Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Bravo
19. Jan 2011, 20:28#9001

Kopš: 16. Jul 2010

Ziņojumi: 365

Braucu ar:


19 Jan 2011, 18:15:33 Archy96 rakstīja:

19 Jan 2011, 17:45:24 Bravo rakstīja:
Nolauzu savam R6 priekšējo bremžu hēbeli un tagad domāju pasūtīt jaunus hēbeļus, bet padalieties kāds savā profesionalitātē kādus labak sūtīt:

1. Standarta

vai tomēr

2. Īsos hēbeļus

kā šie:


Kam ir kādi iespadi iesakiet kurus labāk, ar īsiem neesu nekad mēģinājis
Protams, kā saprotat, ikdienai ielas braukšanai...

Īsie būs labāki, jo ir precīzāk nostrādāti un vieglāk, patīkamāk spiežās, kā arī pie kritieniem nelūst


Ok..jau pietiekami argumentu, lai izvēle kristu uz īsiem! Paldies

Offline

Bravo
19. Jan 2011, 20:33#9002

Kopš: 16. Jul 2010

Ziņojumi: 365

Braucu ar:


19 Jan 2011, 19:38:01 dzerrais rakstīja:

19 Jan 2011, 18:15:33 Archy96 rakstīja:

19 Jan 2011, 17:45:24 Bravo rakstīja:
Nolauzu savam R6 priekšējo bremžu hēbeli un tagad domāju pasūtīt jaunus hēbeļus, bet padalieties kāds savā profesionalitātē kādus labak sūtīt:

1. Standarta

vai tomēr

2. Īsos hēbeļus

kā šie:


Kam ir kādi iespadi iesakiet kurus labāk, ar īsiem neesu nekad mēģinājis
Protams, kā saprotat, ikdienai ielas braukšanai...

Īsie būs labāki, jo ir precīzāk nostrādāti un vieglāk, patīkamāk spiežās, kā arī pie kritieniem nelūst
a cik aptuveni isais sajuga hebelis maksa?


ebay piedāvājums aptuveni sākot ar 20-25 Ls par abiem

Offline

NOS
19. Jan 2011, 21:00#9003

Kopš: 29. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 716

Braucu ar:

Šodien sāku likt atpakaļ vārstus, biju gan uz ķēdes , gan uz vārpstas atlicis metkas, izplūdes vārpstu neņēmu ārā, tikai ieplūdes, liekot atpakaļ ieplūdes vārpsta negrib stāvēt metku vietā, sanāk tā, ka viņai viens gals uz augšu , ja spiežu klāt, tad ķēde pārlec par vienu zobu.
Tātad, vai man vilkt klāt tā kā bija pēc metkām un vārpsta pari ieleks vietā, kad pievilksies vai likt tā kā labi guļ iekšā sēžās ?

Offline

EZ
19. Jan 2011, 22:01#9004

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6


19 Jan 2011, 21:00:33 NOS rakstīja:
Šodien sāku likt atpakaļ vārstus, biju gan uz ķēdes , gan uz vārpstas atlicis metkas, izplūdes vārpstu neņēmu ārā, tikai ieplūdes, liekot atpakaļ ieplūdes vārpsta negrib stāvēt metku vietā, sanāk tā, ka viņai viens gals uz augšu , ja spiežu klāt, tad ķēde pārlec par vienu zobu.
Tātad, vai man vilkt klāt tā kā bija pēc metkām un vārpsta pari ieleks vietā, kad pievilksies vai likt tā kā labi guļ iekšā sēžās ?

jeb kuraa gadijumaa liec pec metkam

Offline

shkapars
19. Jan 2011, 22:07#9005

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

tad pagriez sadaleni par zobu uz otru pusi, lai piespiežot un pārlecot par zobu būtu pēc metkām. a 636 nav rūpnīcas metku uz zobratiem?

Offline

NOS
19. Jan 2011, 22:11#9006

Kopš: 29. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 716

Braucu ar:


19 Jan 2011, 22:07:19 shkapars rakstīja:
tad pagriez sadaleni par zobu uz otru pusi, lai piespiežot un pārlecot par zobu būtu pēc metkām. a 636 nav rūpnīcas metku uz zobratiem?

ir metkas, idetiskas ar taam kuras es atziimeeju

Offline

shkapars
19. Jan 2011, 22:15#9007

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

uz ķēdes metku vari skatīties, ja točna zini, ka uz apakšējā zobrata ķēde nav pārlekusi

Offline

NOS
19. Jan 2011, 22:19#9008

Kopš: 29. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 716

Braucu ar:


19 Jan 2011, 22:15:54 shkapars rakstīja:
uz ķēdes metku vari skatīties, ja točna zini, ka uz apakšējā zobrata ķēde nav pārlekusi

bet nu kad uzlieku abas vārpstas tad ķēde ir pietiekami stingra, ja buutu paarlekusi tad izpluudes vaarpstai buutu lielaaka kustiiba, jo to es vispaar neesu kustinaajis

Offline

shkapars
19. Jan 2011, 22:25#9009

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

metkām ar kaut ko ir jāsakrīt, tad kad kāds virzulis ir augstākajā punktā (nezinu kā ir Kawai). skaties labāk pēc šī principa, tas noteikti ir manuālī. gribēju tik pateikt, ka ar atzīmi uz ķēdes var kļūdīties.

[ Šo ziņu laboja shkapars, 19 Jan 2011, 22:26:28 ]

Offline

karlitto
19. Jan 2011, 23:04#9010

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 345

Braucu ar: exclusiv

jes jes, paarbaudi peec manuaalja, un tad izgriez paaris apljus (ne ar starteri) un paarbaudi veelreiz... if u know what i mean

-----------------
kam nav savs kabinets, tam nav savs kabinets

Offline

Archy96
19. Jan 2011, 23:26#9011

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


19 Jan 2011, 22:25:33 shkapars rakstīja:
metkām ar kaut ko ir jāsakrīt, tad kad kāds virzulis ir augstākajā punktā (nezinu kā ir Kawai). skaties labāk pēc šī principa, tas noteikti ir manuālī. gribēju tik pateikt, ka ar atzīmi uz ķēdes var kļūdīties.

Kreisajam malējam virzulim jābūt augšējā punktā

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

shkapars
20. Jan 2011, 08:22#9012

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


19 Jan 2011, 23:26:13 Archy96 rakstīja:

19 Jan 2011, 22:25:33 shkapars rakstīja:
metkām ar kaut ko ir jāsakrīt, tad kad kāds virzulis ir augstākajā punktā (nezinu kā ir Kawai). skaties labāk pēc šī principa, tas noteikti ir manuālī. gribēju tik pateikt, ka ar atzīmi uz ķēdes var kļūdīties.

Kreisajam malējam virzulim jābūt augšējā punktā


nuu, es te vecākai kawai kompī atradu manuāli, tai ir 4.virzulim jābūt augšā, tāpēc labāk skaties manuāli konkrētam modelim.

Offline

NOS
20. Jan 2011, 09:53#9013

Kopš: 29. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 716

Braucu ar:

Nu man motors stāv jau pareizā vietā, jo pēc mērīšanas atstāju jau pēc metkām tā, tālāk jautājums, ķipa manuālī rakstīts, ka starp ieplūdes vārpstu un izplūdes vārpstas metkām jābūt 28 ķēdes posmiem, rakstīts, ka izplūdes vārpstai jābūt 1 ķēdes posmam. vai uz ķēdes ir metkas , ka tas ir pirmais posms vai var likt jebkuru posmu, tikai starpā jābūt 28 ?

