Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
18 Jan 2012, 11:50:26 Manson rakstīja:
Archy tev vajadzēja jau pagājušajā gadā kā mums ar Alvi iziet ugunskristības Salacgrīvā Vot tur tie apstākļi mani izspieda kā citronu sākumā. A tur tos grāvjus un purvus ātri iemācās pārvarēt, ja negrib visu laiku moci celt ārā. Berģos un visos citos izbraucienos tādās vietās vienmēr bija griezts riņķī jo tak neizbraucama vieta Tad jau spīts un raksturs vienu apli (gandrīz) ļāva nobraukt. Bet vīri mana tēva gados 2 nobrauca un nākamā dienā vēl kāpa uz moča. Bet nu, ja pirms gonkas ir bijis lietus, tad jāgatavojas ēst zemi. Bet mums tur lija, gāza visu nakti pirms gonkas. Tas bija . Vinteri man teica, ka nu gan jūs vairs laikam neredzēs enduro. Ņefiga nebija.
Man vēl patīk enduro, ka nav baigi jāskrien, bet ir tādi tehniskie gabali, triāliņš. Protams izskrieties arī Testos var. Tik man spēka nebija, lai baigi mauktu. Sākumā arī neliekas baigi prātīgi, nesties līdzi ātrākajiem. Man galvenais pacīnīties pašam ar sevi un krāt pieredzi.
Šitas Enduro sprints ir ideāls varinats, lai krātu pieredzi. Nākamais ir Piedzīvojumu Enduro 14. aprīlis.
PS: Kas ir tas Cross Country par zvēru Enduro kalendārā?
Vienīgais, kas mani pamatīgi kaitina visās šajās dubļu vannās, tad tas ir Mērfija likums, kad tieši tad, kad tu esi ieracies visdziļākajā zampā un mocis ir noslāpis, to vairs nevar pielaist, un tu jau tā esi nomūrējies kā cūka, piekusis, izbesījies, tak vēl jādomā, kā to aparātu dabūt dziesmā, bet nu būs tā tehnika jāsagatavo ideāli, tā lai nebūtu negaidītu problēmu
18 Jan 2012, 11:50:26 Manson rakstīja:
Archy tev vajadzēja jau pagājušajā gadā kā mums ar Alvi iziet ugunskristības Salacgrīvā Vot tur tie apstākļi mani izspieda kā citronu sākumā. A tur tos grāvjus un purvus ātri iemācās pārvarēt, ja negrib visu laiku moci celt ārā. Berģos un visos citos izbraucienos tādās vietās vienmēr bija griezts riņķī jo tak neizbraucama vieta Tad jau spīts un raksturs vienu apli (gandrīz) ļāva nobraukt. Bet vīri mana tēva gados 2 nobrauca un nākamā dienā vēl kāpa uz moča. Bet nu, ja pirms gonkas ir bijis lietus, tad jāgatavojas ēst zemi. Bet mums tur lija, gāza visu nakti pirms gonkas. Tas bija . Vinteri man teica, ka nu gan jūs vairs laikam neredzēs enduro. Ņefiga nebija.
Man vēl patīk enduro, ka nav baigi jāskrien, bet ir tādi tehniskie gabali, triāliņš. Protams izskrieties arī Testos var. Tik man spēka nebija, lai baigi mauktu. Sākumā arī neliekas baigi prātīgi, nesties līdzi ātrākajiem. Man galvenais pacīnīties pašam ar sevi un krāt pieredzi.
Šitas Enduro sprints ir ideāls varinats, lai krātu pieredzi. Nākamais ir Piedzīvojumu Enduro 14. aprīlis.
PS: Kas ir tas Cross Country par zvēru Enduro kalendārā?
Cross County ir jaunais enduro krosa nosaukums, izmainīja uz tādu,kā viņš arī citur eiropā un pasaulē saucās.
18 Jan 2012, 15:10:44 Archy96 rakstīja:
Vienīgais, kas mani pamatīgi kaitina visās šajās dubļu vannās, tad tas ir Mērfija likums, kad tieši tad, kad tu esi ieracies visdziļākajā zampā un mocis ir noslāpis, to vairs nevar pielaist, un tu jau tā esi nomūrējies kā cūka, piekusis, izbesījies, tak vēl jādomā, kā to aparātu dabūt dziesmā, bet nu būs tā tehnika jāsagatavo ideāli, tā lai nebūtu negaidītu problēmu
Nu mocim kā pulkstenim jāstrādā. Bet nu purvos un dubļos jau tehnikas stāvoklis stipri dažreiz pasliktinās. Man piemēram nokāvās slāpētāja poga, jo bija pilna ar dubļiem. Paldies Dievam varēju 1. apli pabeigt. Bet protams tā detaļa uz vietas LV nekur nebija, un tad nu Berģu braucienā izbeidzās pa visam. Paldies BigManam un co par ķerpīšanu. Spēka labot to moci daudz tur mežā nav
Bet nu kaifs tik un tā neizmērojams
Braucu ar: Honda africa twin crf 1000l, Kawasaki zypher 550
puikas, kas ar 6dienu , ka parasti 11. bergjos!?
jau pasutiju jaunas karpenes endurim, ja zeme nebus sasalusi tad vares vilkkt ne ta kaa, pagajusho nedelj vienos crashos
Nu mocim kā pulkstenim jāstrādā. Bet nu purvos un dubļos jau tehnikas stāvoklis stipri dažreiz pasliktinās. Man piemēram nokāvās slāpētāja poga, jo bija pilna ar dubļiem. Paldies Dievam varēju 1. apli pabeigt. Bet protams tā detaļa uz vietas LV nekur nebija, un tad nu Berģu braucienā izbeidzās pa visam. Paldies BigManam un co par ķerpīšanu. Spēka labot to moci daudz tur mežā nav
Bet nu kaifs tik un tā neizmērojams
To slapetaju kas ir orginali enduram jauztaisa bez fiksacijas pogai vai jaliek pa 5ls no krosinieka un miers..tapat ar kajinas kvakalku ..
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
18 Jan 2012, 15:13:39 mezavecis rakstīja:
Tehnikai vienmer jabut iiideeaaalaa kartiba..un tad nau garantijas ka kas nenojuks!
ka uz vedas suzukis ar jauno karbiki?
Neesmu vēl saregulējis, nezinu, šodien tikai stumbru uzmaucu atpakaļ, tagad izplūdes vārstam būs pāris "tūninga" titāna detaļas. Rīt jācer, ka Škapara kungs būs manu amortiņu satūnējis un Vecais Arča filtra kasti slaīmējis, jāuzmauc petrošinas un jāmauc mežā iekšā
18 Jan 2012, 15:13:39 mezavecis rakstīja:
Tehnikai vienmer jabut iiideeaaalaa kartiba..un tad nau garantijas ka kas nenojuks!
ka uz vedas suzukis ar jauno karbiki?
Neesmu vēl saregulējis, nezinu, šodien tikai stumbru uzmaucu atpakaļ, tagad izplūdes vārstam būs pāris "tūninga" titāna detaļas. Rīt jācer, ka Škapara kungs būs manu amortiņu satūnējis un Vecais Arča filtra kasti slaīmējis, jāuzmauc petrošinas un jāmauc mežā iekšā
18 Jan 2012, 15:13:39 mezavecis rakstīja:
Tehnikai vienmer jabut iiideeaaalaa kartiba..un tad nau garantijas ka kas nenojuks!
ka uz vedas suzukis ar jauno karbiki?
Neesmu vēl saregulējis, nezinu, šodien tikai stumbru uzmaucu atpakaļ, tagad izplūdes vārstam būs pāris "tūninga" titāna detaļas. Rīt jācer, ka Škapara kungs būs manu amortiņu satūnējis un Vecais Arča filtra kasti slaīmējis, jāuzmauc petrošinas un jāmauc mežā iekšā
Lai tie reguleshanas prieki neievelkas vari ieskriet pie Tomasa ieksh Motoparts un nopirkt dizu komlektu 170-195 maksaja kadi padsmit lati..jo shie kukaini i baigi kaprizi un lai viniem pielabinatos ik pa 10c' mainoties temperaturai prasas parregulet..
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
19 Jan 2012, 09:16:16 mezavecis rakstīja:
19 Jan 2012, 01:01:48 Archy96 rakstīja:
18 Jan 2012, 15:13:39 mezavecis rakstīja:
Tehnikai vienmer jabut iiideeaaalaa kartiba..un tad nau garantijas ka kas nenojuks!
ka uz vedas suzukis ar jauno karbiki?
Neesmu vēl saregulējis, nezinu, šodien tikai stumbru uzmaucu atpakaļ, tagad izplūdes vārstam būs pāris "tūninga" titāna detaļas. Rīt jācer, ka Škapara kungs būs manu amortiņu satūnējis un Vecais Arča filtra kasti slaīmējis, jāuzmauc petrošinas un jāmauc mežā iekšā
Lai tie reguleshanas prieki neievelkas vari ieskriet pie Tomasa ieksh Motoparts un nopirkt dizu komlektu 170-195 maksaja kadi padsmit lati..jo shie kukaini i baigi kaprizi un lai viniem pielabinatos ik pa 10c' mainoties temperaturai prasas parregulet..
Kur tas ir? Man tā kā tukšgaitasa dīzi mazāku prasītos Dotajā brīdī stāv iekšā 45/162, bet nācās adatu līdz pašai lejai nolaist, jo bija pa treknu stipri un tukšgaitā slāpa.
Kur tas ir? Man tā kā tukšgaitasa dīzi mazāku prasītos Dotajā brīdī stāv iekšā 45/162, bet nācās adatu līdz pašai lejai nolaist, jo bija pa treknu stipri un tukšgaitā slāpa.