Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Virinam pa bezceļu

AutorsZiņojums
Manson
25. Jan 2012, 15:39#8941

Kopš: 29. Apr 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 775

Braucu ar: Motorrad

Pietiek runāt par trumām jāparunā par dzelžiem ...

Tikko dabūju priekšējo šipeni aldies_ggg:, bet pa ceļam sāku domāt, vai karburātorā nav jāliek lielās dīzes? Ārā tak ir aukstāks. Kā tur ir manam Husim Keihin karbūzim standarta dīzes (starter jet 85, idle jet 50) aukstajā laikā nebūs par liesu? Mājās ir arī lielās dīzes, tik neatceros tos nr.

[ Šo ziņu laboja Manson, 25 Jan 2012, 15:40:23 ]



-----------------
www.aragro.lv

Offline

kinigadners
25. Jan 2012, 17:08#8942

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


25 Jan 2012, 15:39:30 Manson rakstīja:
Pietiek runāt par trumām jāparunā par dzelžiem ...

Tikko dabūju priekšējo šipeni aldies_ggg:, bet pa ceļam sāku domāt, vai karburātorā nav jāliek lielās dīzes? Ārā tak ir aukstāks. Kā tur ir manam Husim Keihin karbūzim standarta dīzes (starter jet 85, idle jet 50) aukstajā laikā nebūs par liesu? Mājās ir arī lielās dīzes, tik neatceros tos nr.
Liecies mierā ar tām dīzēm,tu taču viņu nespīdzināsi kā 125cinieku kurš brauc pirmajā desmitniekā sacensībās,pus gāzītē brauzot būs vis labi ar standarta dīzēm ja ņem vēra vēl to ka pirmajās desmit minūtēs gaisa filtrs būs apsūcies ar sniegu izdarot tev pakalpojumu

Offline

welder
25. Jan 2012, 17:15#8943

Kopš: 27. Mar 2011

Ziņojumi: 147

Braucu ar: Exc 530


25 Jan 2012, 17:08:01 kinigadners rakstīja:

25 Jan 2012, 15:39:30 Manson rakstīja:
Pietiek runāt par trumām jāparunā par dzelžiem ...

Tikko dabūju priekšējo šipeni aldies_ggg:, bet pa ceļam sāku domāt, vai karburātorā nav jāliek lielās dīzes? Ārā tak ir aukstāks. Kā tur ir manam Husim Keihin karbūzim standarta dīzes (starter jet 85, idle jet 50) aukstajā laikā nebūs par liesu? Mājās ir arī lielās dīzes, tik neatceros tos nr.
Liecies mierā ar tām dīzēm,tu taču viņu nespīdzināsi kā 125cinieku kurš brauc pirmajā desmitniekā sacensībās,pus gāzītē brauzot būs vis labi ar standarta dīzēm ja ņem vēra vēl to ka pirmajās desmit minūtēs gaisa filtrs būs apsūcies ar sniegu izdarot tev pakalpojumu

+1
Tieši tā,nav ko tur līst un kašķi meklēt.Savam Husim nemainu ne ziemā,ne vasarā neko karbim,ir tāpat labi.

Offline

Manson
25. Jan 2012, 22:45#8944

Kopš: 29. Apr 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 775

Braucu ar: Motorrad

Skatoties, ko man kaimiņš dara ar savas kvadras karbiķi un dīzēm, man te tādas domas prātā sāka maisīties Paldies jums kolēģi, ka nomierinājāt un aiztaupījāt lieku čakaru Itālis to karbūzi iestīvējis tā, ka nevar bez karburātora noņemšanas, neko samainīt. Protams KTM un japāņiem tādu problēmu nav (vismaz kvadrām ko te kaimiņa garāžā redzu)
Ā un kad nopirku kapli, tad jau kāds pirms tam bija samainījis uz lielākām par standarta (vasarā bija krietni par treknu). Es saliku kādām jānāk standartā un viss vasarā bija čikiniekā. Man jau arī likās, ka standarta dīzei pie amatiera slodzes vajadzētu būt visam kārtībā.