Offline

shkapars
20. Jan 2011, 10:06#9014

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

ķēdei nav metku, galvenais, lai metkas uz kloķenes un sadalenēm ir vietās pēc sadaleņu pievilkšanas un spriegotāja ielikšanas

Offline

klucis
20. Jan 2011, 11:13#9015

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 221

Braucu ar:


20 Jan 2011, 09:53:00 NOS rakstīja:
Nu man motors stāv jau pareizā vietā, jo pēc mērīšanas atstāju jau pēc metkām tā, tālāk jautājums, ķipa manuālī rakstīts, ka starp ieplūdes vārpstu un izplūdes vārpstas metkām jābūt 28 ķēdes posmiem, rakstīts, ka izplūdes vārpstai jābūt 1 ķēdes posmam. vai uz ķēdes ir metkas , ka tas ir pirmais posms vai var likt jebkuru posmu, tikai starpā jābūt 28 ?

ar to posmu skaitu var parbaudit sadales varpstu pareizu stavokli gadijuma ja tev kede ir izstiepusies un liekot pa metkam tas nesakrit pa puszobu(uz vienu vai otru pusi)
normali kedi liek pa metkam-klokenei savas un sadalenem savas,tad visam ir jasanak

Offline

Modrs
21. Jan 2011, 09:22#9016

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


20 Jan 2011, 08:22:59 shkapars rakstīja:

19 Jan 2011, 23:26:13 Archy96 rakstīja:

19 Jan 2011, 22:25:33 shkapars rakstīja:
metkām ar kaut ko ir jāsakrīt, tad kad kāds virzulis ir augstākajā punktā (nezinu kā ir Kawai). skaties labāk pēc šī principa, tas noteikti ir manuālī. gribēju tik pateikt, ka ar atzīmi uz ķēdes var kļūdīties.

Kreisajam malējam virzulim jābūt augšējā punktā


nuu, es te vecākai kawai kompī atradu manuāli, tai ir 4.virzulim jābūt augšā, tāpēc labāk skaties manuāli konkrētam modelim.


Tak rindas 4 cil matoriem 1. un 4. virzulis vienmēr būs vienādos maiņas punktos

Offline

shkapars
21. Jan 2011, 09:31#9017

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

oj, lohanulsja

Offline

raimob
21. Jan 2011, 10:17#9018

Kopš: 18. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: KTM 950


20 Jan 2011, 08:22:59 shkapars rakstīja:

19 Jan 2011, 23:26:13 Archy96 rakstīja:

19 Jan 2011, 22:25:33 shkapars rakstīja:
metkām ar kaut ko ir jāsakrīt, tad kad kāds virzulis ir augstākajā punktā (nezinu kā ir Kawai). skaties labāk pēc šī principa, tas noteikti ir manuālī. gribēju tik pateikt, ka ar atzīmi uz ķēdes var kļūdīties.

Kreisajam malējam virzulim jābūt augšējā punktā


nuu, es te vecākai kawai kompī atradu manuāli, tai ir 4.virzulim jābūt augšā, tāpēc labāk skaties manuāli konkrētam modelim.

Bet vai tad nav jāskatās kas notiek 1 un kas notiek 4 cilindrā (ieplūde vai izplūde)? Vai nevar uzlikt pa 180 grādiem nepareizi?

-----------------

Offline

eds
21. Jan 2011, 10:50#9019

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


21 Jan 2011, 10:17:36 raimob rakstīja:
Bet vai tad nav jāskatās kas notiek 1 un kas notiek 4 cilindrā (ieplūde vai izplūde)? Vai nevar uzlikt pa 180 grādiem nepareizi?


ja tā ir iespējams kautko sapist, tad esmu pārliecināts, ka spēju to izdarīt

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

Sliktais
21. Jan 2011, 11:22#9020

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


21 Jan 2011, 10:17:36 raimob rakstīja:
Bet vai tad nav jāskatās kas notiek 1 un kas notiek 4 cilindrā (ieplūde vai izplūde)? Vai nevar uzlikt pa 180 grādiem nepareizi?

Var uzlikt, autosam ir gadījies, viss pa metkām, bet scuka nelec , bet žiķelim bija izeja, sadalītāju ar visu asi apgriezt par 180°un :aiziet:
Moča motoru (izņemot Jawu) neesmu jaucis, jaunākiem jau uz kloķenes holla devējs, sadalītāja nav, tā ka .

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline