu beidzis, bet vienkārši vairs nespēju rimties".
Ar Smaidu, un lai veicās!





[ Šo ziņu laboja aivarsz, 08 Apr 2012, 02:38:21 ]

Offline

Pauliic
09. Apr 2012, 16:09#965

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS


08 Apr 2012, 13:25:25 Coool rakstīja:

07 Apr 2012, 20:22:43 Pauliic rakstīja:
samainīju eļļu, laiks bija labs attiecīgi pirms tam kārtīgi izgāzu

bija motorex 4t power, tagad ielēju motorex formula 4t 10w40, pussintētiku


Pa cik iepirki!


Aptuveni 6Ls/L @ KSM

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

Pauliic
09. Apr 2012, 16:15#966

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS

Btw par ellam te baigais faits, man vajag 2 faktus apstiprinaat:

1. Minerala ir sliktaka par semi sint un sint ar to ka ir dabigas lidz ar to uzkarstot un pec lietosanas ir neprognozeejamakas

2. Sintetika ir vajadziga lai dabutu lielas starpibas starp starta temp un darba t (pirmie un otrie cipari, piemeram 5w50)

Ja nav vajadzigas tas lielas starpibas tad semi sint ir way to go?

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

hrjaz
09. Apr 2012, 17:55#967

Kopš: 19. Feb 2011

No: Cēsis

Ziņojumi: 139

Braucu ar: DRZ 400

Vai drīkst gāzt iekšā sintētiku, ja iepriekš motorā bijusi pusīte, bez motora mazgāšanas? abas 10w40

-----------------
Ja tev liekas, ka visi apkārt smird, aizej nomazgājies!

Offline

Psihologs
09. Apr 2012, 18:19#968

Kopš: 04. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 570

Braucu ar: 350 sx-f

Saprotu, ka to nedarīs katrs, bet manā skatījumā saprātīgāk ieguldīt naudu vecās eļļas analīzē, lai noskaidrotu reālo eļļas un dzelža stāvokli, kā mēģināt skalot laukā mistiski nezināmus „sūdus”.


Niere, cik izmaksā vecās eļļas analīze? Caurmērā.

Offline

hrjaz
09. Apr 2012, 18:55#969

Kopš: 19. Feb 2011

No: Cēsis

Ziņojumi: 139

Braucu ar: DRZ 400


09 Apr 2012, 18:53:57 Niere rakstīja:

09 Apr 2012, 17:55:22 hrjaz rakstīja:
Vai drīkst gāzt iekšā sintētiku, ja iepriekš motorā bijusi pusīte, bez motora mazgāšanas? abas 10w40


aizvērtām acīm....




-----------------
Ja tev liekas, ka visi apkārt smird, aizej nomazgājies!

Offline

soulfreak
09. Apr 2012, 19:12#970

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli


09 Apr 2012, 16:29:24 Niere rakstīja:

07 Apr 2012, 18:23:29 soulfreak rakstīja:
No visām šim gudrībām jau galva dulla papētīju, kas tas pa C3 zvēru ir, tipa eļļa, kas paredzēta sistēmām ar katalizatoriem... a man ta tādu vairs nav tad uz ko es varu skatīties? Kam pievērst tagad uzmanību? kādam A3/B3. Man galva sajukusi...


šis būs Tavam Koijotam?
tam bija C3 prasīts vai tad?
režīms paredzēts tāds pats kā agrāk?


Jā, tieši tā, Koijotam. Slodzes noteikti vairs nebūs tādas, nedomāju vairs rullēt pa trasi, bet tikai braukāt ikdienā. Protams, regulāri atvelkot motoru redlainā. Tā kā benzīns kļuvis par luksusa preci, tad sporta režīms krietni tiks aizstāts ar sēņošanu. Rudenī tīri priekš ziemošanas tika iegāzta galīgi lētā gala Shell Helix Super 10W40 minerālene (ACEA A2/B2), nemainot eļļas filtru. Tā kā šis mēnesis man ir veltīts tehnikas atziemošanai (TA, OCTA, nodokļi etc.), tad sanāk, ka jāatstāj eļļas maiņa uz nākamo algas dienu. Vai ar šo eļļu es varu mierīgā gaitā braukāt vai akūti prasās pēc kaut kā atbilstoša?

P.S. Mocim šodien maHimā iepirkta Castrol 10W40 eļļa ar 40% atlaidi

Offline

bucisnsr
09. Apr 2012, 23:45#971

Kopš: 25. Apr 2011

No: Sigulda

Ziņojumi: 79

Braucu ar: to, kas iet uz priekšu

Esmu jauniņais moto lietās, tādēļ ir radies jautājums...
Priekš motocikla Honda NSR 125 2 taktu, kādu labāk ātrumkārbas eļļu ņemt?

cik esmu atradi, tad kaut ko min par 10w40.

