Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
uvelis | | Kopš: 17. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 408
Braucu ar: Kāču
| Pasūtiju, būs! Veikalā nav tādu kādu gribu...līdz tam negribu braukt pa sauso...
To visu lasiju...[ Šo ziņu laboja uvelis, 26 Feb 2011, 22:40:34 ]
----------------- ...one life - live it... | Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| Kautkāda speciāla "Laima friendly" smēre ķēdei?
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
princis | | Kopš: 19. Aug 2008
Ziņojumi: 554
Braucu ar: dzelzs būri..
|
26 Feb 2011, 20:46:14 uvelis rakstīja:
Kas notiek, ja ķēdi saeļļo ar WD40 Šodien pasūtiju, bet kamēr atnāks, negribas pa sauso braukt...
Viena tante teica, ka WD40 saēd gumiju, tb sačākarēs tos blīvslēgus ķēdei.
----------------- Iespējams, ka man ne vienmēr ir taisnība, bet es nekad nekļūdos! H.J.Simpsons | Offline | | |
|
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Nav iemīļotais ķēdes eļļojamais uz vietas - nu tak paņem tad pie reizes to kas ir uz vietas(turpat vai citā veikalā). Nav jau tā, ka ir tikai viens vienīgs ar ko var braukt. Jā man ar ir konkrēti eļļojamie kas patīk labāk par citiem, bet vēl labāk man patīk BRAUKT un nepist galvu ar to vai var eļļot ar WD40 vai nē.
Piemēram kad attapos, ka man nav mana iecienītā moto eļļa braucu ar to ko prātīgu uz to brīdi varēju dabūtt nevis ar sevis iecienīto. Man kautkā nevienā brīdī neradās doma iegāzt nevis kautko ču sliktāku(pieņemsim !!!)/neiemīļoto produktu, bet piemēram Lukoilā nopērkamo "Žiguleni"...
-----------------
| Offline | | |
Svekjiks | | Kopš: 17. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 117
Braucu ar: Yamaha TT
| enduro mocim es gan kjedi nemazgaaju. braucu ar o-ringu kjedi. njemt nost ir baigais chakars un neredzu arii jeegu tam visam. pie sergja var nopirkt specialu kjedes mazgajamo shkidrumu. patiesiba man liekas, ka kjedi vispar nav ieteicuams mazgaat. krosa kjedi varbut ir jegas, bet oringu kjedei diez vai tas naak par labu. ielas mociem piemeram kjedi nekada gadijuma nevajag mazgat, puteklus no arpuses var noslaucit ar lupatu reizi menesii. protams, ja ir bijis kaartiigs offroads, vai daudz smilsu, tad daru taa:
no saakuma panjemu un noslauku ar lupatu lielumus. pectam njemu kjezhu mazgajamo, ieleju neliela traukaa, un ar pindzeli nomazgaju kjeedi. pegaidu 10 minutes lai viss nozhust. pectam njemu parastu kjezhu elju (es lietoju xeramic, bet nav svarigi kadu lieto, galvenais lai ir mochu kjezhu elja un viss, xeramic es lietoju tadelj, ka vina labi turas karstuma un nenotek) un sapuushu kjeedi. svarigi ir puust no augshas uz leju, nevis no saaniem. nav jeega "nokraasot kjeedi" no aarpuses.
iisumaa viss. aiznjem tas pasakums apmeram 15 minutes. vel esmu ieverojis, ka uzreiz pec kjedes saeljosanas nevajag braukt, jo elja "sakjep" pec paris minutem tikai. nu ta lai vinu neizmet. man kjede parasti kalpo vismaz 1 sezonu.
ljoti svarigi ir kjedi neparspriegot, tas ir pats sliktakais kas var but. brauksiet ar parspriegotu kjedi, tad jau var eljot vai neeljot, ljoti atri izbeigsies.[ Šo ziņu laboja Svekjiks, 27 Feb 2011, 12:06:35 ]
----------------- nedzeriet viinu, no viina saap dibens :) | Offline | | |
zet | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Starp poda (ķiveres) izvēli beidzot parādās dzilie posti. [ Šo ziņu laboja zet, 27 Feb 2011, 14:16:37 ] | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
26 Feb 2011, 22:58:26 dropman rakstīja:
Kautkāda speciāla "Laima friendly" smēre ķēdei?
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
zet | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| http://kickstarter.org/forum/index.php?topic=2900.75 | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
e eļļotājs
nu man līdz'šim visi šie eļļotāji ir asociējušies ae savtīgu slinkumu/tizlumu.
Pilināt eļļļu uz ķēdes braucot
Tā jau asfalts latvijā sūdains un slidens, a te.
Man nekad nav sagādājis grūtības pieliekties un seļļot ķēdi.Man tas patīk.Visforšāk to ir darīt uzreiz pēc braukšanas kamēr šī vēl silta. Tad sākamajā rītā/pēc atpūtas kārtīgi pielipusi.
Un kārtīgiem močiem-ir centrālā peka
cik esmu redzējis uz ielas.vienmēr bijis uzlikts nevis lai pil uz rullīišiem, bet uz sānu bezjēdzīgo malu.[ Šo ziņu laboja Negantelis, 27 Feb 2011, 14:51:52 ]
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
maniac | | Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5164
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
| 27 Feb 2011, 14:23:06 Niere rakstīja:
bet vispār, ja runa par ne off-road močiem, bet ielas, tad nesaprotu, kādēļ neviens nekrāmē kaut ko šim verķim līdzīgu. Tur aprakstītais eksperiments, esmu pārliecināts, nav no pirksta izzīsts, jo šādas ķēdes eļļošanas sistēmas krāmē virsū sakarīgi projektētām rūpnieciskām iekārtām un pat tur, kur tādu nav uzstādījis ražotājs, vecenes ar pindzelēm aizstāj ar ko tamlīdzīgu.
Ideja pavisam vienkārša:
pēc vajadzības eļļa ar spiedienu tiek uzklāta uz zobrata un ar centrbēdzes spēku tā tiek iesviesta ķēdes kustīgajos pāros no abām pusēm. Lēti, ātri un nenokāpjot no arkla.
Man šitāds stāv plauktiņā. Gluži nevainīgs
Pa 10 Ls šķiršos "ar asarām acīs"
| Offline | | |
maniac | | Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5164
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
| Tiem, kas lasa krieviski. Par ķēžu eļļām. T.sk. WD-40!
http://www.travelling.lv/ru/snarjaga/velo/20070323204637/ | Offline | | |
gynts | | Kopš: 27. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 460
Braucu ar: yamaha xjr1200:
|
27 Feb 2011, 14:50:06 Negantelis rakstīja:
e eļļotājs
nu man līdz'šim visi šie eļļotāji ir asociējušies ae savtīgu slinkumu/tizlumu.
Pilināt eļļļu uz ķēdes braucot
Tā jau asfalts latvijā sūdains un slidens, a te.
Man nekad nav sagādājis grūtības pieliekties un seļļot ķēdi.Man tas patīk.Visforšāk to ir darīt uzreiz pēc braukšanas kamēr šī vēl silta. Tad sākamajā rītā/pēc atpūtas kārtīgi pielipusi.
Un kārtīgiem močiem-ir centrālā peka
cik esmu redzējis uz ielas.vienmēr bijis uzlikts nevis lai pil uz rullīišiem, bet uz sānu bezjēdzīgo malu.
kautkas lidzigs bija 30 gadu sunbeam motocikliem ellas tvertne kura ella tecinaas uz keedes. | Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| Tur jau tas eļļotājs arī daļēji mazgā no ķēdes nost mēslus, tapēc arī ķēde ilgāk tur. Ārzemēs automātiskie eļļotāji ir diezgan populāri.
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Niere - tas ir kaŗtējais tendeciozais tests ar SMAGU diršanu apakšā !
Pirmkārt, lai tests būtu objektīvs eļļojamajā sūdā un aerosolā bija jābūt VIENĀDAI eļļai.
Kā arī te mierīgi var būt variants, ka tika uzlikti dažādi zobrtau/ķēžu komplekti vai braukts dažādā režīmā utt. To mēs NEVARAM izkontrole't, cik godīgs bija tests.
Domāju, ka £2.99 par balonu ar nav no labā gala eļļām...
Tāpat £3.99 per litre 10w40 ar nav pareizākā eļļa ko gāzt virsū.
Jā es ar uzskatu, ka šāda eļļas liešana uz ķēdes pilnīgi noteikti palielina ķēdes mūžu, bet vai tik ļoti ? HVZ.
Ja liek šādu eļļojamo sūdu tad vajadzētu leitot ķēžu eļļu nevis motora/atrabotku....
Man leiaks, ka esmu redzējsi tādus kur kabina aerasola balonu klāt. A varbūt kautko jaucu.
Daudziem ( un laikam arī man ) šāda eļļošanas sistēma liekas tik pat perversi kā CD changer motociklam. !
-----------------
| Offline | | |
uvelis | | Kopš: 17. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 408
Braucu ar: Kāču
| Tad tik jāliek virsū tas automātiksais eļļotājs...
Kas kko sver, nebūtiski, bet sver... Nevajadzēs pašam eļļot(kaut gan vismaz man tas sagādā drīzāk prieku nekā apgrūtinājumu)! Un kā paliek ar mazgāšanu??? Nedomāju, ka šis spēj kārtīgi nomazgāt ķēdi!!!
Kam tāds vispār vajadzīgs
Lai atvieglotu motoīpašnieka dzīvi???
----------------- ...one life - live it... | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
27 Feb 2011, 15:28:15 Niere rakstīja:
nuuuu, veči, veči.
Jūs tā vieglu roku to visu norakstāt, bet nedzirdu nevienu argumentu, kādēļ eļļošana ar balonu ir efektīvāka.
vienīgais vērā ņemamais arguments bija, ka mugura eļļaina, bet tas ir viegli novēršams.
vai tad apgalvosiet, ka ražotājs ir safabricējis šo testu?
es teiktu, ka ļoti jo ļoti ticams, ka rakstītais atbilst patiesībai.
Road Test
In a test, a Suzuki GSX-R 1100 was fitted with a new chain and sprockets and put to work on the London despatch circuit. The chain was sprayed with aerosol lube every day in an operation that took on average, 3 minutes. The machine averaged 120 miles per day.
At 18,000 miles the chain was worn out and had to be replaced. During this time, 15 cans of Aerosol chain lube were used at £2.99 per can.
Total money spent: £44.85. Total time spent: 7hrs 30mins.
A new and identical chain and sprocket set was fitted, along with a prototype (single sided) LoobMan chainoiler unit. The LoobMan unit was used to supply a little oil to the chain when needed, (in this instance a three second squirt was given once or twice a day). Altogether, a total of one and a quarter litres of ordinary 10-40 engine oil (at £3.99 per litre) was used.
This time the chain ran for 27,000 miles - a 50% increase in chain life!
Total money spent: £4.31. Total time spent: 27mins.
However, this test proved only that oil is better than spray for a motorcycle chain.
diršana. 27 000jūdzes(poh. kādas.) = ~43 000km.
Kā tad. . Un 3 sekundes SQIRT ir labāks par pareizi saeļļotu ķēdi ar ķēžu airasolu. Ja tā padomā tad jau gana ātri ir jābrauc(eļļa aizlido uz ceļa segumu,ratu,muguru) kad tas sqirtings notiek jo savādāk sanāk ka ķēde būs sasqirtota tikai noteiktā mazā garumā. Kas situāciju padarīs vēl sliktāku, kā ar sausu braucot.
Ceļa un dabas piediršana tas ir nekas vairāk.Priekš tiem kam kunģis par daudz uzaudzēts, ka pieliekties nevar.Kā Archy teica taukpakaļas tūristi.[ Šo ziņu laboja Negantelis, 27 Feb 2011, 16:52:09 ]
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Ķēdes ilgmūžību nodrošina ne tikai tas, ka tā ir saeļļota, bet arī tas, ka vecie sūdi tiek notīrīti. Vislabāk ar ķēžu tīrāmo(ar pindzelīti vai lupatu).
-----------------
| Offline | | |
NOS | | Kopš: 29. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 716
Braucu ar:
| šodien ņēmu smērēt riteņiem gultņus, aizmugurē viss ok, priekšā gultņi jāmaina, tā kā suportam vēl neesu novīlējis aprauto skrūvi (jo nav uz rokas vajadzīgie instrumenti ) , suportu nevaru dabūt nost , līdz ar to riteni nevaru izņemt ārā.
Kāds varbūt var palīdzēt ar Zx6r 2004 gada modeļa priekšējo riteņu gultņu izmēriem , cik nu sanāca , pamērīju : vidus 25 mm , āra 46.50 mm , platums 11 mm. | Offline | | |
ABU | | Kopš: 25. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1501
Braucu ar: ZRX1200S
| No visa iepriekš teiktā par ķēdēm esmu sapratis:
1. "O-ringu" ķēdēm iekšā smērs netiek un nevajag
2.Galvenais, lai slīd pazobratu rulīši
3.Lai nebūtu daudz "sūdu" starp ruli un zobratu
Mans variants ir vienkārš - uzpūš silionu(nežūst,putekļus un smiltis nepievelk) un uzber vienērīgi grafīta pulveri.
Turās kādu laiku labi klāt,putekļus nepievelk un notīrīt ļoti, ļoti viegli, vienreiz ar lupatu pārbrauc un kā jauns. Pa "gaisu" arī daudz neiet
Kādreiz ,kad nebija tādas spec ķēžu eļļas, šādi braucu ar vienu ķēdi ļoti ilgi. Pie tam ar parasto ķēdi. Pirmie juka rulīši, jo izdila no iekšpuses(o-ringiem tas taču nedraud )
Tagad atkal ir man MO ar ķēdi, jāsāk meklēt grafīta pulveris
----------------- Benzīns asinīs neizgaro:) | Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Grafitka vaitad nav abrazīva ?!
Grafitka ir forša uzsmērēt uz skrūvēm lai nerūs un forši skrūvējas utt, bet meānismos kas pastiprināti dilst...
-----------------
| Offline | | |
|
|