Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
launais
25. Nov 2010, 00:53#8621

Kopš: 19. Nov 2010

No: Kandava

Ziņojumi: 16

Braucu ar: zx636r.06.g.


24 Nov 2010, 23:38:39 Bagars rakstīja:

24 Nov 2010, 19:05:20 launais rakstīja:

24 Nov 2010, 11:05:36 Negantelis rakstīja:

23 Nov 2010, 09:56:29 eriksdrummer rakstīja:
Es te palasījos ārzemju forumos, ka džeki liek saviem SV pakaļējo zobratu ar 2 zobiem vairāk un priekšējo ar 1 zobu mazāk. Ko tas reāli dos mocim performancē ? uzrāviens?

Ja uzliksi priekšā mazāku tad sajāsi ātrāk ķēdi un pats zobrats būs jau nodiLis kamēr aizmugurējais būs vēl gana labs.Dabūsi lielāku patēriņu.Nedaudz labāku rāvienu+iespēju noraut uz mutes ar atgrieztu gāzi uz nelīdzena asfalta kad priekša celsies.
par to nodilsanu negribeetu piekrist protams ja neliek stipri lietotu zobratu uz jaunu keedi.un mainiit zobratus gan prieksaa gan aizmuguree taadaa kombinaacijaa arii nau vajadziiba ja vien netaisies rataa vien braukt...

Jo mazāx zobrats (po motora vai rata), jo ātrāk tiek piebeigta ķēde. tb mazāx zobrac = mazāx virsmas laukums, lielāx spiediens uz cm2.
Ideāli = liels mot zobrac + liels rata zobrac = ķēde iet ilgi, arī zobrati. - liela masa
skolā fizika bij tāc priekšmec
es tavu domgaajienu sapratu bet dziivee taa nau,protams kad pienaak laiks mainiit keedi taa jamaina,ar vienu keedi taapat visu muuzu nenobrauksi lai kaadus zobratus tu saliktu....

Offline

tarantuls
25. Nov 2010, 12:36#8622

Kopš: 12. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 570

Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7


24 Nov 2010, 22:56:18 Naits rakstīja:

24 Nov 2010, 22:45:45 oss rakstīja:

24 Nov 2010, 22:36:35 Naits rakstīja:

24 Nov 2010, 22:26:38 oss rakstīja:
par cik uzliku citu stūri man tagad ir bremžu šļauka par īsu...kur var nopirkt? un tās skrūves kas ir abos galos ir jāpārliek no vecās šļaukas vai jaunā jau nāk ar visu?

Skrūves no vecās tik paplākšņus jaunus, tauta runā ka ape motors esot ok cenas.

tur tipa var uz izmēru nopikt?

varot uz garumu, tik kad saskrūvē galus vajagot kembriku uzkausēt, lai TA nepiesienas. Vēl ir max moo, bet bij dārgas, viņi gan saka ka tik ar viņu šļaukām var TA iziet- tip sertificētas. Vēl Hansafleksā var pēc garuma uztaisīt.
Sajūg trosi kaut KSMā

hansafleksā kaut kas nerullēja, tāpēc pirku maxmoto, dārgi, TA bez problēmām, galus liek uz vītņu līmi, garumi visādi. gan jau var cenas runāt.

-----------------
Pārlieka centība aptumšo prātu.

Offline

Vecais_Archa
25. Nov 2010, 20:11#8623

Kopš: 25. Dec 2008

Ziņojumi: 1344

Braucu ar:

Par zobratiem:atkarībā,kur grib braukt.Ja trasei no teikti jāmaina priekšā mazāk,pakaļā vairāk,paliek daudz atsaucīgāks,niknāks,ja gribās braukāt tālākus maršrutus,labāk atstāt oriģinālos.
par sajūga trosi:visiem streetiem lieku krossinieka troses,pietiks noteikti.

-----------------
Durka uber alles!

Offline

lomsz
25. Nov 2010, 20:51#8624

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


25 Nov 2010, 12:36:09 tarantuls rakstīja:

24 Nov 2010, 22:56:18 Naits rakstīja:

24 Nov 2010, 22:45:45 oss rakstīja:

24 Nov 2010, 22:36:35 Naits rakstīja:

24 Nov 2010, 22:26:38 oss rakstīja:
par cik uzliku citu stūri man tagad ir bremžu šļauka par īsu...kur var nopirkt? un tās skrūves kas ir abos galos ir jāpārliek no vecās šļaukas vai jaunā jau nāk ar visu?

Skrūves no vecās tik paplākšņus jaunus, tauta runā ka ape motors esot ok cenas.

tur tipa var uz izmēru nopikt?

varot uz garumu, tik kad saskrūvē galus vajagot kembriku uzkausēt, lai TA nepiesienas. Vēl ir max moo, bet bij dārgas, viņi gan saka ka tik ar viņu šļaukām var TA iziet- tip sertificētas. Vēl Hansafleksā var pēc garuma uztaisīt.
Sajūg trosi kaut KSMā

hansafleksā kaut kas nerullēja, tāpēc pirku maxmoto, dārgi, TA bez problēmām, galus liek uz vītņu līmi, garumi visādi. gan jau var cenas runāt.
Iekš MaxMoto.Speedbrakes ražojums. Dārgi, bet labi. Uz vecā moča piekto gadu stāv, uz mana trīs gadu bez problēmām.Visas apskates esmu izgājis. Veikalā solija iedot TUV papīru, ja apskatē nelaidīs.

Offline

Burkans
25. Nov 2010, 21:27#8625

Kopš: 22. Aug 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 36

Braucu ar: Suzuki-RF 600r

cik varetu izmaksāt mopeda karburatoru tirišana un apgriezienu regulēšana

Offline

allexis
25. Nov 2010, 21:31#8626

Kopš: 27. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 156

Braucu ar: Fazer FZS600 un XT600E

Šodien ieskrūvēju Mefo Explorer radzes (Maxigrip).
Izskatās kā koka skrūves. Vasarā var izskrūvēt.

TAGAD JAUTĀJUMS:
sanāca ieskrūvēt tikai aizmugurējā riepā, priekša pārāk nodilusi. Kamēr atsūtīs jaunu (domāju ņemts M+S sastāvu) sanāks braukt aimugure ar radzēm priekša bez.

Laikam īsti prātīgi tas nav? Ko sakāt?

[ Šo ziņu laboja allexis, 25 Nov 2010, 21:31:28 ]

Offline

Burkans
25. Nov 2010, 21:35#8627

Kopš: 22. Aug 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 36

Braucu ar: Suzuki-RF 600r


25 Nov 2010, 21:31:15 allexis rakstīja:
Šodien ieskrūvēju Mefo Explorer radzes (Maxigrip).
Izskatās kā koka skrūves. Vasarā var izskrūvēt.

TAGAD JAUTĀJUMS:
sanāca ieskrūvēt tikai aizmugurējā riepā, priekša pārāk nodilusi. Kamēr atsūtīs jaunu (domāju ņemts M+S sastāvu) sanāks braukt aimugure ar radzēm priekša bez.

Laikam īsti prātīgi tas nav? Ko sakāt?


logistiski kad prātīgi tas nav. aizmugurē ar radzēm, un priekšā bez

Offline

oss
25. Nov 2010, 21:41#8628

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 991

Braucu ar: KTM Adventure 950


25 Nov 2010, 21:31:15 allexis rakstīja:
Šodien ieskrūvēju Mefo Explorer radzes (Maxigrip).
Izskatās kā koka skrūves. Vasarā var izskrūvēt.

TAGAD JAUTĀJUMS:
sanāca ieskrūvēt tikai aizmugurējā riepā, priekša pārāk nodilusi. Kamēr atsūtīs jaunu (domāju ņemts M+S sastāvu) sanāks braukt aimugure ar radzēm priekša bez.

Laikam īsti prātīgi tas nav? Ko sakāt?



vienīgais, ja visu laiku ratā velc

-----------------
"No Club" club

Offline

UDT
26. Nov 2010, 12:11#8629

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama

nedaudz ne pa teemu, bet labaak pajuataashu seit.

Vajadzeetu vienam autinjam iznjemt radzes no riepaam, kaa to dara? Vienkaarshi njemt ar stangaam un raut aaraa?

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

feciic
26. Nov 2010, 12:22#8630

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


26 Nov 2010, 12:11:33 UDT rakstīja:
nedaudz ne pa teemu, bet labaak pajuataashu seit.

Vajadzeetu vienam autinjam iznjemt radzes no riepaam, kaa to dara? Vienkaarshi njemt ar stangaam un raut aaraa?

Ne pārāk resnu plakano skrūvgriezni gar radzes malu pastum apakšā un izlauz radzi ārā.

Offline

elf
26. Nov 2010, 14:48#8631

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


26 Nov 2010, 12:11:33 UDT rakstīja:
nedaudz ne pa teemu, bet labaak pajuataashu seit.

Vajadzeetu vienam autinjam iznjemt radzes no riepaam, kaa to dara? Vienkaarshi njemt ar stangaam un raut aaraa?

Vienkārši ar stangām rauj ārā..

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

mix17
26. Nov 2010, 17:34#8632

Kopš: 05. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 456

Braucu ar: visu, kas ripo


26 Nov 2010, 12:11:33 UDT rakstīja:
nedaudz ne pa teemu, bet labaak pajuataashu seit.

Vajadzeetu vienam autinjam iznjemt radzes no riepaam, kaa to dara? Vienkaarshi njemt ar stangaam un raut aaraa?

Ar skrūvgriezi būs vienkāršāk.

Offline

undo
27. Nov 2010, 22:00#8633

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1552

Braucu ar: FZ6 Fazer

Stāsts sekojošs, aķītim apmēram 2-2,5mēn. Mo nostāvēja ar ieslēgtu signalizāciju 2,5ned. Un aķis pilnīgi sauss. No tām 2,5ned. varētu būt kādas 3 naktis ap -2' pārējais laiks plusos. Tad nu, es tā domāju vai tas ir normāli, vai tomēr g'enerators nepietiekami lādējis aķi. Japiebilst gan ka kādu pēdējo mēnesi nobraukāju tikai kādus 10km/dienā

-----------------
homo homini lupus est

Offline

mix17
27. Nov 2010, 22:34#8634

Kopš: 05. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 456

Braucu ar: visu, kas ripo


27 Nov 2010, 22:00:38 undo rakstīja:
Stāsts sekojošs, aķītim apmēram 2-2,5mēn. Mo nostāvēja ar ieslēgtu signalizāciju 2,5ned. Un aķis pilnīgi sauss. No tām 2,5ned. varētu būt kādas 3 naktis ap -2' pārējais laiks plusos. Tad nu, es tā domāju vai tas ir normāli, vai tomēr g'enerators nepietiekami lādējis aķi. Japiebilst gan ka kādu pēdējo mēnesi nobraukāju tikai kādus 10km/dienā

Pastāv tāda iespēja, ka signalizācija "izēd" akumulatoru, tā gadās... bet ir opcija signalizāciju neieslēgt

Offline

mouss
27. Nov 2010, 22:42#8635

Kopš: 23. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1733

Braucu ar: Zigi Aprīli


27 Nov 2010, 22:34:25 mix17 rakstīja:

27 Nov 2010, 22:00:38 undo rakstīja:
Stāsts sekojošs, aķītim apmēram 2-2,5mēn. Mo nostāvēja ar ieslēgtu signalizāciju 2,5ned. Un aķis pilnīgi sauss. No tām 2,5ned. varētu būt kādas 3 naktis ap -2' pārējais laiks plusos. Tad nu, es tā domāju vai tas ir normāli, vai tomēr g'enerators nepietiekami lādējis aķi. Japiebilst gan ka kādu pēdējo mēnesi nobraukāju tikai kādus 10km/dienā

Pastāv tāda iespēja, ka signalizācija "izēd" akumulatoru, tā gadās... bet ir opcija signalizāciju neieslēgt



tā arī ir! man autoss stāvēja mēnesi pie poģika - mēneša laikā sidžene nosēdināja aķi.....

-----------------
reti riebīgi riebīgs RIEBEKLIS



Offline

RU
28. Nov 2010, 11:09#8636

Kopš: 27. Sep 2009

Ziņojumi: 1078

Braucu ar: z750

Manai zetkai jaunu aķi noēd nepilnas nedēļas laikā. Mērīju - ģenerators lādē normāli. Pie tam signalizācija nav ieslēgta, bet visu laiku strādā imobilaizers un mirgo lampiņa.

Offline

undo
28. Nov 2010, 11:18#8637

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1552

Braucu ar: FZ6 Fazer


28 Nov 2010, 11:09:33 RU rakstīja:
Manai zetkai jaunu aķi noēd nepilnas nedēļas laikā. Mērīju - ģenerators lādē normāli. Pie tam signalizācija nav ieslēgta, bet visu laiku strādā imobilaizers un mirgo lampiņa.
Skaidrs, tad laikam tas ir normāli. Jo manam ir signalka+imobilaizers.

-----------------
homo homini lupus est

Offline

ABU
28. Nov 2010, 11:32#8638

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: ZRX1200S

Nav tas normāli! Sidže un imo noēd max. kaut kādus mA. Tad aķis pietiktu ļoti ļoti ilgi. Meklē noplūdes. Paņem kādu dažu W lampiņu un savieno virknē starp aķa klemi un vadu. Ja deg, tad meklē vainu!

-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline

undo
28. Nov 2010, 12:08#8639

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1552

Braucu ar: FZ6 Fazer


28 Nov 2010, 11:32:59 ABU rakstīja:
Nav tas normāli! Sidže un imo noēd max. kaut kādus mA. Tad aķis pietiktu ļoti ļoti ilgi. Meklē noplūdes. Paņem kādu dažu W lampiņu un savieno virknē starp aķa klemi un vadu. Ja deg, tad meklē vainu!
Tā, tā vēlreiz lūdzu un tā ka priekš čainikiem, starp kuru klemi un kuru vadu. Ar elektrību esmu konkrēti uz jūs...

-----------------
homo homini lupus est

Offline

fest
28. Nov 2010, 13:39#8640

Kopš: 22. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 400

Braucu ar: Mellu zetku

Paņem kādu mazo 12v spuldzīti (piem. gabarītu), noņem jebkuru aķa klemmi, un vienu spuldzītes polu liec pie aķa, otru pie vada. Ja ķēde būs noslēgta un tajā plūdīs strāva (pie izslēgtas aizdedzes), tad spuldzīte degs.

Teorētiski gan tas būtu jādara ar apmērmetru spuldzītes vietā, bet tas ir mājas variants.

Tālāk var izraut drošinātājus un apmērmetra spailes spraust drošinātāja vietā- tā var noskaidrot kurā ķēdes daļā ir noplūde.

Vismaz šitā es noplūdi meklēju un atradu autosam.

Offline