Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
marchello6 | | Kopš: 28. Feb 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 38
Braucu ar: Yamaha MT01
| Tāds jautājums spečukiem....
Ja mocis ir ierobežotas jaudas, (cik saprotu no dzimšanas bijis 600nieks) tad viņam kko izravē vai uzstāda? Jeb jautājums savādāk - cik liels čakars ir atgriezt rūpnīcas uzstādījumus?
Paldies jau iepriekš... | Offline | | |
marchello6 | | Kopš: 28. Feb 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 38
Braucu ar: Yamaha MT01
| P.S. Kurš te nodarbojās ar angļu lampu (stikla lēcu) pārslīpēšanu atbilstoši EU vajadzībām? | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
10 Jan 2011, 18:41:54 marchello6 rakstīja:
Tāds jautājums spečukiem....
Ja mocis ir ierobežotas jaudas, (cik saprotu no dzimšanas bijis 600nieks) tad viņam kko izravē vai uzstāda? Jeb jautājums savādāk - cik liels čakars ir atgriezt rūpnīcas uzstādījumus?
Paldies jau iepriekš...
Viss ir atkarīgs no tā, cik smagi un kādā veidā viņš ir zadušīts, tas motors, jo pastāv vairāki varianti, kā ierobežot jaudu līdz tiem 34zs:
1) Ieplūdes kolektoros ievietojot zagluškas ar mazāku iekšējo diametru.
2) Karburātoros ievietojot atdures, kuras neļauj membrānai līdz galam celties augšā.
3) Ierobežo elektroniski, liekot citu vadības bloku.
4) Dzinējā ievietojot sadales vārpstas ar nobīdītām fāzēm.
5) Rolleriem mēdz likt arī zagluškas izpūtējā un šaibas variātorā.
Ir gadījies redzēt močus, kuriem ir tikusi izveikta tikai viena no šīm operācijām, piem. šaibas ieplūdē - tās izņemam un mocis aiziet. Bat ir bijuši gadījumi, kad pat npomainost visu izņemot motoru, mocis tik un tā negriežās ar pilnu jaudu, tas parasti raksturīgs japānas versijām un aparātiem, kuri no turienes atceļojuši.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
|
marchello6 | | Kopš: 28. Feb 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 38
Braucu ar: Yamaha MT01
|
10 Jan 2011, 18:51:13 Archy96 rakstīja:
10 Jan 2011, 18:41:54 marchello6 rakstīja:
Tāds jautājums spečukiem....
Ja mocis ir ierobežotas jaudas, (cik saprotu no dzimšanas bijis 600nieks) tad viņam kko izravē vai uzstāda? Jeb jautājums savādāk - cik liels čakars ir atgriezt rūpnīcas uzstādījumus?
Paldies jau iepriekš...
Viss ir atkarīgs no tā, cik smagi un kādā veidā viņš ir zadušīts, tas motors, jo pastāv vairāki varianti, kā ierobežot jaudu līdz tiem 34zs:
1) Ieplūdes kolektoros ievietojot zagluškas ar mazāku iekšējo diametru.
2) Karburātoros ievietojot atdures, kuras neļauj membrānai līdz galam celties augšā.
3) Ierobežo elektroniski, liekot citu vadības bloku.
4) Dzinējā ievietojot sadales vārpstas ar nobīdītām fāzēm.
5) Rolleriem mēdz likt arī zagluškas izpūtējā un šaibas variātorā.
Ir gadījies redzēt močus, kuriem ir tikusi izveikta tikai viena no šīm operācijām, piem. šaibas ieplūdē - tās izņemam un mocis aiziet. Bat ir bijuši gadījumi, kad pat npomainost visu izņemot motoru, mocis tik un tā negriežās ar pilnu jaudu, tas parasti raksturīgs japānas versijām un aparātiem, kuri no turienes atceļojuši.
"NEW RESTRICTOR KIT FITTED ON PURCHASE LAST YEAR" varētu nozīmēt visticamāk variantu Nr.3
Mocis: suzuki gsr600
& paldies par konsultāciju...
| Offline | | |
R1100R | | Kopš: 09. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 364
Braucu ar: R1100R ;)
| Jautājums.. Cik 0.000mm vajadzētu būt vārstu atstarpei starp sadaleni?? tam 2-cilindru motoram.(tipa bokser)
----------------- Kardāns rullē!!!
| Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
10 Jan 2011, 18:57:53 marchello6 rakstīja:
10 Jan 2011, 18:51:13 Archy96 rakstīja:
10 Jan 2011, 18:41:54 marchello6 rakstīja:
Tāds jautājums spečukiem....
Ja mocis ir ierobežotas jaudas, (cik saprotu no dzimšanas bijis 600nieks) tad viņam kko izravē vai uzstāda? Jeb jautājums savādāk - cik liels čakars ir atgriezt rūpnīcas uzstādījumus?
Paldies jau iepriekš...
Viss ir atkarīgs no tā, cik smagi un kādā veidā viņš ir zadušīts, tas motors, jo pastāv vairāki varianti, kā ierobežot jaudu līdz tiem 34zs:
1) Ieplūdes kolektoros ievietojot zagluškas ar mazāku iekšējo diametru.
2) Karburātoros ievietojot atdures, kuras neļauj membrānai līdz galam celties augšā.
3) Ierobežo elektroniski, liekot citu vadības bloku.
4) Dzinējā ievietojot sadales vārpstas ar nobīdītām fāzēm.
5) Rolleriem mēdz likt arī zagluškas izpūtējā un šaibas variātorā.
Ir gadījies redzēt močus, kuriem ir tikusi izveikta tikai viena no šīm operācijām, piem. šaibas ieplūdē - tās izņemam un mocis aiziet. Bat ir bijuši gadījumi, kad pat npomainost visu izņemot motoru, mocis tik un tā negriežās ar pilnu jaudu, tas parasti raksturīgs japānas versijām un aparātiem, kuri no turienes atceļojuši.
"NEW RESTRICTOR KIT FITTED ON PURCHASE LAST YEAR" varētu nozīmēt visticamāk variantu Nr.3
Mocis: suzuki gsr600
& paldies par konsultāciju...
Dīvains tev tas secinājums
Kit = komplekts, nevis smadzene.
A restriktors pie traktoristiem/fūristiem/gonščegiem ir ieplūdes kanāla ierobežotājs (Arčas nr.1). Nu te gan varētu būt arī par "jaudas ierobežotāju" jebkurā tā izpausmē.... Parādi kādam gudriniekam
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| NEW RESTRICTOR KIT FITTED ON PURCHASE LAST YEAR -
tas būtībā nozīmē aptuveni to: Uzstādīts jaudas ierobežotāja komplekts, bet konkrēti netiek minēts, kāds tieši, es domāju, ka variantu ar sadalenēm šajā gadījumā varam atmest, jo tas tiek uzstādīts rūpnieciski, kā arī šaubos par vadības bloka maiņu, drīzāk būtu jāskatās degvielas ieplūde, inžektors, gaisa filtrs utt., bet ideālā variantā tomēr būtu labi noskaidrot, kas tieši ierobežots, lai nebūtu tāda kā bakstīšanās pa miglu.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| domāju ka nekur tāāk pa šito jau nu aizgākjuši nebūs
noņem karbūžus un izravē šos sūdus ārā.
itkā jau špricei arī varētu būt šāda pat shēma bet no otras puses tas būtu stulbi pumpēt iekšā benžu.Tā kā drīzāk kas cits.[ Šo ziņu laboja Negantelis, 10 Jan 2011, 19:24:37 ]
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
10 Jan 2011, 19:21:46 Negantelis rakstīja:
domāju ka nekur tāāk pa šito jau nu aizgākjuši nebūs
Nu šis ir pats vienkāršākais gadījums. Bet reizi vienai Hondao F3 šādas šaibas izņēmu, bet mocis tik un tā ātrāk pa 180 negāja, nācās arī vadības bloku mainīt
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
10 Jan 2011, 19:25:30 Archy96 rakstīja:
10 Jan 2011, 19:21:46 Negantelis rakstīja:
domāju ka nekur tāāk pa šito jau nu aizgākjuši nebūs
Nu šis ir pats vienkāršākais gadījums. Bet reizi vienai Hondao F3 šādas šaibas izņēmu, bet mocis tik un tā ātrāk pa 180 negāja, nācās arī vadības bloku mainīt
nu asāks ta palika tikuntā
a latvijā jau nedrīkst tik ātri braukt kā tu te saki
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
marchello6 | | Kopš: 28. Feb 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 38
Braucu ar: Yamaha MT01
|
10 Jan 2011, 19:13:11 Archy96 rakstīja:
NEW RESTRICTOR KIT FITTED ON PURCHASE LAST YEAR -
tas būtībā nozīmē aptuveni to: Uzstādīts jaudas ierobežotāja komplekts, bet konkrēti netiek minēts, kāds tieši, es domāju, ka variantu ar sadalenēm šajā gadījumā varam atmest, jo tas tiek uzstādīts rūpnieciski, kā arī šaubos par vadības bloka maiņu, drīzāk būtu jāskatās degvielas ieplūde, inžektors, gaisa filtrs utt., bet ideālā variantā tomēr būtu labi noskaidrot, kas tieši ierobežots, lai nebūtu tāda kā bakstīšanās pa miglu.
"it is a genuine Suzuki fitting"
cik saprotu, tad tas ir kkas tāds, ko varētu pats pārstāvis piedāvāt...
Varbūt Favorītā kāds varēs pakonsultēt... | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
10 Jan 2011, 22:59:41 marchello6 rakstīja:
10 Jan 2011, 19:13:11 Archy96 rakstīja:
NEW RESTRICTOR KIT FITTED ON PURCHASE LAST YEAR -
tas būtībā nozīmē aptuveni to: Uzstādīts jaudas ierobežotāja komplekts, bet konkrēti netiek minēts, kāds tieši, es domāju, ka variantu ar sadalenēm šajā gadījumā varam atmest, jo tas tiek uzstādīts rūpnieciski, kā arī šaubos par vadības bloka maiņu, drīzāk būtu jāskatās degvielas ieplūde, inžektors, gaisa filtrs utt., bet ideālā variantā tomēr būtu labi noskaidrot, kas tieši ierobežots, lai nebūtu tāda kā bakstīšanās pa miglu.
"it is a genuine Suzuki fitting"
cik saprotu, tad tas ir kkas tāds, ko varētu pats pārstāvis piedāvāt...
Varbūt Favorītā kāds varēs pakonsultēt...
Suzuka pārstāvim tas noteikti ir jāzin
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
marchello6 | | Kopš: 28. Feb 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 38
Braucu ar: Yamaha MT01
|
"it is a genuine Suzuki fitting"
cik saprotu, tad tas ir kkas tāds, ko varētu pats pārstāvis piedāvāt...
Varbūt Favorītā kāds varēs pakonsultēt...
Suzuka pārstāvim tas noteikti ir jāzin
Noskaidroju tikai tik daudz, ka pārbūve ir mehāniska....
Diemžēl, izsoles laiks ir tuvu izskaņai....
Vajadzētu kompetentu cilvēku aptuvenu pieņēmumu cik varētu izmaksāt jaudas atgriezšana sākotnējos apmēros, lai zin cik bidot....
| Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
11 Jan 2011, 21:29:42 marchello6 rakstīja:
"it is a genuine Suzuki fitting"
cik saprotu, tad tas ir kkas tāds, ko varētu pats pārstāvis piedāvāt...
Varbūt Favorītā kāds varēs pakonsultēt...
Suzuka pārstāvim tas noteikti ir jāzin
Noskaidroju tikai tik daudz, ka pārbūve ir mehāniska....
Diemžēl, izsoles laiks ir tuvu izskaņai....
Vajadzētu kompetentu cilvēku aptuvenu pieņēmumu cik varētu izmaksāt jaudas atgriezšana sākotnējos apmēros, lai zin cik bidot....
Gan jau 100 eirikos iekļausies.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
marchello6 | | Kopš: 28. Feb 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 38
Braucu ar: Yamaha MT01
|
11 Jan 2011, 21:30:34 Archy96 rakstīja:
11 Jan 2011, 21:29:42 marchello6 rakstīja:
"it is a genuine Suzuki fitting"
cik saprotu, tad tas ir kkas tāds, ko varētu pats pārstāvis piedāvāt...
Varbūt Favorītā kāds varēs pakonsultēt...
Suzuka pārstāvim tas noteikti ir jāzin
Noskaidroju tikai tik daudz, ka pārbūve ir mehāniska....
Diemžēl, izsoles laiks ir tuvu izskaņai....
Vajadzētu kompetentu cilvēku aptuvenu pieņēmumu cik varētu izmaksāt jaudas atgriezšana sākotnējos apmēros, lai zin cik bidot....
Gan jau 100 eirikos iekļausies.
Paldies lielais... | Offline | | |
eriksdrummer | | Kopš: 31. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 454
Braucu ar: V4
|
Luk nonemu varsta vaku un se ku re ku sitads skats. Mocis bijis ta skilts, ka noskilis prieksejam cilindram izpludes varstu sadalenes turetaja vidus dalju. Ko sakat ir verts iespringt un del ta pirkt jaunu galvu? jo atseviski so detalu nedabusi itka jau gandriz 2 sezonas ta nobraukts un nekas slikts nav gadijies. [ Šo ziņu laboja eriksdrummer, 11 Jan 2011, 22:17:24 ] | Offline | | |
shkapars | | Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| ja jau 2 gadus esi nobraucis un nekas, tad jau brauc. To detaļu nepārdod atsevišķi, jo tā ir salāgotā detaļa ar konkrēto galvu. Bet zinu, ka ir mainītas un nekas nav noticis, bet var arī notikt. | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| man domāt, ka tā sadalenes vāka funkcija ir noturēt eļļas šlakatas ap to, lai labāk eļļojās. Ja sadalenes izciļņi nav nodiluši, tad bez stresa. Stress būtu tad, ja ieplūdes sadalenei būtu tāda šaize, jo tā ir augšā un eļļojās tikai tik, cik padod no sistēmas. Uz apakšējo pil virsū.
karoče not mīzing! | Offline | | |
Kalnz | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Sigulda
Ziņojumi: 669
Braucu ar: Kawasaki KX450F / Harley-Davidson FXDS / TRRS ONE RR 22`
| Ko vīri saka par 1999.gada Honda NSR125, kā pirmo mocīti?!
125 kubi, tātad pietiek ar B kategoriju?!
Kas ar TA, OCTA ?!
| Offline | | |
R1100R | | Kopš: 09. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 364
Braucu ar: R1100R ;)
|
12 Jan 2011, 14:33:49 Kalnz rakstīja:
Ko vīri saka par 1999.gada Honda NSR125, kā pirmo mocīti?!
125 kubi, tātad pietiek ar B kategoriju?!
Kas ar TA, OCTA ?!
Protams,ka TA un OCTA obligāta. Bet,nu tālāk par pilsētu negribēsi braukt...traki apnicīga kubatūra. PADOMĀ PAR MEITENĒM!![ Šo ziņu laboja R1100R, 12 Jan 2011, 14:42:56 ]
----------------- Kardāns rullē!!!
| Offline | | |
|
|