Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
Bravo | | Kopš: 16. Jul 2010
Ziņojumi: 365
Braucu ar:
|
19 Jan 2011, 18:15:33 Archy96 rakstīja:
19 Jan 2011, 17:45:24 Bravo rakstīja:
Nolauzu savam R6 priekšējo bremžu hēbeli un tagad domāju pasūtīt jaunus hēbeļus, bet padalieties kāds savā profesionalitātē kādus labak sūtīt:
1. Standarta
vai tomēr
2. Īsos hēbeļus
kā šie:
Kam ir kādi iespadi iesakiet kurus labāk, ar īsiem neesu nekad mēģinājis
Protams, kā saprotat, ikdienai ielas braukšanai...
Īsie būs labāki, jo ir precīzāk nostrādāti un vieglāk, patīkamāk spiežās, kā arī pie kritieniem nelūst
Ok..jau pietiekami argumentu, lai izvēle kristu uz īsiem! Paldies | Offline | | |
Bravo | | Kopš: 16. Jul 2010
Ziņojumi: 365
Braucu ar:
|
19 Jan 2011, 19:38:01 dzerrais rakstīja:
19 Jan 2011, 18:15:33 Archy96 rakstīja:
19 Jan 2011, 17:45:24 Bravo rakstīja:
Nolauzu savam R6 priekšējo bremžu hēbeli un tagad domāju pasūtīt jaunus hēbeļus, bet padalieties kāds savā profesionalitātē kādus labak sūtīt:
1. Standarta
vai tomēr
2. Īsos hēbeļus
kā šie:
Kam ir kādi iespadi iesakiet kurus labāk, ar īsiem neesu nekad mēģinājis
Protams, kā saprotat, ikdienai ielas braukšanai...
Īsie būs labāki, jo ir precīzāk nostrādāti un vieglāk, patīkamāk spiežās, kā arī pie kritieniem nelūst
a cik aptuveni isais sajuga hebelis maksa?
ebay piedāvājums aptuveni sākot ar 20-25 Ls par abiem | Offline | | |
NOS | | Kopš: 29. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 716
Braucu ar:
| Šodien sāku likt atpakaļ vārstus, biju gan uz ķēdes , gan uz vārpstas atlicis metkas, izplūdes vārpstu neņēmu ārā, tikai ieplūdes, liekot atpakaļ ieplūdes vārpsta negrib stāvēt metku vietā, sanāk tā, ka viņai viens gals uz augšu , ja spiežu klāt, tad ķēde pārlec par vienu zobu.
Tātad, vai man vilkt klāt tā kā bija pēc metkām un vārpsta pari ieleks vietā, kad pievilksies vai likt tā kā labi guļ iekšā sēžās ? | Offline | | |
|
EZ | | Kopš: 26. Jul 2008
Ziņojumi: 943
Braucu ar: R6
|
19 Jan 2011, 21:00:33 NOS rakstīja:
Šodien sāku likt atpakaļ vārstus, biju gan uz ķēdes , gan uz vārpstas atlicis metkas, izplūdes vārpstu neņēmu ārā, tikai ieplūdes, liekot atpakaļ ieplūdes vārpsta negrib stāvēt metku vietā, sanāk tā, ka viņai viens gals uz augšu , ja spiežu klāt, tad ķēde pārlec par vienu zobu.
Tātad, vai man vilkt klāt tā kā bija pēc metkām un vārpsta pari ieleks vietā, kad pievilksies vai likt tā kā labi guļ iekšā sēžās ?
jeb kuraa gadijumaa liec pec metkam | Offline | | |
shkapars | | Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| tad pagriez sadaleni par zobu uz otru pusi, lai piespiežot un pārlecot par zobu būtu pēc metkām. a 636 nav rūpnīcas metku uz zobratiem? | Offline | | |
NOS | | Kopš: 29. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 716
Braucu ar:
|
19 Jan 2011, 22:07:19 shkapars rakstīja:
tad pagriez sadaleni par zobu uz otru pusi, lai piespiežot un pārlecot par zobu būtu pēc metkām. a 636 nav rūpnīcas metku uz zobratiem?
ir metkas, idetiskas ar taam kuras es atziimeeju | Offline | | |
shkapars | | Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| uz ķēdes metku vari skatīties, ja točna zini, ka uz apakšējā zobrata ķēde nav pārlekusi | Offline | | |
NOS | | Kopš: 29. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 716
Braucu ar:
|
19 Jan 2011, 22:15:54 shkapars rakstīja:
uz ķēdes metku vari skatīties, ja točna zini, ka uz apakšējā zobrata ķēde nav pārlekusi
bet nu kad uzlieku abas vārpstas tad ķēde ir pietiekami stingra, ja buutu paarlekusi tad izpluudes vaarpstai buutu lielaaka kustiiba, jo to es vispaar neesu kustinaajis | Offline | | |
shkapars | | Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| metkām ar kaut ko ir jāsakrīt, tad kad kāds virzulis ir augstākajā punktā (nezinu kā ir Kawai). skaties labāk pēc šī principa, tas noteikti ir manuālī. gribēju tik pateikt, ka ar atzīmi uz ķēdes var kļūdīties. [ Šo ziņu laboja shkapars, 19 Jan 2011, 22:26:28 ] | Offline | | |
karlitto | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 345
Braucu ar: exclusiv
| jes jes, paarbaudi peec manuaalja, un tad izgriez paaris apljus (ne ar starteri) un paarbaudi veelreiz... if u know what i mean
----------------- kam nav savs kabinets, tam nav savs kabinets | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
19 Jan 2011, 22:25:33 shkapars rakstīja:
metkām ar kaut ko ir jāsakrīt, tad kad kāds virzulis ir augstākajā punktā (nezinu kā ir Kawai). skaties labāk pēc šī principa, tas noteikti ir manuālī. gribēju tik pateikt, ka ar atzīmi uz ķēdes var kļūdīties.
Kreisajam malējam virzulim jābūt augšējā punktā
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
shkapars | | Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
|
19 Jan 2011, 23:26:13 Archy96 rakstīja:
19 Jan 2011, 22:25:33 shkapars rakstīja:
metkām ar kaut ko ir jāsakrīt, tad kad kāds virzulis ir augstākajā punktā (nezinu kā ir Kawai). skaties labāk pēc šī principa, tas noteikti ir manuālī. gribēju tik pateikt, ka ar atzīmi uz ķēdes var kļūdīties.
Kreisajam malējam virzulim jābūt augšējā punktā
nuu, es te vecākai kawai kompī atradu manuāli, tai ir 4.virzulim jābūt augšā, tāpēc labāk skaties manuāli konkrētam modelim. | Offline | | |
NOS | | Kopš: 29. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 716
Braucu ar:
| Nu man motors stāv jau pareizā vietā, jo pēc mērīšanas atstāju jau pēc metkām tā, tālāk jautājums, ķipa manuālī rakstīts, ka starp ieplūdes vārpstu un izplūdes vārpstas metkām jābūt 28 ķēdes posmiem, rakstīts, ka izplūdes vārpstai jābūt 1 ķēdes posmam. vai uz ķēdes ir metkas , ka tas ir pirmais posms vai var likt jebkuru posmu, tikai starpā jābūt 28 ? | Offline | | |
shkapars | | Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| ķēdei nav metku, galvenais, lai metkas uz kloķenes un sadalenēm ir vietās pēc sadaleņu pievilkšanas un spriegotāja ielikšanas | Offline | | |
klucis | | Kopš: 18. Feb 2009
Ziņojumi: 221
Braucu ar:
|
20 Jan 2011, 09:53:00 NOS rakstīja:
Nu man motors stāv jau pareizā vietā, jo pēc mērīšanas atstāju jau pēc metkām tā, tālāk jautājums, ķipa manuālī rakstīts, ka starp ieplūdes vārpstu un izplūdes vārpstas metkām jābūt 28 ķēdes posmiem, rakstīts, ka izplūdes vārpstai jābūt 1 ķēdes posmam. vai uz ķēdes ir metkas , ka tas ir pirmais posms vai var likt jebkuru posmu, tikai starpā jābūt 28 ?
ar to posmu skaitu var parbaudit sadales varpstu pareizu stavokli gadijuma ja tev kede ir izstiepusies un liekot pa metkam tas nesakrit pa puszobu(uz vienu vai otru pusi)
normali kedi liek pa metkam-klokenei savas un sadalenem savas,tad visam ir jasanak | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
|
20 Jan 2011, 08:22:59 shkapars rakstīja:
19 Jan 2011, 23:26:13 Archy96 rakstīja:
19 Jan 2011, 22:25:33 shkapars rakstīja:
metkām ar kaut ko ir jāsakrīt, tad kad kāds virzulis ir augstākajā punktā (nezinu kā ir Kawai). skaties labāk pēc šī principa, tas noteikti ir manuālī. gribēju tik pateikt, ka ar atzīmi uz ķēdes var kļūdīties.
Kreisajam malējam virzulim jābūt augšējā punktā
nuu, es te vecākai kawai kompī atradu manuāli, tai ir 4.virzulim jābūt augšā, tāpēc labāk skaties manuāli konkrētam modelim.
Tak rindas 4 cil matoriem 1. un 4. virzulis vienmēr būs vienādos maiņas punktos | Offline | | |
shkapars | | Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| oj, lohanulsja | Offline | | |
raimob | | Kopš: 18. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 474
Braucu ar: KTM 950
|
20 Jan 2011, 08:22:59 shkapars rakstīja:
19 Jan 2011, 23:26:13 Archy96 rakstīja:
19 Jan 2011, 22:25:33 shkapars rakstīja:
metkām ar kaut ko ir jāsakrīt, tad kad kāds virzulis ir augstākajā punktā (nezinu kā ir Kawai). skaties labāk pēc šī principa, tas noteikti ir manuālī. gribēju tik pateikt, ka ar atzīmi uz ķēdes var kļūdīties.
Kreisajam malējam virzulim jābūt augšējā punktā
nuu, es te vecākai kawai kompī atradu manuāli, tai ir 4.virzulim jābūt augšā, tāpēc labāk skaties manuāli konkrētam modelim.
Bet vai tad nav jāskatās kas notiek 1 un kas notiek 4 cilindrā (ieplūde vai izplūde)? Vai nevar uzlikt pa 180 grādiem nepareizi?
-----------------
| Offline | | |
eds | | Kopš: 10. Jul 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 3237
Braucu ar: laivu
|
21 Jan 2011, 10:17:36 raimob rakstīja:
Bet vai tad nav jāskatās kas notiek 1 un kas notiek 4 cilindrā (ieplūde vai izplūde)? Vai nevar uzlikt pa 180 grādiem nepareizi?
ja tā ir iespējams kautko sapist, tad esmu pārliecināts, ka spēju to izdarīt
----------------- http://www.oxyehho.com/ | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
21 Jan 2011, 10:17:36 raimob rakstīja:
Bet vai tad nav jāskatās kas notiek 1 un kas notiek 4 cilindrā (ieplūde vai izplūde)? Vai nevar uzlikt pa 180 grādiem nepareizi?
Var uzlikt, autosam ir gadījies, viss pa metkām, bet scuka nelec , bet žiķelim bija izeja, sadalītāju ar visu asi apgriezt par 180°un :aiziet:
Moča motoru (izņemot Jawu) neesmu jaucis, jaunākiem jau uz kloķenes holla devējs, sadalītāja nav, tā ka .
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
|
|