Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Archy96
27. Feb 2011, 21:00#9501

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Nu jūs te spēcīgu diskusiju esat izvērtuši, bet lielākā daļa no tā visa ir fufelis.

Visi scottoileri un automātiskās eļļošanas sistēmas, tas ir tik tiešām taukpakaļām un sliņķiem, kas tik daudz nespēj, kā ik pa 300 - 800km to ķēdi saeļļot normāli ar baloniņu, pats fakts kā tāds, ka nemitīgi zemē tiek tecināta eļļa, jau par sevi nav atbalstāms, turklāt tas viss tiek vienmērīgi izsmērēts pa moča aizmuguri, disku, riepu, asti, muguru utt.

Ķēdes mazgāšana, tīrīšana - darīt to vai nedarīt, tas ir katra paša ziņā, bet manuprāt parēķinot to naudas summu , ko būsi izdevis par visiem šiem specializētajiem tīrīšanas līdzekļiem, sanāks 1/3 jaunas ķēdes cena.

Visas vārīšanas eļļā un tamlīdzīgas "izklaides" arī nāk no sentēvu sen senās pieredzes, bet man godīgi sakot, ar šādu kulināriju nodarboties nav ne mazākā entuziasma un laika.


*Viss ir vienkārši, pats galvenais ķēdes ilgmūžības nosacījums, ir turēt to pareizi nospriegotu, ja tā būs pārvilkta, paātrināti stiepsies, ja pārāk vaļīga, mēģinās mukt no zobratiem un žvadzēs.
*Nopērkam labu dārgā gala baloniņu, pats lietoju Motorex, Motul, un regulāri pūšam virsū ik pa kādiem 300km, neļaujot ķēdei palikt sausai.
*Ja nu sanācis baigi pa dubļiem, smiltīm kašāties, tad var arī pa retu reizi paņemt un uztaisīt ķēdes ģenerāltīrīšanu, JR servisā ir tāda interesanta uzparikte, kuru apliek apkārt ķēdei, iekšā birstītes, ķēde slīd cauri un tiek birstēta, klāt lejās engine cleaners, pēc šādas apkopes ķēde izskatās kā jauna, viss baigi labi, tikai šādas apkopes cena bija kaut kur 10 - 15ls, un atkal domājam, vai to vajag???? 4 apkopes - pus ķēdes cena

Nu doma kopumā vienkārša, nepist prātu ar visādām "gudrībām", regulāri eļļot, regulāri spriegot......UN VISS, finansiāli tas točna sanāks lētāk.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 27 Feb 2011, 21:04:22 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

hla
27. Feb 2011, 21:29#9502

Kopš: 22. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 296

Braucu ar: KTM 950 SE R


27 Feb 2011, 21:00:30 Archy96 rakstīja:
Nu jūs te spēcīgu diskusiju esat izvērtuši, bet lielākā daļa no tā visa ir fufelis.

Visi scottoileri un automātiskās eļļošanas sistēmas, tas ir tik tiešām taukpakaļām un sliņķiem, kas tik daudz nespēj, kā ik pa 300 - 800km to ķēdi saeļļot normāli ar baloniņu, pats fakts kā tāds, ka nemitīgi zemē tiek tecināta eļļa, jau par sevi nav atbalstāms, turklāt tas viss tiek vienmērīgi izsmērēts pa moča aizmuguri, disku, riepu, asti, muguru utt.

Ķēdes mazgāšana, tīrīšana - darīt to vai nedarīt, tas ir katra paša ziņā, bet manuprāt parēķinot to naudas summu , ko būsi izdevis par visiem šiem specializētajiem tīrīšanas līdzekļiem, sanāks 1/3 jaunas ķēdes cena.

Visas vārīšanas eļļā un tamlīdzīgas "izklaides" arī nāk no sentēvu sen senās pieredzes, bet man godīgi sakot, ar šādu kulināriju nodarboties nav ne mazākā entuziasma un laika.


*Viss ir vienkārši, pats galvenais ķēdes ilgmūžības nosacījums, ir turēt to pareizi nospriegotu, ja tā būs pārvilkta, paātrināti stiepsies, ja pārāk vaļīga, mēģinās mukt no zobratiem un žvadzēs.
*Nopērkam labu dārgā gala baloniņu, pats lietoju Motorex, Motul, un regulāri pūšam virsū ik pa kādiem 300km, neļaujot ķēdei palikt sausai.
*Ja nu sanācis baigi pa dubļiem, smiltīm kašāties, tad var arī pa retu reizi paņemt un uztaisīt ķēdes ģenerāltīrīšanu, JR servisā ir tāda interesanta uzparikte, kuru apliek apkārt ķēdei, iekšā birstītes, ķēde slīd cauri un tiek birstēta, klāt lejās engine cleaners, pēc šādas apkopes ķēde izskatās kā jauna, viss baigi labi, tikai šādas apkopes cena bija kaut kur 10 - 15ls, un atkal domājam, vai to vajag???? 4 apkopes - pus ķēdes cena

Nu doma kopumā vienkārša, nepist prātu ar visādām "gudrībām", regulāri eļļot, regulāri spriegot......UN VISS, finansiāli tas točna sanāks lētāk.


veel labaak vecais benziins paaris litri, paliela blekja bljoda, kraasotaaja pidzele... un kukainji ar saak meediities pie procesa beigaam...

Offline

Archy96
27. Feb 2011, 21:54#9503

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


27 Feb 2011, 21:47:38 Niere rakstīja:
Archy
mēs ekoloģijas un eļļas aizsviešanas problēmu atrisinājām jau sākumā un pašā saknē))
zinu, ka Tevi besīs laukā tāds piemērs no zāģeru jomas, bet domāju, ka tās ķēdes bieži ir pakļautas vēl skarbākiem darba apstākļiem. ja tām nebūtu nodrošināta nepārtraukta eļļošana, kliņķis iestātos vienā setā.
visa fiška tiem oileriem jau ir ļoti mazu un biežu piešpriču uzbliešanā. daudz biežāk par Tevis minētiem 300km, kas manā skatījumā ir ļoti daudz, ja ir vēlme patiešām ķēdi sataupīt.



Šada piespiedu eļļošanas sistēmu pielietošana industrijā ir tikai atbalstāma un lietderīga, bet ar moto ir biki savādāk, labi, OK, pieņemsim , ka ar to scottoileri ķēde ies ilgāk, bet arī moci Tu dabūsi mazgāt 2x biezāk, jo tas nemitīgi būs no vienas vietas nošķiests eļļā, jo kā es saprotu, tad pilināta virsū tiek parasta motoreļļa, jeb kas tamlīdzīgs, kura nelīp, bet lido pa gaisu.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Negantelis
27. Feb 2011, 22:16#9504

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

šitā videi nedraudzīgā eļļas liešana zemē ir ne tikai kaitīga videi.Padomā kā pa to asfaltu patšam būs jābraus. A eļļa ja nemaldos asfalstu šķīdina/irdina. Benža toč šķīdina. Paskaties kas pie veikaliem stāvlaukumos notiek.Pie SKY potams tas krietni mazāk redzams kā pie Supergetto. Pie tā asfalts kā ar mazutu noliets.

Ne velti mežam jau bija kautkāda trobele taisīta ka neizmanto kautkādas bioloģiskās eļļas kas sadalās.Jo tas ir svarīgi.

Tā kā tāda eļļas liešana zemē un pa gaisu smidzināšana man besī.
Tā pat kā veci merši ar nokvēpušām pakaļām un javeles motosezonas atklāšanā aiz kurām tāds mākonis pa gaisu iet ka nevar saprast kur zeme kur debesis.

Nav tā ka esmu no greenpeece un gaļu neēdu, bet vides piekakāšana man konkrēti nepatīk. Riepu kurināšanu arī neatbalstu.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Archy96
27. Feb 2011, 22:36#9505

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


27 Feb 2011, 22:28:39 Niere rakstīja:
vēlreiz izziņai:
klasiskas zāģu ķēžu eļļas satur piedevu angliski sauktu teckifier jeb lipekli, kas padara to lipīgu līdzīgu pēc struktūras medum. starp pirkstiem tā stiepjas kā mati. tā zāģeri pārbauda ķēžu eļļas kvalitāti. pārējās īpašības jokainā kārtā viņiem ir sekundāras. tieši šī piedeva nodrošina to, ka eļļa nekur nepil un netiek aizsviesta pa pieskari, kā arī būtiski samazina arī patēriņu, jo eļļas piliens tiek izvilkts pa sliedi, nevis aizlido sūnās.

ai, ko mēs te ņemās. patiesībā jau neviens nemainīs ieradumus, jo tie ir sīksti ))

Jā, tikai cik labi šis lipīgais-staipīgais smāķis pilēs caur to scottoileri, nebūs tā, ka knapi viens piliens pusstundā

