Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: BMW Motorrad

AutorsZiņojums
Sliktais
27. Nov 2011, 14:33#861

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Šādus eļļas paraugus vajadzēja no dažādiem ražotājiem, vismaz LV tirgū populārākajiem, tad varētu izdarīt secinājumus kas ir kas. Savam gan novemra sākumā nomainīju, parauga vairs nav, bet tā būtu interesanti zināt, par ko tiek maksāta nauda.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

maniac
27. Nov 2011, 15:28#862

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


21 Nov 2011, 19:53:23 VATERLAND rakstīja:

21 Nov 2011, 18:55:47 ralfonsino rakstīja:
Motorā eļļa ik pēc 10000 km, kārbā- 20000 km, reduktorā- 30000 km. Vismaz manam tas tā pēc manuāļa ir. Pieļauju, ka motori stipri līdzīgi, ja ne vienādi.
Manējam arī starteris tā pasmagi griež, pat arī siltam dažreiz, tāpēc pieļauju, ka jāpajauc starteris.
Vārsti regulējas diezgan vienkārši, youtube.com ir pamācošie video. Atstarpes ir, ja nemaldos, 0,15 mm un 0,30 mm. Jānoliek tik kloķene pareizā pozīcijā, kad visi vārsti ir ciet, atslēdziņu uz 13 un strūvgriezni rokās, un uz priekšu


Tikai vaarstus reguleejot neaizmirsti, ka Augsheejais Virzulla gaajiena punkts ir jaapaarliek no jauna,kad esi sareguleejis 1 galvu, 180" savaadaak dabuusi liikus vaarstus vienai no galvaam


Tas acīmredzot nav stāstīts par šo:
http://www.youtube.com/watch?v=JtcmL_1otv4&feature=related

[ Šo ziņu laboja maniac, 27 Nov 2011, 15:34:03 ]

Offline

VATERLAND
27. Nov 2011, 15:56#863

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


27 Nov 2011, 15:28:01 maniac rakstīja:

21 Nov 2011, 19:53:23 VATERLAND rakstīja:

21 Nov 2011, 18:55:47 ralfonsino rakstīja:
Motorā eļļa ik pēc 10000 km, kārbā- 20000 km, reduktorā- 30000 km. Vismaz manam tas tā pēc manuāļa ir. Pieļauju, ka motori stipri līdzīgi, ja ne vienādi.
Manējam arī starteris tā pasmagi griež, pat arī siltam dažreiz, tāpēc pieļauju, ka jāpajauc starteris.
Vārsti regulējas diezgan vienkārši, youtube.com ir pamācošie video. Atstarpes ir, ja nemaldos, 0,15 mm un 0,30 mm. Jānoliek tik kloķene pareizā pozīcijā, kad visi vārsti ir ciet, atslēdziņu uz 13 un strūvgriezni rokās, un uz priekšu


Tikai vaarstus reguleejot neaizmirsti, ka Augsheejais Virzulla gaajiena punkts ir jaapaarliek no jauna,kad esi sareguleejis 1 galvu, 180" savaadaak dabuusi liikus vaarstus vienai no galvaam


Tas acīmredzot nav stāstīts par šo:
http://www.youtube.com/watch?v=JtcmL_1otv4&feature=related


Ja maniac's veeriigaaak paveerotu to kreiso animaaciju un reaali R1200GS-enieka dzineeju,tad tai animaacijai ar realitaati nav nekaa kopeeja

ja kas, R1200GS ir Hexagoona galvas
un R1100RS Oilheads 4Varstu .....

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

vacsons
27. Nov 2011, 16:43#864

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 80

Braucu ar: K1200LT; K1600GTL

Vaterland rakstīja par šo 4V galvas vārstu regulēšanas procesu, un tiešām, ja viņš nebūtu pieminējis, ka jāpārstellē katrs cilindrs atsevišķi nedodu i pieci, ka ātrumā būtu saregulējis tikai vianai pusei uzstellējot virzuli augšējā punktā.
Tajā video arī nekas nav minēts par to.
Interesanti, ka manuālī rakstīts, ka jāņem nost priekšas plastmasas vāks, un jāmeklē rūpnīcas metka uz spararata (vai kā to figņu šim motoram sauc), bet šeit vecis tikai ar stieņa palīdzību uzriktē