Offline

liene
10. Apr 2012, 07:47#972

Kopš: 10. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 121

Braucu ar: gsf 600 [rock shox]

Diezgan neerti jautat...bet vrbt kads var palidzet ar ellas un filtra mainu? Esmu pardaugava

Offline

mezavecis
10. Apr 2012, 07:59#973

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


10 Apr 2012, 01:20:34 Niere rakstīja:

09 Apr 2012, 23:45:49 bucisnsr rakstīja:
Esmu jauniņais moto lietās, tādēļ ir radies jautājums...
Priekš motocikla Honda NSR 125 2 taktu, kādu labāk ātrumkārbas eļļu ņemt?

cik esmu atradi, tad kaut ko min par 10w40.


te instrukcija: www.nsr125.com/gearoil.htm
galīgi nereklamēju kādu konkrētu zīmolu, taču jocīgi, ka tur bildē tiek lieta 80W-90 transmisijas eļļa




Kam vajag speciali 2 takteriem vai krosiniekiem CRFiem raicing transmisijas ellu un nemulsina skaitlis ~12ls/litra tad PM vai 20205425

[ Šo ziņu laboja mezavecis, 10 Apr 2012, 08:02:58 ]

Offline

aivarsz
10. Apr 2012, 23:41#974

Kopš: 26. Feb 2012

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


09 Apr 2012, 18:19:18 Psihologs rakstīja:
Saprotu, ka to nedarīs katrs, bet manā skatījumā saprātīgāk ieguldīt naudu vecās eļļas analīzē, lai noskaidrotu reālo eļļas un dzelža stāvokli, kā mēģināt skalot laukā mistiski nezināmus „sūdus”.


Niere, cik izmaksā vecās eļļas analīze? Caurmērā.


Hei, Izdevumi analīzei, lielā skaitā gadījumu, runājot par mototehniku, pārsniedz normālas kvalitātes eļļas iegādes izmaksas. Ko darīt? Nodot dārgas un bezcerīgas analīzes, vai sākt jaunu dzīvi? Protams, pievienojos, ka ir šaubīgi lielizmaksas gadījumi dzīvē, kad ir jēga to iepriekšējo lubrikantu analizēt.

Offline

Archy96
10. Apr 2012, 23:43#975

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


10 Apr 2012, 07:47:27 liene rakstīja:
Diezgan neerti jautat...bet vrbt kads var palidzet ar ellas un filtra mainu? Esmu pardaugava

Malacīte Tieši pirms šī lūguma avatarčiks daudzsološais uzlikts - gan jau palīdzētāji rindā sastājušies

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

aivarsz
11. Apr 2012, 01:03#976

Kopš: 26. Feb 2012

Ziņojumi: 34

Braucu ar:

Niere>>>
Mēģināju, kādu pusstundu, radīt atbildes ziņu. Uzradīju. Un tad, sapratu, ka esmu izsperts ārpus foruma. Šoreiz neizdevās glābt sevis radīto, otrreiz spēka vairs nav. Bet šī piebilde- lai saprastu, ka manējais vēl dzīvs! Lai veicās!

Offline

envy
11. Apr 2012, 11:25#977

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

Vajag 1l motoreļļas 4t krosačam un 1l eļļu dakšai, piecinieci.

Ja kādam ir ko piedāvāt pa labākiem cipariem kā veikalā - dodiet ziņu!

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

jancels
12. Apr 2012, 10:24#978

Kopš: 23. Feb 2011

Ziņojumi: 82

Braucu ar:

Jautājums mūsu eļļu Guru - Nierem.
Kā domā, vai ir vērts lietot to dārgāko, ja krosiniekam eļļu mainu apmēram pēc 5-6Mh? Tehniskie parametri, manuprāt, ir ļoti līdzīgi.
Kautkādi tehniskie dati ir. Abi no Putoline ražotāja. Liela atšķirība cenā 4L - 32Ls pret 23Ls.
Tātad:

1. Off Road Nano Tech 4+ 10W40 (32Ls)
Description:
Putoline Oil Off Road Nano Tech 4+ is the most advanced, 100% synthetic fourstroke
oil ever produced by Putoline Oil. These motor oils guarantee full
compatibility with modern clutch friction materials and provide unparalleled
clutch engagement.
Properties:
·High level of wear protection for engine and transmission;
·Extreme low oil consumption
·Excellent fluidity, even at low temperatures ·Maximum, constant performance
·Excellent cleaning properties
·Permanent high quality during whole life span
Application:
Putoline Oil Off Road Nano Tech 4+ contains Putoline Oils 'pure bike' Nano
Tech additive system. This 100% synthetic four stroke motor oil is extremely
suitable for off road motorcycles, performing under the most extreme conditions.
Specifications: Jaso MA2,API SL
Typical standard
analyses:
Colour - BLUE
Density at 15 °C, kg/l - 0,860
Viscosity -25 °C, mPa.s - 4800
Viscosity 40 °C, mm²/s - 94,50
Viscosity 100 °C, mm²/s - 14,60
Viscosity Index - 163
Flash Point COC, °C - 212
Pour Point, °C - -33
Total Base Number, mgKOH/g - 7,8
Sulphate Ash, % - 0,96

2. Technomoto Off Road 4 10W40 (23Ls)
Description Technomoto Offroad 4 synthetic four stroke offroad engine oil contains
Putolines revolutionary “pure bike” TECHNOMOTO additive system. This
ensures total compatibility with modern clutch friction material. Developed
exclusively for offroad motorcycle use.
Application: - (nekas nav minēts)
Specifications: JASO MA2 (level), API SL
Typical standard
analyses:
Density at 15 °C, kg/l - 0,873
Viscosity -25 °C, mPa.s - 5920
Viscosity -20 °C, mPa.s - 2960
Viscosity 40 °C, mm²/s - 95,90
Viscosity 100 °C, mm²/s - 14,90
Viscosity Index - 163
Flash Point COC, °C - 216
Pour Point, °C - -29
Total Base Number, mgKOH/g - 6,8
Sulphate Ash, % - 0,83

Ručku jau kādreiz atgriežu, bet nekāds sacīkšu braucējs ar' neesmu.
Te links no mājas lapas:

http://putoline.com/en/products/catalogue/segp_...ff-road-4-10w40/


















Offline

jancels
13. Apr 2012, 12:46#979

Kopš: 23. Feb 2011

Ziņojumi: 82

Braucu ar:


12 Apr 2012, 13:28:24 Niere rakstīja:

12 Apr 2012, 10:24:34 jancels rakstīja:

Kā domā, vai ir vērts lietot to dārgāko, ja krosiniekam eļļu mainu apmēram pēc 5-6Mh? Tehniskie parametri, manuprāt, ir ļoti līdzīgi.

Ručku jau kādreiz atgriežu, bet nekāds sacīkšu braucējs ar' neesmu.


ja ļoti lakoniski, tad Coool droši vien jau būs atbildējis.
visādi citādi no datu lapām var izlobīt, ka dārgākais produkts satur nedaudz vairāk piedevu, ko apliecina Sulphated Ash content %. Tas ir pelnu pārpalikums, ja eļļu sadedzina pa tīro. Attiecīgi, šie pelni veidojas no piedevām. Šīs piedevas lielā mērā ir virsmu aizsardzības piedevas, taču API SL un Tavs režīms nodrošina pilnīgi pietiekamu motora aizsardzību (vismaz teorētiski).
Lielam pelnu daudzumam, protams, var būt pretēja problēma - tas veido uzdegumus virzulim, gredzenu iedegšanu, tālāk jau cilindra pulēšanos un virzuļa vadvirsmas nodilumu utt. Bet tas gadījumā, ja eļļas dispersantu/detergentu paka netiek galā ar šo palielināto "ash" daudzumu.

Vārdu sakot, kā vienmēr kokam divi gali un visur tiek meklēti kompromisi.

Man gan neskaidrības rodas ar Putoline MSDS jeb datu drošības lapām, bet nu tā būtu jau cita opera. nejaukšu galvu.

vārdu sakot, uz papīra no saprāta viedokļa Tev lētākais produkts izskatās piemērotāks.


Kad prasīju pārdevējam ar ko tad tās eļļas tā atšķiras, tad atbilde skanēja apmēram tā; "nu, šī dārgākā (nano tehn) ir jaunums ar dažādām papildus piedevām. Kādreiz, kad šis produkts vēl nebija visi brauca ar iepriekšējo un neviens nesūdzējās. Tagad visi pērk jauno".
Radās pārdomas. Kad mainīju virzuli, viens zinošs cilvēks teica, ka virzulis tā kā pa daudz apaudzis. Drošvien ka, sakarības ir.
Paldies, par atbildēm. Būs ko galvu pagrozīt

Offline

Coool
13. Apr 2012, 13:58#980

Kopš: 14. May 2009

Ziņojumi: 2858

Braucu ar: Deltām

Niere, tas jau ir jebkurā jomā. Viss ir atkarīgs kā mēra un ko mēra

-----------------
fotolapa.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit

Offline