Skatījos Georga galeriju bet pēc pieredzes ar motokonstruktoriem ieteiktu likt aizdedzes spoli un sveču "pīpītes" otrādi (par 180°). Lietus arī mēdz būt, tad viss slapjums, kondensāts paliek spolē
[ Šo ziņu laboja Sliktais, 18 Nov 2010, 16:10:31 ]
Kad man savulaik bija ķīniešu rolleris, es caur ss atradu meistaru Juglā aiz Juglas centra.
Viņš tieši ar visādiem nemopēdiem ņēmās un manas elektrības problēmas atrisināja pusstundas laikā. Kontaktu gan diemžēl vairs nekādu nav.
18 Nov 2010, 14:48:48 janzi rakstīja:
Vai kāds zin kur remontē un vai vispār tādus remontē Kymco LBD6, 4-t 49 cm2. It kā jāmaina virzulis un gredzeni
Kad puikam ņēmu rolleri, prasīju: ir remontējams, rezerves daļas ir? Jāskatās kantori, kas viņus tirgo, tur arī jāprasa. Kaut gan nekāda reķešu tehnoloģija tā nav, gan jau ka pats ar var nomainīt
sveiki, nu tad tā, lēnu garu pīpējot un lāmājoties, meklējot neizstieptu 8 atslēdziņu, tomēr nospriegoju balansiervārpstas ķēdi, apskatīju arī zoba ratus, nekas tāds traģisks itkā netika pamnīts, nu padiluši ir, protams , ķēde bija vaļīgāka nekā pirms spriegošanas, tas nu ir fakts, bet zet'am izrādījās taisnība par to, ka viņam nav taisnība trokšņi nemainījas, bet vismaz nomainot eļļu pazuda problēmas ar sajūgu un kārbu.
dzeņi man šitādi dzīvo motorā :
tanī video no sākuma ņēmu skaņu no dzinēja priekšpuses, pectam no labā sāna, tad ir trubas purkšķi pēctam atkal no sāna un priekšas.
dziējs nebij sasilis līdz galam, bet nu silts bija, pēctam trokšņi sāka pierimt un principā gandrīz pazuda.
hvz itkā šodien ilgāk paklausoties atkal likās, ka vairāk no galvas trobelis nāk, nevar vairs īsti saprast, a varbūt viss grab
ai nu ko tur daudz, priecīgus jums svētkus un es laikam braukšu pēc visīša
ā nu par brīnumu neko nesajāju laikam jāņem rokās manuālis un jāņem vārstu vaks nost, nu īdz galam gan darbu neizdarīju, eļļa tāpat būs jatecina nost, kaut kas bišķi ņe tavo, bišķīt sūcas vienā vietā. nu tas tā īsumā.
ā vēl ir 2 bildes, varbūt man īsti acis nerādija pareizi, bet neko tādu traģisku nemanīju:
NELAIME! Kaut kāda īpatnēja skaņa.Galīgi nenoregulēts viens vārsts? To tev vajadzēja šodien pārbaudīt,jo tas darbs primitīvs.Atbrīvo "pa centru" (stumjot moci) sviru ar attiecigu vārstu un tad skaties viņam zazoru (praksē iep.-0,12//izp.-0,16).Tikai pirmīt noslāpē motoru ar atslēgu (ne ar dekompressoru!).
18 Nov 2010, 19:11:51 zet rakstīja:
NELAIME! Kaut kāda īpatnēja skaņa.Galīgi nenoregulēts viens vārsts? To tev vajadzēja šodien pārbaudīt,jo tas darbs primitīvs.Atbrīvo "pa centru" sviru ar attiecigu vārstu un tad skaties viņam zazoru (praksē iep.-0,12//izp.-0,16).Tikai pirmīt noslāpē motoru ar atslēgu (ne ar dekompressoru!).