Offline

maniac
27. Nov 2011, 16:57#865

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


27 Nov 2011, 15:56:28 VATERLAND rakstīja:

27 Nov 2011, 15:28:01 maniac rakstīja:

21 Nov 2011, 19:53:23 VATERLAND rakstīja:

21 Nov 2011, 18:55:47 ralfonsino rakstīja:
Motorā eļļa ik pēc 10000 km, kārbā- 20000 km, reduktorā- 30000 km. Vismaz manam tas tā pēc manuāļa ir. Pieļauju, ka motori stipri līdzīgi, ja ne vienādi.
Manējam arī starteris tā pasmagi griež, pat arī siltam dažreiz, tāpēc pieļauju, ka jāpajauc starteris.
Vārsti regulējas diezgan vienkārši, youtube.com ir pamācošie video. Atstarpes ir, ja nemaldos, 0,15 mm un 0,30 mm. Jānoliek tik kloķene pareizā pozīcijā, kad visi vārsti ir ciet, atslēdziņu uz 13 un strūvgriezni rokās, un uz priekšu


Tikai vaarstus reguleejot neaizmirsti, ka Augsheejais Virzulla gaajiena punkts ir jaapaarliek no jauna,kad esi sareguleejis 1 galvu, 180" savaadaak dabuusi liikus vaarstus vienai no galvaam


Tas acīmredzot nav stāstīts par šo:
http://www.youtube.com/watch?v=JtcmL_1otv4&feature=related


Ja maniac's veeriigaaak paveerotu to kreiso animaaciju un reaali R1200GS-enieka dzineeju,tad tai animaacijai ar realitaati nav nekaa kopeeja

ja kas, R1200GS ir Hexagoona galvas
un R1100RS Oilheads 4Varstu .....

maniac-am nav vēlme neko no minētā "vērīgāk pavērot" Viņš tikai uzdūrās šitādam klipam un atcerējās VATERLAND-a padomus. Un tāpēc arī rakstīja: "Tas acīmredzot nav stāstīts par šo"!

Offline

VATERLAND
27. Nov 2011, 18:02#866

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


27 Nov 2011, 16:57:54 maniac rakstīja:

27 Nov 2011, 15:56:28 VATERLAND rakstīja:

27 Nov 2011, 15:28:01 maniac rakstīja:

21 Nov 2011, 19:53:23 VATERLAND rakstīja:

21 Nov 2011, 18:55:47 ralfonsino rakstīja:
Motorā eļļa ik pēc 10000 km, kārbā- 20000 km, reduktorā- 30000 km. Vismaz manam tas tā pēc manuāļa ir. Pieļauju, ka motori stipri līdzīgi, ja ne vienādi.
Manējam arī starteris tā pasmagi griež, pat arī siltam dažreiz, tāpēc pieļauju, ka jāpajauc starteris.
Vārsti regulējas diezgan vienkārši, youtube.com ir pamācošie video. Atstarpes ir, ja nemaldos, 0,15 mm un 0,30 mm. Jānoliek tik kloķene pareizā pozīcijā, kad visi vārsti ir ciet, atslēdziņu uz 13 un strūvgriezni rokās, un uz priekšu


Tikai vaarstus reguleejot neaizmirsti, ka Augsheejais Virzulla gaajiena punkts ir jaapaarliek no jauna,kad esi sareguleejis 1 galvu, 180" savaadaak dabuusi liikus vaarstus vienai no galvaam


Tas acīmredzot nav stāstīts par šo:
http://www.youtube.com/watch?v=JtcmL_1otv4&feature=related


Ja maniac's veeriigaaak paveerotu to kreiso animaaciju un reaali R1200GS-enieka dzineeju,tad tai animaacijai ar realitaati nav nekaa kopeeja

ja kas, R1200GS ir Hexagoona galvas
un R1100RS Oilheads 4Varstu .....

maniac-am nav vēlme neko no minētā "vērīgāk pavērot" Viņš tikai uzdūrās šitādam klipam un atcerējās VATERLAND-a padomus. Un tāpēc arī rakstīja: "Tas acīmredzot nav stāstīts par šo"!


Nea,nea, tas NAV tas dzineejs, kas safantazeets tajaa animaacijaa bet,jaa,tas ir boxeris, un vaarstu regulaacijas pamatprincipi neatshkkiras no PSRS Uraalu,Dnnepru regulaacijas principiem.


