Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Izvēle motocikla iegādei

AutorsZiņojums
Negantelis
26. Jan 2011, 10:07#881

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5366

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


25 Jan 2011, 01:00:19 muudzis rakstīja:
ir plāns šogad uzsēsties uz 2 ratiem ar motoru. ir tikai B kategorija.

projekta mērķis:
1) ieekonomēt transporta izdevumus - mo ekspluatācijai jābūt lētākai par auto ekspluatāciju.
2) pabraukāt ar motorizētu aparātu uz 2 riteņiem

pieredze - padsmit gadi ar vieglo vāģi pa ~20K+ gadā, 1 sezona ar velosipēdu pa Rīgu ~1.5K+ - lielākoties braucu pa ielu. ne ar moci nedz mopēdu braucis neesmu.

fiziskie parametri - 1,86m, 92kg.

psiholoģiskie parametri - imo savu apjomu tehnikas jau esmu sadauzījis un braukāju mierīgi - pilsētās +10, ārpus 110-115-līdz 130, ja mugurkauls saka, ka tur ir droši. aiz 'zaķīša' var, protams, ātrāk, bet tā suga izskatās apsprāgusi :-(.

moča pielietojums - katru dienu pa Rīgu un pāris reizes mēnesī kāds ceļojums 100-300km.

tehniskās prasības -
a) ekonomiska ekspluatācija
b) spēja noturēties satiksmē (būtu jauki, ja ārpus pilsētas man kravenieki neietu garām)
c) būtu jābūt kaut kādam izskatam, lai klients ieraugot nenoģībst .

budžets - visam būtu jāiekļaujas 2K LVL.



variants a) nopirkt 125ccm

cbr125r - šim vajadzētu tikt kraveniekiem garām. veikalā uz viņa pasēdēju - kājas stūrēt netraucē, izskatās smuks.

YBR125 - imo labāks price/performance un gan jau ka var vēl pakaulēties, bet tehnoloģiski vājāks par cbr125

variants b) nolikt A un pirkt kādu 250-400ccm. budžets uz tādu sanāk zem 1.5K LVL (-A kategorija (~300) - ekips (~200) -octa, kaska (hvz cik).


jautājumi:
1) cik laika aizņem A nolikšana
2) cik ekonomisks ir tāds 250 līdz 400ccm aparāts - gan degvielas patēriņa ziņā gan ekspluatācijā.
3) cik reāli ir dabūt 250-400 ccm moci, kuram nebūtu visu laiku jāber iekšā piķis?


komenti, ieteikumi, kritika, piedāvājumi tiks rūpīgi un ar pateicību izlasīti un ņemti vērā . rīkošos, protams, kā pašam ienāks prātā:alus.



izmet domu par 125.125 ir mācību aparāts pusmūža cilvēkiem un kā jau teica tīņiem.,nekas vairāk.ārpus pilsētas 4t 125 pret vēju neies.
250-400 ir ļoti maza izvēle.
A kategoriju var nokārtot ātri.Cik?-Tik cik pašam galvā palicis no csn.Ja brauc jau 11 gadus tātad=necik.2 nedēļas kā minimums.
Pērc endūru jo: brauksi gandrīz tikai pa pilsētu,amortizācija labāk piemērota sūdīgam ceļam,rāmis ļodzīgs+augstas riepa- tāpēc vadāmība kļūdas piedodoša,izskatīsies vismaz pēc cilvēka nevis begemota un skrituļdēļa.


-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

muudzis
26. Jan 2011, 13:12#882

Kopš: 22. Jan 2011

Ziņojumi: 449

Braucu ar: Wee


26 Jan 2011, 10:07:53 Negantelis rakstīja:
A kategoriju var nokārtot ātri.Cik?-Tik cik pašam galvā palicis no csn.Ja brauc jau 11 gadus tātad=necik.2 nedēļas kā minimums.


tagad tak teorija jāliek. nav vismaz formāli mēnesi jāsēž kursos? - t.i. viss pasākums kopā 2-3 mēneši?



