Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Supermoto

AutorsZiņojums
dropman
23. Nov 2011, 16:09#861

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525


23 Nov 2011, 14:16:00 Bagars rakstīja:

23 Nov 2011, 13:48:32 uldens2 rakstīja:
man liekas ka 525ktm ir vieniga ista izvele


Jedem das Seine...

Ko Bagars uzskata par "vienīgo īsto izvēli"?

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

uldens2
23. Nov 2011, 16:57#862

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


23 Nov 2011, 15:58:26 janiis rakstīja:

23 Nov 2011, 13:48:32 uldens2 rakstīja:
man liekas ka 525ktm ir vieniga ista izvele

Lūdzu paskaidro savu viedokli!


23 Nov 2011, 00:22:41 janiis rakstīja:
Esmu kļuvis atkarīgs no SM, tagad uz nākamo sezonu jāiegādājas normāls kaplis

Gribu lai kāds spečuks uzraksta izdevušākos modeļus no SM ražotājiem.
Nepieciešams priekš ielas pārvietošanās, ar pietiekamu jaudu, lai nebūtu pēc kāda laika par švaku un ne tādu elles mašīnu, kurai katru sezonu būtu jātaisa kapitālais. Cenu diapazons līdz 2600ls.

Kā ir ar apriliu svx 450,yamahu wr400, hondu crf 450,husabergu fe650.

Būšu pateicēks par jebkuru komentāru !



detaļu vieglo pieejamibu,viegls,ļoti jaudigs,pareizi eksplotejot ari uzticams.Jebkurš cits bus vai nu mazjaudigs,vai problemas ar rezerves daļam

Offline

janiis
23. Nov 2011, 18:48#863

Kopš: 24. Jul 2008

Ziņojumi: 213

Braucu ar: SUPERMOTO

Skatos KTM 525EXC ir reāli rets variants, cik noprotu tas ir pārbūvēts enduro.
Ir vēl kāds variants, kas notiek ar husqvarnām ?

Offline

uldens2
23. Nov 2011, 19:12#864

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


23 Nov 2011, 18:48:53 janiis rakstīja:
Skatos KTM 525EXC ir reāli rets variants, cik noprotu tas ir pārbūvēts enduro.
Ir vēl kāds variants, kas notiek ar husqvarnām ?
visi 525 bus parbuveti,reti kurs no konvejera bus nacis ka sumo

Offline

forty2
23. Nov 2011, 19:12#865

Kopš: 18. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6

Braucu ar: Husqvarna

Ja ielai , tad ieteicams ar dzinēju kuram lielāks eļļas maiņas intervāls. Ja pašam ir iespēja remontēt un veikt apkopi , tad ieteiktu Husqvarna SM610 .

Offline

uldens2
23. Nov 2011, 19:17#866

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


23 Nov 2011, 18:34:07 Bagars rakstīja:

23 Nov 2011, 16:57:20 uldens2 rakstīja:

23 Nov 2011, 15:58:26 janiis rakstīja:

23 Nov 2011, 13:48:32 uldens2 rakstīja:
man liekas ka 525ktm ir vieniga ista izvele

Lūdzu paskaidro savu viedokli!

23 Nov 2011, 00:22:41 janiis rakstīja:
Esmu kļuvis atkarīgs no SM, tagad uz nākamo sezonu jāiegādājas normāls kaplis
Gribu lai kāds spečuks uzraksta izdevušākos modeļus no SM ražotājiem.
Nepieciešams priekš ielas pārvietošanās, ar pietiekamu jaudu, lai nebūtu pēc kāda laika par švaku un ne tādu elles mašīnu, kurai katru sezonu būtu jātaisa kapitālais. Cenu diapazons līdz 2600ls.
Kā ir ar apriliu svx 450,yamahu wr400, hondu crf 450,husabergu fe650.
Būšu pateicēks par jebkuru komentāru !

detaļu vieglo pieejamibu,viegls,ļoti jaudigs,pareizi eksplotejot ari uzticams.Jebkurš cits bus vai nu mazjaudigs,vai problemas ar rezerves daļam

To pašu var teikt par jebkuru citu vienas klases SuMo....

