Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
storx | | Kopš: 09. Jun 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 67
Braucu ar: DL1000
|
03 Mar 2011, 22:50:45 Archy96 rakstīja:
03 Mar 2011, 22:44:23 storx rakstīja:
Varbut ka kads var palidzet. Lieta tada ka ir kawasaki kx250f 2008gads. Strauji izdodot rucku slapst. Lenam kad dod viss kartiba. Manas domas ka vaina ir tuksgaitas dizee. Ta var but?
Izklausās, ka pa maz degvielas,liess maisījums. Vari paskatīties, patīrt to tukšgaitas dīzi, ja nepalīdz, pacel adatu uz augšu pa kādu robu.
Aizmirsu piebilzt ka mocis nak no ASV. Dizes itka tiriju. Nekas nemainijas. Stulbs jautajums! Ka to adatu tadam karbuzim pacelt? | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
03 Mar 2011, 22:52:47 storx rakstīja:
03 Mar 2011, 22:50:45 Archy96 rakstīja:
03 Mar 2011, 22:44:23 storx rakstīja:
Varbut ka kads var palidzet. Lieta tada ka ir kawasaki kx250f 2008gads. Strauji izdodot rucku slapst. Lenam kad dod viss kartiba. Manas domas ka vaina ir tuksgaitas dizee. Ta var but?
Izklausās, ka pa maz degvielas,liess maisījums. Vari paskatīties, patīrt to tukšgaitas dīzi, ja nepalīdz, pacel adatu uz augšu pa kādu robu.
Aizmirsu piebilzt ka mocis nak no ASV. Dizes itka tiriju. Nekas nemainijas. Stulbs jautajums! Ka to adatu tadam karbuzim pacelt?
Nu tur uz adatas būtu jābūt kādām 5 gropītēm augšgalā, uz vienas stāv sprostiņš, kuru pārliekot arī ceļ to adatu.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
storx | | Kopš: 09. Jun 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 67
Braucu ar: DL1000
|
03 Mar 2011, 22:57:15 Archy96 rakstīja:
03 Mar 2011, 22:52:47 storx rakstīja:
03 Mar 2011, 22:50:45 Archy96 rakstīja:
03 Mar 2011, 22:44:23 storx rakstīja:
Varbut ka kads var palidzet. Lieta tada ka ir kawasaki kx250f 2008gads. Strauji izdodot rucku slapst. Lenam kad dod viss kartiba. Manas domas ka vaina ir tuksgaitas dizee. Ta var but?
Izklausās, ka pa maz degvielas,liess maisījums. Vari paskatīties, patīrt to tukšgaitas dīzi, ja nepalīdz, pacel adatu uz augšu pa kādu robu.
Aizmirsu piebilzt ka mocis nak no ASV. Dizes itka tiriju. Nekas nemainijas. Stulbs jautajums! Ka to adatu tadam karbuzim pacelt?
Nu tur uz adatas būtu jābūt kādām 5 gropītēm augšgalā, uz vienas stāv sprostiņš, kuru pārliekot arī ceļ to adatu.
No vecas javas laikiem atceros ka bij tadi robi ar sprostinu. Paskatisos manuali ka tas izskatas. Pagaidam paldies! | Offline | | |
|
UDT | | Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
03 Mar 2011, 22:52:47 storx rakstīja:
03 Mar 2011, 22:50:45 Archy96 rakstīja:
03 Mar 2011, 22:44:23 storx rakstīja:
Varbut ka kads var palidzet. Lieta tada ka ir kawasaki kx250f 2008gads. Strauji izdodot rucku slapst. Lenam kad dod viss kartiba. Manas domas ka vaina ir tuksgaitas dizee. Ta var but?
Izklausās, ka pa maz degvielas,liess maisījums. Vari paskatīties, patīrt to tukšgaitas dīzi, ja nepalīdz, pacel adatu uz augšu pa kādu robu.
Aizmirsu piebilzt ka mocis nak no ASV. Dizes itka tiriju. Nekas nemainijas. Stulbs jautajums! Ka to adatu tadam karbuzim pacelt?
Kaads karbinsh? Keihin FCR?
Es ieteiktu paarbaudiit paatrinaataajsuukni.
Tukshgaitas sisteema un adata ir divas dazaadas lietas. Es domaaju ka tev nestraadaa paatrinaataajsuuknis.
Adatu var iznjemt taa - atskruuvee augsheejo vaacinju. Tajaa droseles "slaidaa" ir viduu caurums kuraa iekshaa ir seshkante skruuve. To izskruuvee un apakshaa ir adata. [ Šo ziņu laboja UDT, 04 Mar 2011, 09:37:46 ]
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
shkapars | | Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| kā UDT rakstīja, ja strauji uzgriežot rijās ciet, vainīgs paātrinātājsūknis, mēdz tur ielīst netīrumi. pastāsti ko vairāk, tieši kad rijās ciet, braucot kurā brīdī, vai tukšgaitā? vai uzradās pēkšņi vai bijis visu laiku? | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
04 Mar 2011, 09:53:20 shkapars rakstīja:
kā UDT rakstīja, ja strauji uzgriežot rijās ciet, vainīgs paātrinātājsūknis, mēdz tur ielīst netīrumi. pastāsti ko vairāk, tieši kad rijās ciet, braucot kurā brīdī, vai tukšgaitā? vai uzradās pēkšņi vai bijis visu laiku?
Tukšgaitā, laikam nav īsti jēgas testēt! Palasi šo, varbūt noder: http://ktmtalk.com/index.php?showtopic=180932
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
storx | | Kopš: 09. Jun 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 67
Braucu ar: DL1000
|
04 Mar 2011, 09:19:09 UDT rakstīja:
03 Mar 2011, 22:52:47 storx rakstīja:
03 Mar 2011, 22:50:45 Archy96 rakstīja:
03 Mar 2011, 22:44:23 storx rakstīja:
Varbut ka kads var palidzet. Lieta tada ka ir kawasaki kx250f 2008gads. Strauji izdodot rucku slapst. Lenam kad dod viss kartiba. Manas domas ka vaina ir tuksgaitas dizee. Ta var but?
Izklausās, ka pa maz degvielas,liess maisījums. Vari paskatīties, patīrt to tukšgaitas dīzi, ja nepalīdz, pacel adatu uz augšu pa kādu robu.
Aizmirsu piebilzt ka mocis nak no ASV. Dizes itka tiriju. Nekas nemainijas. Stulbs jautajums! Ka to adatu tadam karbuzim pacelt?
Kaads karbinsh? Keihin FCR?
Es ieteiktu paarbaudiit paatrinaataajsuukni.
Tukshgaitas sisteema un adata ir divas dazaadas lietas. Es domaaju ka tev nestraadaa paatrinaataajsuuknis.
Adatu var iznjemt taa - atskruuvee augsheejo vaacinju. Tajaa droseles "slaidaa" ir viduu caurums kuraa iekshaa ir seshkante skruuve. To izskruuvee un apakshaa ir adata.
Ja Keihin FCR. Rijas ciet gan tuksgaita gan braucot kad dod virsu no maziem abgriezieniem. Ar adatu paekspemrmenteju! Nekas nemainijas. Paatrinatajsuknis ir tas ar to mebranu? | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
04 Mar 2011, 10:05:34 storx rakstīja:
04 Mar 2011, 09:19:09 UDT rakstīja:
03 Mar 2011, 22:52:47 storx rakstīja:
03 Mar 2011, 22:50:45 Archy96 rakstīja:
03 Mar 2011, 22:44:23 storx rakstīja:
Varbut ka kads var palidzet. Lieta tada ka ir kawasaki kx250f 2008gads. Strauji izdodot rucku slapst. Lenam kad dod viss kartiba. Manas domas ka vaina ir tuksgaitas dizee. Ta var but?
Izklausās, ka pa maz degvielas,liess maisījums. Vari paskatīties, patīrt to tukšgaitas dīzi, ja nepalīdz, pacel adatu uz augšu pa kādu robu.
Aizmirsu piebilzt ka mocis nak no ASV. Dizes itka tiriju. Nekas nemainijas. Stulbs jautajums! Ka to adatu tadam karbuzim pacelt?
Kaads karbinsh? Keihin FCR?
Es ieteiktu paarbaudiit paatrinaataajsuukni.
Tukshgaitas sisteema un adata ir divas dazaadas lietas. Es domaaju ka tev nestraadaa paatrinaataajsuuknis.
Adatu var iznjemt taa - atskruuvee augsheejo vaacinju. Tajaa droseles "slaidaa" ir viduu caurums kuraa iekshaa ir seshkante skruuve. To izskruuvee un apakshaa ir adata.