25 Jan 2011, 01:29:46 Archy96 rakstīja:
ņem kādu 600kubiku endūriķi - būs gan lēti un ekonomiski, varēs pa šoseju 140 atvilkt, ērti pilsētā un laukos, lēts uzturēšanā un viegli vadāms


ekonomisks 600cc man asociējas ar ekonomisku bmw750... un nah 140 ar 600cc, ja tos 140 var komfortabli veikt ar 250cc?

gruntene man ir ~10km mēnesī - tik cik no šosejas līdz dzimtas zemes pleķim aizvikt.


26 Jan 2011, 10:07:53 Negantelis rakstīja:
Pērc endūru jo: brauksi gandrīz tikai pa pilsētu,amortizācija labāk piemērota sūdīgam ceļam,rāmis ļodzīgs+augstas riepa- tāpēc vadāmība kļūdas piedodoša,


'ļodzīgs' man ar labu vadāmību nesaistās, bet laikam nepareizi izpratu šo terminu attiecībā uz enduro.

ja, enduro (pēc izskata) izskatās šādi -crf450r, tad man tas nepatīk.

ja šādi- v-strom , tad ir imo smuks.

abi aparāti tirgotāju lapās tiek pozicionēti kā enduro.



26 Jan 2011, 10:07:53 Negantelis rakstīja:
izskatīsies ... pēc ... begemota un skrituļdēļa.


ai, tas forši!. ja ar pocketbaiku drīkstētu braukt pa koplietošanas ceļiem, ņemtu to - aizbrauci galapunktā un ej ar treniņekipējumu/laptopu vienā rokā un mazu, elegantu koferīti, kurā pocketbaiks, otrā rokā



es saprotu, ka šeit cilvēkiem mocis sākas no 600cc. bet neredzu jēgu gādāt sev tādu, jo tādam izmantošu labi ja trešdaļu no aparāta potenciāla.

ja ņemtu braukšanai tikai pa pilsētu, bez domāšanas ņemtu kādu 125cc un miers.



26 Jan 2011, 10:07:53 Negantelis rakstīja:
ārpus pilsētas 4t 125 pret vēju neies.



man ir aizdomas, ka pa trasi tas 125cc arī pa vējam nenodrošinātu komfortablu apdzīšanu.

tamdēļ jau skatos uz tiem 250cc. piemēram, ninja250 velk max 170. tātad nebūtu problēmu pa šoseju uzturēt man pierastos 115-120km/h un, apdzenot uzvilkt līdz 140.


ybr125 pa trasi varētu iet 80-90, cbr125 110-120 (šķidrumdzese, aerodinamiski labāka forma). t.i. ar cbr125 varētu apdzīt transportu, kas iet zem 90, ar ybr125 tos, kuri velk zem 70. labos laika apstākļos :-).


lasot šeit tekstus par to, ka var nopirkt 'dzīvu' 600cc pa 3kEUR, biju sacerējies, ka var atrast 1-3 gadu vecu japāņu 250cc par simpātiskām naudiņām tehniski lieliskā kārtībā un nepirkt jaunu cbr125r kurš zaudēs 1/3 cenas izbraucot pa vārtiem un kuram pie garantijas piekabinātas tehapkopes oficiālajā serviscentrā.


ja mūsu Tēvzemē tirgotu jaunu cbr250r par amīšu tirgum plānotajiem 4kUSD, es bez garas domāšanas iespringtu uz to (pat zinot, ka būs ar gļukiem kā jau jaunai konstrukcijai pienākas). bet gan jau mūsu ekskluzīvajā valstī aparāts maksās dārgāk latos kā tur dolāros . honda dīleri vēl jamajam cenu šeit nezin.

[ Šo ziņu laboja muudzis, 26 Jan 2011, 13:33:22 ]

Offline

Senators
26. Jan 2011, 13:28#883

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 263

Braucu ar: Nu jau vairs nebraucu ar CB600F Hornet


...gruntene man ir ~10km mēnesī - tik cik no šosejas līdz dzimtas zemes pleķim aizvikt.....


nesaprotu kāpēc tad jāņem endūrs
iesaku ielinieku, pliku- niked bike;
ja jau cc nav svarīgi- tad apm. 500cc;
iesācējam- hondai vajadzētu būt labu labai;
kopā sanāk Honda CB500
+ tikko lammy tieši tādu tirgo par normālām naudiņām;
kur problēma?

[ Šo ziņu laboja Senators, 26 Jan 2011, 13:29:19 ]



-----------------
"Motocikli ir sarežģītas ierīces, bet to vadītāji ir prasīgi cilvēki. ..." no Bridgestone reklāmas

Offline

Negantelis
26. Jan 2011, 13:42#884

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5366

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

nu un ka jāliek teorija.Es nesaprotu tos kas lauza galvu visādos veidos lai tik nebutu jānokārto 30 jautājumu tests. Ja jau pašam ir apziņa ka nu nekādi nevar to izdarīt(atbildēt pareizi uz vismaz 27 jautājumiem) tad varbūt vispār uz ceļa braukt nevajadzētu?

kursi ir 15h. Grozi kā gribi vairāk par 3 dienu vakariem nesanak.

'bļ. Nu ja saka tev Archy96, ka labāk ir 600ccm endūrs nekā kautkāds tireklis 250.Tad tā arī ir, jo viņam ir taisnība.Nefilosofē te par to kurš mocis ekonomiskāks ja mocis tev nekad nav bijis.

Laikam ikdienā ar brauc ar darba kluci ja neesi pamanījis ka sūdīgs ceļš ir arī Rīgas ielas nevis grantene(kura bieži ir pat labāka).

Esmu braucis ar visa veida močiem izņemot Goldu un varu pateikt ka par pusvieglu endūriķi nekā labāka pilsētai nav.Pusvieglais endūriķis nav neviens no tevis pieminētajiem.Viens ir domāts pa mežu nēsāties otrs tūrismam.


var jau arī ar 125 zāģēt sarkanajā zonā vislaik lai tiktu līdzi autosiem kas tevi grib saspiest.Un iegalvot ka baigi ekonomē,tikai beigās nebrīnies ka ne sūda neieekonomēsi.Nejau mums būs ar viņu jāčakarējas.Zini.Cik ir sanācis braukt kopā ar mazkubatūru tik vienmēr bijis jāstājās šamo dēļ pēc benzīna.Protams var jau arī uz 70 braukt.Tad varbūt būtu šie tikuši ar bāku tikpat cik mēs.

Ja 2riteņu transportu gribi tikai lai pārvietotos nevis lai izbaudītu braukšanas kaifu un ja gribi braukt tikai pa pilsētu nečakarējies un ņem 125 rolleri.

Bet ja nu sadomā uzklausīt pieredzējušu motobraucēju viedokli kādi ir arī šeit un kuriem sevi pieskaitu arī es, un tomēr iestāties motociklistu rindās tas laipni lūgti.
Nopirksi sakarīgu moci un varbūt iepatiksies tā lieta.Motobraukšana tā nav trula pārvietošanās.Tas ir daudz vairāk.Un ņem par labu kad tev dod padomu jo ne viens vien te ir nopircis 125 un pēc mēneša domājis kā tikt no tā vaļā.To es tev saku kā motociklists un instruktors.Ja jau teev nav 16 tad varbūt pietiks arī prāta ar to 600 1cilindru neieskriet kautkur.


ak jā vēl kas. Nu tā ir tainība ka pa ielu ar endūru ir braukt daudz vieglāk nekā ar JEBKO CITU.
Un mocim kuram lielākā ātrumā vadāmība ir pakaļā , zemos ātrumos vadāmība ir ļoti laba. Domāju ka vajadzētu tev pamēģināt iemācīties izbraukt čūsku ar endūru un ar baiku.Starpība 10x.Un pamēģini pēctam ka baikam tik grūta(sūdīga) vadāmība, jo bija taču kautkur rakstīts ka superlaba.
Katrai mantai savs pielietojums.

ja rolleris tomēr nav pa prātam un spītīgi gribi 250ninju tad pateikšu ka vadās tā protams kā spalva.Kā spalva arī purinās no jebkura ceļa faktora.Bremzes labas.Bremzē tā ka acis nāk ārā no pieres.Bet es sveru 65kg

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 26 Jan 2011, 13:54:03 ]



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

muudzis
26. Jan 2011, 14:29#885

Kopš: 22. Jan 2011

Ziņojumi: 449

Braucu ar: Wee


26 Jan 2011, 13:28:54 Senators rakstīja:
hondai vajadzētu būt labu labai;
kopā sanāk Honda CB500
+ tikko lammy tieši tādu tirgo par normālām naudiņām;
kur problēma?



1)500ccm=2x250
2)izskatās dūšīgs un pasmags - kā ar spraukšanos starp mašīnām?
3) nav aerodinamiskā purna - ārpus pilsētas varētu pūst mani nost
4) 97'gads - tehnisko stāvoklim tādam laikam skatās pēc de facto nevis gada?..
5) patēriņš 6-9l
6) cena par 'dzīvu' aparātu izskatās ok
7) vizuāli ir daudzmaz ok.
izskatās, ka tas ir šķidrumdzeses agregāts - varētu būt ar lielāku resursu un mazāku apkopes intervālu.
9) iekļaujas manā iegādes budžetā


no kura gada močiem parādās inžektori karbju vietā?

Offline

dzeksis
26. Jan 2011, 14:36#886

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


25 Jan 2011, 23:54:11 old_jameson rakstīja:

25 Jan 2011, 01:29:46 Archy96 rakstīja:
Nedirsies ar tiem 125cīšiem, tas nav nopietni, ņem kādu 600kubiku endūriķi - būs gan lēti un ekonomiski, varēs pa šoseju 140 atvilkt, ērti pilsētā un laukos, lēts uzturēšanā un viegli vadāms, ja neesi pilnīgs daunis, tad braukšanu ātri apgūsi, bet tie 125neiki manā uztverē ir vecenēm un pusaudžiem līzd 16 gadiem, ar ko braukt iemacīties un nekam citam nav derīgi.

Par 125īti bija domāts sarkastisks humors.
Manās acīs ir iekritis KTM 525sx... Pēc riktīga urbjamā izskatās.
Vēl tik jāizbrauc un tad būs skaidrīte.


Sākumā skaties uz kādu 250 ccm 2T.. ar 525 būs daudz traumas, ja sāksi ar to kā iesācējs braukt..
Saku pēc pesonīgās pieredzes!!!

Offline

Jaanis_2
26. Jan 2011, 14:37#887

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 96

Braucu ar: gsxr 600


26 Jan 2011, 14:29:10 muudzis rakstīja:

26 Jan 2011, 13:28:54 Senators rakstīja:
hondai vajadzētu būt labu labai;
kopā sanāk Honda CB500
+ tikko lammy tieši tādu tirgo par normālām naudiņām;
kur problēma?



1)500ccm=2x250
2)izskatās dūšīgs un pasmags - kā ar spraukšanos starp mašīnām?
3) nav aerodinamiskā purna - ārpus pilsētas varētu pūst mani nost
4) 97'gads - tehnisko stāvoklim tādam laikam skatās pēc de facto nevis gada?..
5) patēriņš 6-9l
6) cena par 'dzīvu' aparātu izskatās ok
7) vizuāli ir daudzmaz ok.
izskatās, ka tas ir šķidrumdzeses agregāts - varētu būt ar lielāku resursu un mazāku apkopes intervālu.
9) iekļaujas manā iegādes budžetā


no kura gada močiem parādās inžektori karbju vietā?


Sorry, bet izklausies, kā ņerga, ne šo ne to.
1) Nokārto A kategoriju
2) Nopērc motociklu

Offline

grosha
26. Jan 2011, 14:39#888

Kopš: 26. Apr 2008

Ziņojumi: 2058

Braucu ar:

Kņižku čital, mnenija imeju

Offline

Zigmunds
26. Jan 2011, 14:48#889

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37

500 cc pasmags !?!? nu pipec, vecīt, tad kāp vien atpakaļ uz sava skūtera vai velo un netērē cilvēkiem laiku.

Offline

Senators
26. Jan 2011, 14:50#890

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 263

Braucu ar: Nu jau vairs nebraucu ar CB600F Hornet


26 Jan 2011, 14:29:10 muudzis rakstīja:

26 Jan 2011, 13:28:54 Senators rakstīja:
hondai vajadzētu būt labu labai;
kopā sanāk Honda CB500
+ tikko lammy tieši tādu tirgo par normālām naudiņām;
kur problēma?



1)500ccm=2x250
2)izskatās dūšīgs un pasmags - kā ar spraukšanos starp mašīnām?
3) nav aerodinamiskā purna - ārpus pilsētas varētu pūst mani nost
4) 97'gads - tehnisko stāvoklim tādam laikam skatās pēc de facto nevis gada?..
5) patēriņš 6-9l
6) cena par 'dzīvu' aparātu izskatās ok
7) vizuāli ir daudzmaz ok.
izskatās, ka tas ir šķidrumdzeses agregāts - varētu būt ar lielāku resursu un mazāku apkopes intervālu.
9) iekļaujas manā iegādes budžetā


no kura gada močiem parādās inžektori karbju vietā?


īstenībā labs mocis, paredzēts pamatfunkciju pildīšanai (cik noprotu tad tieši tāds, kāds būtu vajadzīgs).(atlikt iespējamo bla-bla par lidošanu virs 160km/h, stunt figūru izpildi utt.!!!)
Ne velti motoskolu aprīkojumā ir tieši CB500.
Man pašam tāds (made in 1996) bija 3 sezonas. Viegli uzturams, nav īpaši daudz arī, ko sadauzīt.
Jauzlek tik dugas un kāds vējstikls.
Starp mašīnām spraucas lieliski un apgriezties par 180 ar nav grūti (manējam pat bija platāka stūre nekā original).
Par patēriņu diskusijas vispār ir bezjēdzīgas- kāds braukšanas stils, tāds arī patēriņš. Neēsmu gluži no lēnajiem, bet max bija 6,5 l/100km).
Braucu ne tikai pa asfaltu. Turās arī uz grants un šķembām, arī pa meža takām var izbraukt.

p.s. par stilu- ja grib krustojumos skrieties ar autosiem, tad, šķērsojot Brīvības ielu, var dot BMW auto apm 10m "foru".

[ Šo ziņu laboja Senators, 26 Jan 2011, 14:56:31 ]



-----------------
"Motocikli ir sarežģītas ierīces, bet to vadītāji ir prasīgi cilvēki. ..." no Bridgestone reklāmas

Offline

endurists
26. Jan 2011, 14:51#891

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


26 Jan 2011, 14:36:01 dzeksis rakstīja:

25 Jan 2011, 23:54:11 old_jameson rakstīja:

25 Jan 2011, 01:29:46 Archy96 rakstīja:
Nedirsies ar tiem 125cīšiem, tas nav nopietni, ņem kādu 600kubiku endūriķi - būs gan lēti un ekonomiski, varēs pa šoseju 140 atvilkt, ērti pilsētā un laukos, lēts uzturēšanā un viegli vadāms, ja neesi pilnīgs daunis, tad braukšanu ātri apgūsi, bet tie 125neiki manā uztverē ir vecenēm un pusaudžiem līzd 16 gadiem, ar ko braukt iemacīties un nekam citam nav derīgi.

Par 125īti bija domāts sarkastisks humors.
Manās acīs ir iekritis KTM 525sx... Pēc riktīga urbjamā izskatās.
Vēl tik jāizbrauc un tad būs skaidrīte.


Sākumā skaties uz kādu 250 ccm 2T.. ar 525 būs daudz traumas, ja sāksi ar to kā iesācējs braukt..
Saku pēc pesonīgās pieredzes!!!


Šis nu gan ir absurds apgalvojums, jo Tu brauc ar moci nevis mocis ar Tevi!

P.S. 2T 250nieks ir gan jaudīgāks gan asāks kā 525

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

deMarco
26. Jan 2011, 15:01#892

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95


26 Jan 2011, 14:29:10 muudzis rakstīja:

26 Jan 2011, 13:28:54 Senators rakstīja:
hondai vajadzētu būt labu labai;
kopā sanāk Honda CB500
+ tikko lammy tieši tādu tirgo par normālām naudiņām;
kur problēma?



1)500ccm=2x250
2)izskatās dūšīgs un pasmags - kā ar spraukšanos starp mašīnām?
3) nav aerodinamiskā purna - ārpus pilsētas varētu pūst mani nost
4) 97'gads - tehnisko stāvoklim tādam laikam skatās pēc de facto nevis gada?..
5) patēriņš 6-9l
6) cena par 'dzīvu' aparātu izskatās ok
7) vizuāli ir daudzmaz ok.
izskatās, ka tas ir šķidrumdzeses agregāts - varētu būt ar lielāku resursu un mazāku apkopes intervālu.
9) iekļaujas manā iegādes budžetā


no kura gada močiem parādās inžektori karbju vietā?

vecīt, man šķiet, ka tu ne tur esi ielīdis
Jāizdomā ko tu vēlies- moci vai pļerdaku ar ko pa pilsētu vizināties. Nevajag naivi sacerēties, ka ar MO daudz degvielas ietaupīsi- es vairāk rēķinu laiku ko nezaudēju korķos (un uz tā rēķina arī nedaudz degu).
Lasot šo visu domāju- paņem ka 125 skūteru un nejāj citiem prātu

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

undo
26. Jan 2011, 15:01#893

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1552

Braucu ar: FZ6 Fazer

Neesmu braucis ar endūru, tadēļ no komentāriem atturēšos. Es uzskatu, ka labi ir ielinieki( tas nu mans subjektīvais viedoklis) Hornets, Fazers, FZ6, Z750, Bandīts. Tavam budžetam laikam piemērotāks būtu Fazers vai Bandīts(pēc manām domām fāzers ir krietni labāks). Ar tiem 125, 250, 500(tad tiešām labāk 125cc rolleri) domāju nav vērts saistīties. Ja šī lieta būs Tava, tad ļoti ātri gribēsi tikt no viņiem vaļā, bet ja ne, 600 būs 5x vieglāk pārdot. No pieredzes saku(es ar neesmu baigais nazis) bija man 500, nenoticēju čomiem kuri teica nepērc, pēc 2mēn. būs par īsu. Tā arī bija, tikai jau pēc 2-3ned(braucis ar mo tajā laikā nebiju gadus apm. 15). Tagad ir starp kājām 98 ķēves, protams es šim mo, visas viņa iespējas vēl neesmu izbaudijis(neesmu baigais karstgalvis, bet reizēm jau patīk atvilkt), bet patīk apziņa ka ir jaudas rezerve. Es parasti nezinātājiem mo salīdzinu ar auto. Teiksim 500(ielas) būs kā nu Fiat Punto ar 1,0L, 600(ielas) kā Audi A6 ar 3,6L, 600(žilete) kā EVO, 1L kā S500. Var būt salīdzinājums ne pārāk korekts, bet nu doma cerams skaidra. Tad padomā vai Tev patīk braukt ar Punto???

-----------------
homo homini lupus est

Offline

muudzis
26. Jan 2011, 15:59#894

Kopš: 22. Jan 2011

Ziņojumi: 449

Braucu ar: Wee


26 Jan 2011, 13:42:30 Negantelis rakstīja:
nu un ka jāliek teorija.Es nesaprotu tos kas lauza galvu visādos veidos lai tik nebutu jānokārto 30 jautājumu tests. Ja jau pašam ir apziņa ka nu nekādi nevar to izdarīt(atbildēt pareizi uz vismaz 27 jautājumiem) tad varbūt vispār uz ceļa braukt nevajadzētu?


man nepatīk, ka ir pielikta teorija, bet uzskatu, ka darīts tas ir pareizi un neuzskatu, ka tā man ir liela problēma. atceros, ka auto teoriju klausījos kādu mēnesi, kas ir ilgi. ja visu A dabūšanas procesu var sabāzt 2-3 nedēļās un ~300LVL tad viss ir ok. varbūt iepatiksies un aizkāpšu vēl pēc C burta



26 Jan 2011, 13:42:30 Negantelis rakstīja:
'bļ. Nu ja saka tev Archy96, ka labāk ir 600ccm endūrs nekā kautkāds tireklis 250.Tad tā arī ir,


citā forumā inglēzs raksta, ka ikdienā tur savu litrīgo monstru garāžā un braukā uz darbu ar 125cc. jams ir galīgs lunis, kurš no dzīves neko nesaprot?..



26 Jan 2011, 13:42:30 Negantelis rakstīja:
Laikam ikdienā ar brauc ar darba kluci ja neesi pamanījis ka sūdīgs ceļš ir arī Rīgas ielas nevis grantene(kura bieži ir pat labāka).


neesmu nedz deputāts nedz maza vērtīga skrūvīte lielā korporācijā - pats par savu naudu dzeru, pats savus aparātus dzenu. neteikšu, ka fanoju par mūsu ceļiem, bet uzskatu, ka ir braucami.


26 Jan 2011, 13:42:30 Negantelis rakstīja:
varu pateikt ka par pusvieglu endūriķi nekā labāka pilsētai nav.Pusvieglais endūriķis nav neviens no tevis pieminētajiem.Viens ir domāts pa mežu nēsāties otrs tūrismam.


neba es viņus tā klasificēju, bet gan tirgotājs. ielinko, lūdzu, kādai Tavuprāt jāizskatās pareizai endurai.



26 Jan 2011, 13:42:30 Negantelis rakstīja:
ja rolleris tomēr nav pa prātam un spītīgi gribi 250ninju tad pateikšu ka vadās tā protams kā spalva.Kā spalva arī purinās no jebkura ceļa faktora.Bremzes labas.Bremzē tā ka acis nāk ārā no pieres.Bet es sveru 65kg


mani 92kg + ekipējums + krava to spalvu padarīs smagāku

[ Šo ziņu laboja muudzis, 26 Jan 2011, 16:00:15 ]

Offline

muudzis
26. Jan 2011, 16:04#895

Kopš: 22. Jan 2011

Ziņojumi: 449

Braucu ar: Wee


26 Jan 2011, 15:01:13 deMarco rakstīja:
un nejāj citiem prātu


Gosduma ne dlja diskusii! (c) Grizly

Offline

MartinsR
26. Jan 2011, 16:14#896

Kopš: 26. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1249

Braucu ar: KTM Duke 790


26 Jan 2011, 13:12:23 muudzis rakstīja:
ekonomisks 600cc man asociējas ar ekonomisku bmw750...


šis arī galīgi nav taisnība, man piemēram ar 600cc pilsētā ikdienas braukšanā ir 5,5l/100km. vai tad tas ir šausmīgi daudz?

-----------------
Riders on the storm

Offline

muudzis
26. Jan 2011, 16:19#897

Kopš: 22. Jan 2011

Ziņojumi: 449

Braucu ar: Wee


26 Jan 2011, 15:01:49 undo rakstīja:
Tad padomā vai Tev patīk braukt ar Punto???


ar Punto neesmu braucis. esmu braucis ar nissan micro dīzeli 1.4 laikam. līdz Saulkrastiem un atpakaļ. kad atpakaļceļā piepumpēju riepas autiņš palika pat patīkams. dinamika ok, skaņa ar ok - biju pat izbrīnīts par D burtu uz pakaļas . satiksmē turējās ļoti ok tikai tālākos gabalos imo būtu nogurdinoši ar tādu ikdienā braukt.

pašlaik braucu ar 2l mondeo vagonu un ar dinamiku esmu apmierināts. kam vajag tikt garām, bez iespringšanas arī tieku. ja skatās upgrade virzienā tad uz kaut kādu kvatru - daudz labāka vadāmība pa sūdīgu laiku, īpaši ziemā. arī caurgājība, protams.



kaut kā neticas, ka starp 500cc un 600cc ir tehniski tik graujoša atšķirība. lasot var saprast, ka 250cc īpaši no 500cc tikpat kā neatšķiras (tikai vieglāks), bet starp 500cc un 600cc ir uzreiz un liela .

Offline

grosha
26. Jan 2011, 16:23#898

Kopš: 26. Apr 2008

Ziņojumi: 2058

Braucu ar:

tāks 100kg uz YBR 125cm, tas varētu būt vairāk kā amizanti, 100kg uz CBR 125cm tas jau būtu piedauzīgi.
muudzi, tu vispār esi uzkāpis uz motorizētu ciskadrilu palasoties tavis spriedumus, liekas nē.

Offline

princis
26. Jan 2011, 16:26#899

Kopš: 19. Aug 2008

Ziņojumi: 554

Braucu ar: dzelzs būri..


26 Jan 2011, 16:19:45 muudzis rakstīja:

26 Jan 2011, 15:01:49 undo rakstīja:
Tad padomā vai Tev patīk braukt ar Punto???


ar Punto neesmu braucis. esmu braucis ar nissan micro dīzeli 1.4 laikam. līdz Saulkrastiem un atpakaļ. kad atpakaļceļā piepumpēju riepas autiņš palika pat patīkams. dinamika ok, skaņa ar ok - biju pat izbrīnīts par D burtu uz pakaļas . satiksmē turējās ļoti ok tikai tālākos gabalos imo būtu nogurdinoši ar tādu ikdienā braukt.

pašlaik braucu ar 2l mondeo vagonu un ar dinamiku esmu apmierināts. kam vajag tikt garām, bez iespringšanas arī tieku. ja skatās upgrade virzienā tad uz kaut kādu kvatru - daudz labāka vadāmība pa sūdīgu laiku, īpaši ziemā. arī caurgājība, protams.



kaut kā neticas, ka starp 500cc un 600cc ir tehniski tik graujoša atšķirība. lasot var saprast, ka 250cc īpaši no 500cc tikpat kā neatšķiras (tikai vieglāks), bet starp 500cc un 600cc ir uzreiz un liela .

Nejau tajos CC tik liela šķirba, bet 600cc četrcilindrinieks ielinieks parasti ir kautkāds deforstēts atvasinājums no 600cc četrcilindru baika. CB500 un Hornets 600cc būs starpība milzīga.

[ Šo ziņu laboja princis, 26 Jan 2011, 16:27:49 ]



-----------------
Iespējams, ka man ne vienmēr ir taisnība, bet es nekad nekļūdos! H.J.Simpsons

Offline

muudzis
26. Jan 2011, 16:33#900

Kopš: 22. Jan 2011

Ziņojumi: 449

Braucu ar: Wee


26 Jan 2011, 16:23:06 grosha rakstīja:
tāks 100kg uz YBR 125cm, tas varētu būt vairāk kā amizanti, 100kg uz CBR 125cm tas jau būtu piedauzīgi.
muudzi, tu vispār esi uzkāpis uz motorizētu ciskadrilu palasoties tavis spriedumus, liekas nē.


biju veikalā, uzkāpu. spogulī sevi nepētīju, bet pašam likās ērts un aparāts vizuāli smuks

Offline