tb, katram kurkulim savs dīķis tuvāks..
No jaudigaka gala bus KTM 525,530.Husqarna 510,Husabreg,Aprilia,TM.Domaju ka ilgi nav jadoma ko ņemt,KTM,Husqarna,kas ar Husabrg hujvinzin cik labs

Offline

uldens2
23. Nov 2011, 19:19#867

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


23 Nov 2011, 19:12:54 forty2 rakstīja:
Ja ielai , tad ieteicams ar dzinēju kuram lielāks eļļas maiņas intervāls. Ja pašam ir iespēja remontēt un veikt apkopi , tad ieteiktu Husqvarna SM610 .
ja,šis ielai ir viens no idealakajiem variantiem.Kaut kas starp LC4 un 525

Offline

zazzaa
23. Nov 2011, 19:46#868

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen

SM610 is the best

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

n0riss
23. Nov 2011, 21:34#869

Kopš: 29. Jun 2008

Ziņojumi: 226

Braucu ar: KTM


23 Nov 2011, 19:46:08 zazzaa rakstīja:
SM610 is the best


Tikai nevar salidzinaat kaa iet 525 KTM kautvai vecs suuds!

-----------------
Supermoto - Life begins at 45 degrees

Offline

forty2
23. Nov 2011, 23:26#870

Kopš: 18. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6

Braucu ar: Husqvarna

Vēl var skatīties uz DRZ400SM , ja cena laba , tad ritošo un bremzes var pietūnēt, kā jau visiem japanveidīgiem. Galu galā , tu jau nepirksi to vairākiem gadiem , tik un tā nākamgad gribēsi citu.

Offline

MIGs
24. Nov 2011, 02:03#871

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Nu vajag jau sākumā nodalīt stundiniekus no resursniekiem !

* KTM 505-560 ir stundinieki. SX ir mazāks resurs, EXC lielāks resurs.
* LC4(arī Duke, SM, SMC utt) 600-690 ir resursnieki.

Aprīlijas SRV 450/550 ir nenormāli aparāti, iet lopā ar resursu un uzticamību ir kā ir.

Husabergi - visi vecie Husabergi ir jaudīgi, bet neuzticami, detaļas dabūt principā NEVAR.
Jaunākie lielie (>600cm3) no kāda 2006(?) gada esot itkā +- ok. Jaunie 570cm3 ir kosmos, lasītas daud zlabas atsauksme,s itkā visi kas braukuši starā. Sliktu atsauksmju neesmu dzirdējis - ražotājs tas pats KTM.

Husqvarnas - zinu, ka cilvēkiem kam ir bijuši Husqvarna un KTM nepatīk Husqvarnas plastmasu izturība(precīzāk neizturība).
Atkal jau pilnīgi noteikti nevajadzētu pirkt kaut kādas vecās, HVZ kas būs ar daļām. Arī uzticamība ir vecajiem HVZ kā ir - ir motori kam nav normāla eļļas sūkņa. Motora resurs nav liels. tas kaut kāds ~96. gada modelis.

VOR - Veras lopā, nevienu detaļu dabūt nevar. Viņus vairs neražo. Viss slikti.

Japāņu SM - defaultā ar maz jaudām un reti sastopami. Reālākie varianti laikam Honda FMX650, Suzuki DRZ400SM, DR650 ar SM ratiem, Honda XR650R ar sm ratiem. Ir Yamahas TT600R.

Galīgi lēts supermoto nebūs, jo pēc definīcjas tas ir aparāts, kas NAV paradzēts lai ar to brauktu uz baznīcu vai pēc sēnēm.
Tas un tas, ka mazāka kubatūra, viencilindrīgi utt parasti nozīmē to, ka resurs maziņš, vai dažu japāņu gadijumā jaudas uz pusi mazāk kā citiem.

Tāpat neklausi tos, kas saka, ka no jebkkura enduro vai krosača var uzbūvēt supermoto tam vienkārši nomainot riteņus. Tā NAV !
Riteņi, abi amortizatori, bremžu diski, bremžu suporti, bremžu kalotkas, bremžu mašīnītes, reizēm ātrumkārba ( piemēram krosačam tā ir īsāka un reizēm mazāk ātrumi - 4 nevis 6.).

No lielajiem divcilindrīgajiem supermoto laikam tikai KTM tādus ražo. LC8 Supermoto un LC8 Superduke(CIk nu supermoto...).
Ā vēl ir divcilindrīgs Ducati Supermoto.

Izdevušies modeļi ?
KTM LC4 - atkarība no naudas summām, bet ieteicamais protams ir 690cm3. Ir galvas tiesu pārāks pār visiem iepriekšējiem. Ir sestais ātrums atšķirībā no iepriekšējiem modeļiem un vairāk piemērots lai strādātu uz augstākiem apgriezieniem. Ideāls ikdienas aparāts. Izvļe starp SM/Duke un SMC - atšķiras svars, izsvarojums, amīšu leņķi utt. Principā divi dažādi motocikli.
690cm3 arī ir visjaudīgākie ielas supermoto. Itsevišķi Duke 3 R.

KTM 525 - ļoti ilgmūžīgs un uzticams sporta motocikls ar no tā izrietošajām sekām. Biežākas eļļas maiņas. Nav gluži paradzēts lai mērotu 30 kilometrus pa šoseju līdz darbam LC4 ar to tiek galā lieliski.

Es iedalītu šādi:
Ielai *
Maz naudas - LC4(ieksiatot Duke, SMC utt) 605-660CM3
Vairāk naudas - LC4 690cm3

Negribi KTM - Svaigu gadu gājumu lielā Husqvarna vai VARBŪT >2006(2007?). gada Husabergu.

Gribi japāni un ir pilnīgi pofig par to, ka tev būs nevis 50-70PS, bet 30-35PS, pofig sliktākiem amortizatoriem, pofig par sliktākām bremzēm ?! Honda FMX650

Gribi Racing motociklu ar ielas nummuru ?!
KTM 450-560. Parasti tie ir EXC kas pārbūvēti.
Husaberg 570SM
Aprilia SXV550
Kautkādas Husqvarnas, TM utt.


Pērkot jebkuru SM jāatceras, ka šoseja ir tā vieta kur šiem močiem parasti ir par maz jaudas - jautājums no pašiem vai spēj braukt pa šoseju neturot ručku pilnībā atrgieztu vai nē. Jo nu dien dienā turot desmitiem KM redlainā neviens motors nebūs laimīgs.

Atiecīgi daudzi SM ir nopisti jo to saimnieki nav īsti sapratuši ka ar SM nevajag provēt noķert litrīgu baiku uz šosejas.
Vēl pa brīdim saimnieciņi iepis kapeiku uz eļļām un tas šiem lielajiem cilindriem ļooti nepatīk.

Manas domas, pārdomas, viedoklis - pastāv iespēja, ka kautkur kļūdos.

-----------------

Offline

Archy96
24. Nov 2011, 02:14#872

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Par Husabergiem - tikai sākot no jaunās paaudzes, tie ar šķībo motoru ir normāli, viss, kas ir ražots līdz šiem, ir pa lielam metams, tieši uzticamības ziņā, tas mocis ir labs, kamēr ir jauns, tikko no veikala, bet kad jeu ir biki pabraukts - tā sākās, nobirt var pilnīgi jebkas un jebkurā brīdī.


Husqvaranas sākot no 2005 gada un uz augšu arī ir OK.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 24 Nov 2011, 02:16:04 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

paco
24. Nov 2011, 02:45#873

Kopš: 15. Jun 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 84

Braucu ar: Z1000


24 Nov 2011, 02:03:45 MIGs rakstīja:
Nu vajag jau sākumā nodalīt stundiniekus no resursniekiem !
....



Offline

Morsitis
24. Nov 2011, 04:00#874

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon

Migs začot!
es tikai piebildīšu pie iepriekšējā - SuperDuke nemaz nav supermoto, tas jau ir lopisks strīts. Točna! SMT jau vairāk ir tūrists nekā SM arī pārbaudīts. Lai gan verās lopā un braukt ir patīkami.

Līdz ar to nopērciet kāds manu Duke2 lai es varu nopirkt SMT!

Offline

MIGs
24. Nov 2011, 04:08#875

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

SuperDuke tika/tiek/pofig pozicionēts kā "Z1000 Killer !" Nu Manā uztverē Zetku viņš izbāž viennozīmīgi.

Un svarīgākais: supermoto BEZ LABĀM BREMZĒM NAV SUPERMOTO !


Ja uzrastos interesenti es savu 690SM ganjau ar pārdotu. Tikai nezinu cik gribu par viņu.

-----------------

Offline

janiis
24. Nov 2011, 09:29#876

Kopš: 24. Jul 2008

Ziņojumi: 213

Braucu ar: SUPERMOTO


24 Nov 2011, 02:45:11 paco rakstīja:

24 Nov 2011, 02:03:45 MIGs rakstīja:
Nu vajag jau sākumā nodalīt stundiniekus no resursniekiem !
....





Bilde tapa skaidrāka, paldies
LC4 690 atkrīt, putriņa vairāk jāēd
Kādas varētu būt aptuvenās ktm 525EXC uzturēšanas izmaksas, šis ir vienīgais EXC modelis, kuru vērts meklēt pārbūvēt, cik biežas apkopes braukājot 90% tikai pa asfaltu un pilsētu. Kā tur ar tām motorstundām ?

Offline

endurists
24. Nov 2011, 09:43#877

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


24 Nov 2011, 09:29:53 janiis rakstīja:

24 Nov 2011, 02:45:11 paco rakstīja:

24 Nov 2011, 02:03:45 MIGs rakstīja:
Nu vajag jau sākumā nodalīt stundiniekus no resursniekiem !
....





Bilde tapa skaidrāka, paldies
LC4 690 atkrīt, putriņa vairāk jāēd
Kādas varētu būt aptuvenās ktm 525EXC uzturēšanas izmaksas, šis ir vienīgais EXC modelis, kuru vērts meklēt pārbūvēt, cik biežas apkopes braukājot 90% tikai pa asfaltu un pilsētu. Kā tur ar tām motorstundām ?


Patiesībā RFS motoriem (00' - 07' SX/EXC) nav nekādas atšķirības resursiem. Vienīgi 450 SX un EXC atšķiras diametrs un klaņa gājiens, kā arī cilindra un klaņa garums, ka ietekmē ilgmūžību, bet pārējais viss idejiski tas pats. Komutators ar augstāku apgriezienu ierobežotāju un karburators bez TPS. Kārbas brīvi kombinējas no 4-6 close līdz wide ratio. Motori iet ilgi. Pašiem ir bijuši trīs 520,525, 576 Patreiz bračkam beidzās cilindrs un vārsti, un reālais stundas bija ap 450-500. (Ja pieņem, ka vidēji pa mežiem braukājot stunda ir 50-70 km, tad nobraukums ir vismaz 22'500 km un tas ir visu laiku režīmā ), asfaltam ir cita specifika, jo apgriezieni augstāki un saķere gandrīz 100%, kas dod savu slodzi transmisijai un kloķenei, bet nedaudz pilnveidojot, moci var uztaisīt par ideālu pilsētas monstru!

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

dropman
24. Nov 2011, 09:47#878

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Tikai 450sx ir titāna vārsti, un tur ja ir remonts tad pa dārgo.

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

void
24. Nov 2011, 09:56#879

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r

Nav jau problēma vietā ielikt tērauda vārstus.
Tā jau visi dara, īpaši japāņiem, kas baigi negonko un negrib biežākus remontus.

Offline

quickordead
24. Nov 2011, 09:58#880

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 166

Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650

Es gribētu uzjautāt SuMo braucējiem par citu niansi- kā 17" priekšejais rats uzvedas uz LV vidusmēra grantenes frēzējot līkumus tā ap 80-120 km/h? Teiksim, salīdzinot klasisku enduro ar 21" Metzeler Enduro3 un SuMo ar 17" ar kādu daudzmaz protektorainu riepu - vai ir jūtama liela atšķirība?
Man 50% braukšanas sanāk pa granteni,dubļu maisīšana neinteresē,bet gribas drusku labākas bremzes uz asfalta,jo enduro kā reiz ir moto bez bremzēm

-----------------
Kickin' It Old School

Offline