-----------------
www.aragro.lv

Offline

Archy96
25. Jan 2012, 22:57#8945

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


25 Jan 2012, 22:45:21 Manson rakstīja:
Skatoties, ko man kaimiņš dara ar savas kvadras karbiķi un dīzēm, man te tādas domas prātā sāka maisīties Paldies jums kolēģi, ka nomierinājāt un aiztaupījāt lieku čakaru Itālis to karbūzi iestīvējis tā, ka nevar bez karburātora noņemšanas, neko samainīt. Protams KTM un japāņiem tādu problēmu nav (vismaz kvadrām ko te kaimiņa garāžā redzu)
Ā un kad nopirku kapli, tad jau kāds pirms tam bija samainījis uz lielākām par standarta (vasarā bija krietni par treknu). Es saliku kādām jānāk standartā un viss vasarā bija čikiniekā. Man jau arī likās, ka standarta dīzei pie amatiera slodzes vajadzētu būt visam kārtībā.


Nu maina jau maina tās dīzes īstenībā, tas tā, ja pa nopietno tai lietai pieiet, bet Tev jāskatās, cik labi Tavs mocis uzsilušā stāvoklī reaģē uz ātru gāzes ručkas pagriešanu. Ja uzņem apgriezienus gurdeni un ar aizturi, tad ir pa treknu, bet ja savukārt tā kā nošķauda un arī negrib iegriezties momentā, tad pa liesu. Nu spečoks tikai gāzes ručku pagriežot uzreiz to pateikts, bet iesācējs nemaz nepamanīs, kādreiz diezgan daudz tika tie 4T regulēti, bet ir piemirsies jau, parasti uz ziemu galveno dīzi liek pa kādām, ja nemaldos 2 - 5 vienībām lielāku, varbūt vairāk, bet jebkurā gadījumā regulēšana ir jādara "na hodu" pēc izjūtām, it sevišķi tas attiecināms uz 2T motoriem - ziemas un vasaras dīzes var variēties 10% atšķirības robežās.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Manson
25. Jan 2012, 23:09#8946

Kopš: 29. Apr 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 775

Braucu ar: Motorrad


25 Jan 2012, 22:57:15 Archy96 rakstīja:
Nu maina jau maina tās dīzes īstenībā, tas tā, ja pa nopietno tai lietai pieiet, bet Tev jāskatās, cik labi Tavs mocis uzsilušā stāvoklī reaģē uz ātru gāzes ručkas pagriešanu. Ja uzņem apgriezienus gurdeni un ar aizturi, tad ir pa treknu, bet ja savukārt tā kā nošķauda un arī negrib iegriezties momentā, tad pa liesu. Nu spečoks tikai gāzes ručku pagriežot uzreiz to pateikts, bet iesācējs nemaz nepamanīs, kādreiz diezgan daudz tika tie 4T regulēti, bet ir piemirsies jau, parasti uz ziemu galveno dīzi liek pa kādām, ja nemaldos 2 - 5 vienībām lielāku, varbūt vairāk, bet jebkurā gadījumā regulēšana ir jādara "na hodu" pēc izjūtām, it sevišķi tas attiecināms uz 2T motoriem - ziemas un vasaras dīzes var variēties 10% atšķirības robežās.


Es pēc amīšu salikšanas un moča sakrāmēšanas izvedu ārā parūcināt. Sākumā gribēja kādas 3 min ar čoku padarboties, bet tad aizgāja. Uz asākām uzgāzēšanām manuprāt ne rijās ciet, ne sprauslāja. Normāli griezās.

