Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Devil_Yamaha
23. Dec 2010, 22:49#8821

Kopš: 04. Jul 2010

No: Auce

Ziņojumi: 108

Braucu ar: Yamaha R1


23 Dec 2010, 22:15:52 Bagars rakstīja:
Iespējams būtu sliktāk, jo palielinot difuzora diametru, samazinās plūsmas ātrums, līdz ar to retinājums un ir sliktāka degvielas padeve, sliktāka "pulverizācija"...utt....bla-bla-bla


Bet varjau ar dizem paspelet un ar regulaciju benzina/gaisa mm? vnk gribas alternativu salaustiem stock 32mm uber performance nav vaidziga tikai aizstajejs

Offline

Archy96
23. Dec 2010, 23:01#8822

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


23 Dec 2010, 22:49:20 Devil_Yamaha rakstīja:

23 Dec 2010, 22:15:52 Bagars rakstīja:
Iespējams būtu sliktāk, jo palielinot difuzora diametru, samazinās plūsmas ātrums, līdz ar to retinājums un ir sliktāka degvielas padeve, sliktāka "pulverizācija"...utt....bla-bla-bla


Bet varjau ar dizem paspelet un ar regulaciju benzina/gaisa mm? vnk gribas alternativu salaustiem stock 32mm uber performance nav vaidziga tikai aizstajejs

Jā, tikai te jau ir vēl tehniskas problēmas ar uzstādīšanu:
1) Tās gumijas muftas, kuras savieno karbiķus ar galvu nederēs, jo tām cits iekšējais diametrs.
2)Attālums starp karburātoru rīklēm arī varētu būt savādāks, kā 600niekam.
3) Gaisa filtra korpuss arī nederēs.
4) Mainīt dīzes - tas nav tik vienkārši, kā zināsi, cik liela diametra dīzes likt? Katra dīze maksā kaut kur ap 8ls gabalā un tās kopā ir 8gab. 4 tukšgaitas un 4 galvenās.
Es domāju, ka tas nav tā vērts, meklē vien droši oriģinālos karbiķus. Tev kura gada tas mocis? Varu uzprasīt čomam, pie kura stāv mana vecā moča pārpalikumi, varbūt ir karbūži saglabājušies, man bija FZR600 89. gada.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 23 Dec 2010, 23:03:59 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

zet
23. Dec 2010, 23:04#8823

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

Kas tad tur bojāts?

Offline

Devil_Yamaha
23. Dec 2010, 23:50#8824

Kopš: 04. Jul 2010

No: Auce

Ziņojumi: 108

Braucu ar: Yamaha R1


23 Dec 2010, 23:04:55 zet rakstīja:
Kas tad tur bojāts?


puse karburatora metala sieninas izluza .. un augsha plastmass 2 vaki bojati....

Offline

Devil_Yamaha
23. Dec 2010, 23:51#8825

Kopš: 04. Jul 2010

No: Auce

Ziņojumi: 108

Braucu ar: Yamaha R1




Es domāju, ka tas nav tā vērts, meklē vien droši oriģinālos karbiķus. Tev kura gada tas mocis? Varu uzprasīt čomam, pie kura stāv mana vecā moča pārpalikumi, varbūt ir karbūži saglabājušies, man bija FZR600 89. gada.


90 tur der lidz 96 vai 98 pat cik ebay lureju

Offline

K-K
24. Dec 2010, 21:30#8826

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory

Neodymium magnēti

Mūžīgais amortizators varētu sanākt. Vai moto demferis

-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

endurists
27. Dec 2010, 15:00#8827

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98

Kur varētu nopirkt alumīnija profilu taisnstūrveida 16mm *20mm, kādus 30-50cm garu? Varbūt kādam kaut kur mētājas! Varat ieteikt arī kantori kur nopirkt tādu!