-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

VATERLAND
27. Nov 2011, 18:21#867

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


27 Nov 2011, 16:43:49 vacsons rakstīja:
Vaterland rakstīja par šo 4V galvas vārstu regulēšanas procesu, un tiešām, ja viņš nebūtu pieminējis, ka jāpārstellē katrs cilindrs atsevišķi nedodu i pieci, ka ātrumā būtu saregulējis tikai vianai pusei uzstellējot virzuli augšējā punktā.
Tajā video arī nekas nav minēts par to.
Interesanti, ka manuālī rakstīts, ka jāņem nost priekšas plastmasas vāks, un jāmeklē rūpnīcas metka uz spararata (vai kā to figņu šim motoram sauc), bet šeit vecis tikai ar stieņa palīdzību uzriktē



Vacson, taa saucaas PSRS Opoziitu skola
/Pirmais Moo bija Uraals, ar visu no taa izrietoshajaam sekaam / ...beeet liidz ar to ir bijuse reaala dzelzzu skruuveeshana.

Patiesiibaa,tas pollu videoo apstiprinaaja manas aizdomas par to augsheejaa punkta piedziishanu,proti - taa kaa tam agregaatam nav kikstartera, prastaakais panneemiens kaa izgriezt spara ratu, ir iemest aatrumaa un ar aizmugureejo ratu.
pat ja nav metkas,tas nav pasaules gals,jo pietiek ar kaut vai skruuvgriezi, lai vizuaali speetu noteikt augstaakaa gaajiena punktu.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

vacsons
27. Nov 2011, 19:18#868

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 80

Braucu ar: K1200LT; K1600GTL


27 Nov 2011, 18:21:54 VATERLAND rakstīja:

27 Nov 2011, 16:43:49 vacsons rakstīja:
Vaterland rakstīja par šo 4V galvas vārstu regulēšanas procesu, un tiešām, ja viņš nebūtu pieminējis, ka jāpārstellē katrs cilindrs atsevišķi nedodu i pieci, ka ātrumā būtu saregulējis tikai vianai pusei uzstellējot virzuli augšējā punktā.
Tajā video arī nekas nav minēts par to.
Interesanti, ka manuālī rakstīts, ka jāņem nost priekšas plastmasas vāks, un jāmeklē rūpnīcas metka uz spararata (vai kā to figņu šim motoram sauc), bet šeit vecis tikai ar stieņa palīdzību uzriktē



Vacson, taa saucaas PSRS Opoziitu skola
/Pirmais Moo bija Uraals, ar visu no taa izrietoshajaam sekaam / ...beeet liidz ar to ir bijuse reaala dzelzzu skruuveeshana.

Patiesiibaa,tas pollu videoo apstiprinaaja manas aizdomas par to augsheejaa punkta piedziishanu,proti - taa kaa tam agregaatam nav kikstartera, prastaakais panneemiens kaa izgriezt spara ratu, ir iemest aatrumaa un ar aizmugureejo ratu.
pat ja nav metkas,tas nav pasaules gals,jo pietiek ar kaut vai skruuvgriezi, lai vizuaali speetu noteikt augstaakaa gaajiena punktu.


Īsti nesaprotu ko viņš to stieni stumdot cilindrā atzīmē un otreiz mekle tos 140mm?
Virzuļa kopējo gājienu, tjipa kontrolei?

[ Šo ziņu laboja vacsons, 27 Nov 2011, 19:29:39 ]

Offline

VATERLAND
27. Nov 2011, 19:48#869

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


27 Nov 2011, 19:18:31 vacsons rakstīja:

27 Nov 2011, 18:21:54 VATERLAND rakstīja:

27 Nov 2011, 16:43:49 vacsons rakstīja:
Vaterland rakstīja par šo 4V galvas vārstu regulēšanas procesu, un tiešām, ja viņš nebūtu pieminējis, ka jāpārstellē katrs cilindrs atsevišķi nedodu i pieci, ka ātrumā būtu saregulējis tikai vianai pusei uzstellējot virzuli augšējā punktā.
Tajā video arī nekas nav minēts par to.
Interesanti, ka manuālī rakstīts, ka jāņem nost priekšas plastmasas vāks, un jāmeklē rūpnīcas metka uz spararata (vai kā to figņu šim motoram sauc), bet šeit vecis tikai ar stieņa palīdzību uzriktē



Vacson, taa saucaas PSRS Opoziitu skola
/Pirmais Moo bija Uraals, ar visu no taa izrietoshajaam sekaam / ...beeet liidz ar to ir bijuse reaala dzelzzu skruuveeshana.

Patiesiibaa,tas pollu videoo apstiprinaaja manas aizdomas par to augsheejaa punkta piedziishanu,proti - taa kaa tam agregaatam nav kikstartera, prastaakais panneemiens kaa izgriezt spara ratu, ir iemest aatrumaa un ar aizmugureejo ratu.
pat ja nav metkas,tas nav pasaules gals,jo pietiek ar kaut vai skruuvgriezi, lai vizuaali speetu noteikt augstaakaa gaajiena punktu.


