Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Pauliic
24. Feb 2011, 16:23#9421

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS


24 Feb 2011, 14:59:26 MIGs rakstīja:

24 Feb 2011, 14:49:40 Pauliic rakstīja:
cik sarežģīti un vispār reāli ir uzlikt šādu digitālo tahometru/spidometru līdzīgam Mo?

http://www.youtube.com/watch?v=IJAl3OkyByY&feature=related

Nekā sarežģīta ( Apskati Koso ražojumus ).
Tahometra impulsu ņem no svečvada vai no indukcenes. Galvenais lai atbilst divtaktu un četrtaktu variants, jeb lai ir pārslēdzams.
Variants par to, ka ņem no kloķenes varētu neiet cauri.

Spidometru visi viņi ņem no priekšējā bremžu diska.
Pie dakšas pieliek dačiku.
Pie bremžu diska magnētu(ir jau kam tas ir integrēts - ielas moto).
Liela daļa moču orģināli spidometra rādijumu ņem no ātrumkārbas.


vari linku atsūtīt?

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

Archy96
24. Feb 2011, 16:27#9422

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


24 Feb 2011, 16:18:33 Psihologs rakstīja:

24 Feb 2011, 16:06:28 Arturs rakstīja:

24 Feb 2011, 13:01:42 Psihologs rakstīja:
Ko narods saka par 2003. gada R1 ar 30k nobraukumu? Mopēds 1 sezonu Latvijā.


klau - a kādu pats gribēji saņemt atbildi uz šādu jautājumu?

Varbūt gribi par to parunāt, Psiholog

dod foto, dod cenu par kuru pērc, linku uz ss.lv sludinājumu (ja nu kāds atpazīst). Un dabūsi normālu atbildi


http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...amaha/fhpme.html

Man jau liekās, ka tā cena ir stipri pa lielu, pieliec klāt savus 500eirikus, un jau sanāk normāls nākamēs paaudzes R1, kurš atšķirās jau ļoti būtiski.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Arturs
24. Feb 2011, 16:58#9423

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1316

Braucu ar:


24 Feb 2011, 16:18:33 Psihologs rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...amaha/fhpme.html


zinu šo moci dikti labi:
- pirkts pagājušā gada jūlijs/Augusts no perekupa, kurš moci tikko atveda no Itālijas
- arrow (liekas, vai Ohlins) demferis mazais
- aizmugurē kanna Jardine, tā ka nav nekāds sportivnij vixlop, bet tikai gals

cilvēks tiešām neaprēķināja savus spēkus un nevar ar viņu pabraukt

stāvoklis ir diezgan labs. Uzmet aci priekšējās dakšas gultnim, liekas ka krakšķēja. Varbūt tagad jau sataisīts.

cenu domāju, ka tiešām vari parunāt

Offline

Psihologs
24. Feb 2011, 19:17#9424

Kopš: 04. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 570

Braucu ar: 350 sx-f


24 Feb 2011, 16:58:15 Arturs rakstīja:

24 Feb 2011, 16:18:33 Psihologs rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...amaha/fhpme.html


zinu šo moci dikti labi:
- pirkts pagājušā gada jūlijs/Augusts no perekupa, kurš moci tikko atveda no Itālijas
- arrow (liekas, vai Ohlins) demferis mazais
- aizmugurē kanna Jardine, tā ka nav nekāds sportivnij vixlop, bet tikai gals

cilvēks tiešām neaprēķināja savus spēkus un nevar ar viņu pabraukt

stāvoklis ir diezgan labs. Uzmet aci priekšējās dakšas gultnim, liekas ka krakšķēja. Varbūt tagad jau sataisīts.

cenu domāju, ka tiešām vari parunāt


vērtīgi. paldies

Offline

gynts
24. Feb 2011, 20:31#9425

Kopš: 27. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 460

Braucu ar: yamaha xjr1200:


24 Feb 2011, 15:30:37 Niere rakstīja:

24 Feb 2011, 14:54:12 markelis rakstīja:

24 Feb 2011, 14:38:44 gynts rakstīja:
. . . ellu jamaina reizi puzgada jebkura gadijuma un uzsilditam dzinejam jabkurai tehnikai.vai mazam vai mocim.


kaapeec ne reizi meenesii


1) ja arvien ir spēkā motora ražotāja garantijas, eļļas lietošanas nosacījumus primāri diktē ražotājs
2) ja garantijas nav spēkā, eļļas nomaiņas intervālu nosaka tikai un vienīgi eļļas nolietojuma pakāpe, ne km vai laika intervāls.

Katram mocim, braucējam un braukšanas apstākļiem intervāls var būt atšķirīgs.
Laiks un km tiek dots tikai tādēļ, ka katrā servisā nav iespējams organizēt laboratoriju, bet, ja Jums pietiek nedaudz uzcītības, paši varat tikt līdz objektīvam rezultātam un sirdsmieram.
Katrā ziņā, kā gan var kontrolēt to, ko neesat nomērījuši?
Atliek gāzt otrabotkas spainī katrus dažtūkstoš km piķi, ko iespējams varētu arī nedarīt.

varbut.. ar es tikai izteicu to ko lasijis esmu manualos .

Offline

Deep
24. Feb 2011, 20:51#9426

Kopš: 30. Sep 2008

Ziņojumi: 367

Braucu ar: Bandītu N1.2 '98

Nesaprotu par ko bazars katram mocim eļļas maiņas un visu citu ir noteicis ražotājs, kuram jau nu vislabāk vajadzēt zināt kad un kas ir jāmaina, nakuj kaut ko jāķīmiķo un jāčakarē prātu dažam te tāds piedūriens justies apmierinātam mainīt 3x biežāk nekā vajadzīgs {un pie 50 tk vienalga izmest motoru, tobiš mainīt} Protams, runa neiet par LIELO sportu...

[ Šo ziņu laboja Deep, 24 Feb 2011, 20:54:54 ]



-----------------
"Tu tikets tu Dabļin!"
"Kuda bļin????"

Offline

Modrs
24. Feb 2011, 21:33#9427

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

nunu, arī ražotāju kolektīvā ir kāds želejnieks, kurš līdz galam visu nezin. Piemēram, Husqvarna te610IE mocim pirmā eļļas maiņa ir pēc 1000km, katra nākamā pēc 5000km. viegla bezceļa gadījumā jau pēc 2000km eļļa ir tumša. pat dajebkuram mocim. Es neesmu tik bagāts, lai mainītu mezglus matorā dēļ diluma, metāla skaidām utt. tādēļ es eļļu mainu ik pēc 700-1000km, tātad - 5x biežāk.

tas pats ir arī jaunam auto - pirmā apkope standarta 15000 km. reāli jābūt pēc 5000km, jo motors piestrādājas tajā laikā.

tāpat savam 1,9TDI eļļu mainu nevis ik pēc 15000, bet gan 10000km. kāpēc. tāpēc, ka ja eļļu maina uz tiem 15, tad grābekļus ilgi un dikti no sodrējiem nevar nomazgāt, ja uz 10, tad sodrēji nāk nost pat ar veļasziepēm

P.S. es neesmu botāniķis

[ Šo ziņu laboja Modrs, 24 Feb 2011, 21:36:46 ]

Offline

mezavecis
24. Feb 2011, 22:08#9428

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


24 Feb 2011, 16:23:21 Pauliic rakstīja:

24 Feb 2011, 14:59:26 MIGs rakstīja:

24 Feb 2011, 14:49:40 Pauliic rakstīja:
cik sarežģīti un vispār reāli ir uzlikt šādu digitālo tahometru/spidometru līdzīgam Mo?

http://www.youtube.com/watch?v=IJAl3OkyByY&feature=related

Nekā sarežģīta ( Apskati Koso ražojumus ).
Tahometra impulsu ņem no svečvada vai no indukcenes. Galvenais lai atbilst divtaktu un četrtaktu variants, jeb lai ir pārslēdzams.
Variants par to, ka ņem no kloķenes varētu neiet cauri.

Spidometru visi viņi ņem no priekšējā bremžu diska.
Pie dakšas pieliek dačiku.
Pie bremžu diska magnētu(ir jau kam tas ir integrēts - ielas moto).
Liela daļa moču orģināli spidometra rādijumu ņem no ātrumkārbas.


vari linku atsūtīt?

Ja kas interese no shiem digitalajiem dashbordiem (koso,trail tech,aim,racetechnology utt) to uzstadishana, opcijas ,datu saglabashana ,gps.. droshi PM

Offline

Benji
24. Feb 2011, 23:31#9429

Kopš: 19. Sep 2010

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: S1000RR

Zinu ka temats cilaats jau miljoniem reizhu, taapeec nesitiet skarbi
Bet nevaru saprast vai man vajag demferi
Braukaaju 90% pa pilseetu un bijushas reizes kad liekas buutu nodereejis.

Offline

MIGs
24. Feb 2011, 23:36#9430

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Benji - nu ja ir iespēja - liec, pa sliktu nenāks !
Brīdī kad braukā pa pilsētu un domā, ka tev to nevajag vispār tak var atgriezt vaļā pa visam(vai ne pa visam).

-----------------

Offline

Archy96
24. Feb 2011, 23:36#9431

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


24 Feb 2011, 23:31:20 Benji rakstīja:
Zinu ka temats cilaats jau miljoniem reizhu, taapeec nesitiet skarbi
Bet nevaru saprast vai man vajag demferi
Braukaaju 90% pa pilseetu un bijushas reizes kad liekas buutu nodereejis.

A kas pa moci?

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Benji
25. Feb 2011, 00:06#9432

Kopš: 19. Sep 2010

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: S1000RR

R6, ir reizeem kad sakas "voblings" kad liikumaa pa traku iedod ruchkaa (slapsh, auksts asfalts)

[ Šo ziņu laboja Benji, 25 Feb 2011, 00:09:53 ]

Offline

marcis
25. Feb 2011, 00:11#9433

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


25 Feb 2011, 00:06:02 Benji rakstīja:
R6, ir reizeem kad sakas "voblings" kad liikumaa pa traku iedod ruchkaa (slapsh, auksts asfalts)


Iespied moci starp kājām un atbrīvo rokas, neguli uz stūres.

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Archy96
25. Feb 2011, 00:12#9434

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


25 Feb 2011, 00:06:02 Benji rakstīja:
R6, ir reizeem kad sakas "voblings" kad liikumaa pa traku iedod ruchkaa (slapsh, auksts asfalts)

R6 demferi vajag obligāti.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Fastarow
25. Feb 2011, 00:15#9435

Kopš: 30. Nov 2009

Ziņojumi: 1835

Braucu ar:


25 Feb 2011, 00:11:28 marcis rakstīja:

25 Feb 2011, 00:06:02 Benji rakstīja:
R6, ir reizeem kad sakas "voblings" kad liikumaa pa traku iedod ruchkaa (slapsh, auksts asfalts)


Iespied moci starp kājām un atbrīvo rokas, neguli uz stūres.


piekristu arī šim variantam... pa lielam demferis vajadzīgs ir trasē pie lieliem ātrumiem... ikdienā - braucot pagājušo sezonu nejutu vajadzību... arī virs 200 kad sāk nēsāt pa špūrēm uz šosejas. a par vobleri... ir tāda lieta kā trottle control

[ Šo ziņu laboja Fastarow, 25 Feb 2011, 00:16:51 ]



-----------------
Ja tu visu kontrolē - tu brauc stipri pa lēnu...

Offline

Benji
25. Feb 2011, 00:18#9436

Kopš: 19. Sep 2010

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: S1000RR

it kaa uz stuures negulju vnk ir reizes kad ar veel neuzsilushaam riepaam (cik nu tagad vinjas var uzsilt ) iedod pilnaa ruchkaa, tad pakalj rats liikumaa izspolee...
un taapat bija doma demferi nopirkt vnk nebiju paarliecinaats vai ir taas naudas veerts.
Ok laikam buus jaapanjem - jaanjem uzreiz ohlin's vai ir kaadi citi varianti ar labu price/performance?

Offline

Archy96
25. Feb 2011, 00:19#9437

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


25 Feb 2011, 00:15:49 Fastarow rakstīja:

25 Feb 2011, 00:11:28 marcis rakstīja:

25 Feb 2011, 00:06:02 Benji rakstīja:
R6, ir reizeem kad sakas "voblings" kad liikumaa pa traku iedod ruchkaa (slapsh, auksts asfalts)


Iespied moci starp kājām un atbrīvo rokas, neguli uz stūres.


piekristu arī šim variantam... pa lielam demferis vajadzīgs ir trasē pie lieliem ātrumiem... ikdienā - braucot pagājušo sezonu nejutu vajadzību... arī virs 200 kad sāk nēsāt pa špūrēm uz šosejas. a par vobleri... ir tāda lieta kā trottle control

Te bija kādreiz topiks speciāls par demferiem, kur visa šī tēma tika sīki un smalki iztirzāta, jajag pameklēt, slinkums visu atkal pa jaunu rakstīt
Un pakaļas izslīdēšanu dempfera esamība vai neesamība nekādi neiespaido, tu ir cita fīča, kamdēļ tas ir nepieciešams, saistīta ar baika ritošās daļas ģeometrijas īpatnībām.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 25 Feb 2011, 00:21:52 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Benji
25. Feb 2011, 00:30#9438

Kopš: 19. Sep 2010

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: S1000RR


25 Feb 2011, 00:19:46 Archy96 rakstīja:

25 Feb 2011, 00:15:49 Fastarow rakstīja:

25 Feb 2011, 00:11:28 marcis rakstīja:

25 Feb 2011, 00:06:02 Benji rakstīja:
R6, ir reizeem kad sakas "voblings" kad liikumaa pa traku iedod ruchkaa (slapsh, auksts asfalts)


Iespied moci starp kājām un atbrīvo rokas, neguli uz stūres.


piekristu arī šim variantam... pa lielam demferis vajadzīgs ir trasē pie lieliem ātrumiem... ikdienā - braucot pagājušo sezonu nejutu vajadzību... arī virs 200 kad sāk nēsāt pa špūrēm uz šosejas. a par vobleri... ir tāda lieta kā trottle control

Te bija kādreiz topiks speciāls par demferiem, kur visa šī tēma tika sīki un smalki iztirzāta, jajag pameklēt, slinkums visu atkal pa jaunu rakstīt
Un pakaļas izslīdēšanu dempfera esamība vai neesamība nekādi neiespaido, tu ir cita fīča, kamdēļ tas ir nepieciešams, saistīta ar baika ritošās daļas ģeometrijas īpatnībām.

vnk peec pakaljas izsliideeshanas stuure raustiijaas, taapeec domaaju mosh demfers paliidzees, ok pamekleeshu ar to topiku. Laikam ar to arii vajadzeeja saakt

Offline

Modrs
25. Feb 2011, 09:17#9439

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

man ir 2006. gada 1.9 PD-TDI mators (AXR), kuram jāgāž tikai un vienīgi VW 504.00 - 507.00. Sūkņsprauslas ir jūtīgākais mezgls matorā, un ne velti par to ir rakstīts internētā un Autobildā.

Kā arī šad tad sanāk braukt ar kreiso degvielu, kurā sēra saturs ir krietni vien augstāks. Sēra savienojumi nonāk karterī, kur sajaucas ar eļļu, veido sodrējus utt.

OK, ja es dzīvotu Eiropā un braukātu +/- tikai bāni ar 120-150km/h, lietu gerai degvielu, tad es neiespringtu un vilktu arī tos 15k

[ Šo ziņu laboja Modrs, 25 Feb 2011, 09:23:32 ]

Offline

Modrs
25. Feb 2011, 09:33#9440

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

Dīleris bija Karlo motors. Garantija beigusies, un auto apkopi veicu pats.
vienīgais, uz ko augstākminētais dīleris šmaucās ir zobsiksnas maiņa. Ja škodas AXR motoram tas ir 90k km, tad VW un audi 120k km

tāpēc jau es biežāk mainu eļļu. Jautājums atrisināts

P.S. a kur tu rāvi 30 000km...? Tādu intervālu pat drūmākie kapeik neatļaujas. Tāds intervāls ir tikai long life eļļām, i tavo, piemēram, jaunajos MB Sprinter CDI matoros tāda gutaperča zem vārstu vāka veidojas.....

P.P.S. saistībā ar ļevaku man ir palildus uzlikti divi benzīna papīra filtri. Pirmo mainu ik pēc ~1500 km (o.8lvl)

[ Šo ziņu laboja Modrs, 25 Feb 2011, 09:38:24 ]

Offline