Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: BMW Motorrad
Autors | Ziņojums |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
| Šādus eļļas paraugus vajadzēja no dažādiem ražotājiem, vismaz LV tirgū populārākajiem, tad varētu izdarīt secinājumus kas ir kas. Savam gan novemra sākumā nomainīju, parauga vairs nav, bet tā būtu interesanti zināt, par ko tiek maksāta nauda.
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
maniac | | Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5168
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
21 Nov 2011, 19:53:23 VATERLAND rakstīja:
21 Nov 2011, 18:55:47 ralfonsino rakstīja:
Motorā eļļa ik pēc 10000 km, kārbā- 20000 km, reduktorā- 30000 km. Vismaz manam tas tā pēc manuāļa ir. Pieļauju, ka motori stipri līdzīgi, ja ne vienādi.
Manējam arī starteris tā pasmagi griež, pat arī siltam dažreiz, tāpēc pieļauju, ka jāpajauc starteris.
Vārsti regulējas diezgan vienkārši, youtube.com ir pamācošie video. Atstarpes ir, ja nemaldos, 0,15 mm un 0,30 mm. Jānoliek tik kloķene pareizā pozīcijā, kad visi vārsti ir ciet, atslēdziņu uz 13 un strūvgriezni rokās, un uz priekšu
Tikai vaarstus reguleejot neaizmirsti, ka Augsheejais Virzulla gaajiena punkts ir jaapaarliek no jauna,kad esi sareguleejis 1 galvu, 180" savaadaak dabuusi liikus vaarstus vienai no galvaam
Tas acīmredzot nav stāstīts par šo:
http://www.youtube.com/watch?v=JtcmL_1otv4&feature=related[ Šo ziņu laboja maniac, 27 Nov 2011, 15:34:03 ] | Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
27 Nov 2011, 15:28:01 maniac rakstīja:
21 Nov 2011, 19:53:23 VATERLAND rakstīja:
21 Nov 2011, 18:55:47 ralfonsino rakstīja:
Motorā eļļa ik pēc 10000 km, kārbā- 20000 km, reduktorā- 30000 km. Vismaz manam tas tā pēc manuāļa ir. Pieļauju, ka motori stipri līdzīgi, ja ne vienādi.
Manējam arī starteris tā pasmagi griež, pat arī siltam dažreiz, tāpēc pieļauju, ka jāpajauc starteris.
Vārsti regulējas diezgan vienkārši, youtube.com ir pamācošie video. Atstarpes ir, ja nemaldos, 0,15 mm un 0,30 mm. Jānoliek tik kloķene pareizā pozīcijā, kad visi vārsti ir ciet, atslēdziņu uz 13 un strūvgriezni rokās, un uz priekšu
Tikai vaarstus reguleejot neaizmirsti, ka Augsheejais Virzulla gaajiena punkts ir jaapaarliek no jauna,kad esi sareguleejis 1 galvu, 180" savaadaak dabuusi liikus vaarstus vienai no galvaam
Tas acīmredzot nav stāstīts par šo:
http://www.youtube.com/watch?v=JtcmL_1otv4&feature=related
Ja maniac's veeriigaaak paveerotu to kreiso animaaciju un reaali R1200GS-enieka dzineeju,tad tai animaacijai ar realitaati nav nekaa kopeeja
ja kas, R1200GS ir Hexagoona galvas
un R1100RS Oilheads 4Varstu .....
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
|
vacsons | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 80
Braucu ar: K1200LT; K1600GTL
| Vaterland rakstīja par šo 4V galvas vārstu regulēšanas procesu, un tiešām, ja viņš nebūtu pieminējis, ka jāpārstellē katrs cilindrs atsevišķi nedodu i pieci, ka ātrumā būtu saregulējis tikai vianai pusei uzstellējot virzuli augšējā punktā.
Tajā video arī nekas nav minēts par to.
Interesanti, ka manuālī rakstīts, ka jāņem nost priekšas plastmasas vāks, un jāmeklē rūpnīcas metka uz spararata (vai kā to figņu šim motoram sauc), bet šeit vecis tikai ar stieņa palīdzību uzriktē
| Offline | | |
maniac | | Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5168
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
27 Nov 2011, 15:56:28 VATERLAND rakstīja:
27 Nov 2011, 15:28:01 maniac rakstīja:
21 Nov 2011, 19:53:23 VATERLAND rakstīja:
21 Nov 2011, 18:55:47 ralfonsino rakstīja:
Motorā eļļa ik pēc 10000 km, kārbā- 20000 km, reduktorā- 30000 km. Vismaz manam tas tā pēc manuāļa ir. Pieļauju, ka motori stipri līdzīgi, ja ne vienādi.
Manējam arī starteris tā pasmagi griež, pat arī siltam dažreiz, tāpēc pieļauju, ka jāpajauc starteris.
Vārsti regulējas diezgan vienkārši, youtube.com ir pamācošie video. Atstarpes ir, ja nemaldos, 0,15 mm un 0,30 mm. Jānoliek tik kloķene pareizā pozīcijā, kad visi vārsti ir ciet, atslēdziņu uz 13 un strūvgriezni rokās, un uz priekšu
Tikai vaarstus reguleejot neaizmirsti, ka Augsheejais Virzulla gaajiena punkts ir jaapaarliek no jauna,kad esi sareguleejis 1 galvu, 180" savaadaak dabuusi liikus vaarstus vienai no galvaam
Tas acīmredzot nav stāstīts par šo:
http://www.youtube.com/watch?v=JtcmL_1otv4&feature=related
Ja maniac's veeriigaaak paveerotu to kreiso animaaciju un reaali R1200GS-enieka dzineeju,tad tai animaacijai ar realitaati nav nekaa kopeeja
ja kas, R1200GS ir Hexagoona galvas
un R1100RS Oilheads 4Varstu .....
maniac-am nav vēlme neko no minētā "vērīgāk pavērot" Viņš tikai uzdūrās šitādam klipam un atcerējās VATERLAND-a padomus. Un tāpēc arī rakstīja: "Tas acīmredzot nav stāstīts par šo"! | Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
27 Nov 2011, 16:57:54 maniac rakstīja:
27 Nov 2011, 15:56:28 VATERLAND rakstīja:
27 Nov 2011, 15:28:01 maniac rakstīja:
21 Nov 2011, 19:53:23 VATERLAND rakstīja:
21 Nov 2011, 18:55:47 ralfonsino rakstīja:
Motorā eļļa ik pēc 10000 km, kārbā- 20000 km, reduktorā- 30000 km. Vismaz manam tas tā pēc manuāļa ir. Pieļauju, ka motori stipri līdzīgi, ja ne vienādi.
Manējam arī starteris tā pasmagi griež, pat arī siltam dažreiz, tāpēc pieļauju, ka jāpajauc starteris.
Vārsti regulējas diezgan vienkārši, youtube.com ir pamācošie video. Atstarpes ir, ja nemaldos, 0,15 mm un 0,30 mm. Jānoliek tik kloķene pareizā pozīcijā, kad visi vārsti ir ciet, atslēdziņu uz 13 un strūvgriezni rokās, un uz priekšu
Tikai vaarstus reguleejot neaizmirsti, ka Augsheejais Virzulla gaajiena punkts ir jaapaarliek no jauna,kad esi sareguleejis 1 galvu, 180" savaadaak dabuusi liikus vaarstus vienai no galvaam
Tas acīmredzot nav stāstīts par šo:
http://www.youtube.com/watch?v=JtcmL_1otv4&feature=related
Ja maniac's veeriigaaak paveerotu to kreiso animaaciju un reaali R1200GS-enieka dzineeju,tad tai animaacijai ar realitaati nav nekaa kopeeja
ja kas, R1200GS ir Hexagoona galvas
un R1100RS Oilheads 4Varstu .....
maniac-am nav vēlme neko no minētā "vērīgāk pavērot" Viņš tikai uzdūrās šitādam klipam un atcerējās VATERLAND-a padomus. Un tāpēc arī rakstīja: "Tas acīmredzot nav stāstīts par šo"!
Nea,nea, tas NAV tas dzineejs, kas safantazeets tajaa animaacijaa bet,jaa,tas ir boxeris, un vaarstu regulaacijas pamatprincipi neatshkkiras no PSRS Uraalu,Dnnepru regulaacijas principiem.
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
27 Nov 2011, 16:43:49 vacsons rakstīja:
Vaterland rakstīja par šo 4V galvas vārstu regulēšanas procesu, un tiešām, ja viņš nebūtu pieminējis, ka jāpārstellē katrs cilindrs atsevišķi nedodu i pieci, ka ātrumā būtu saregulējis tikai vianai pusei uzstellējot virzuli augšējā punktā.
Tajā video arī nekas nav minēts par to.
Interesanti, ka manuālī rakstīts, ka jāņem nost priekšas plastmasas vāks, un jāmeklē rūpnīcas metka uz spararata (vai kā to figņu šim motoram sauc), bet šeit vecis tikai ar stieņa palīdzību uzriktē
Vacson, taa saucaas PSRS Opoziitu skola
/Pirmais Moo bija Uraals, ar visu no taa izrietoshajaam sekaam / ...beeet liidz ar to ir bijuse reaala dzelzzu skruuveeshana.
Patiesiibaa,tas pollu videoo apstiprinaaja manas aizdomas par to augsheejaa punkta piedziishanu,proti - taa kaa tam agregaatam nav kikstartera, prastaakais panneemiens kaa izgriezt spara ratu, ir iemest aatrumaa un ar aizmugureejo ratu.
pat ja nav metkas,tas nav pasaules gals,jo pietiek ar kaut vai skruuvgriezi, lai vizuaali speetu noteikt augstaakaa gaajiena punktu.
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
vacsons | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 80
Braucu ar: K1200LT; K1600GTL
|
27 Nov 2011, 18:21:54 VATERLAND rakstīja:
27 Nov 2011, 16:43:49 vacsons rakstīja:
Vaterland rakstīja par šo 4V galvas vārstu regulēšanas procesu, un tiešām, ja viņš nebūtu pieminējis, ka jāpārstellē katrs cilindrs atsevišķi nedodu i pieci, ka ātrumā būtu saregulējis tikai vianai pusei uzstellējot virzuli augšējā punktā.
Tajā video arī nekas nav minēts par to.
Interesanti, ka manuālī rakstīts, ka jāņem nost priekšas plastmasas vāks, un jāmeklē rūpnīcas metka uz spararata (vai kā to figņu šim motoram sauc), bet šeit vecis tikai ar stieņa palīdzību uzriktē
Vacson, taa saucaas PSRS Opoziitu skola
/Pirmais Moo bija Uraals, ar visu no taa izrietoshajaam sekaam / ...beeet liidz ar to ir bijuse reaala dzelzzu skruuveeshana.
Patiesiibaa,tas pollu videoo apstiprinaaja manas aizdomas par to augsheejaa punkta piedziishanu,proti - taa kaa tam agregaatam nav kikstartera, prastaakais panneemiens kaa izgriezt spara ratu, ir iemest aatrumaa un ar aizmugureejo ratu.
pat ja nav metkas,tas nav pasaules gals,jo pietiek ar kaut vai skruuvgriezi, lai vizuaali speetu noteikt augstaakaa gaajiena punktu.
Īsti nesaprotu ko viņš to stieni stumdot cilindrā atzīmē un otreiz mekle tos 140mm?
Virzuļa kopējo gājienu, tjipa kontrolei?[ Šo ziņu laboja vacsons, 27 Nov 2011, 19:29:39 ] | Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
27 Nov 2011, 19:18:31 vacsons rakstīja:
27 Nov 2011, 18:21:54 VATERLAND rakstīja:
27 Nov 2011, 16:43:49 vacsons rakstīja:
Vaterland rakstīja par šo 4V galvas vārstu regulēšanas procesu, un tiešām, ja viņš nebūtu pieminējis, ka jāpārstellē katrs cilindrs atsevišķi nedodu i pieci, ka ātrumā būtu saregulējis tikai vianai pusei uzstellējot virzuli augšējā punktā.
Tajā video arī nekas nav minēts par to.
Interesanti, ka manuālī rakstīts, ka jāņem nost priekšas plastmasas vāks, un jāmeklē rūpnīcas metka uz spararata (vai kā to figņu šim motoram sauc), bet šeit vecis tikai ar stieņa palīdzību uzriktē
Vacson, taa saucaas PSRS Opoziitu skola
/Pirmais Moo bija Uraals, ar visu no taa izrietoshajaam sekaam / ...beeet liidz ar to ir bijuse reaala dzelzzu skruuveeshana.