Īsti nesaprotu ko viņš to stieni stumdot cilindrā atzīmē un otreiz mekle tos 140mm?
Virzuļa kopējo gājienu, tjipa kontrolei?

atziimeeja,jo, aciimredzot, jau ieprieksh zinaaja virzulla max gaajienu,metkas vietaa.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Niksons
27. Nov 2011, 20:21#870

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

eļļas līmenis @ temperatūra

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Niksons
02. Dec 2011, 12:16#871

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

BMW kicko buttus tuperwarēm un hārļiem

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

marcis
03. Dec 2011, 10:17#872

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Mjā, palasīju tās atskaites...kaut kāds sūda R12ooRT-P šitā spridzina..pāris pozīcijās tikai sliktāks-t.i. ne pirmā vieta....

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Sliktais
03. Dec 2011, 15:29#873

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


03 Dec 2011, 10:17:47 marcis rakstīja:
Mjā, palasīju tās atskaites...kaut kāds sūda R12ooRT-P šitā spridzina..pāris pozīcijās tikai sliktāks-t.i. ne pirmā vieta....

Iedomājies, kas būtu, ja US miliči būtu notestējuši K1300GT

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Niksons
03. Dec 2011, 17:19#874

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Tajā testā jau nav uzsvara uz max ātrumu.
Ir vērtēta vadāmība, arī ļoti mazos ātrumos, bremzes, ergonomika, degv. patēriņš, apkopes ērtums utt
Tu kad moci pērc, gan jau arī neskaties tikai ailē max ātrums



-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

VATERLAND
03. Dec 2011, 17:23#875

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


03 Dec 2011, 17:19:40 Niksons rakstīja:
Tajā testā jau nav uzsvara uz max ātrumu.
Ir vērtēta vadāmība, arī ļoti mazos ātrumos, bremzes, ergonomika, degv. patēriņš, apkopes ērtums utt
Tu kad moci pērc, gan jau arī neskaties tikai ailē max ātrums




Niksoon, pirms veetrainaam ilgspeeleejoshaam attieciibaam neviens nevienam pasee neskataas
Bllizze k tjelu(c)

[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 03 Dec 2011, 17:24:21 ]



-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Sliktais
04. Dec 2011, 16:05#876

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Kāds tur sakars ar max ātrumu
Ir gadījies izbraukt (testu dienās) gan ar K1200GT, gan ar R1200RT, tīri subjektīvi K-GT patika labāk. Pieļauju, ka US mentiem K-GT nemaz nebija

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Niksons
04. Dec 2011, 17:48#877

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


04 Dec 2011, 16:05:35 Sliktais rakstīja:
Kāds tur sakars ar max ātrumu
Ir gadījies izbraukt (testu dienās) gan ar K1200GT, gan ar R1200RT, tīri subjektīvi K-GT patika labāk. Pieļauju, ka US mentiem K-GT nemaz nebija


GT ir jaudīgāks
RT labāk kontrolējams lēnos ātrumos + ir labāka lietus/vēja aizsardzība. Man jau liekas, ka patruļniekiem RT ir labāk piemērots, ērtāks.


@Fāter - testa braucienu jau pirms laulības uzsākšanas vajag izveikt

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

VATERLAND
04. Dec 2011, 19:04#878

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


04 Dec 2011, 17:48:54 Niksons rakstīja:

04 Dec 2011, 16:05:35 Sliktais rakstīja:
Kāds tur sakars ar max ātrumu
Ir gadījies izbraukt (testu dienās) gan ar K1200GT, gan ar R1200RT, tīri subjektīvi K-GT patika labāk. Pieļauju, ka US mentiem K-GT nemaz nebija

GT ir jaudīgāks
RT labāk kontrolējams lēnos ātrumos + ir labāka lietus/vēja aizsardzība. Man jau liekas, ka patruļniekiem RT ir labāk piemērots, ērtāks.


@Fāter - testa braucienu jau pirms laulības uzsākšanas vajag izveikt


Niksoon, par to jau es ar "bllizzze k tjelu" biju domaajis,ja kas

12GT no 04, ir kudii asaaks par R12RT, traversais 4nieks ar slapjo sajuugu dara savu.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Niksons
14. Dec 2011, 23:08#879

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

paldies par izpētes darbu

Tai eļļai 52 Ls par 4 l kaniņu @ autofavorīts nav mazliet tā kā overkill ?

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

marcis
15. Dec 2011, 01:28#880

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Aizsūti Spokam kā atsevišķu rakstu! Forumā tiešām retais izlasīs.

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline