Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
Devil_Yamaha | | Kopš: 04. Jul 2010
No: Auce
Ziņojumi: 108
Braucu ar: Yamaha R1
|
23 Dec 2010, 22:15:52 Bagars rakstīja:
Iespējams būtu sliktāk, jo palielinot difuzora diametru, samazinās plūsmas ātrums, līdz ar to retinājums un ir sliktāka degvielas padeve, sliktāka "pulverizācija"...utt....bla-bla-bla
Bet varjau ar dizem paspelet un ar regulaciju benzina/gaisa mm? vnk gribas alternativu salaustiem stock 32mm uber performance nav vaidziga tikai aizstajejs | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
23 Dec 2010, 22:49:20 Devil_Yamaha rakstīja:
23 Dec 2010, 22:15:52 Bagars rakstīja:
Iespējams būtu sliktāk, jo palielinot difuzora diametru, samazinās plūsmas ātrums, līdz ar to retinājums un ir sliktāka degvielas padeve, sliktāka "pulverizācija"...utt....bla-bla-bla
Bet varjau ar dizem paspelet un ar regulaciju benzina/gaisa mm? vnk gribas alternativu salaustiem stock 32mm uber performance nav vaidziga tikai aizstajejs
Jā, tikai te jau ir vēl tehniskas problēmas ar uzstādīšanu:
1) Tās gumijas muftas, kuras savieno karbiķus ar galvu nederēs, jo tām cits iekšējais diametrs.
2)Attālums starp karburātoru rīklēm arī varētu būt savādāks, kā 600niekam.
3) Gaisa filtra korpuss arī nederēs.
4) Mainīt dīzes - tas nav tik vienkārši, kā zināsi, cik liela diametra dīzes likt? Katra dīze maksā kaut kur ap 8ls gabalā un tās kopā ir 8gab. 4 tukšgaitas un 4 galvenās.
Es domāju, ka tas nav tā vērts, meklē vien droši oriģinālos karbiķus. Tev kura gada tas mocis? Varu uzprasīt čomam, pie kura stāv mana vecā moča pārpalikumi, varbūt ir karbūži saglabājušies, man bija FZR600 89. gada. [ Šo ziņu laboja Archy96, 23 Dec 2010, 23:03:59 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
zet | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Kas tad tur bojāts? | Offline | | |
|
Devil_Yamaha | | Kopš: 04. Jul 2010
No: Auce
Ziņojumi: 108
Braucu ar: Yamaha R1
|
23 Dec 2010, 23:04:55 zet rakstīja:
Kas tad tur bojāts?
puse karburatora metala sieninas izluza .. un augsha plastmass 2 vaki bojati.... | Offline | | |
Devil_Yamaha | | Kopš: 04. Jul 2010
No: Auce
Ziņojumi: 108
Braucu ar: Yamaha R1
|
Es domāju, ka tas nav tā vērts, meklē vien droši oriģinālos karbiķus. Tev kura gada tas mocis? Varu uzprasīt čomam, pie kura stāv mana vecā moča pārpalikumi, varbūt ir karbūži saglabājušies, man bija FZR600 89. gada.
90 tur der lidz 96 vai 98 pat cik ebay lureju | Offline | | |
K-K | | Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
| Neodymium magnēti
Mūžīgais amortizators varētu sanākt. Vai moto demferis
----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
| Kur varētu nopirkt alumīnija profilu taisnstūrveida 16mm *20mm, kādus 30-50cm garu? Varbūt kādam kaut kur mētājas! Varat ieteikt arī kantori kur nopirkt tādu! [ Šo ziņu laboja endurists, 27 Dec 2010, 15:01:28 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
Naits | | Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
27 Dec 2010, 15:00:23 endurists rakstīja:
Kur varētu nopirkt alumīnija profilu taisnstūrveida 16mm *20mm, kādus 30-50cm garu? Varbūt kādam kaut kur mētājas! Varat ieteikt arī kantori kur nopirkt tādu!
Visdrīzāk Tehlat pie dominas, viņi arī griež cik vajag.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
RODY | | Kopš: 19. Oct 2010
No: Lielvārde
Ziņojumi: 69
Braucu ar: FZ1N
| Sveiki!
ATKAL vecā dilemma par mo eļļām. Pedejo menesi lasiju netā un forumos kāda ir labāka. Procesa laikā atdūros pret Fuchs Silkoline produktiem....daudzos rādītājos sit pāri visus dārgos Motul utt. LV 1 izplatītājs un Silkolene COMP SAE 10W40 man piedāvāja 4+1litru par 22ls.
Kādam ir pieredze ar šo vai kādi KONSTRUKTĪVI padomi/ieteikumi
| Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| moš ir kāds saits, kur pasavērties eļļu testus...? | Offline | | |
shkapars | | Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| http://www.motopower.lv/forum_topic.php?topic=11904&start=380
pēdējās pāris lpp. | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
27 Dec 2010, 17:28:25 RODY rakstīja:
Sveiki!
ATKAL vecā dilemma par mo eļļām. Pedejo menesi lasiju netā un forumos kāda ir labāka. Procesa laikā atdūros pret Fuchs Silkoline produktiem....daudzos rādītājos sit pāri visus dārgos Motul utt. LV 1 izplatītājs un Silkolene COMP SAE 10W40 man piedāvāja 4+1litru par 22ls.
Kādam ir pieredze ar šo vai kādi KONSTRUKTĪVI padomi/ieteikumi
Braucu jau trešo sezonu ar Silkolene sintētiku, un viss ir kārtībā, tā kā domāju - lej droši
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
RODY | | Kopš: 19. Oct 2010
No: Lielvārde
Ziņojumi: 69
Braucu ar: FZ1N
|
27 Dec 2010, 21:22:59 Archy96 rakstīja:
27 Dec 2010, 17:28:25 RODY rakstīja:
Sveiki!
ATKAL vecā dilemma par mo eļļām. Pedejo menesi lasiju netā un forumos kāda ir labāka. Procesa laikā atdūros pret Fuchs Silkoline produktiem....daudzos rādītājos sit pāri visus dārgos Motul utt. LV 1 izplatītājs un Silkolene COMP SAE 10W40 man piedāvāja 4+1litru par 22ls.
Kādam ir pieredze ar šo vai kādi KONSTRUKTĪVI padomi/ieteikumi
Braucu jau trešo sezonu ar Silkolene sintētiku, un viss ir kārtībā, tā kā domāju - lej droši
tnx ja nav noslēpums tad kur iedādājies, jo es atradu 2 variantus un starpība bija 4ls litrā | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
27 Dec 2010, 21:37:22 RODY rakstīja:
27 Dec 2010, 21:22:59 Archy96 rakstīja:
27 Dec 2010, 17:28:25 RODY rakstīja:
Sveiki!
ATKAL vecā dilemma par mo eļļām. Pedejo menesi lasiju netā un forumos kāda ir labāka. Procesa laikā atdūros pret Fuchs Silkoline produktiem....daudzos rādītājos sit pāri visus dārgos Motul utt. LV 1 izplatītājs un Silkolene COMP SAE 10W40 man piedāvāja 4+1litru par 22ls.
Kādam ir pieredze ar šo vai kādi KONSTRUKTĪVI padomi/ieteikumi
Braucu jau trešo sezonu ar Silkolene sintētiku, un viss ir kārtībā, tā kā domāju - lej droši
tnx ja nav noslēpums tad kur iedādājies, jo es atradu 2 variantus un starpība bija 4ls litrā
Hondā uz Dārzciema ielas pirku
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
RODY | | Kopš: 19. Oct 2010
No: Lielvārde
Ziņojumi: 69
Braucu ar: FZ1N
|
27 Dec 2010, 21:38:50 Archy96 rakstīja:
27 Dec 2010, 21:37:22 RODY rakstīja:
27 Dec 2010, 21:22:59 Archy96 rakstīja:
27 Dec 2010, 17:28:25 RODY rakstīja:
Sveiki!
ATKAL vecā dilemma par mo eļļām. Pedejo menesi lasiju netā un forumos kāda ir labāka. Procesa laikā atdūros pret Fuchs Silkoline produktiem....daudzos rādītājos sit pāri visus dārgos Motul utt. LV 1 izplatītājs un Silkolene COMP SAE 10W40 man piedāvāja 4+1litru par 22ls.
Kādam ir pieredze ar šo vai kādi KONSTRUKTĪVI padomi/ieteikumi
Braucu jau trešo sezonu ar Silkolene sintētiku, un viss ir kārtībā, tā kā domāju - lej droši
tnx ja nav noslēpums tad kur iedādājies, jo es atradu 2 variantus un starpība bija 4ls litrā
Hondā uz Dārzciema ielas pirku
ok, būs jaiečeko cena | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| IR kāds XXā iebāzis hrenonu?
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
NOS | | Kopš: 29. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 716
Braucu ar:
| kawasaki 636 ninja, pie silta motora paraadaas taada minimaala grabonja, saaku ar vaarstiem ( taada pati grabonja siltam motoram bija arii ieprieksheejam mocim Yamaha Yazf 600R) Varbuut tikai man taa izliekas, ka grab, iespeejams, ka taa ir normaali , bet lai paarliecinaatos njeemu paarbraudiit vaarstus.
izpluudes vaarstu spraugas visas ir attieciigaas meervieniibaas 0.22 mm (peec garamatas norma)
Ieplūudes vaarsti ir 0.07, 0.09, 0.15, 0.11, 0.05 un 0.08 mm, peec graamatas spraugas var buut no 0.11 liidz 0.19 mm.
1. man likt mazaakas shaibas vai atstaat taas pashas , vai tas ir slikti , ka pa 0.05 mm spraugas ir mazaakas ?
2. no tā ka spraugas pa maz var piegrabeet ?
3. vai esoshaas shaibas var sliipeet un likt atpakalj ?[ Šo ziņu laboja NOS, 02 Jan 2011, 19:08:34 ] | Offline | | |
NOS | | Kopš: 29. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 716
Braucu ar:
| toch neviens nevar paliidzeet ? | Offline | | |
garfs | | Kopš: 13. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 925
Braucu ar: VFR800
| a varbūt sajūgam pederes grab..?
----------------- Iznomāju piekabi | Offline | | |
NOS | | Kopš: 29. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 716
Braucu ar:
|
03 Jan 2011, 12:49:06 garfs rakstīja:
a varbūt sajūgam pederes grab..?
vot neesmu pamēģinājis vai pie izspiesta sajuuga kaut kas mainaas... bet tagad jaatiek skaidriibaa ar vaarstiem, ko dariit, ja spraugas ir par 0.06 -0.02 mm mazaakas kaa manuaalii ? Itkaa negribaas njemt ķēdi nost un peec tam reguleet visu no jauna...[ Šo ziņu laboja NOS, 03 Jan 2011, 12:55:11 ] | Offline | | |
|
|