Patiesiibaa,tas pollu videoo apstiprinaaja manas aizdomas par to augsheejaa punkta piedziishanu,proti - taa kaa tam agregaatam nav kikstartera, prastaakais panneemiens kaa izgriezt spara ratu, ir iemest aatrumaa un ar aizmugureejo ratu.
pat ja nav metkas,tas nav pasaules gals,jo pietiek ar kaut vai skruuvgriezi, lai vizuaali speetu noteikt augstaakaa gaajiena punktu.
Īsti nesaprotu ko viņš to stieni stumdot cilindrā atzīmē un otreiz mekle tos 140mm?
Virzuļa kopējo gājienu, tjipa kontrolei?
atziimeeja,jo, aciimredzot, jau ieprieksh zinaaja virzulla max gaajienu,metkas vietaa.
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
| eļļas līmenis @ temperatūra
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
| BMW kicko buttus tuperwarēm un hārļiem
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
marcis | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
| Mjā, palasīju tās atskaites...kaut kāds sūda R12ooRT-P šitā spridzina..pāris pozīcijās tikai sliktāks-t.i. ne pirmā vieta....
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
03 Dec 2011, 10:17:47 marcis rakstīja:
Mjā, palasīju tās atskaites...kaut kāds sūda R12ooRT-P šitā spridzina..pāris pozīcijās tikai sliktāks-t.i. ne pirmā vieta....
Iedomājies, kas būtu, ja US miliči būtu notestējuši K1300GT
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
| Tajā testā jau nav uzsvara uz max ātrumu.
Ir vērtēta vadāmība, arī ļoti mazos ātrumos, bremzes, ergonomika, degv. patēriņš, apkopes ērtums utt
Tu kad moci pērc, gan jau arī neskaties tikai ailē max ātrums
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
03 Dec 2011, 17:19:40 Niksons rakstīja:
Tajā testā jau nav uzsvara uz max ātrumu.
Ir vērtēta vadāmība, arī ļoti mazos ātrumos, bremzes, ergonomika, degv. patēriņš, apkopes ērtums utt
Tu kad moci pērc, gan jau arī neskaties tikai ailē max ātrums
Niksoon, pirms veetrainaam ilgspeeleejoshaam attieciibaam neviens nevienam pasee neskataas
Bllizze k tjelu(c)[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 03 Dec 2011, 17:24:21 ]
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
| Kāds tur sakars ar max ātrumu
Ir gadījies izbraukt (testu dienās) gan ar K1200GT, gan ar R1200RT, tīri subjektīvi K-GT patika labāk. Pieļauju, ka US mentiem K-GT nemaz nebija
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
04 Dec 2011, 16:05:35 Sliktais rakstīja:
Kāds tur sakars ar max ātrumu
Ir gadījies izbraukt (testu dienās) gan ar K1200GT, gan ar R1200RT, tīri subjektīvi K-GT patika labāk. Pieļauju, ka US mentiem K-GT nemaz nebija
GT ir jaudīgāks
RT labāk kontrolējams lēnos ātrumos + ir labāka lietus/vēja aizsardzība. Man jau liekas, ka patruļniekiem RT ir labāk piemērots, ērtāks.
@Fāter - testa braucienu jau pirms laulības uzsākšanas vajag izveikt
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
04 Dec 2011, 17:48:54 Niksons rakstīja:
04 Dec 2011, 16:05:35 Sliktais rakstīja:
Kāds tur sakars ar max ātrumu
Ir gadījies izbraukt (testu dienās) gan ar K1200GT, gan ar R1200RT, tīri subjektīvi K-GT patika labāk. Pieļauju, ka US mentiem K-GT nemaz nebija
GT ir jaudīgāks
RT labāk kontrolējams lēnos ātrumos + ir labāka lietus/vēja aizsardzība. Man jau liekas, ka patruļniekiem RT ir labāk piemērots, ērtāks.
@Fāter - testa braucienu jau pirms laulības uzsākšanas vajag izveikt
Niksoon, par to jau es ar "bllizzze k tjelu" biju domaajis,ja kas
12GT no 04, ir kudii asaaks par R12RT, traversais 4nieks ar slapjo sajuugu dara savu.
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
| paldies par izpētes darbu
Tai eļļai 52 Ls par 4 l kaniņu @ autofavorīts nav mazliet tā kā overkill ?
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
marcis | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
| Aizsūti Spokam kā atsevišķu rakstu! Forumā tiešām retais izlasīs.
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
|
|