Ja Keihin FCR. Rijas ciet gan tuksgaita gan braucot kad dod virsu no maziem abgriezieniem. Ar adatu paekspemrmenteju! Nekas nemainijas. Paatrinatajsuknis ir tas ar to mebranu?
Tad pamēģini, manis iemesto metodi! Lielākotie strādā! Ja Tev ir pirmās paaudzes FCR, tad ieteiktu vispirms iztīrīt paātrinātājsūkni.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
UDT | | Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
| Dari taa - nonjem asti kopaa ar filtra kasti, paskaties vai pagriezot rucku vispaar suuknis smidzina iekshaa.
Par tukshgaitu - ir tukshgaitas maisiijuma reguleeshanas skruuve apakshaa zem karbinja, vajag pagroziit to. Bet taa nav taa plastmasas skruuve saanos orgjinaalizpildiijumaa vinja ir karbim apakshaa taadaa vietaa kur vispaar klat netiek.
Nu jaapsskataas arii kaada ir tuksgaitas diize. Varbuut ASV Kalifornijas klimatam bija domaata.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
storx | | Kopš: 09. Jun 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 67
Braucu ar: DL1000
|
04 Mar 2011, 10:28:35 UDT rakstīja:
Dari taa - nonjem asti kopaa ar filtra kasti, paskaties vai pagriezot rucku vispaar suuknis smidzina iekshaa.
Par tukshgaitu - ir tukshgaitas maisiijuma reguleeshanas skruuve apakshaa zem karbinja, vajag pagroziit to. Bet taa nav taa plastmasas skruuve saanos orgjinaalizpildiijumaa vinja ir karbim apakshaa taadaa vietaa kur vispaar klat netiek.
Nu jaapsskataas arii kaada ir tuksgaitas diize. Varbuut ASV Kalifornijas klimatam bija domaata.
Suknis iesmidzina tadu struklinu! Domaju ka ar dizem viss kartiba jo atmetoties sauj un pie lieliem apgriezieniem viss kartiba. To skruvi zem karbina ari groziju. Skiet ka ipasas izmainas nebij | Offline | | |
UDT | | Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
04 Mar 2011, 11:06:22 storx rakstīja:
04 Mar 2011, 10:28:35 UDT rakstīja:
Dari taa - nonjem asti kopaa ar filtra kasti, paskaties vai pagriezot rucku vispaar suuknis smidzina iekshaa.
Par tukshgaitu - ir tukshgaitas maisiijuma reguleeshanas skruuve apakshaa zem karbinja, vajag pagroziit to. Bet taa nav taa plastmasas skruuve saanos orgjinaalizpildiijumaa vinja ir karbim apakshaa taadaa vietaa kur vispaar klat netiek.
Nu jaapsskataas arii kaada ir tuksgaitas diize. Varbuut ASV Kalifornijas klimatam bija domaata.
Suknis iesmidzina tadu struklinu! Domaju ka ar dizem viss kartiba jo atmetoties sauj un pie lieliem apgriezieniem viss kartiba. To skruvi zem karbina ari groziju. Skiet ka ipasas izmainas nebij
Tur jau veel diezgan smalki to suukni var reguleet cik daudz vinsh iesuuknee un kuraa briidii.
Runaajot par tukshgaitu - siltam motoram atverot coku paliek labaak vai nekas nemainaas?
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
storx | | Kopš: 09. Jun 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 67
Braucu ar: DL1000
|
04 Mar 2011, 11:21:04 UDT rakstīja:
04 Mar 2011, 11:06:22 storx rakstīja:
04 Mar 2011, 10:28:35 UDT rakstīja:
Dari taa - nonjem asti kopaa ar filtra kasti, paskaties vai pagriezot rucku vispaar suuknis smidzina iekshaa.
Par tukshgaitu - ir tukshgaitas maisiijuma reguleeshanas skruuve apakshaa zem karbinja, vajag pagroziit to. Bet taa nav taa plastmasas skruuve saanos orgjinaalizpildiijumaa vinja ir karbim apakshaa taadaa vietaa kur vispaar klat netiek.
Nu jaapsskataas arii kaada ir tuksgaitas diize. Varbuut ASV Kalifornijas klimatam bija domaata.