[ Šo ziņu laboja endurists, 27 Dec 2010, 15:01:28 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Naits
27. Dec 2010, 15:21#8828

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


27 Dec 2010, 15:00:23 endurists rakstīja:
Kur varētu nopirkt alumīnija profilu taisnstūrveida 16mm *20mm, kādus 30-50cm garu? Varbūt kādam kaut kur mētājas! Varat ieteikt arī kantori kur nopirkt tādu!

Visdrīzāk Tehlat pie dominas, viņi arī griež cik vajag.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

RODY
27. Dec 2010, 17:28#8829

Kopš: 19. Oct 2010

No: Lielvārde

Ziņojumi: 69

Braucu ar: FZ1N

Sveiki!
ATKAL vecā dilemma par mo eļļām. Pedejo menesi lasiju netā un forumos kāda ir labāka. Procesa laikā atdūros pret Fuchs Silkoline produktiem....daudzos rādītājos sit pāri visus dārgos Motul utt. LV 1 izplatītājs un Silkolene COMP SAE 10W40 man piedāvāja 4+1litru par 22ls.
Kādam ir pieredze ar šo vai kādi KONSTRUKTĪVI padomi/ieteikumi

Offline

Modrs
27. Dec 2010, 20:52#8830

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

moš ir kāds saits, kur pasavērties eļļu testus...?

Offline

shkapars
27. Dec 2010, 21:01#8831

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

http://www.motopower.lv/forum_topic.php?topic=11904&start=380

pēdējās pāris lpp.

Offline

Archy96
27. Dec 2010, 21:22#8832

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


27 Dec 2010, 17:28:25 RODY rakstīja:
Sveiki!
ATKAL vecā dilemma par mo eļļām. Pedejo menesi lasiju netā un forumos kāda ir labāka. Procesa laikā atdūros pret Fuchs Silkoline produktiem....daudzos rādītājos sit pāri visus dārgos Motul utt. LV 1 izplatītājs un Silkolene COMP SAE 10W40 man piedāvāja 4+1litru par 22ls.
Kādam ir pieredze ar šo vai kādi KONSTRUKTĪVI padomi/ieteikumi


Braucu jau trešo sezonu ar Silkolene sintētiku, un viss ir kārtībā, tā kā domāju - lej droši

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

RODY
27. Dec 2010, 21:37#8833

Kopš: 19. Oct 2010

No: Lielvārde

Ziņojumi: 69

Braucu ar: FZ1N


27 Dec 2010, 21:22:59 Archy96 rakstīja:

27 Dec 2010, 17:28:25 RODY rakstīja:
Sveiki!
ATKAL vecā dilemma par mo eļļām. Pedejo menesi lasiju netā un forumos kāda ir labāka. Procesa laikā atdūros pret Fuchs Silkoline produktiem....daudzos rādītājos sit pāri visus dārgos Motul utt. LV 1 izplatītājs un Silkolene COMP SAE 10W40 man piedāvāja 4+1litru par 22ls.
Kādam ir pieredze ar šo vai kādi KONSTRUKTĪVI padomi/ieteikumi


Braucu jau trešo sezonu ar Silkolene sintētiku, un viss ir kārtībā, tā kā domāju - lej droši

tnx ja nav noslēpums tad kur iedādājies, jo es atradu 2 variantus un starpība bija 4ls litrā

Offline

Archy96
27. Dec 2010, 21:38#8834

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


27 Dec 2010, 21:37:22 RODY rakstīja:

27 Dec 2010, 21:22:59 Archy96 rakstīja:

27 Dec 2010, 17:28:25 RODY rakstīja:
Sveiki!
ATKAL vecā dilemma par mo eļļām. Pedejo menesi lasiju netā un forumos kāda ir labāka. Procesa laikā atdūros pret Fuchs Silkoline produktiem....daudzos rādītājos sit pāri visus dārgos Motul utt. LV 1 izplatītājs un Silkolene COMP SAE 10W40 man piedāvāja 4+1litru par 22ls.
Kādam ir pieredze ar šo vai kādi KONSTRUKTĪVI padomi/ieteikumi


Braucu jau trešo sezonu ar Silkolene sintētiku, un viss ir kārtībā, tā kā domāju - lej droši

tnx ja nav noslēpums tad kur iedādājies, jo es atradu 2 variantus un starpība bija 4ls litrā

Hondā uz Dārzciema ielas pirku

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

RODY
27. Dec 2010, 21:41#8835

Kopš: 19. Oct 2010

No: Lielvārde

Ziņojumi: 69

Braucu ar: FZ1N


27 Dec 2010, 21:38:50 Archy96 rakstīja:

27 Dec 2010, 21:37:22 RODY rakstīja:

27 Dec 2010, 21:22:59 Archy96 rakstīja:

27 Dec 2010, 17:28:25 RODY rakstīja:
Sveiki!
ATKAL vecā dilemma par mo eļļām. Pedejo menesi lasiju netā un forumos kāda ir labāka. Procesa laikā atdūros pret Fuchs Silkoline produktiem....daudzos rādītājos sit pāri visus dārgos Motul utt. LV 1 izplatītājs un Silkolene COMP SAE 10W40 man piedāvāja 4+1litru par 22ls.
Kādam ir pieredze ar šo vai kādi KONSTRUKTĪVI padomi/ieteikumi


Braucu jau trešo sezonu ar Silkolene sintētiku, un viss ir kārtībā, tā kā domāju - lej droši

tnx ja nav noslēpums tad kur iedādājies, jo es atradu 2 variantus un starpība bija 4ls litrā

Hondā uz Dārzciema ielas pirku

ok, būs jaiečeko cena

Offline

Negantelis
29. Dec 2010, 11:22#8836

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

IR kāds XXā iebāzis hrenonu?

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

NOS
02. Jan 2011, 16:22#8837

Kopš: 29. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 716

Braucu ar:

kawasaki 636 ninja, pie silta motora paraadaas taada minimaala grabonja, saaku ar vaarstiem ( taada pati grabonja siltam motoram bija arii ieprieksheejam mocim Yamaha Yazf 600R) Varbuut tikai man taa izliekas, ka grab, iespeejams, ka taa ir normaali , bet lai paarliecinaatos njeemu paarbraudiit vaarstus.
izpluudes vaarstu spraugas visas ir attieciigaas meervieniibaas 0.22 mm (peec garamatas norma)
Ieplūudes vaarsti ir 0.07, 0.09, 0.15, 0.11, 0.05 un 0.08 mm, peec graamatas spraugas var buut no 0.11 liidz 0.19 mm.
1. man likt mazaakas shaibas vai atstaat taas pashas , vai tas ir slikti , ka pa 0.05 mm spraugas ir mazaakas ?
2. no tā ka spraugas pa maz var piegrabeet ?
3. vai esoshaas shaibas var sliipeet un likt atpakalj ?

[ Šo ziņu laboja NOS, 02 Jan 2011, 19:08:34 ]

Offline

NOS
03. Jan 2011, 12:47#8838

Kopš: 29. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 716

Braucu ar:

toch neviens nevar paliidzeet ?

Offline

garfs
03. Jan 2011, 12:49#8839

Kopš: 13. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 925

Braucu ar: VFR800

a varbūt sajūgam pederes grab..?


-----------------
Iznomāju piekabi

Offline

NOS
03. Jan 2011, 12:54#8840

Kopš: 29. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 716

Braucu ar:


03 Jan 2011, 12:49:06 garfs rakstīja:
a varbūt sajūgam pederes grab..?


vot neesmu pamēģinājis vai pie izspiesta sajuuga kaut kas mainaas... bet tagad jaatiek skaidriibaa ar vaarstiem, ko dariit, ja spraugas ir par 0.06 -0.02 mm mazaakas kaa manuaalii ? Itkaa negribaas njemt ķēdi nost un peec tam reguleet visu no jauna...

[ Šo ziņu laboja NOS, 03 Jan 2011, 12:55:11 ]

Offline