Vienalga kaa noslaapeet - galvenais ka vaarstu atstarpes jaameera AUKSTAM motoram tas ir svariigaakais.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)
nu pie vārstiem es domāju rītdien ķerties, ja nebūs galīgs , nu es varētu piekrist par kādu bleķi, īstenībā es par tik primitīvu lietu nebiju iedomājies a ja nopietni, tad vismaz visa augša un arī bikse, savienojumi ir pārskruvēti kādas pāris reizes, vienīgais, kam neesmu pieskāries ir tas bleķis, kas nāk uz bikses, bet nu kaut kā jocīgi, ka uzsilstot troksnis pazūd... neticu, ka bleķis var tik ļoti izplesties, bet nu var jau būt, jo bikse normāli karst.
nu ok, rītdien pārbaudīšu vispirms visus bleķus un tad skatīšos tālāk.
skaņa ir bleķaina, bet tur īsti nav nekā tāda graboša, noraušu visu nost, ieskaitot biksi, ja tad negrabēs, tad skaidrs, bet es domāju, ka drīzāk, taisnība zet, par galīgi no ierindas izgājušu vārstu
nu neee. nebuus gan tas vaarsts, not miizing. ljoti labi var dzirdeet, ka vins tev visskaljaak grab labajaa pusee - tieshi izpuuteeja pusee. tev buus noluuzusi stiprinaajuma blekjim kaada auss. paskaties taa kaartiigi.
----------------- nedzeriet viinu, no viina saap dibens :)
nu jūs jau mani pārak daudz būsiet iepriecinājuši grabonņa no dekompresora atsperes jau tik traka nevar nākt ne ? (es tikai izskatu visus iespējamos variantus) lieta, tāda, kad pirku mopēdu līdzigs piesitiens šitai graboņai bija 1x no 5x kad tika darbināts un arī uz pāris sekundēm, nu kr4 jāsāk lēnām ravēt nost liekais un jāklausās paldies jums biedri, ja tiešām būs kāds bleķis, tad es esmu zābaks
labi, es laikam turpināšu svinēt, tad jau rītdien redzēs. šogad savu dz.d. priekšlaicīgi ar valsts svētkiem sanāca apvienot .
Grabeet var principaa dajebkas. man vienam mocim grabeeja sadalene, tas tureetaajs kur sadalene iestiprinaata bija beigts un izdilis mistiskaa veidaa. Toreiz es dabuuju mainiit galvu. Virzulis var klapeet pa cilindru utt..
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)
18 Nov 2010, 23:03:18 UDT rakstīja:
Grabeet var principaa dajebkas. man vienam mocim grabeeja sadalene, tas tureetaajs kur sadalene iestiprinaata bija beigts un izdilis mistiskaa veidaa. Toreiz es dabuuju mainiit galvu. Virzulis var klapeet pa cilindru utt..
runājot par virzuļa klapēšanu pa cilindru, iepriekkš servisa dsadaļā kur biju ielicis veideo ar graboņu, tas polis, kam tas mocis ir, viņš man teica , ka noņēmis galvu un graboņa mistiskā veidā pazudusi
Ilgi cietos...
Grabēšana var būt "krimināla" un "ikdienas".
Saprotu, ka jūtīga profesionāla auss sadzird kādu "dzeni" pēc kārtējās gonkas.
Bet nesaprotu, ko var ņemties dzirdot kādu dabiska nodiluma troksni ikdienas braukšanā?!
P.S. Jau kaut kur te rakstīju: CB750K 1981.g. Nobraukums pie pirkšanas ~40 000 miles(maz ticams ), pie pārdošanas - 53000. Grabēja ķēde gan pērkot, gan pārdodot. Kādu gadu atpakaļ netīšām uzzināju - mocis brauc un motorā nav līsts iekšā (!).
Tā ka (galīgi mans SUBJEKTĪVAIS viedoklis!) nevajag mehānismiem traucēt strādāt...
nu es tomēr pameklēšu kašķi nu uz pulksteņa ir 40000 km, LV iepriekšējam īpašniekam svētdienas mocis pa kāpam bija, varbūt arī ir reāls, bet nu hvz laikam rītdien būs jāpameklē bleķi, ja nekur bleķi negrabēs, tad būs jāatsāk turpināt sezona, bet nu gribētos pa ziemu tikt galā ar šito sviestu, jo tomēr, tā klaboņa sezonas gaitā progresēja. bet man kautkā tomēr aizdoma, ka problēma ir kaut kur galvā, ai nu labi ko tur, rītdien paskrūvēs ,tad jau manīs. mana problēma ir tā, ka es nevaru ciest, ka kautkas grab, tajā pašā laikā nevaru saņemties, lai kaut ko darītu lietas labā, tāds faķieris nu es esmu
runājot par iepriekšējo postu, nu jā, visītis garšīgs maita, normāli parasktīt laikam vairs nevaru
patiesība jau ir tā, ka būtu varbūt arī pofig tā graboņa, ja es zinātu, ka tas motors nebeigsies tad arī gāzētu uz nebēdu, bet garantijas ta nekad nav.