Suknis iesmidzina tadu struklinu! Domaju ka ar dizem viss kartiba jo atmetoties sauj un pie lieliem apgriezieniem viss kartiba. To skruvi zem karbina ari groziju. Skiet ka ipasas izmainas nebij
Tur jau veel diezgan smalki to suukni var reguleet cik daudz vinsh iesuuknee un kuraa briidii.
Runaajot par tukshgaitu - siltam motoram atverot coku paliek labaak vai nekas nemainaas?
Siltam motoram nekas nemainas! Atverot coku mainas! Apgriezieni lielaki un viss kartibaa. Es saprotu to ka vins nespej pariet no tuksgaitas uz lieliem apgriezieniem. Jo kad lemam uzdod tadus videjus apgriezienus tad viss kartiba
Ka tad panakt lai vins vairak iedod to degvielu?[ Šo ziņu laboja storx, 04 Mar 2011, 11:28:25 ] | Offline | | |
jims | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 685
Braucu ar: ZX6R,Fireblade, TXT PRO 280,LTR450,EXC450
| pastaastiet spechuki luudzu kaa labaak un kadiem lidzekljiem izpuleet aluminija diska malu?
----------------- jimmys got a gun.
Stuntfighters.lv | Offline | | |
Arturs | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1316
Braucu ar:
|
04 Mar 2011, 11:27:22 jims rakstīja:
pastaastiet spechuki luudzu kaa labaak un kadiem lidzekljiem izpuleet aluminija diska malu?
paņems sākumā krāsas noņēmēju, notīri veco krāsu. Vai arī brauc uz smilšustrūklas pakalpojuma sniegšanas cehu.
paņem filci, uzmontē urbim galā. Paņem pulējamo pastu un aiziet
Hayai es gāju tādu ceļu. Varbūt nav pats pareizākais, vieglākais, bet rezultāts bija | Offline | | |
UDT | | Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
04 Mar 2011, 11:24:23 storx rakstīja:
04 Mar 2011, 11:21:04 UDT rakstīja:
04 Mar 2011, 11:06:22 storx rakstīja:
04 Mar 2011, 10:28:35 UDT rakstīja:
Dari taa - nonjem asti kopaa ar filtra kasti, paskaties vai pagriezot rucku vispaar suuknis smidzina iekshaa.
Par tukshgaitu - ir tukshgaitas maisiijuma reguleeshanas skruuve apakshaa zem karbinja, vajag pagroziit to. Bet taa nav taa plastmasas skruuve saanos orgjinaalizpildiijumaa vinja ir karbim apakshaa taadaa vietaa kur vispaar klat netiek.
Nu jaapsskataas arii kaada ir tuksgaitas diize. Varbuut ASV Kalifornijas klimatam bija domaata.
Suknis iesmidzina tadu struklinu! Domaju ka ar dizem viss kartiba jo atmetoties sauj un pie lieliem apgriezieniem viss kartiba. To skruvi zem karbina ari groziju. Skiet ka ipasas izmainas nebij
Tur jau veel diezgan smalki to suukni var reguleet cik daudz vinsh iesuuknee un kuraa briidii.
Runaajot par tukshgaitu - siltam motoram atverot coku paliek labaak vai nekas nemainaas?
Siltam motoram nekas nemainas! Atverot coku mainas! Apgriezieni lielaki un viss kartibaa. Es saprotu to ka vins nespej pariet no tuksgaitas uz lieliem apgriezieniem. Jo kad lemam uzdod tadus videjus apgriezienus tad viss kartiba
Ka tad panakt lai vins vairak iedod to degvielu?
Nu ja atverot coku paliek labaak tas noziimee ka normaali vajag treknaaku maisiijumu. Lielaaku tukshgaitas diizi. Kaads numurs tev ir?
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
zet | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
|
Siltam motoram nekas nemainas! Atverot coku mainas! Apgriezieni lielaki un viss kartibaa. Es saprotu to ka vins nespej pariet no tuksgaitas uz lieliem apgriezieniem. Jo kad lemam uzdod tadus videjus apgriezienus tad viss kartiba
Ka tad panakt lai vins vairak iedod to degvielu?
[ote]
Nu re- viennozīmīgi liesais maisijums pārejas režimā. Atskrūvē to "slikto" skrūvi apakšā pa 360(+-)gr. - jābūt! Tad jau vajadzēs vēlāk pie spečuka doties (dīzes,kopējais regulejuns).[ Šo ziņu laboja zet, 04 Mar 2011, 16:05:04 ]
| Offline | | |
storx | | Kopš: 09. Jun 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 67
Braucu ar: DL1000
|
04 Mar 2011, 11:54:54 UDT rakstīja:
04 Mar 2011, 11:24:23 storx rakstīja:
04 Mar 2011, 11:21:04 UDT rakstīja:
04 Mar 2011, 11:06:22 storx rakstīja:
04 Mar 2011, 10:28:35 UDT rakstīja:
Dari taa - nonjem asti kopaa ar filtra kasti, paskaties vai pagriezot rucku vispaar suuknis smidzina iekshaa.
Par tukshgaitu - ir tukshgaitas maisiijuma reguleeshanas skruuve apakshaa zem karbinja, vajag pagroziit to. Bet taa nav taa plastmasas skruuve saanos orgjinaalizpildiijumaa vinja ir karbim apakshaa taadaa vietaa kur vispaar klat netiek.
Nu jaapsskataas arii kaada ir tuksgaitas diize. Varbuut ASV Kalifornijas klimatam bija domaata.
Suknis iesmidzina tadu struklinu! Domaju ka ar dizem viss kartiba jo atmetoties sauj un pie lieliem apgriezieniem viss kartiba. To skruvi zem karbina ari groziju. Skiet ka ipasas izmainas nebij
Tur jau veel diezgan smalki to suukni var reguleet cik daudz vinsh iesuuknee un kuraa briidii.
Runaajot par tukshgaitu - siltam motoram atverot coku paliek labaak vai nekas nemainaas?
Siltam motoram nekas nemainas! Atverot coku mainas! Apgriezieni lielaki un viss kartibaa. Es saprotu to ka vins nespej pariet no tuksgaitas uz lieliem apgriezieniem. Jo kad lemam uzdod tadus videjus apgriezienus tad viss kartiba
Ka tad panakt lai vins vairak iedod to degvielu?
Nu ja atverot coku paliek labaak tas noziimee ka normaali vajag treknaaku maisiijumu. Lielaaku tukshgaitas diizi. Kaads numurs tev ir?
Paekspermenteju! Man izskatas ka tas paatrinataj suknis par velu noreage! Par lenu! Kad piepalidzeju mehaniski ar skruvgiezi uzpiezot uz tas melites viss bij kartiba. Ka panakt lai vins atrak darbojas? | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
04 Mar 2011, 12:06:47 storx rakstīja:
04 Mar 2011, 11:54:54 UDT rakstīja:
04 Mar 2011, 11:24:23 storx rakstīja:
04 Mar 2011, 11:21:04 UDT rakstīja:
04 Mar 2011, 11:06:22 storx rakstīja:
04 Mar 2011, 10:28:35 UDT rakstīja:
Dari taa - nonjem asti kopaa ar filtra kasti, paskaties vai pagriezot rucku vispaar suuknis smidzina iekshaa.
Par tukshgaitu - ir tukshgaitas maisiijuma reguleeshanas skruuve apakshaa zem karbinja, vajag pagroziit to. Bet taa nav taa plastmasas skruuve saanos orgjinaalizpildiijumaa vinja ir karbim apakshaa taadaa vietaa kur vispaar klat netiek.
Nu jaapsskataas arii kaada ir tuksgaitas diize. Varbuut ASV Kalifornijas klimatam bija domaata.
Suknis iesmidzina tadu struklinu! Domaju ka ar dizem viss kartiba jo atmetoties sauj un pie lieliem apgriezieniem viss kartiba. To skruvi zem karbina ari groziju. Skiet ka ipasas izmainas nebij
Tur jau veel diezgan smalki to suukni var reguleet cik daudz vinsh iesuuknee un kuraa briidii.
Runaajot par tukshgaitu - siltam motoram atverot coku paliek labaak vai nekas nemainaas?
Siltam motoram nekas nemainas! Atverot coku mainas! Apgriezieni lielaki un viss kartibaa. Es saprotu to ka vins nespej pariet no tuksgaitas uz lieliem apgriezieniem. Jo kad lemam uzdod tadus videjus apgriezienus tad viss kartiba
Ka tad panakt lai vins vairak iedod to degvielu?
Nu ja atverot coku paliek labaak tas noziimee ka normaali vajag treknaaku maisiijumu. Lielaaku tukshgaitas diizi. Kaads numurs tev ir?
Paekspermenteju! Man izskatas ka tas paatrinataj suknis par velu noreage! Par lenu! Kad piepalidzeju mehaniski ar skruvgiezi uzpiezot uz tas melites viss bij kartiba. Ka panakt lai vins atrak darbojas?
izlsasi šo, ātri un lēti: http://ktmtalk.com/index.php?showtopic=180932
tik laikam nepieciešams pieregistreties šajā lapā. Varbūt, ka Tev pietiks ar šo bildi
http://173.74.246.28/ktmtalk/photogallery/galle...Parts_Mods/carbs" target="_blank" title=" http://173.74.246.28/ktmtalk/photogallery/galle...Parts_Mods/carbs" class="postlink">http://173.74.246.28/ktmtalk/photogallery/galle...Parts_Mods/carbs,_orings,_and_diaphrams_014.jpg" border="0" style="cursor: pointer;" onClick=" getImgSize(this.src);">
http://173.74.246.28/ktmtalk/photogallery/galle...Parts_Mods/carbs" target="_blank" title=" http://173.74.246.28/ktmtalk/photogallery/galle...Parts_Mods/carbs" class="postlink">http://173.74.246.28/ktmtalk/photogallery/galle...Parts_Mods/carbs,_orings,_and_diaphrams_014.jpg" border="0" style="cursor: pointer;" onClick=" getImgSize(this.src);"> [ Šo ziņu laboja endurists, 04 Mar 2011, 13:36:59 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
UDT | | Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
04 Mar 2011, 12:06:47 storx rakstīja:
04 Mar 2011, 11:54:54 UDT rakstīja:
04 Mar 2011, 11:24:23 storx rakstīja:
04 Mar 2011, 11:21:04 UDT rakstīja:
04 Mar 2011, 11:06:22 storx rakstīja:
04 Mar 2011, 10:28:35 UDT rakstīja:
Dari taa - nonjem asti kopaa ar filtra kasti, paskaties vai pagriezot rucku vispaar suuknis smidzina iekshaa.
Par tukshgaitu - ir tukshgaitas maisiijuma reguleeshanas skruuve apakshaa zem karbinja, vajag pagroziit to. Bet taa nav taa plastmasas skruuve saanos orgjinaalizpildiijumaa vinja ir karbim apakshaa taadaa vietaa kur vispaar klat netiek.
Nu jaapsskataas arii kaada ir tuksgaitas diize. Varbuut ASV Kalifornijas klimatam bija domaata.
Suknis iesmidzina tadu struklinu! Domaju ka ar dizem viss kartiba jo atmetoties sauj un pie lieliem apgriezieniem viss kartiba. To skruvi zem karbina ari groziju. Skiet ka ipasas izmainas nebij
Tur jau veel diezgan smalki to suukni var reguleet cik daudz vinsh iesuuknee un kuraa briidii.
Runaajot par tukshgaitu - siltam motoram atverot coku paliek labaak vai nekas nemainaas?
Siltam motoram nekas nemainas! Atverot coku mainas! Apgriezieni lielaki un viss kartibaa. Es saprotu to ka vins nespej pariet no tuksgaitas uz lieliem apgriezieniem. Jo kad lemam uzdod tadus videjus apgriezienus tad viss kartiba
Ka tad panakt lai vins vairak iedod to degvielu?
Nu ja atverot coku paliek labaak tas noziimee ka normaali vajag treknaaku maisiijumu. Lielaaku tukshgaitas diizi. Kaads numurs tev ir?
Paekspermenteju! Man izskatas ka tas paatrinataj suknis par velu noreage! Par lenu! Kad piepalidzeju mehaniski ar skruvgiezi uzpiezot uz tas melites viss bij kartiba. Ka panakt lai vins atrak darbojas?
Nav gruuti izdaraams. Palasi internetaa - ir pilns ar manuaaljiem.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
Fazer | | Kopš: 04. Aug 2008
Ziņojumi: 5
Braucu ar: Yamaha FZS 6
| Nepieciešams dzinēja remonts Yamaha FZS 600,precīzāk sadales ķedes maiņa.Varbūt varat ieteikt kādu labu spečuku vai servisu ne par kosmiskām cenām. | Offline | | |
|
|