-----------------
www.aragro.lv

Offline

welder
25. Jan 2012, 23:37#8947

Kopš: 27. Mar 2011

Ziņojumi: 147

Braucu ar: Exc 530


25 Jan 2012, 23:09:47 Manson rakstīja:

25 Jan 2012, 22:57:15 Archy96 rakstīja:
Nu maina jau maina tās dīzes īstenībā, tas tā, ja pa nopietno tai lietai pieiet, bet Tev jāskatās, cik labi Tavs mocis uzsilušā stāvoklī reaģē uz ātru gāzes ručkas pagriešanu. Ja uzņem apgriezienus gurdeni un ar aizturi, tad ir pa treknu, bet ja savukārt tā kā nošķauda un arī negrib iegriezties momentā, tad pa liesu. Nu spečoks tikai gāzes ručku pagriežot uzreiz to pateikts, bet iesācējs nemaz nepamanīs, kādreiz diezgan daudz tika tie 4T regulēti, bet ir piemirsies jau, parasti uz ziemu galveno dīzi liek pa kādām, ja nemaldos 2 - 5 vienībām lielāku, varbūt vairāk, bet jebkurā gadījumā regulēšana ir jādara "na hodu" pēc izjūtām, it sevišķi tas attiecināms uz 2T motoriem - ziemas un vasaras dīzes var variēties 10% atšķirības robežās.


Es pēc amīšu salikšanas un moča sakrāmēšanas izvedu ārā parūcināt. Sākumā gribēja kādas 3 min ar čoku padarboties, bet tad aizgāja. Uz asākām uzgāzēšanām manuprāt ne rijās ciet, ne sprauslāja. Normāli griezās.

200 stundas esmu nomaucis ar Husi,un ne reizi neesmu regulejis karbi...saprotu tas nav rādītājs.(filtru nemazgāju pēc katras braukšanas)

Offline

Archy96
25. Jan 2012, 23:46#8948

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


25 Jan 2012, 23:37:55 welder rakstīja:

25 Jan 2012, 23:09:47 Manson rakstīja:

25 Jan 2012, 22:57:15 Archy96 rakstīja:
Nu maina jau maina tās dīzes īstenībā, tas tā, ja pa nopietno tai lietai pieiet, bet Tev jāskatās, cik labi Tavs mocis uzsilušā stāvoklī reaģē uz ātru gāzes ručkas pagriešanu. Ja uzņem apgriezienus gurdeni un ar aizturi, tad ir pa treknu, bet ja savukārt tā kā nošķauda un arī negrib iegriezties momentā, tad pa liesu. Nu spečoks tikai gāzes ručku pagriežot uzreiz to pateikts, bet iesācējs nemaz nepamanīs, kādreiz diezgan daudz tika tie 4T regulēti, bet ir piemirsies jau, parasti uz ziemu galveno dīzi liek pa kādām, ja nemaldos 2 - 5 vienībām lielāku, varbūt vairāk, bet jebkurā gadījumā regulēšana ir jādara "na hodu" pēc izjūtām, it sevišķi tas attiecināms uz 2T motoriem - ziemas un vasaras dīzes var variēties 10% atšķirības robežās.


Es pēc amīšu salikšanas un moča sakrāmēšanas izvedu ārā parūcināt. Sākumā gribēja kādas 3 min ar čoku padarboties, bet tad aizgāja. Uz asākām uzgāzēšanām manuprāt ne rijās ciet, ne sprauslāja. Normāli griezās.

200 stundas esmu nomaucis ar Husi,un ne reizi neesmu regulejis karbi...saprotu tas nav rādītājs.(filtru nemazgāju pēc katras braukšanas)

Nav jau jāregulē obligāti, ja mocis kaut kā puslīdz labi iet, es arī ar savu RMX braucu ar jauno karbiķi neko pagaidām nedarot, kaut gan jūtu, ka derētu dīzes pamainīt uz leju un biški paeksperimentēt, jo tukšgaitā ir pa daudz trekns, un adata līdz apakšai nolaista. Bet saregulējot visu PAREIZI dažkārt pašam ir acis , cik jūtami labāk mocis aiziet
Vecajā šancē pērdevām reiz divus jaunus TE510, standartā tie moči priekš mūsu klimata bija pa treknu saregulēti, klienti jau pēc nedēļas bija atpakaļ ar tekstu, ka neiet īsti kā gribētos, nu neko - pamainījām dīzes, adatu paregulējām, aparāti pavisam savādāk aizgāja uzreiz.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Gunman
26. Jan 2012, 00:16#8949

Kopš: 24. Apr 2011

Ziņojumi: 486

Braucu ar: Hardendoro 300cc 2t; light 300cc 2t;

Tātad kūdras radžotie ērgļi piedāvā:

Svētdien 10:50 Pie T/C Spice - plānots doties uz Dzilnuciemu uzrakņāt priežu mežu


Vēlams pieteikties braucējus, lai zin vai kādu vēl gaidīt!

-----------------
Gunman Kūdras ērgļu Ķekavas rajona priekšsēdētājs

Offline

matiicins
26. Jan 2012, 00:17#8950

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F


26 Jan 2012, 00:16:50 Gunman rakstīja:
Tātad kūdras radžotie ērgļi piedāvā:

Svētdien 10:50 Pie T/C Spice - plānots doties uz Dzilnuciemu uzrakņāt priežu mežu


Vēlams pieteikties braucējus, lai zin vai kādu vēl gaidīt!
ar piekabēm

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

Archy96
26. Jan 2012, 00:29#8951

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


26 Jan 2012, 00:17:53 matiicins rakstīja:

26 Jan 2012, 00:16:50 Gunman rakstīja:
Tātad kūdras radžotie ērgļi piedāvā:

Svētdien 10:50 Pie T/C Spice - plānots doties uz Dzilnuciemu uzrakņāt priežu mežu


Vēlams pieteikties braucējus, lai zin vai kādu vēl gaidīt!
ar piekabēm

Ja es nebūšu totāli apsities sestdienas skijoringā, tad piedalos

Bez radzēm

[ Šo ziņu laboja Archy96, 26 Jan 2012, 00:29:51 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

welder
26. Jan 2012, 00:45#8952

Kopš: 27. Mar 2011

Ziņojumi: 147

Braucu ar: Exc 530


25 Jan 2012, 23:46:32 Archy96 rakstīja:

25 Jan 2012, 23:37:55 welder rakstīja:

25 Jan 2012, 23:09:47 Manson rakstīja:

25 Jan 2012, 22:57:15 Archy96 rakstīja:
Nu maina jau maina tās dīzes īstenībā, tas tā, ja pa nopietno tai lietai pieiet, bet Tev jāskatās, cik labi Tavs mocis uzsilušā stāvoklī reaģē uz ātru gāzes ručkas pagriešanu. Ja uzņem apgriezienus gurdeni un ar aizturi, tad ir pa treknu, bet ja savukārt tā kā nošķauda un arī negrib iegriezties momentā, tad pa liesu. Nu spečoks tikai gāzes ručku pagriežot uzreiz to pateikts, bet iesācējs nemaz nepamanīs, kādreiz diezgan daudz tika tie 4T regulēti, bet ir piemirsies jau, parasti uz ziemu galveno dīzi liek pa kādām, ja nemaldos 2 - 5 vienībām lielāku, varbūt vairāk, bet jebkurā gadījumā regulēšana ir jādara "na hodu" pēc izjūtām, it sevišķi tas attiecināms uz 2T motoriem - ziemas un vasaras dīzes var variēties 10% atšķirības robežās.


Es pēc amīšu salikšanas un moča sakrāmēšanas izvedu ārā parūcināt. Sākumā gribēja kādas 3 min ar čoku padarboties, bet tad aizgāja. Uz asākām uzgāzēšanām manuprāt ne rijās ciet, ne sprauslāja. Normāli griezās.

