Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Archy96
12. Jan 2011, 14:45#8901

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


12 Jan 2011, 08:41:20 shkapars rakstīja:
ja jau 2 gadus esi nobraucis un nekas, tad jau brauc. To detaļu nepārdod atsevišķi, jo tā ir salāgotā detaļa ar konkrēto galvu. Bet zinu, ka ir mainītas un nekas nav noticis, bet var arī notikt.

Nepārdod atsevišķi tamdēļ, ka sadalenes sēža tiek izfrēzēta saskrūvētā veidā ar to tuerētāju, un tīri teorētiski nav maināma vai aizvietojama, jo urbumā var būt nobīde uz vienu vai otru pusi. Bet praktiski ir tā, ka modernās metālapstrādes iekārtas ir tik ļoti precīzas, ka šie uzbumi parasti arī ir simetriski precīzi un 95% gadījumu cita detaļa varētu arī derēt, protams to iepriekš pārbaudot.

Bet konkrēti Tavā gadījumā es ieteiktu neiespringt un braukt kā ir , ja jau tik ilgi esi nobraucis, tikai vari intereses pēc paņemt to detaļu nost un paskatīties kādā stāvoklī ir sēžas.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Kalnz
12. Jan 2011, 15:34#8902

Kopš: 21. Apr 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 669

Braucu ar: Kawasaki KX450F / Harley-Davidson FXDS / TRRS ONE RR 22`


12 Jan 2011, 14:40:06 R1100R rakstīja:

12 Jan 2011, 14:33:49 Kalnz rakstīja:
Ko vīri saka par 1999.gada Honda NSR125, kā pirmo mocīti?!

125 kubi, tātad pietiek ar B kategoriju?!
Kas ar TA, OCTA ?!




Protams,ka TA un OCTA obligāta. Bet,nu tālāk par pilsētu negribēsi braukt...traki apnicīga kubatūra. PADOMĀ PAR MEITENĒM!!


Jāiemācās kārtīgi braukt, tad domās pa meitenēm

Un gribas tādu, lai ar B kategoriju var braukt, lai A kategorija ātrāk kārtojas

No tehniskās ziņas, kas un kā?
Cik vispār tādam vērtība?!

Offline

R1100R
12. Jan 2011, 15:42#8903

Kopš: 09. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: R1100R ;)


12 Jan 2011, 15:34:33 Kalnz rakstīja:

12 Jan 2011, 14:40:06 R1100R rakstīja:

12 Jan 2011, 14:33:49 Kalnz rakstīja:
Ko vīri saka par 1999.gada Honda NSR125, kā pirmo mocīti?!

125 kubi, tātad pietiek ar B kategoriju?!
Kas ar TA, OCTA ?!




Protams,ka TA un OCTA obligāta. Bet,nu tālāk par pilsētu negribēsi braukt...traki apnicīga kubatūra. PADOMĀ PAR MEITENĒM!!


Jāiemācās kārtīgi braukt, tad domās pa meitenēm

Un gribas tādu, lai ar B kategoriju var braukt, lai A kategorija ātrāk kārtojas

No tehniskās ziņas, kas un kā?
Cik vispār tādam vērtība?!






Par vērtību neko nezinu,bet labāk tad atrodi to HONDA Varadero,vismaz pēc motocikla izskatās..(nevar pateikt,ka mazais...cp vnmēr meklēs vai tik nav pārbūvēts) Turklāt iet viņš pilnu tāfeli ...140km/h Un nav ar apģērbiem problēma... A uz tā mazā baiciņa pagalam dīvaini izskatās čalis -superbike ādās... A Varadero vnmēr labi izskatās un nav problēmu.. vari kaut džinsos ...

[ Šo ziņu laboja R1100R, 12 Jan 2011, 15:45:50 ]



-----------------
Kardāns rullē!!!


Offline

eriksdrummer
12. Jan 2011, 15:56#8904

Kopš: 31. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 454

Braucu ar: V4

Paldies džeki par padomiem!! Pec Archy ietikuma parbaudisu sadalenes sezhas, bet nu jaunu galvu nafig nepirksu, bus tapat labi.



12 Jan 2011, 14:45:30 Archy96 rakstīja:

12 Jan 2011, 08:41:20 shkapars rakstīja:
ja jau 2 gadus esi nobraucis un nekas, tad jau brauc. To detaļu nepārdod atsevišķi, jo tā ir salāgotā detaļa ar konkrēto galvu. Bet zinu, ka ir mainītas un nekas nav noticis, bet var arī notikt.

Nepārdod atsevišķi tamdēļ, ka sadalenes sēža tiek izfrēzēta saskrūvētā veidā ar to tuerētāju, un tīri teorētiski nav maināma vai aizvietojama, jo urbumā var būt nobīde uz vienu vai otru pusi. Bet praktiski ir tā, ka modernās metālapstrādes iekārtas ir tik ļoti precīzas, ka šie uzbumi parasti arī ir simetriski precīzi un 95% gadījumu cita detaļa varētu arī derēt, protams to iepriekš pārbaudot.

Bet konkrēti Tavā gadījumā es ieteiktu neiespringt un braukt kā ir , ja jau tik ilgi esi nobraucis, tikai vari intereses pēc paņemt to detaļu nost un paskatīties kādā stāvoklī ir sēžas.



Offline

riiga12
12. Jan 2011, 20:52#8905

Kopš: 20. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 205

Braucu ar: k5 1000

kāds varētu pakomentēt, varbūt ir saskāries ar šādiem??
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SUZUKI-GSXR1000-...h=item19c213abfd
izskatās jau smuki, bet vai pretsitiens utt būs ok? respektīvi nekbūs jaudas zudums?

Offline

shkapars
12. Jan 2011, 21:21#8906

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

diezvai ir testēts uz stenda.

vienā DE žurnālā lasīju testu, kur R6 bij mainīti gali un likts uz stenda, tad VISIEM trubas galiem bija jaudas zudumi, kam minimāli, kam vairāk, bet visiem bij zudumi. Protams, lietas mainījas, ja tika liktas pilnas trubas (arī ar tiem pašiem galiem, kurus nomainot vienus, jauda samazinājās)

oj, tikko sameklēju to žurnālu, nē Akrai un BOS ir +

[ Šo ziņu laboja shkapars, 12 Jan 2011, 21:28:28 ]

Offline

riiga12
12. Jan 2011, 21:28#8907

Kopš: 20. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 205

Braucu ar: k5 1000


12 Jan 2011, 21:21:09 shkapars rakstīja:
diezvai ir testēts uz stenda.

vienā DE žurnālā lasīju testu, kur R6 bij mainīti gali un likts uz stenda, tad VISIEM trubas galiem bija jaudas zudumi, kam minimāli, kam vairāk, bet visiem bij zudumi. Protams, lietas mainījas, ja tika liktas pilnas trubas (arī ar tiem pašiem galiem, kurus nomainot vienus, jauda samazinājās)

piemeram uzmetot yoshimuras galu ari doma butu jaudas zudums

Offline

shkapars
12. Jan 2011, 21:35#8908

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

litram jau nejutīsi tāpat

nu Yoshi diezvai, jo viņi pat specializējas uz Suzuki

nu tur tie + un - jau nebij nekādi dižie, vienīgi Micron ar dB-eater bij -10zs, bet bez ēdāja gandrīz pa nullēm.

ja grib, ko reālu iegūt, tad ir jāmaina pilna sistēma.


P.S. es to iepriekšējo postu palaboju bišķi

[ Šo ziņu laboja shkapars, 12 Jan 2011, 21:48:46 ]

Offline

Archy96
12. Jan 2011, 22:05#8909

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


12 Jan 2011, 21:35:11 shkapars rakstīja:
litram jau nejutīsi tāpat

nu Yoshi diezvai, jo viņi pat specializējas uz Suzuki

nu tur tie + un - jau nebij nekādi dižie, vienīgi Micron ar dB-eater bij -10zs, bet bez ēdāja gandrīz pa nullēm.

ja grib, ko reālu iegūt, tad ir jāmaina pilna sistēma.


P.S. es to iepriekšējo postu palaboju bišķi

Man Honda F4 ar yoshimuras galu gāja lopā, ievērojami labāk nekā standarts.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

shkapars
12. Jan 2011, 22:11#8910

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

domāju, ka, jo vecāks mocis, jo lielāks būs ieguvums, un otrādi, jo jaunāks, jo mazāks ieguvums no trubasgala. tas bij 2008.gada tests. no jaunajiem jau cenšas izspiest visu sulu.

[ Šo ziņu laboja shkapars, 12 Jan 2011, 22:14:29 ]

Offline

riiga12
12. Jan 2011, 23:06#8911

Kopš: 20. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 205

Braucu ar: k5 1000


12 Jan 2011, 21:35:11 shkapars rakstīja:
litram jau nejutīsi tāpat

nu Yoshi diezvai, jo viņi pat specializējas uz Suzuki

nu tur tie + un - jau nebij nekādi dižie, vienīgi Micron ar dB-eater bij -10zs, bet bez ēdāja gandrīz pa nullēm.

ja grib, ko reālu iegūt, tad ir jāmaina pilna sistēma.


P.S. es to iepriekšējo postu palaboju bišķi

jap, tas zinams, ka reali iegusi tikai no pilnas sistemas.. bet parak saliti sanak, pagaidam iztiksu ar kautko smukaku, vieglaku, tikai to, kas neko arī nemazina
ps. ja kādam ir komandieris vai kāds labs gals piedāvājumā pm..

Offline

Naits
13. Jan 2011, 09:19#8912

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Nomainiju divu spuldžu lukturi uz tādu kurā viena ar tālo un tuvo, un radās sarežģījumi. Tagad visu laiku deg tālā signāllampiņa un neatslēdas tuvais, kā arī deg visu laiku abi kvēldiegi(blāvi). Kā labāk risināt problēmu? Izštukojām ka var likt citu releju ar vairāk kontaktiem un bik paburties ar vadiem. Var strāvu palaist caur slēdžiem bet tad bail ka nesakūst. Esot variants ar veco releju un papildus vadiem, moš kāds zin šo?

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

ABU
13. Jan 2011, 09:34#8913

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: ZRX1200S

Kaut ko sajauci ar massām ! Vispār nevajadzētu būt nekādu problēmu . Nevajag nekādus liekus relejus-slēdžus u.t.t.

-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline

Naits
13. Jan 2011, 09:38#8914

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Ar masām viss ok, Tur kas papildus jāliek ja samaina lukturi ar divām h3 pret 1 h4. Es konsultējos ar elektriķi un viņš sauca man variantus. Es tik biju jau saguris un šo to neierubīju

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

OLAFS
13. Jan 2011, 17:04#8915

Kopš: 04. Feb 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 114

Braucu ar: Yamaha

Ir sekojošs jautājums,ir doma samainīt priekšējās orģinālās bremžu trubiņas uz armētām, orģinālā nāk viena no master mašīnītes līdz sadalītājam pēc tam 2 trubiņas līdz sportiem kopā 3 sanāk trubiņas. Internetā pārdod arī tādu variantu 2 trubiņas pa taino no master mašīnītes uz suportiem... Ko labāk iesakiet orģnālo variantu ar 3 vai 2 trubiņām,kāda atšķirība vai jūtība dažāda uz bremžu sviras

-----------------

Offline

Gacho
13. Jan 2011, 17:19#8916

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4660

Braucu ar: ZRX

Nait, diemžēl nevarēšu iemest linku, jo neatceros kur to studēju, bet šāda problēma ir, ja maina lampas.
Zinu ka bija speciāls "How-to" no vienas spuldzes liekot uz dubulto.
Pakasies pa streetu forumiem, jābūt infai

-----------------
Streetfighters.lv
Durka.lv

Offline

The_Fireman
13. Jan 2011, 17:22#8917

Kopš: 30. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1051

Braucu ar: KTM 1190 Adventure '15


09 Jan 2011, 20:20:56 The_Fireman rakstīja:

09 Jan 2011, 20:15:32 Archy96 rakstīja:

09 Jan 2011, 20:06:31 The_Fireman rakstīja:

09 Jan 2011, 19:53:18 Archy96 rakstīja:

09 Jan 2011, 19:21:17 The_Fireman rakstīja:
Paris jautajumi!

mocits yamaha fzr600 95gadsir divas mazas lietas kas jasadara:

1. apaksa pie plastmasam ir radusies situacija, kaa, nezinu kada veida, bet laikam izputejs ir parak tuvu plastmasai un uzkarstot trubam, tani vieta lobas kras nost no plastmasas(tas sanak laba puse no arpuese)! Ko ietiksiet darit?

2. Tek nedaudz ella kreisaja puse apaksa pie kepinas uz kuras atbalsta moci, mans meistars kurs gan vairs nav LV, teica ka iespejams no karbas tjip saljniks beigts! Cik gruti vai viegli tads nomainams un kur vinu meklet visletak!

Paldies!

2) Tur nav kārbas sļņiks beigts, bet visticamāk sajūga izspiedējstieņa saļņiks, maziņš tāds. Kā arī ir iespējamība, ka tā ir ķēdes eļļa, kas tek ārā, jo tā mēdz sakrāties zem kreisās puses vāciņa, kurš nosedz zvaigznīti un tad pil laukā. Bet lai to nodiagnosticētu - noņem to vāciņu nost pavisam, rūpīgi visu tur apakšā nomazgā ar benzīnum tad moci nogāz uz kreisajiem sāniem un atstāj tā uz kādu dienu, pēc tam uzreiz būs redzam, pa kurieni tā eļļa sūcās, un nomainīt tos saļņikus ir elementāri, Ja tas ir saļņiks, kurš nāk uz zvaigznītes vārpstas, tad nāksies ņemt nost zvaigznīti, bet iesaku viņu nomainīt šā vai tā, pat ja viņš vēl netek, jo Yamahām ir tāda slimība, un citiem arī, ka pēc tam, kad sāk tecēt tas blīvslēgs, arī gultnis itin ātri aiziet pa poieskari un to savukārt lai nomainītu, ir PILNĪBĀ jāpārjauc viss dzinājs, un tas izmaksās oj oj oj


OK, paldies! Bus ko padarities! Par to karbas saljniku iespejams sajaucu un tas ir tas ko Tu saki!
Kur visas tas mainamas detalas lai labak mekle par labaku ciparu!

Silti iesaku oriģinālās detaļas pirkt veikalā "Mocis" ur Ģertrūdes ielas, tel. 29101717, cena būs lētāka kā pie ofic. dīleriem un piegāde 5-7 dienu laikā. Bet ja runa iet par tādām lietām, kā saļņiki un gultņi, tad šo to var provēt atrast tajā pašā SKF. Man piemēram priekš R1 pakaļējā rumbā adatgultnis oriģinālais 40ls, iekš SKF tas pats 3ls


THX a lot!

eeem varbut ir kadi ieteikumi, ko darit ar to izputeju?!


Archy...es te ta shodien uzmetu aci neko nenemot nost un tur vairs nekas netek tb nekur nekas nesucas. Es ta saku domat vai tik ta tiesham nav ella no kedes kas tur sakrajas un pec tam pil lauka! Jo tgd mocis jau stav vairakus meneshus un grida ir pilnigi sausa. Vai ari tomer tas nav raditajs un labak pajaukt un pastities un pie reizes nomainit to zobrata saljniku?!

-----------------


Offline

princis
13. Jan 2011, 17:23#8918

Kopš: 19. Aug 2008

Ziņojumi: 554

Braucu ar: dzelzs būri..


13 Jan 2011, 17:04:49 OLAFS rakstīja:
Ir sekojošs jautājums,ir doma samainīt priekšējās orģinālās bremžu trubiņas uz armētām, orģinālā nāk viena no master mašīnītes līdz sadalītājam pēc tam 2 trubiņas līdz sportiem kopā 3 sanāk trubiņas. Internetā pārdod arī tādu variantu 2 trubiņas pa taino no master mašīnītes uz suportiem... Ko labāk iesakiet orģnālo variantu ar 3 vai 2 trubiņām,kāda atšķirība vai jūtība dažāda uz bremžu sviras


Izsaku savu vērā neņemamo viedokli ka tur nakāda starpība liela nebūs. Tikai skrūve droši vien no master mašīnītes citu vajag(bet ganjau nāk komplektā).

-----------------
Iespējams, ka man ne vienmēr ir taisnība, bet es nekad nekļūdos! H.J.Simpsons

Offline

shkapars
13. Jan 2011, 17:25#8919

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


13 Jan 2011, 17:04:49 OLAFS rakstīja:
Ir sekojošs jautājums,ir doma samainīt priekšējās orģinālās bremžu trubiņas uz armētām, orģinālā nāk viena no master mašīnītes līdz sadalītājam pēc tam 2 trubiņas līdz sportiem kopā 3 sanāk trubiņas. Internetā pārdod arī tādu variantu 2 trubiņas pa taino no master mašīnītes uz suportiem... Ko labāk iesakiet orģnālo variantu ar 3 vai 2 trubiņām,kāda atšķirība vai jūtība dažāda uz bremžu sviras


nekādas atšķirības 1<2 vai 2=2, pērc, kas lētāk. Vienīgi, ja tagad pie bremžu cilindra pienāk viena truba un pēc tam pienāks 2as, tad vajadzēs citu skrūvi

Offline

OLAFS
13. Jan 2011, 17:33#8920

Kopš: 04. Feb 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 114

Braucu ar: Yamaha


13 Jan 2011, 17:25:03 shkapars rakstīja:

13 Jan 2011, 17:04:49 OLAFS rakstīja:
Ir sekojošs jautājums,ir doma samainīt priekšējās orģinālās bremžu trubiņas uz armētām, orģinālā nāk viena no master mašīnītes līdz sadalītājam pēc tam 2 trubiņas līdz sportiem kopā 3 sanāk trubiņas. Internetā pārdod arī tādu variantu 2 trubiņas pa taino no master mašīnītes uz suportiem... Ko labāk iesakiet orģnālo variantu ar 3 vai 2 trubiņām,kāda atšķirība vai jūtība dažāda uz bremžu sviras


nekādas atšķirības 1<2 vai 2=2, pērc, kas lētāk. Vienīgi, ja tagad pie bremžu cilindra pienāk viena truba un pēc tam pienāks 2as, tad vajadzēs citu skrūvi
Skaidrs,to arī gribēju uzzināt paldies

-----------------

Offline