Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
kodijs | | Kopš: 24. Sep 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 121
Braucu ar: pirkstu pa karti
|
13 Jan 2011, 17:33:40 OLAFS rakstīja:
13 Jan 2011, 17:25:03 shkapars rakstīja:
13 Jan 2011, 17:04:49 OLAFS rakstīja:
Ir sekojošs jautājums,ir doma samainīt priekšējās orģinālās bremžu trubiņas uz armētām, orģinālā nāk viena no master mašīnītes līdz sadalītājam pēc tam 2 trubiņas līdz sportiem kopā 3 sanāk trubiņas. Internetā pārdod arī tādu variantu 2 trubiņas pa taino no master mašīnītes uz suportiem... Ko labāk iesakiet orģnālo variantu ar 3 vai 2 trubiņām,kāda atšķirība vai jūtība dažāda uz bremžu sviras
nekādas atšķirības 1<2 vai 2=2, pērc, kas lētāk. Vienīgi, ja tagad pie bremžu cilindra pienāk viena truba un pēc tam pienāks 2as, tad vajadzēs citu skrūvi
Skaidrs,to arī gribēju uzzināt paldies
99% ka nekādu citu skrūvi nevajag. Derēs no suporta, kur oriģināli pieskrūvējas divas šļauciņas | Offline | | |
The_Fireman | | Kopš: 30. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1051
Braucu ar: KTM 1190 Adventure '15
|
13 Jan 2011, 17:22:00 The_Fireman rakstīja:
09 Jan 2011, 20:20:56 The_Fireman rakstīja:
09 Jan 2011, 20:15:32 Archy96 rakstīja:
09 Jan 2011, 20:06:31 The_Fireman rakstīja:
09 Jan 2011, 19:53:18 Archy96 rakstīja:
09 Jan 2011, 19:21:17 The_Fireman rakstīja:
Paris jautajumi!
mocits yamaha fzr600 95gadsir divas mazas lietas kas jasadara:
1. apaksa pie plastmasam ir radusies situacija, kaa, nezinu kada veida, bet laikam izputejs ir parak tuvu plastmasai un uzkarstot trubam, tani vieta lobas kras nost no plastmasas(tas sanak laba puse no arpuese)! Ko ietiksiet darit?
2. Tek nedaudz ella kreisaja puse apaksa pie kepinas uz kuras atbalsta moci, mans meistars kurs gan vairs nav LV, teica ka iespejams no karbas tjip saljniks beigts! Cik gruti vai viegli tads nomainams un kur vinu meklet visletak!
Paldies!
2) Tur nav kārbas sļņiks beigts, bet visticamāk sajūga izspiedējstieņa saļņiks, maziņš tāds. Kā arī ir iespējamība, ka tā ir ķēdes eļļa, kas tek ārā, jo tā mēdz sakrāties zem kreisās puses vāciņa, kurš nosedz zvaigznīti un tad pil laukā. Bet lai to nodiagnosticētu - noņem to vāciņu nost pavisam, rūpīgi visu tur apakšā nomazgā ar benzīnum tad moci nogāz uz kreisajiem sāniem un atstāj tā uz kādu dienu, pēc tam uzreiz būs redzam, pa kurieni tā eļļa sūcās, un nomainīt tos saļņikus ir elementāri, Ja tas ir saļņiks, kurš nāk uz zvaigznītes vārpstas, tad nāksies ņemt nost zvaigznīti, bet iesaku viņu nomainīt šā vai tā, pat ja viņš vēl netek, jo Yamahām ir tāda slimība, un citiem arī, ka pēc tam, kad sāk tecēt tas blīvslēgs, arī gultnis itin ātri aiziet pa poieskari un to savukārt lai nomainītu, ir PILNĪBĀ jāpārjauc viss dzinājs, un tas izmaksās oj oj oj
OK, paldies! Bus ko padarities! Par to karbas saljniku iespejams sajaucu un tas ir tas ko Tu saki!
Kur visas tas mainamas detalas lai labak mekle par labaku ciparu!
Silti iesaku oriģinālās detaļas pirkt veikalā "Mocis" ur Ģertrūdes ielas, tel. 29101717, cena būs lētāka kā pie ofic. dīleriem un piegāde 5-7 dienu laikā. Bet ja runa iet par tādām lietām, kā saļņiki un gultņi, tad šo to var provēt atrast tajā pašā SKF. Man piemēram priekš R1 pakaļējā rumbā adatgultnis oriģinālais 40ls, iekš SKF tas pats 3ls
THX a lot!
eeem varbut ir kadi ieteikumi, ko darit ar to izputeju?!
Archy...es te ta shodien uzmetu aci neko nenemot nost un tur vairs nekas netek tb nekur nekas nesucas. Es ta saku domat vai tik ta tiesham nav ella no kedes kas tur sakrajas un pec tam pil lauka! Jo tgd mocis jau stav vairakus meneshus un grida ir pilnigi sausa. Vai ari tomer tas nav raditajs un labak pajaukt un pastities un pie reizes nomainit to zobrata saljniku?!
UPDATE
Nonemu vāku, cik vareju apmazgaju(nebija normalas otas), notiriju tirus saljnikus abus gan zem zvaigznites, gan to otru! Tikai nonemot vaku ellas un meslu kvantumos atradu shaibu, ja ta to var saukt, kas nak virsu uz zvaigznites tb kas nelauj zobratam nosprukt laikam! Nu ja un ta bija nost un tur iekritusi!
Mocis sagazts, redzes, kas rit bus!
Nobildeju te zvaigzniti ar to shaibi, zinu ka kvalitate sucks, bet varbut tomer kads uz zaci var pateikt vai vel lietojama?!
-----------------
| Offline | | |
viesic | | Kopš: 15. Apr 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 160
Braucu ar: cbr900 un xr600
| tā šeiba nokontrē uzgriezni, lai vaļā neatskrūvējas. vai arī tev vienkārši tur zobratam tikai šeiba uzlikta bija? | Offline | | |
|
The_Fireman | | Kopš: 30. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1051
Braucu ar: KTM 1190 Adventure '15
|
13 Jan 2011, 19:26:44 viesic rakstīja:
tā šeiba nokontrē uzgriezni, lai vaļā neatskrūvējas. vai arī tev vienkārši tur zobratam tikai šeiba uzlikta bija?
Nuu es tur ta isti neredzeju neko kas varetu skruveties virsu lai tas zobrats nenolektu! Vins uzmaucas virsu uz tadas ass ar tiem kantainajiem zobiniem un viss. Un nav taka ka tas zobrats tur pasha gala tam stienim, bet nu ta konkreti uzstumjas virsu! da hvz...man nav nejausmas ka jabut!
-----------------
| Offline | | |
feciic | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
13 Jan 2011, 19:57:58 The_Fireman rakstīja:
13 Jan 2011, 19:26:44 viesic rakstīja:
tā šeiba nokontrē uzgriezni, lai vaļā neatskrūvējas. vai arī tev vienkārši tur zobratam tikai šeiba uzlikta bija?
Nuu es tur ta isti neredzeju neko kas varetu skruveties virsu lai tas zobrats nenolektu! Vins uzmaucas virsu uz tadas ass ar tiem kantainajiem zobiniem un viss. Un nav taka ka tas zobrats tur pasha gala tam stienim, bet nu ta konkreti uzstumjas virsu! da hvz...man nav nejausmas ka jabut!
Nu uzgrieznim tā ka vajadzētu būt. eļļa arī noteikti tapēc nakusi ka tru viss vaļā. | Offline | | |
The_Fireman | | Kopš: 30. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1051
Braucu ar: KTM 1190 Adventure '15
|
13 Jan 2011, 20:12:51 feciic rakstīja:
13 Jan 2011, 19:57:58 The_Fireman rakstīja:
13 Jan 2011, 19:26:44 viesic rakstīja:
tā šeiba nokontrē uzgriezni, lai vaļā neatskrūvējas. vai arī tev vienkārši tur zobratam tikai šeiba uzlikta bija?
Nuu es tur ta isti neredzeju neko kas varetu skruveties virsu lai tas zobrats nenolektu! Vins uzmaucas virsu uz tadas ass ar tiem kantainajiem zobiniem un viss. Un nav taka ka tas zobrats tur pasha gala tam stienim, bet nu ta konkreti uzstumjas virsu! da hvz...man nav nejausmas ka jabut!
Nu uzgrieznim tā ka vajadzētu būt. eļļa arī noteikti tapēc nakusi ka tru viss vaļā.
NU tgd skatoties manual redzu ka tur ir jabut uzgrieznim, tachu tur nekada uzgriezhnja nebija! sounds like bad shit...
Pec principa jau tur nav vajadzigs nekads ipashi specials uzgrieznis tb ja varu majas garazha piemeklet pec vitnes vajadzigo, tad viss ir bumbas?! [ Šo ziņu laboja The_Fireman, 13 Jan 2011, 20:32:17 ]
-----------------
| Offline | | |
riiga12 | | Kopš: 20. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 205
Braucu ar: k5 1000
|
13 Jan 2011, 00:19:23 Pelekais rakstīja:
12 Jan 2011, 23:06:34 riiga12 rakstīja:
12 Jan 2011, 21:35:11 shkapars rakstīja:
litram jau nejutīsi tāpat
nu Yoshi diezvai, jo viņi pat specializējas uz Suzuki
nu tur tie + un - jau nebij nekādi dižie, vienīgi Micron ar dB-eater bij -10zs, bet bez ēdāja gandrīz pa nullēm.
ja grib, ko reālu iegūt, tad ir jāmaina pilna sistēma.
P.S. es to iepriekšējo postu palaboju bišķi
jap, tas zinams, ka reali iegusi tikai no pilnas sistemas.. bet parak saliti sanak, pagaidam iztiksu ar kautko smukaku, vieglaku, tikai to, kas neko arī nemazina
ps. ja kādam ir komandieris vai kāds labs gals piedāvājumā pm..
bet vai tad PC varees noreguleet bez pilnaas izpluudes?
apgaismo mani, lidz sim man likas, ka ja !! | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
13 Jan 2011, 20:23:26 The_Fireman rakstīja:
13 Jan 2011, 20:12:51 feciic rakstīja:
13 Jan 2011, 19:57:58 The_Fireman rakstīja:
13 Jan 2011, 19:26:44 viesic rakstīja:
tā šeiba nokontrē uzgriezni, lai vaļā neatskrūvējas. vai arī tev vienkārši tur zobratam tikai šeiba uzlikta bija?
Nuu es tur ta isti neredzeju neko kas varetu skruveties virsu lai tas zobrats nenolektu! Vins uzmaucas virsu uz tadas ass ar tiem kantainajiem zobiniem un viss. Un nav taka ka tas zobrats tur pasha gala tam stienim, bet nu ta konkreti uzstumjas virsu! da hvz...man nav nejausmas ka jabut!
Nu uzgrieznim tā ka vajadzētu būt. eļļa arī noteikti tapēc nakusi ka tru viss vaļā.
NU tgd skatoties manual redzu ka tur ir jabut uzgrieznim, tachu tur nekada uzgriezhnja nebija! sounds like bad shit...
Pec principa jau tur nav vajadzigs nekads ipashi specials uzgrieznis tb ja varu majas garazha piemeklet pec vitnes vajadzigo, tad viss ir bumbas?!
1) Maini nost to zvaigznīti, viņa jau ir beigu stadijā.
2) Tur ir 100% uzgrieznim jābūt, kurš uzskrūvējas pa virsu zvaigznītes vārpstai, un ar šaibu tas nokontrējas, pielocot tās maliņu, tādu uzgriezni nepiemeklēsi, jo viņš ir specifisks, sūti ka augšā labāk oriģinālu, gan jau dārgāk pa 10ls nebūs, un vispār - nočeko, kāda ir vītne uz tās vārpstas, man čomam tā pat gadījās, ka uzgrieznis nomuka nost, un pie reizes arī to vītni pamatīgi apčakarēja, un vispār stipri noveicās, ka ķēde nenomuka, jo tad gad sūdi būtu pamatīgi
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
The_Fireman | | Kopš: 30. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1051
Braucu ar: KTM 1190 Adventure '15
|
13 Jan 2011, 22:12:07 Archy96 rakstīja:
13 Jan 2011, 20:23:26 The_Fireman rakstīja:
13 Jan 2011, 20:12:51 feciic rakstīja:
13 Jan 2011, 19:57:58 The_Fireman rakstīja:
13 Jan 2011, 19:26:44 viesic rakstīja:
tā šeiba nokontrē uzgriezni, lai vaļā neatskrūvējas. vai arī tev vienkārši tur zobratam tikai šeiba uzlikta bija?
Nuu es tur ta isti neredzeju neko kas varetu skruveties virsu lai tas zobrats nenolektu! Vins uzmaucas virsu uz tadas ass ar tiem kantainajiem zobiniem un viss. Un nav taka ka tas zobrats tur pasha gala tam stienim, bet nu ta konkreti uzstumjas virsu! da hvz...man nav nejausmas ka jabut!
Nu uzgrieznim tā ka vajadzētu būt. eļļa arī noteikti tapēc nakusi ka tru viss vaļā.
NU tgd skatoties manual redzu ka tur ir jabut uzgrieznim, tachu tur nekada uzgriezhnja nebija! sounds like bad shit...
Pec principa jau tur nav vajadzigs nekads ipashi specials uzgrieznis tb ja varu majas garazha piemeklet pec vitnes vajadzigo, tad viss ir bumbas?!
1) Maini nost to zvaigznīti, viņa jau ir beigu stadijā.
2) Tur ir 100% uzgrieznim jābūt, kurš uzskrūvējas pa virsu zvaigznītes vārpstai, un ar šaibu tas nokontrējas, pielocot tās maliņu, tādu uzgriezni nepiemeklēsi, jo viņš ir specifisks, sūti ka augšā labāk oriģinālu, gan jau dārgāk pa 10ls nebūs, un vispār - nočeko, kāda ir vītne uz tās vārpstas, man čomam tā pat gadījās, ka uzgrieznis nomuka nost, un pie reizes arī to vītni pamatīgi apčakarēja, un vispār stipri noveicās, ka ķēde nenomuka, jo tad gad sūdi būtu pamatīgi
Un no kurienes tad sutit to originalo uzgriezni?! Un cik tada zvaigznite maksa? Kur vsp shito visu meklet....bljin iepriecinaji!
-----------------
| Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Zvaigznīti pērc kaut vai pie tā paša Serģa, maksā viņa kapeikas - pa 5 - 7ls, bet uzgriezni veikalā Mocis. Vari jau protams to uzgriezni pasūtīt virpotājam, bet vai pratīsi vītnes soli nomērīt un skici uztaisīt, jo kā jau teicu, tas uzgrieznis ir specifisks, ar tādu kā pakāpi iekšpusē
Dārgi??? Tas ir pa lēto remonts [ Šo ziņu laboja Archy96, 13 Jan 2011, 22:49:32 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
The_Fireman | | Kopš: 30. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1051
Braucu ar: KTM 1190 Adventure '15
|
13 Jan 2011, 22:48:12 Archy96 rakstīja:
Zvaigznīti pērc kaut vai pie tā paša Serģa, maksā viņa kapeikas - pa 5 - 7ls, bet uzgriezni veikalā Mocis. Vari jau protams to uzgriezni pasūtīt virpotājam, bet vai pratīsi vītnes soli nomērīt un skici uztaisīt, jo kā jau teicu, tas uzgrieznis ir specifisks, ar tādu kā pakāpi iekšpusē
Dārgi??? Tas ir pa lēto remonts
Paldies! Bus brivdienas japiebrauc!
Dargi? Neko par to nemineju
Un ko darit, ja rit nekas tur nekur gar saljnikiem nebus tecejis? Tad mainit to saljniku kas ir zem zvaigznites vai ari neaiztikt?!
Paldies par HELPu!
-----------------
| Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
13 Jan 2011, 23:01:51 The_Fireman rakstīja:
13 Jan 2011, 22:48:12 Archy96 rakstīja:
Zvaigznīti pērc kaut vai pie tā paša Serģa, maksā viņa kapeikas - pa 5 - 7ls, bet uzgriezni veikalā Mocis. Vari jau protams to uzgriezni pasūtīt virpotājam, bet vai pratīsi vītnes soli nomērīt un skici uztaisīt, jo kā jau teicu, tas uzgrieznis ir specifisks, ar tādu kā pakāpi iekšpusē
Dārgi??? Tas ir pa lēto remonts
Paldies! Bus brivdienas japiebrauc!
Dargi? Neko par to nemineju
Un ko darit, ja rit nekas tur nekur gar saljnikiem nebus tecejis? Tad mainit to saljniku kas ir zem zvaigznites vai ari neaiztikt?!
Paldies par HELPu!
Nu vari jau arī nemainīt, bet uzpasēt viņu vajag, un ja sāk pilēt, tad jāmaina nekavējoties.
P.S. "paldies" neklunkšķ [ Šo ziņu laboja Archy96, 13 Jan 2011, 23:32:55 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
feciic | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
13 Jan 2011, 23:09:05 Archy96 rakstīja:
13 Jan 2011, 23:01:51 The_Fireman rakstīja:
13 Jan 2011, 22:48:12 Archy96 rakstīja:
Zvaigznīti pērc kaut vai pie tā paša Serģa, maksā viņa kapeikas - pa 5 - 7ls, bet uzgriezni veikalā Mocis. Vari jau protams to uzgriezni pasūtīt virpotājam, bet vai pratīsi vītnes soli nomērīt un skici uztaisīt, jo kā jau teicu, tas uzgrieznis ir specifisks, ar tādu kā pakāpi iekšpusē
Dārgi??? Tas ir pa lēto remonts
Paldies! Bus brivdienas japiebrauc!
Dargi? Neko par to nemineju
Un ko darit, ja rit nekas tur nekur gar saljnikiem nebus tecejis? Tad mainit to saljniku kas ir zem zvaigznites vai ari neaiztikt?!
Paldies par HELPu!
Nu vari jau arī nemainīt, bet uzpasēt viņu vajag, un ja sāk pilēt, tad jāmaina nekavējoties.
Ja ņem vērā to cik reizēm čakarīgi ir noņemt to zvaigznīti un saļņika izmaksas tad es nomainītu | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
13 Jan 2011, 23:20:58 feciic rakstīja:
13 Jan 2011, 23:09:05 Archy96 rakstīja:
13 Jan 2011, 23:01:51 The_Fireman rakstīja:
13 Jan 2011, 22:48:12 Archy96 rakstīja:
Zvaigznīti pērc kaut vai pie tā paša Serģa, maksā viņa kapeikas - pa 5 - 7ls, bet uzgriezni veikalā Mocis. Vari jau protams to uzgriezni pasūtīt virpotājam, bet vai pratīsi vītnes soli nomērīt un skici uztaisīt, jo kā jau teicu, tas uzgrieznis ir specifisks, ar tādu kā pakāpi iekšpusē
Dārgi??? Tas ir pa lēto remonts
Paldies! Bus brivdienas japiebrauc!
Dargi? Neko par to nemineju
Un ko darit, ja rit nekas tur nekur gar saljnikiem nebus tecejis? Tad mainit to saljniku kas ir zem zvaigznites vai ari neaiztikt?!
Paldies par HELPu!
Nu vari jau arī nemainīt, bet uzpasēt viņu vajag, un ja sāk pilēt, tad jāmaina nekavējoties.
Ja ņem vērā to cik reizēm čakarīgi ir noņemt to zvaigznīti un saļņika izmaksas tad es nomainītu
Būtu jau labāk nomainīt, it sevišķi yamahai, jo kā jau rakstīju - ja aizies pa pieskari gultnis, tad rēķini, ka ieberziens uzreiz būs uz 200-250ls
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
deMarco | | Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
|
13 Jan 2011, 17:04:49 OLAFS rakstīja:
Ir sekojošs jautājums,ir doma samainīt priekšējās orģinālās bremžu trubiņas uz armētām, orģinālā nāk viena no master mašīnītes līdz sadalītājam pēc tam 2 trubiņas līdz sportiem kopā 3 sanāk trubiņas. Internetā pārdod arī tādu variantu 2 trubiņas pa taino no master mašīnītes uz suportiem... Ko labāk iesakiet orģnālo variantu ar 3 vai 2 trubiņām,kāda atšķirība vai jūtība dažāda uz bremžu sviras
Vēl ir variants par vienu garu trubu un otru, kas savieno suportus - sanāk visekonomiskāk
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas | Offline | | |
Arturs | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1316
Braucu ar:
|
13 Jan 2011, 17:04:49 OLAFS rakstīja:
Ir sekojošs jautājums,ir doma samainīt priekšējās orģinālās bremžu trubiņas uz armētām, orģinālā nāk viena no master mašīnītes līdz sadalītājam pēc tam 2 trubiņas līdz sportiem kopā 3 sanāk trubiņas. Internetā pārdod arī tādu variantu 2 trubiņas pa taino no master mašīnītes uz suportiem... Ko labāk iesakiet orģnālo variantu ar 3 vai 2 trubiņām,kāda atšķirība vai jūtība dažāda uz bremžu sviras
ja samainīsi esošo shēmu un pāriesi uz "2 pie master cilindra" vai kā deMarco iesaka, tad esi uzmanīgs ar skrūvēm, kuras pieskrūvē maģistrāli (#1 jābūt 2 caurumiem #2 pietiekošs garums)
Bet tas tā tikai lieta, kurai pievērst uzmanību | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
14 Jan 2011, 09:54:44 Arturs rakstīja:
13 Jan 2011, 17:04:49 OLAFS rakstīja:
Ir sekojošs jautājums,ir doma samainīt priekšējās orģinālās bremžu trubiņas uz armētām, orģinālā nāk viena no master mašīnītes līdz sadalītājam pēc tam 2 trubiņas līdz sportiem kopā 3 sanāk trubiņas. Internetā pārdod arī tādu variantu 2 trubiņas pa taino no master mašīnītes uz suportiem... Ko labāk iesakiet orģnālo variantu ar 3 vai 2 trubiņām,kāda atšķirība vai jūtība dažāda uz bremžu sviras
ja samainīsi esošo shēmu un pāriesi uz "2 pie master cilindra" vai kā deMarco iesaka, tad esi uzmanīgs ar skrūvēm, kuras pieskrūvē maģistrāli (#1 jābūt 2 caurumiem #2 pietiekošs garums)
Bet tas tā tikai lieta, kurai pievērst uzmanību
JO mazāk trubu jo stingrākas bremzes.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
Arturs | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1316
Braucu ar:
|
14 Jan 2011, 10:07:13 Negantelis rakstīja:
JO mazāk trubu jo stingrākas bremzes.
baidos, ka ar maģistrāļu garumam bremžu efektivitātei ir mazs sakars. Taču maģistrāļu materiāla izplešanaās un galvenā cilindrīša ražīgums (cik lielu spiedienu spēj izspiest) gan ir nozīme.
Vienīgais, kas mainās pie maģistrāļu garuma izmaiņas ir cik iepildīsi bremžu škidrumu.
Par bremžu škidrumu runājot, ja brauc aktīvi labāk ieliet DOT 5.1 tam ir augstāka noturība pret sakaršanu. Ja prauc kā ikdienas ceļa braucējs tad lej to pašu četrinieku | Offline | | |
garfs | | Kopš: 13. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 925
Braucu ar: VFR800
| man ninjai tieshi ir taadas 2 trubeles armetas no galvena uz suportiem - salidzinot ar org - cita bremzeshana
..galvenais skaties lai ir TUV papirs, jo savadak skatei var teikt ataaaa
----------------- Iznomāju piekabi | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
14 Jan 2011, 14:14:50 Arturs rakstīja:
14 Jan 2011, 10:07:13 Negantelis rakstīja:
JO mazāk trubu jo stingrākas bremzes.
baidos, ka ar maģistrāļu garumam bremžu efektivitātei ir mazs sakars. Taču maģistrāļu materiāla izplešanaās un galvenā cilindrīša ražīgums (cik lielu spiedienu spēj izspiest) gan ir nozīme.
Vienīgais, kas mainās pie maģistrāļu garuma izmaiņas ir cik iepildīsi bremžu škidrumu.
Par bremžu škidrumu runājot, ja brauc aktīvi labāk ieliet DOT 5.1 tam ir augstāka noturība pret sakaršanu. Ja prauc kā ikdienas ceļa braucējs tad lej to pašu četrinieku
Un te nu Tu Arturčik ierāvi zarā - bremžu maģistrāles garumam ir vistiešākais sakars ar bremžu efektivitāti, jo pat armētās šļaukas drusku mēdz izplesties un jo garāk šļauka, jo lielāks ir šis izplešanās tilums, vienkārši izsakoties - jo īsākas šļaukas, jo labāk
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
|
|