200 stundas esmu nomaucis ar Husi,un ne reizi neesmu regulejis karbi...saprotu tas nav rādītājs.(filtru nemazgāju pēc katras braukšanas)

Nav jau jāregulē obligāti, ja mocis kaut kā puslīdz labi iet, es arī ar savu RMX braucu ar jauno karbiķi neko pagaidām nedarot, kaut gan jūtu, ka derētu dīzes pamainīt uz leju un biški paeksperimentēt, jo tukšgaitā ir pa daudz trekns, un adata līdz apakšai nolaista. Bet saregulējot visu PAREIZI dažkārt pašam ir acis , cik jūtami labāk mocis aiziet
Vecajā šancē pērdevām reiz divus jaunus TE510, standartā tie moči priekš mūsu klimata bija pa treknu saregulēti, klienti jau pēc nedēļas bija atpakaļ ar tekstu, ka neiet īsti kā gribētos, nu neko - pamainījām dīzes, adatu paregulējām, aparāti pavisam savādāk aizgāja uzreiz.

MĒS nePRO braucēji to neizjutīsim

Offline

mezavecis
26. Jan 2012, 07:44#8953

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:



MĒS nePRO braucēji to neizjutīsim

Kada starpiba pro vai sene ..dzelzim jabut kartiba!!!
Man mopedkai amplituda no +30 175....-20 195,principa censhos ik pa 10c mainit!

Offline

envy
26. Jan 2012, 10:53#8954

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

ha, šorīt pastā izņēmu pre-printed numurzēmes crosscauntry
principā gatavs sezonai, atliek pastaigāt uz kačalku un pa vīkendiem pabraukt

[ Šo ziņu laboja envy, 27 Jan 2012, 09:54:45 ]



-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

Manson
27. Jan 2012, 11:02#8955

Kopš: 29. Apr 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 775

Braucu ar: Motorrad

Vakar pa garāžu rosījos - saliktas ziemas riepas. Tik jautājums kādu spiedienu turēt priekšas šipenei un pakaļas 5niecei (nu tā lai nenorauj ventīli. Fiksators man tikai viens)?

-----------------
www.aragro.lv

Offline

Archy96
27. Jan 2012, 11:15#8956

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


27 Jan 2012, 11:02:09 Manson rakstīja:
Vakar pa garāžu rosījos - saliktas ziemas riepas. Tik jautājums kādu spiedienu turēt priekšas šipenei un pakaļas 5niecei (nu tā lai nenorauj ventīli. Fiksators man tikai viens)?


1.0

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

UDT
27. Jan 2012, 11:24#8957

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


26 Jan 2012, 07:44:17 mezavecis rakstīja:


MĒS nePRO braucēji to neizjutīsim

Kada starpiba pro vai sene ..dzelzim jabut kartiba!!!
Man mopedkai amplituda no +30 175....-20 195,principa censhos ik pa 10c mainit!



Ja nebrauc ar rucku liidz atdurei neko dizi daudz taas diizhu mainjas nejuut.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

mezavecis
27. Jan 2012, 11:28#8958

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


27 Jan 2012, 11:24:21 UDT rakstīja:

26 Jan 2012, 07:44:17 mezavecis rakstīja:


MĒS nePRO braucēji to neizjutīsim

Kada starpiba pro vai sene ..dzelzim jabut kartiba!!!
Man mopedkai amplituda no +30 175....-20 195,principa censhos ik pa 10c mainit!



Ja nebrauc ar rucku liidz atdurei neko dizi daudz taas diizhu mainjas nejuut.
...a..nu..sorry

Offline

Manson
27. Jan 2012, 12:00#8959

Kopš: 29. Apr 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 775

Braucu ar: Motorrad


27 Jan 2012, 11:15:06 Archy96 rakstīja:

27 Jan 2012, 11:02:09 Manson rakstīja:
Vakar pa garāžu rosījos - saliktas ziemas riepas. Tik jautājums kādu spiedienu turēt priekšas šipenei un pakaļas 5niecei (nu tā lai nenorauj ventīli. Fiksators man tikai viens)?


1.0


Nav pa daudz? Man pat manuālī krosenēm ir mazliet virs 1 bar.

-----------------
www.aragro.lv

Offline

matiicins
27. Jan 2012, 18:45#8960

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F

Tad svetdien ir vel kads ledus un sniega braucejs

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline