Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
12 Jan 2011, 08:41:20 shkapars rakstīja:
ja jau 2 gadus esi nobraucis un nekas, tad jau brauc. To detaļu nepārdod atsevišķi, jo tā ir salāgotā detaļa ar konkrēto galvu. Bet zinu, ka ir mainītas un nekas nav noticis, bet var arī notikt.
Nepārdod atsevišķi tamdēļ, ka sadalenes sēža tiek izfrēzēta saskrūvētā veidā ar to tuerētāju, un tīri teorētiski nav maināma vai aizvietojama, jo urbumā var būt nobīde uz vienu vai otru pusi. Bet praktiski ir tā, ka modernās metālapstrādes iekārtas ir tik ļoti precīzas, ka šie uzbumi parasti arī ir simetriski precīzi un 95% gadījumu cita detaļa varētu arī derēt, protams to iepriekš pārbaudot.
Bet konkrēti Tavā gadījumā es ieteiktu neiespringt un braukt kā ir , ja jau tik ilgi esi nobraucis, tikai vari intereses pēc paņemt to detaļu nost un paskatīties kādā stāvoklī ir sēžas.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Kalnz | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Sigulda
Ziņojumi: 669
Braucu ar: Kawasaki KX450F / Harley-Davidson FXDS / TRRS ONE RR 22`
|
12 Jan 2011, 14:40:06 R1100R rakstīja:
12 Jan 2011, 14:33:49 Kalnz rakstīja:
Ko vīri saka par 1999.gada Honda NSR125, kā pirmo mocīti?!
125 kubi, tātad pietiek ar B kategoriju?!
Kas ar TA, OCTA ?!
Protams,ka TA un OCTA obligāta. Bet,nu tālāk par pilsētu negribēsi braukt...traki apnicīga kubatūra. PADOMĀ PAR MEITENĒM!!
Jāiemācās kārtīgi braukt, tad domās pa meitenēm
Un gribas tādu, lai ar B kategoriju var braukt, lai A kategorija ātrāk kārtojas
No tehniskās ziņas, kas un kā?
Cik vispār tādam vērtība?! | Offline | | |
R1100R | | Kopš: 09. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 364
Braucu ar: R1100R ;)
|
12 Jan 2011, 15:34:33 Kalnz rakstīja:
12 Jan 2011, 14:40:06 R1100R rakstīja:
12 Jan 2011, 14:33:49 Kalnz rakstīja:
Ko vīri saka par 1999.gada Honda NSR125, kā pirmo mocīti?!
125 kubi, tātad pietiek ar B kategoriju?!
Kas ar TA, OCTA ?!
Protams,ka TA un OCTA obligāta. Bet,nu tālāk par pilsētu negribēsi braukt...traki apnicīga kubatūra. PADOMĀ PAR MEITENĒM!!
Jāiemācās kārtīgi braukt, tad domās pa meitenēm
Un gribas tādu, lai ar B kategoriju var braukt, lai A kategorija ātrāk kārtojas
No tehniskās ziņas, kas un kā?
Cik vispār tādam vērtība?!
Par vērtību neko nezinu,bet labāk tad atrodi to HONDA Varadero,vismaz pēc motocikla izskatās..(nevar pateikt,ka mazais...cp vnmēr meklēs vai tik nav pārbūvēts) Turklāt iet viņš pilnu tāfeli ...140km/h Un nav ar apģērbiem problēma... A uz tā mazā baiciņa pagalam dīvaini izskatās čalis -superbike ādās... A Varadero vnmēr labi izskatās un nav problēmu.. vari kaut džinsos ...[ Šo ziņu laboja R1100R, 12 Jan 2011, 15:45:50 ]
----------------- Kardāns rullē!!!
| Offline | | |
|
eriksdrummer | | Kopš: 31. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 454
Braucu ar: V4
| Paldies džeki par padomiem!! Pec Archy ietikuma parbaudisu sadalenes sezhas, bet nu jaunu galvu nafig nepirksu, bus tapat labi.
12 Jan 2011, 14:45:30 Archy96 rakstīja:
12 Jan 2011, 08:41:20 shkapars rakstīja:
ja jau 2 gadus esi nobraucis un nekas, tad jau brauc. To detaļu nepārdod atsevišķi, jo tā ir salāgotā detaļa ar konkrēto galvu. Bet zinu, ka ir mainītas un nekas nav noticis, bet var arī notikt.
Nepārdod atsevišķi tamdēļ, ka sadalenes sēža tiek izfrēzēta saskrūvētā veidā ar to tuerētāju, un tīri teorētiski nav maināma vai aizvietojama, jo urbumā var būt nobīde uz vienu vai otru pusi. Bet praktiski ir tā, ka modernās metālapstrādes iekārtas ir tik ļoti precīzas, ka šie uzbumi parasti arī ir simetriski precīzi un 95% gadījumu cita detaļa varētu arī derēt, protams to iepriekš pārbaudot.
Bet konkrēti Tavā gadījumā es ieteiktu neiespringt un braukt kā ir , ja jau tik ilgi esi nobraucis, tikai vari intereses pēc paņemt to detaļu nost un paskatīties kādā stāvoklī ir sēžas.
| Offline | | |
riiga12 | | Kopš: 20. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 205
Braucu ar: k5 1000
| kāds varētu pakomentēt, varbūt ir saskāries ar šādiem??
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SUZUKI-GSXR1000-...h=item19c213abfd
izskatās jau smuki, bet vai pretsitiens utt būs ok? respektīvi nekbūs jaudas zudums? | Offline | | |
shkapars | | Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| diezvai ir testēts uz stenda.
vienā DE žurnālā lasīju testu, kur R6 bij mainīti gali un likts uz stenda, tad VISIEM trubas galiem bija jaudas zudumi, kam minimāli, kam vairāk, bet visiem bij zudumi. Protams, lietas mainījas, ja tika liktas pilnas trubas (arī ar tiem pašiem galiem, kurus nomainot vienus, jauda samazinājās)
oj, tikko sameklēju to žurnālu, nē Akrai un BOS ir +[ Šo ziņu laboja shkapars, 12 Jan 2011, 21:28:28 ] | Offline | | |
riiga12 | | Kopš: 20. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 205
Braucu ar: k5 1000
|
12 Jan 2011, 21:21:09 shkapars rakstīja:
diezvai ir testēts uz stenda.
vienā DE žurnālā lasīju testu, kur R6 bij mainīti gali un likts uz stenda, tad VISIEM trubas galiem bija jaudas zudumi, kam minimāli, kam vairāk, bet visiem bij zudumi. Protams, lietas mainījas, ja tika liktas pilnas trubas (arī ar tiem pašiem galiem, kurus nomainot vienus, jauda samazinājās)
piemeram uzmetot yoshimuras galu ari doma butu jaudas zudums | Offline | | |
shkapars | | Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| litram jau nejutīsi tāpat
nu Yoshi diezvai, jo viņi pat specializējas uz Suzuki
nu tur tie + un - jau nebij nekādi dižie, vienīgi Micron ar dB-eater bij -10zs, bet bez ēdāja gandrīz pa nullēm.
ja grib, ko reālu iegūt, tad ir jāmaina pilna sistēma.
P.S. es to iepriekšējo postu palaboju bišķi[ Šo ziņu laboja shkapars, 12 Jan 2011, 21:48:46 ] | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
12 Jan 2011, 21:35:11 shkapars rakstīja:
litram jau nejutīsi tāpat
nu Yoshi diezvai, jo viņi pat specializējas uz Suzuki
nu tur tie + un - jau nebij nekādi dižie, vienīgi Micron ar dB-eater bij -10zs, bet bez ēdāja gandrīz pa nullēm.
ja grib, ko reālu iegūt, tad ir jāmaina pilna sistēma.
P.S. es to iepriekšējo postu palaboju bišķi
Man Honda F4 ar yoshimuras galu gāja lopā, ievērojami labāk nekā standarts.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
shkapars | | Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| domāju, ka, jo vecāks mocis, jo lielāks būs ieguvums, un otrādi, jo jaunāks, jo mazāks ieguvums no trubasgala. tas bij 2008.gada tests. no jaunajiem jau cenšas izspiest visu sulu. [ Šo ziņu laboja shkapars, 12 Jan 2011, 22:14:29 ] | Offline | | |
riiga12 | | Kopš: 20. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 205
Braucu ar: k5 1000
|
12 Jan 2011, 21:35:11 shkapars rakstīja:
litram jau nejutīsi tāpat
nu Yoshi diezvai, jo viņi pat specializējas uz Suzuki
nu tur tie + un - jau nebij nekādi dižie, vienīgi Micron ar dB-eater bij -10zs, bet bez ēdāja gandrīz pa nullēm.
ja grib, ko reālu iegūt, tad ir jāmaina pilna sistēma.
P.S. es to iepriekšējo postu palaboju bišķi
jap, tas zinams, ka reali iegusi tikai no pilnas sistemas.. bet parak saliti sanak, pagaidam iztiksu ar kautko smukaku, vieglaku, tikai to, kas neko arī nemazina
ps. ja kādam ir komandieris vai kāds labs gals piedāvājumā pm.. | Offline | | |
Naits | | Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Nomainiju divu spuldžu lukturi uz tādu kurā viena ar tālo un tuvo, un radās sarežģījumi. Tagad visu laiku deg tālā signāllampiņa un neatslēdas tuvais, kā arī deg visu laiku abi kvēldiegi(blāvi). Kā labāk risināt problēmu? Izštukojām ka var likt citu releju ar vairāk kontaktiem un bik paburties ar vadiem. Var strāvu palaist caur slēdžiem bet tad bail ka nesakūst. Esot variants ar veco releju un papildus vadiem, moš kāds zin šo?
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
ABU | | Kopš: 25. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: ZRX1200S
| Kaut ko sajauci ar massām ! Vispār nevajadzētu būt nekādu problēmu . Nevajag nekādus liekus relejus-slēdžus u.t.t.
----------------- Benzīns asinīs neizgaro:) | Offline | | |
Naits | | Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Ar masām viss ok, Tur kas papildus jāliek ja samaina lukturi ar divām h3 pret 1 h4. Es konsultējos ar elektriķi un viņš sauca man variantus. Es tik biju jau saguris un šo to neierubīju
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
OLAFS | | Kopš: 04. Feb 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 114
Braucu ar: Yamaha
| Ir sekojošs jautājums,ir doma samainīt priekšējās orģinālās bremžu trubiņas uz armētām, orģinālā nāk viena no master mašīnītes līdz sadalītājam pēc tam 2 trubiņas līdz sportiem kopā 3 sanāk trubiņas. Internetā pārdod arī tādu variantu 2 trubiņas pa taino no master mašīnītes uz suportiem... Ko labāk iesakiet orģnālo variantu ar 3 vai 2 trubiņām,kāda atšķirība vai jūtība dažāda uz bremžu sviras
-----------------
| Offline | | |
Gacho | | Kopš: 12. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 4660
Braucu ar: ZRX
| Nait, diemžēl nevarēšu iemest linku, jo neatceros kur to studēju, bet šāda problēma ir, ja maina lampas.
Zinu ka bija speciāls "How-to" no vienas spuldzes liekot uz dubulto.
Pakasies pa streetu forumiem, jābūt infai
----------------- Streetfighters.lv
Durka.lv | Offline | | |
The_Fireman | | Kopš: 30. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1051
Braucu ar: KTM 1190 Adventure '15
|
09 Jan 2011, 20:20:56 The_Fireman rakstīja:
09 Jan 2011, 20:15:32 Archy96 rakstīja:
09 Jan 2011, 20:06:31 The_Fireman rakstīja:
09 Jan 2011, 19:53:18 Archy96 rakstīja:
09 Jan 2011, 19:21:17 The_Fireman rakstīja:
Paris jautajumi!
mocits yamaha fzr600 95gadsir divas mazas lietas kas jasadara:
1. apaksa pie plastmasam ir radusies situacija, kaa, nezinu kada veida, bet laikam izputejs ir parak tuvu plastmasai un uzkarstot trubam, tani vieta lobas kras nost no plastmasas(tas sanak laba puse no arpuese)! Ko ietiksiet darit?
2. Tek nedaudz ella kreisaja puse apaksa pie kepinas uz kuras atbalsta moci, mans meistars kurs gan vairs nav LV, teica ka iespejams no karbas tjip saljniks beigts! Cik gruti vai viegli tads nomainams un kur vinu meklet visletak!
Paldies!
2) Tur nav kārbas sļņiks beigts, bet visticamāk sajūga izspiedējstieņa saļņiks, maziņš tāds. Kā arī ir iespējamība, ka tā ir ķēdes eļļa, kas tek ārā, jo tā mēdz sakrāties zem kreisās puses vāciņa, kurš nosedz zvaigznīti un tad pil laukā. Bet lai to nodiagnosticētu - noņem to vāciņu nost pavisam, rūpīgi visu tur apakšā nomazgā ar benzīnum tad moci nogāz uz kreisajiem sāniem un atstāj tā uz kādu dienu, pēc tam uzreiz būs redzam, pa kurieni tā eļļa sūcās, un nomainīt tos saļņikus ir elementāri, Ja tas ir saļņiks, kurš nāk uz zvaigznītes vārpstas, tad nāksies ņemt nost zvaigznīti, bet iesaku viņu nomainīt šā vai tā, pat ja viņš vēl netek, jo Yamahām ir tāda slimība, un citiem arī, ka pēc tam, kad sāk tecēt tas blīvslēgs, arī gultnis itin ātri aiziet pa poieskari un to savukārt lai nomainītu, ir PILNĪBĀ jāpārjauc viss dzinājs, un tas izmaksās oj oj oj
OK, paldies! Bus ko padarities! Par to karbas saljniku iespejams sajaucu un tas ir tas ko Tu saki!
Kur visas tas mainamas detalas lai labak mekle par labaku ciparu!
Silti iesaku oriģinālās detaļas pirkt veikalā "Mocis" ur Ģertrūdes ielas, tel. 29101717, cena būs lētāka kā pie ofic. dīleriem un piegāde 5-7 dienu laikā. Bet ja runa iet par tādām lietām, kā saļņiki un gultņi, tad šo to var provēt atrast tajā pašā SKF. Man piemēram priekš R1 pakaļējā rumbā adatgultnis oriģinālais 40ls, iekš SKF tas pats 3ls
THX a lot!
eeem varbut ir kadi ieteikumi, ko darit ar to izputeju?!
Archy...es te ta shodien uzmetu aci neko nenemot nost un tur vairs nekas netek tb nekur nekas nesucas. Es ta saku domat vai tik ta tiesham nav ella no kedes kas tur sakrajas un pec tam pil lauka! Jo tgd mocis jau stav vairakus meneshus un grida ir pilnigi sausa. Vai ari tomer tas nav raditajs un labak pajaukt un pastities un pie reizes nomainit to zobrata saljniku?!
-----------------
| Offline | | |
princis | | Kopš: 19. Aug 2008
Ziņojumi: 554
Braucu ar: dzelzs būri..
|
13 Jan 2011, 17:04:49 OLAFS rakstīja:
Ir sekojošs jautājums,ir doma samainīt priekšējās orģinālās bremžu trubiņas uz armētām, orģinālā nāk viena no master mašīnītes līdz sadalītājam pēc tam 2 trubiņas līdz sportiem kopā 3 sanāk trubiņas. Internetā pārdod arī tādu variantu 2 trubiņas pa taino no master mašīnītes uz suportiem... Ko labāk iesakiet orģnālo variantu ar 3 vai 2 trubiņām,kāda atšķirība vai jūtība dažāda uz bremžu sviras
Izsaku savu vērā neņemamo viedokli ka tur nakāda starpība liela nebūs. Tikai skrūve droši vien no master mašīnītes citu vajag(bet ganjau nāk komplektā).
----------------- Iespējams, ka man ne vienmēr ir taisnība, bet es nekad nekļūdos! H.J.Simpsons | Offline | | |
shkapars | | Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
|
13 Jan 2011, 17:04:49 OLAFS rakstīja:
Ir sekojošs jautājums,ir doma samainīt priekšējās orģinālās bremžu trubiņas uz armētām, orģinālā nāk viena no master mašīnītes līdz sadalītājam pēc tam 2 trubiņas līdz sportiem kopā 3 sanāk trubiņas. Internetā pārdod arī tādu variantu 2 trubiņas pa taino no master mašīnītes uz suportiem... Ko labāk iesakiet orģnālo variantu ar 3 vai 2 trubiņām,kāda atšķirība vai jūtība dažāda uz bremžu sviras
nekādas atšķirības 1<2 vai 2=2, pērc, kas lētāk. Vienīgi, ja tagad pie bremžu cilindra pienāk viena truba un pēc tam pienāks 2as, tad vajadzēs citu skrūvi | Offline | | |
OLAFS | | Kopš: 04. Feb 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 114
Braucu ar: Yamaha
|
13 Jan 2011, 17:25:03 shkapars rakstīja:
13 Jan 2011, 17:04:49 OLAFS rakstīja:
Ir sekojošs jautājums,ir doma samainīt priekšējās orģinālās bremžu trubiņas uz armētām, orģinālā nāk viena no master mašīnītes līdz sadalītājam pēc tam 2 trubiņas līdz sportiem kopā 3 sanāk trubiņas. Internetā pārdod arī tādu variantu 2 trubiņas pa taino no master mašīnītes uz suportiem... Ko labāk iesakiet orģnālo variantu ar 3 vai 2 trubiņām,kāda atšķirība vai jūtība dažāda uz bremžu sviras
nekādas atšķirības 1<2 vai 2=2, pērc, kas lētāk. Vienīgi, ja tagad pie bremžu cilindra pienāk viena truba un pēc tam pienāks 2as, tad vajadzēs citu skrūvi
Skaidrs,to arī gribēju uzzināt paldies
-----------------
| Offline | | |
|
|