[ Šo ziņu laboja Archy96, 27 Feb 2011, 22:36:42 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Negantelis
27. Feb 2011, 22:44#9506

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

gaisa filtru eļļa ir tāds lipeklis.Kad starp pirkstiem nostiepj tad kā sīki matiņi veidojas.
Tik vai tam lipeklim nelips klāt visi sūdu, kas gaisa filtra gadījumā arī ir vajadzīgais.

pēdējais laiks būtu izdevīgi tagad ielauzties kardānniekiem un siksniniekiem un visus nokakāt.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Archy96
27. Feb 2011, 22:49#9507

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


27 Feb 2011, 22:44:56 Negantelis rakstīja:
gaisa filtru eļļa ir tāds lipeklis.Kad starp pirkstiem nostiepj tad kā sīki matiņi veidojas.
Tik vai tam lipeklim nelips klāt visi sūdu, kas gaisa filtra gadījumā arī ir vajadzīgais.

pēdējais laiks būtu izdevīgi tagad ielauzties kardānniekiem un siksniniekiem un visus nokakāt.


Kardāniem un siksnām pašiem ir savi trūkumi

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

lomsz
27. Feb 2011, 23:25#9508

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


27 Feb 2011, 22:44:56 Negantelis rakstīja:
gaisa filtru eļļa ir tāds lipeklis.Kad starp pirkstiem nostiepj tad kā sīki matiņi veidojas.
Tik vai tam lipeklim nelips klāt visi sūdu, kas gaisa filtra gadījumā arī ir vajadzīgais.

pēdējais laiks būtu izdevīgi tagad ielauzties kardānniekiem un siksniniekiem un visus nokakāt.

Offline

marcis
28. Feb 2011, 01:00#9509

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


27 Feb 2011, 22:44:56 Negantelis rakstīja:


pēdējais laiks būtu izdevīgi tagad ielauzties kardānniekiem un siksniniekiem un visus nokakāt.




man, pēc šitā visa ir bail braukt ar savu MTB, kuram nav kardāns, bet ķēde...

[ Šo ziņu laboja marcis, 28 Feb 2011, 01:02:48 ]



-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

martinss
28. Feb 2011, 09:56#9510

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Keedi pamataa smereju kad vina saak zvadzeet (uz granteneem tas notiek aatri)... "Mazgaju" tikai un vienigi braucot pa lietu- pec kaadiem 50-100km pa normalu lietu keede kaa jauna (ja brauc pa asfaltu, protams).

Ar visu to man transalpam kede nogaja pie 50000km. Neredzu jegu iespringt un veel ko papildus dariit.


27 Feb 2011, 21:00:30 Archy96 rakstīja:
Nu jūs te spēcīgu diskusiju esat izvērtuši, bet lielākā daļa no tā visa ir fufelis.
....

[ Šo ziņu laboja martinss, 28 Feb 2011, 09:57:02 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

MIGs
28. Feb 2011, 11:51#9511

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Nu te tu kļūdies.
Ja piemēram KTM vai Honda šādu eļļotāju liktu tad tas visticamāk būtu normāli nostrādāts un normāli atstrādāts produkt.
Visi līdz šim redzētie ir tāds pustriperis.

Ko tu iesaki ? Ja neviens nespēj piedāvāt labu produktu, tad nevis uzspļaut tam visam, bet pašam attīstīt šo ideju un moš sākt ražot ?! DA JIBAL !
Ja idej alaba, bet izpildijums slitks, tad tas produkts ir SŪDS !

Ko līdiz teorijas bīdīšana apr to kas būtu labs teorijā ?!
Teorijā ir arī Quasiturbine motori ir baigi labi, tik dzīvē tos neredz...

-----------------

Offline

sxc540
28. Feb 2011, 11:55#9512

Kopš: 16. Jul 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 692

Braucu ar: ZX10R, FZ1 un KX450F

Ir nepieciešams pārlasīt aizmugurējo amīti Hondai CRF450, kurš to varētu izdarīt par sakarīgām naudām???

-----------------
#155

Offline

eds
28. Feb 2011, 12:01#9513

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


28 Feb 2011, 11:55:19 sxc540 rakstīja:
Ir nepieciešams pārlasīt aizmugurējo amīti Hondai CRF450, kurš to varētu izdarīt par sakarīgām naudām???


shkapars

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

UDT
28. Feb 2011, 13:10#9514

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


28 Feb 2011, 11:55:19 sxc540 rakstīja:
Ir nepieciešams pārlasīt aizmugurējo amīti Hondai CRF450, kurš to varētu izdarīt par sakarīgām naudām???


Ir taads Dzintars Muižnieks, esmu pie vinja taisiijis amiishus. Straadaa vinsh pie maxmoto.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

osiic
28. Feb 2011, 13:30#9515

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


28 Feb 2011, 11:55:19 sxc540 rakstīja:
Ir nepieciešams pārlasīt aizmugurējo amīti Hondai CRF450, kurš to varētu izdarīt par sakarīgām naudām???


Vissakariigaakas naudas buus pie Teikas Arnja

[ Šo ziņu laboja osiic, 28 Feb 2011, 13:30:43 ]



-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

mezavecis
28. Feb 2011, 17:52#9516

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


28 Feb 2011, 11:55:19 sxc540 rakstīja:
Ir nepieciešams pārlasīt aizmugurējo amīti Hondai CRF450, kurš to varētu izdarīt par sakarīgām naudām???
Ko tieshi ellas mainja,vai bukses un salniki..jo tur i viens knifs ka var viegli to sachakaret un ieknabt uz 160 lvl

Offline

sxc540
28. Feb 2011, 17:59#9517

Kopš: 16. Jul 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 692

Braucu ar: ZX10R, FZ1 un KX450F


28 Feb 2011, 17:52:53 mezavecis rakstīja:

28 Feb 2011, 11:55:19 sxc540 rakstīja:
Ir nepieciešams pārlasīt aizmugurējo amīti Hondai CRF450, kurš to varētu izdarīt par sakarīgām naudām???
Ko tieshi ellas mainja,vai bukses un salniki..jo tur i viens knifs ka var viegli to sachakaret un ieknabt uz 160 lvl

Nu es jau neesmu viņu izjaucis... bet ir nopuņķojies, tāka saļņiki jāmaina... Bet par tiem 160 Ls Tu te stipri pārspīlē, jo es jau izondēju vairākās vietās un 80 Ls bija maksimums ar visu to iekšējo buksi...

-----------------
#155

Offline

mezavecis
28. Feb 2011, 18:13#9518

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


28 Feb 2011, 17:59:21 sxc540 rakstīja:

28 Feb 2011, 17:52:53 mezavecis rakstīja:

28 Feb 2011, 11:55:19 sxc540 rakstīja:
Ir nepieciešams pārlasīt aizmugurējo amīti Hondai CRF450, kurš to varētu izdarīt par sakarīgām naudām???
Ko tieshi ellas mainja,vai bukses un salniki..jo tur i viens knifs ka var viegli to sachakaret un ieknabt uz 160 lvl

Nu es jau neesmu viņu izjaucis... bet ir nopuņķojies, tāka saļņiki jāmaina... Bet par tiem 160 Ls Tu te stipri pārspīlē, jo es jau izondēju vairākās vietās un 80 Ls bija maksimums ar visu to iekšējo buksi...
Ne tas bija domats -ja jauksi pats lauka( viegli sachakaret pashu stoku)
P.s 50-80 ls i ok cipars ,vienigi ja i doma normali braukt pie reizes padoma par race tech ieksham (braukshana i ka diena pret nakti)

Offline

Negantelis
28. Feb 2011, 19:20#9519

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi



piemēram, lietainās dienās taču arī daudzi rullē. tur taču skaidrs, ka nepieciešams ieeļļot ik pa brīdim, nevis visu dienu vilkt. bet vai tad kāds to dara?




es daru.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

martinss
01. Mar 2011, 10:04#9520

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Nav jau tik traki, ir jau no esoshiem produktiem diezgan ok risinaajumi, tikai cena sanaak neadekvata videjam braucejam.
Un arii moci nenocuuko vairaak par to, kas nolido no kedes arii ar baloninju pustajai smeerei- ar balonu parasti sapush vairak kaa vajag un ne tik preciizi kaa ar pareizi noreguleetu un sasmeereetu eljotaaju... Man mocim aizmugure i nocuukota tapat ar visu balonu, jo sanak puust biezhi... Dazham labam ar pareizi sareguleetu un uzliktu eljotaju viss ir tiiraaks...


28 Feb 2011, 11:51:08 MIGs rakstīja:
Nu te tu kļūdies.
Ja piemēram KTM vai Honda šādu eļļotāju liktu tad tas visticamāk būtu normāli nostrādāts un normāli atstrādāts produkt.
Visi līdz šim redzētie ir tāds pustriperis.
...

[ Šo ziņu laboja martinss, 01 Mar 2011, 10:06:47 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline